Nicklas Helenius
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Helenius
Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ikke uventet, at han bliver solgt nu. Det har været et godt skjult rygte, at Helenius opsagde sin lejlighed i Aalborg for nogen tid siden.
det er der vel ikk noget revolutionerende i, da han selv har ønsket at komme til en ny klub til sommer.A_Strandfelt skrev:Ikke uventet, at han bliver solgt nu. Det har været et godt skjult rygte, at Helenius opsagde sin lejlighed i Aalborg for nogen tid siden.
lynge er gud!
Ska du ikke ud og prædike med dine Vagttårn, i stedet for alle dine udmeldinger om verdens undergang herinde.frederikshavneren skrev:AaBs salgshistorik kan godt skræmme lidt. Det er jo ikke ligefrem fordi de seneste spillersalg har braget igennem i udlandet. Augu, Risgård, MJ, Ene (startede godt, men har efterfølgende haft det svært) og Prica har haft det enormt svært efter de skiftede til udlandet. Det er stadigvæk for tidligt at vurdere Lucas i Ajax, men han har haft det svært i det første år i Amsterdam.
Sportsligt tror jeg at Helenius får det enormt svært hvis han bliver solgt til
A. Villa. Niveauforskellen ml. Superligaen og Premier League er enorm. Fysisk og tempomæssigt er der en verden til forskel. Derudover er der benhård konkurrence i Villas angreb. Benteke, Weihmann og Agbonlahor er spillere, som Helenius vil få meget svært ved at slå af.
Grinern at læse på Villas debatforum. Helenius bliver sammenlignet med
Peter Crouch pga. højden og kropsbygningen. De bliver slemt skuffet hvis de tror, at de henter en klassisk targetspiller.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
I øvrigt er det skide godt at det sker så tidligt i vinduet. Så har Lynge og Gaarde, lidt længere tid til at finde afløseren. Dog er jeg bange for, at vi ender med at finde en lejesvend med 2 min tilbage af transfervinduet..
http://espnfc.com/news/story/_/id/14738 ... us?cc=5739" onclick="window.open(this.href);return false;
2 millioner pund med 1 år tilbage - tja - det er vel godkendt - og Lynge plejer at være god til at få options! Altså +20 millioner! Held og lykke Niclas og forhåbentligt ser vi dig tilbage i AaB inden det hele slutter
2 millioner pund med 1 år tilbage - tja - det er vel godkendt - og Lynge plejer at være god til at få options! Altså +20 millioner! Held og lykke Niclas og forhåbentligt ser vi dig tilbage i AaB inden det hele slutter
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er muligt, men for 1 million pund behøver de ikke være vanvittigt sikre på han klarer den. Det er et meget billigt sats for en klub af den størrelse. Du tror vel ikke at de scoutet ham som værende en sikker topscorer?Provst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
http://espnfc.com/news/story/_/id/14738 ... us?cc=5739" onclick="window.open(this.href);return false;AllanPedersen skrev:Jeg mener vores ledelse fejler hvis vi får under 10mill. Havde helenius spillet i FCK, FCN eller eks ob havde han kostet tæt på 20
jamen så har ledelsen jo lykkedes dennegang
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".
http://espnfc.com/news/story/_/id/14738 ... us?cc=5739" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Det er muligt, men for 1 million pund behøver de ikke være vanvittigt sikre på han klarer den. Det er et meget billigt sats for en klub af den størrelse. Du tror vel ikke at de scoutet ham som værende en sikker topscorer?Provst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
2 millioner pund. Elsker Lynge :-)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der er godt nok intet i den artikel der tyder på det er andet end spekulation. Men det ville sgu være et dejligt tal hvis det er sandt. Stadig, det er småpenge for Villa.sir-kargo skrev:http://espnfc.com/news/story/_/id/14738 ... us?cc=5739" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Det er muligt, men for 1 million pund behøver de ikke være vanvittigt sikre på han klarer den. Det er et meget billigt sats for en klub af den størrelse. Du tror vel ikke at de scoutet ham som værende en sikker topscorer?Provst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
I det mindste indrømmer du at det er muligt at Aston Villa ved mere, meeeeeen ...MHJ skrev:Det er muligtProvst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Provst i Brovst skrev:I ved mereMHJ skrev:Det er muligtProvst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
-
seamann
De skifter mening, når de har set Braithwaite terrorisere det armenske forsvar i aftenProvst i Brovst skrev:I det mindste indrømmer du at det er muligt at Aston Villa ved mere, meeeeeen ...MHJ skrev:Det er muligtProvst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Braithwaite minder mere om Augo med lidt ekstra speed, han er stort set lige så uskarp som Augo var i tidernes morgenseamann skrev:De skifter mening, når de har set Braithwaite terrorisere det armenske forsvar i aftenProvst i Brovst skrev:I det mindste indrømmer du at det er muligt at Aston Villa ved mere, meeeeeen ...MHJ skrev:Det er muligtProvst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
kan være kent har ringet sin gamle klub og fortalt han har det største danske talent siden... 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det vil slet ikke være tosset, når vi nu skal sige farvel til Heleniussir-kargo skrev:http://espnfc.com/news/story/_/id/14738 ... us?cc=5739" onclick="window.open(this.href);return false;MHJ skrev:Det er muligt, men for 1 million pund behøver de ikke være vanvittigt sikre på han klarer den. Det er et meget billigt sats for en klub af den størrelse. Du tror vel ikke at de scoutet ham som værende en sikker topscorer?Provst i Brovst skrev:Jeg tror at Aston Villa, deres manager og deres scouts har meget bedre forstand på hvilke spillere der kan begå sig I Premier League og i særdeleshed Aston Villa end samtlige kloge hoveder herinde. Jeg ved godt at det vil de kloge hoveder aldrig tro på.
5 mille til regnskabet - 5 til playerinvest - 5 til fremtiden og 5 til forstærkninger 
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvis det ikke var fordi Villa sikkert lægger fint med penge i vores kasse, og Spalvis blev dobbelt målscorer, så ville jeg være nede over vores latterlige landshold.
http://youtu.be/OcHdHNbC3jM?t=56s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/OcHdHNbC3jM?t=56s" onclick="window.open(this.href);return false;
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg ser på det latterlige landshold og kan ikke få mig selv til at kalde det "mit". Det er et københavner-fænomen. Og selv københavnerne gider dem efterhånden ikke rigtigt.Oldager skrev:Hvis det ikke var fordi Villa sikkert lægger fint med penge i vores kasse, og Spalvis blev dobbelt målscorer, så ville jeg være nede over vores latterlige landshold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Færørene tabte 2-0 på udebane til Sverige.
Danmark er bagud 0-2 på hjemmebane mod Armenien
Hvordan gik det med vores allesammens Hallur? Jeg så ikke meget af deres kamp, men kommentatoren kendte da ingen af færingerne. Jeg så en halveg af deres kamp mod Irland. Den engelske kommentator virkede til at have styr på deres navne. Makes you think.
Danmark er bagud 0-2 på hjemmebane mod Armenien
Hvordan gik det med vores allesammens Hallur? Jeg så ikke meget af deres kamp, men kommentatoren kendte da ingen af færingerne. Jeg så en halveg af deres kamp mod Irland. Den engelske kommentator virkede til at have styr på deres navne. Makes you think.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.