Man græmmes når man læser et sådant indlæg. Hvis man ikke bor inde midt på Rådhuspladsen og tillader sig IKKE at være imponeret over et eller andet der sker i Kbh er man bare en forbandet bonderøv der ikke fatter en skid.AllanPedersen skrev:alithebeast skrev:Nej, det har jeg ikke. Min onkel og tante var der på deres bryllupsdag sidste år, og de mente bestemt ikke det var noget at råbe hurra for. Jeg har desuden så meget styr på, hvilke smage jeg kan lide min mad er sammensat af, at jeg til hver en tid heller vil betale Nomas priser(eller højere) for at få Tournedos Rossini og drikke vin fra San Guido på et hvert andet madsted fremfor at betale for gammel mælk, sandart og syltede frugter. Jeg kan sagtens selv finde ud af at lade mælken stå på køkkenbordet og sylte frugt.AllanPedersen skrev:men har du spist der ?.. og vær nu ærlig... har du prøvet det eller griner du bare af noget der på papiret lyder mærkeligt.alithebeast skrev:Noma bør kun være glade, hvis der kun kommer to snobbede franske anmeldere, de er i den grad historien om kejserens klæder, og alle madanmeldere står på hovedet for at få lov at rose dem, og det på trods af historier om elendig hygiejne og horrible arbejdsforhold. De prædiker, at de er det moderne nordiske køkken, men hvis det bedste det nordiske køkken kan komme op med er sur mælk og syltede blåbær, så spiser jeg sgu hellere det klassiske nordiske køkken og lader hipsterene, københavnerene og kultursnobberne have Noma for sig selv.AllanPedersen skrev:så fortæl mig det Gnu og giv gerne links til det ..
Her gik jeg og troede at Michelin uddannede såkaldte inspektører i at bedømme restauranter.
Efterfølgende kommer et par af dem anonymt på besøg og bedømmer din restaurant.
Hvilket ikke behøver være mere end 2 personer
det er i hvert fald hvad der står på Michelin.dk .. og det Noma flere gange har brokket sig over at ligge under bedømmelse
af 1-2 personers mening..
derimod har du 'The World's 50 Best Restaurants ' som noma vandt.. den er baseret på en afstemning..
Men nu hvor jeg ikke ved en kæft om det Gnu kan du så ikke linke til et sted hvor der står noget andet
tak
Ali min onkel har været i New York og synes nu ikke der var noget ved den by.. han vil hellere sidde på verandaen og spille banjo...
get my point?
jeg har ikke selv spist der så i modsætning til dig åbenbart mener jeg ikke jeg kan udtale mig om det.
Men som gammel Aalborgenser der nu bor i København, må jeg indrømme jeg græmmer mig når jeg hører præcis det der du siger
Min far siger det præcis samme som dig, en rigtig bonderøv . 'det er jo bare gammel mælk de serverer'
som om at det folk sidder derinde og spiser faktisk smager af letmælk der har stået på bordet.
I har jo helt ærligt intet begreb om hvordan deres mad smager.. intet...
han vil også hellere bare have en stor bøf.. for det smager bedre end mælk. .men han aner jo ikke hvad han sammenligner med
Typisk jyder at dømme ting man intet ved noget om. også derfor Dansk Folkeparti er størst i Jylland.
Det er sjovt at vi jyder har så travlt med at kalde københavnerne herover for snobbet, men det er altid jyderne der starter den der
'I SKAL IKKE TRO I ER NOGET BARE FORDI I HAR EN MICHELIN STJERNE!!!'
for at vende tilbage til topic ændre det ikke på den måde de bliver bedømt på
Du kunne evt vælge bare at acceptere at det ikke er alle der har samme smag som dig?