Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
http://www.sporten.dk/superligaen/lasse ... sk-topklub" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man ikke håbe at AaB byder ind her? 2,3 mio. for Lasse Vibe er jo en gave og hvis man får solgt Helenius til Villa, kunne dette være en af de billigste muligheder for ny en klassespiller i det offensive.
Kan man ikke håbe at AaB byder ind her? 2,3 mio. for Lasse Vibe er jo en gave og hvis man får solgt Helenius til Villa, kunne dette være en af de billigste muligheder for ny en klassespiller i det offensive.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi skal have en angriber - ikke en wing. Vibe er uden tvivl en god spiller, men vi får meget mere brug for en angriber.Forza skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/lasse ... sk-topklub
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han er angriber....thomasjn skrev:Vi skal have en angriber - ikke en wing. Vibe er uden tvivl en god spiller, men vi får meget mere brug for en angriber.Forza skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/lasse ... sk-topklub
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Man kan kalde ham angriber i et 4-3-3 system, men det ændrer ikke på, at han ikke er nogen boksangriber, men mere en klassisk kantspiller. Vi får selvfølgelig ikke en tro Helenius kopi, men vi er nødt til at gå efter en afløser som har nogle af de samme kompetencer/kan tage nogle af de samme opgaver og her ser jeg bare ikke Lasse Vibe som noget oplagt valg.Mr. Larsen skrev:Han er angriber....thomasjn skrev:Vi skal have en angriber - ikke en wing. Vibe er uden tvivl en god spiller, men vi får meget mere brug for en angriber.Forza skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/lasse ... sk-topklub
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Altså Thomas, han har spillet angriber hele sæsonen for sønderjyske og scoret 13 mål og lavet 7 assist. det er blot 3 mål mindre end Helenius, jo han er angriber.thomasjn skrev:Man kan kalde ham angriber i et 4-3-3 system, men det ændrer ikke på, at han ikke er nogen boksangriber, men mere en klassisk kantspiller. Vi får selvfølgelig ikke en tro Helenius kopi, men vi er nødt til at gå efter en afløser som har nogle af de samme kompetencer/kan tage nogle af de samme opgaver og her ser jeg bare ikke Lasse Vibe som noget oplagt valg.Mr. Larsen skrev:Han er angriber....thomasjn skrev:Vi skal have en angriber - ikke en wing. Vibe er uden tvivl en god spiller, men vi får meget mere brug for en angriber.Forza skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/lasse ... sk-topklub
Så ham gerne i AaB, men Helenius salget går nok ikke hurtigt nok til at vi kan få en fod indenfor, inden han stikker af til sverige.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
AalborgTrendies
Han er wing, ikke udpræget angriber. Sublim kontra-spiller dog, men er udenfor vores rækkevidde.Mr. Larsen skrev: Altså Thomas, han har spillet angriber hele sæsonen for sønderjyske og scoret 13 mål og lavet 7 assist. det er blot 3 mål mindre end Helenius, jo han er angriber.
Så ham gerne i AaB, men Helenius salget går nok ikke hurtigt nok til at vi kan få en fod indenfor, inden han stikker af til sverige.
- Dalgaard
- Drenge

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Rødding, Sønderjylland
Michael Jakobsen er lige blevet spottet i Aalborg. Nogen der ved om det er noget der sker jævnligt (venner - familie eller andre ikke transferrelaterede aktiviteter) eller kunne det være et tegn på et forestående salg af Lasse eller Ahlman ?
/Jan
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Ahlmann sælges ikke. Jakobsen købes ikke som reserve til venstre back. Hvis Lasse sælges, så vil Thelander træde ind som førstevalg og K. Pedersen og Blåbjerg vil kæmpe om at blive tredjevalg i det centrale forsvar. Tror ikke det betyder noget, at han nyder byernes by i hans ferieDalgaard skrev:Michael Jakobsen er lige blevet spottet i Aalborg. Nogen der ved om det er noget der sker jævnligt (venner - familie eller andre ikke transferrelaterede aktiviteter) eller kunne det være et tegn på et forestående salg af Lasse eller Ahlman ?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
A_Strandfelt
- Allstar

MJ's kæreste er vist fra Aalborg, mener jeg at kunne huske. Det har været lignende snak før, hvor det var familiebesøg.Dalgaard skrev:Michael Jakobsen er lige blevet spottet i Aalborg. Nogen der ved om det er noget der sker jævnligt (venner - familie eller andre ikke transferrelaterede aktiviteter) eller kunne det være et tegn på et forestående salg af Lasse eller Ahlman ?
Hans kæreste er fra Aalborg og har derfor også familie i byen. Samtidig har Michael vel også stadig kontakter og venner i byen, så det er helt sikkert derfor.Dalgaard skrev:Michael Jakobsen er lige blevet spottet i Aalborg. Nogen der ved om det er noget der sker jævnligt (venner - familie eller andre ikke transferrelaterede aktiviteter) eller kunne det være et tegn på et forestående salg af Lasse eller Ahlman ?
Tror ikke han er på vej til AaB.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er heller ikke så længe siden at jeg Så Karim Zaza på Jin Sing, måske han også er på vej tilbage??
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Dalgaard
- Drenge

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Rødding, Sønderjylland
Tak det giver jo god mening. Ville også undre mig hvis han var på vej tilbage.Forza skrev: Hans kæreste er fra Aalborg og har derfor også familie i byen. Samtidig har Michael vel også stadig kontakter og venner i byen, så det er helt sikkert derfor.
Tror ikke han er på vej til AaB.
/Jan
Han tjener samtidig kassen i FCK samt spiller en del for dem. Mener han har kontrakt nogle år endnu så det er slet ikke aktuelt.
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
Tvivler på at AaB er supergode venner med ham: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Den artikel giver mig stadig kvalme... "Der er vel ingen, der frivilligt siger nej til penge, som de har ret til at få".BBS skrev:Tvivler på at AaB er supergode venner med ham: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Til grin hvis det har været indforstået under forhandlingerne at dette beløb var inkl. at man så kommer kravlende bagefter fordi der er et hul i reglerne der gør at der er mulighed for at score en dobbelt fortjeneste......
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
For at puste lidt til Enevoldsen rygtet, så har jeg fra en kilde at han er opsat på at komme hjem til Danmark - kampen skulle stå mellem AaB og AGF - ikke at der er så meget nyt i det rygte, men det kommer fra en person som er tæt på ham, så der burde være noget om snakken efterhånden.
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
A - G - F ??!?!?!?!Glenn Francisco skrev:For at puste lidt til Enevoldsen rygtet, så har jeg fra en kilde at han er opsat på at komme hjem til Danmark - kampen skulle stå mellem AaB og AGF - ikke at der er så meget nyt i det rygte, men det kommer fra en person som er tæt på ham, så der burde være noget om snakken efterhånden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Glenn, tror du skal tage en snak med denne person, for den med AGF er helt i skoven (med mindre noget vildt har ændret sig siden maj).Glenn Francisco skrev:For at puste lidt til Enevoldsen rygtet, så har jeg fra en kilde at han er opsat på at komme hjem til Danmark - kampen skulle stå mellem AaB og AGF - ikke at der er så meget nyt i det rygte, men det kommer fra en person som er tæt på ham, så der burde være noget om snakken efterhånden.
"[...]Der har slet ikke været kontakt med AGF, og jeg kan slet ikke se, at det skifte overhovedet skulle være realistisk."
-Ene
http://www.sporten.dk/superligaen/enevo ... f-historie
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Glenn Francisco
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Det er også ligemeget, han skal bare hjem til os :-)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Jeg hørte lige at nogen har mødt Christian Eriksen i gaden, så jeg er sikker på vi har købt ham.