Tja, Okore gik vidst for 4 mio pund direkte til FCN, så tror ikke det var med løn osv.alithebeast skrev:Det er sikkert inklusive løn, sign-on osv.Kidde skrev:Daily Mail: Aston Villa yesterday completed the £4million transfer for defender Jores Okore and the £3m capture of midfielder Leandro Bacuna. Boss Paul Lambert now hopes to finalise the £3.5m signing of Aalborg striker Nicklas Helenius.
Prsseklip hentet fra Villas hjemmeside. Det svarer til ca. 30 mio kr.
Ville være en smuk afsked fra Lynges side (og en flot ankomst fra Gaardes)
Kidde
Nicklas Helenius
Re: Helenius
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvor sikre plejer dailymail at være når de nævner priser?? Er de troværdige??
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Et salg til £3,5 mil vil være det bedste salg i klubbens historie... Det ville være fantastisk, men jeg tror ganske enkelt ikke på det, situationen taget i betragtning. Jeg vil fastholde, at kan vi få £2 mil for Nicklas, har vi gjort en rigtig fin handel.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er lavere end Grønkjær som var på 34-35 millioner, hvoraf Grønkjær fik de 8 millioner pga. en klausul i kontrakten.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Tror ikke et sekund på mere end 1,5 million pund, når det er bekræftet de startede på 0,85... Han kan forhandle frit til vinter og har meldt ud at han vil væk nu i medierne. Engelske aviser skal tages med et gran salt - lad nu være med at skrue forventningerne op. Fra min tid i England er Daily Mail ikke for mig at regne som en af de mest troværdige aviser, sammen med bl.a. The Sun.
/Søgaard
/Søgaard
Aalborg BK 1885!
Hvor er det bekræftet at vi startede på 0.85?
Og Daily Mail, også kaldet Daily Fail, skal man ikke stole på..
Og Daily Mail, også kaldet Daily Fail, skal man ikke stole på..
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Har ikke set faxen selv, men der er hvad jeg vil kalde flere gode debatside-brugere der har snakket om det prisleje. Der plejer altid at florere ganske fine bud på priserne herinde, husker bl.a. så sent som ved Lucas. Bekræftet er måske for kraftigt et ord at tage i min mund. Men det er ikke brugere der, så vidt jeg ved, plejer at lave somalier-indlæg - hvis du ved hvad jeg snakker om herAabwibz skrev:Hvor er det bekræftet at vi startede på 0.85?
Det passer også meget godt med Søndergaard jr., der pludselig begyndte at bavle om 7,5M DKK for lidt over en uge siden i nordjyske, han havde bare ikke regnet med et afslag.
Aalborg BK 1885!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg tvivler mere og mere på at AaB slipper Nicklas for blot 1 mio pund. med de dage de har brugt derover, så tror jeg mere og mere på en højere pris end hvad vi normalt er vant til for vores spiller.
Gætter på omkring de 2 mio pund, de gir god mening både for os og Aston Villa (2mio pund er jo ikke alverden for en PL klub).
Gætter på omkring de 2 mio pund, de gir god mening både for os og Aston Villa (2mio pund er jo ikke alverden for en PL klub).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Det er 3 eller 4 mill jo heller ikke.Mr. Larsen skrev:Jeg tvivler mere og mere på at AaB slipper Nicklas for blot 1 mio pund. med de dage de har brugt derover, så tror jeg mere og mere på en højere pris end hvad vi normalt er vant til for vores spiller.
Tror desværre godt Villa kender vores økonomiske situation.
Beder dog til de højre magter om at Lynge kan få slæbt 2 mill pund med hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu kunne de nævnte priser jo godt være rigtige - faktisk begge tal. Det kan jo handelens størrelse - regner de med 3½ mio *£ for Helenius kan det jo være Villas udgift. Det kan jo være f.eks. 1½ mio til AaB og 1 mio til Helenius i signon og en lønsumspulje på 1 mio for 3 års kontrakt. Det er jo ligesom der kan godt stå på din lønseddel, at din timeløn er 250 kr., men for firmaet koster du måske yderligere 150-250 kr. i timen(uddannelse, sygedage m.v.).
Derfor er det nok ikke utænkelig at handelen koster fra engelsk side 3½ mio £.
- FlæskeFrank
....og når prisen på handler bliver nævnt i pressen er det meget sjældent der overhovedet er bemærkning om det gælder det ene eller andet.FlæskeFrank skrev:Nu kunne de nævnte priser jo godt være rigtige - faktisk bedste tal. Det kan jo handelens størrelse - regner de med 3½ mio *£ for Helenius kan det jo være Villas udgift. Det kan jo være f.eks. 1½ mio til AaB og 1 mio til Helenius i signon og en lønsumspulje på 1 mio for 3 års kontrakt. Det er jo ligesom der kan godt stå på din lønseddel, at din timeløn er 250 kr., men for firmaet koster du måske yderligere 150-250 kr. i timen(uddannelse, sygedage m.v.).
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg tror bestemt ikke på at han kun rygertil 7,5 mio. Når investorene har fået deres del af kagen er der jo intet tilbage til en afløser. Så giver det bedre mening at lade kontrakten løbe ud. Derudover har Lynge flere gange sagt at han ikke sælger Helenius til spotpris. 7,5 mio. kr er spotpris. Tror på en pris omkring 12-15 mio.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-saelger-ikke ... us-billigt" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/AaB-saelger-ikke ... us-billigt" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Ret voldsomt at kalde det bekræftet, når det udelukkende drejer sig om hvad man har kunnet læse i pressen - har der været nogen som har bekræftet at dette skulle være buddet herinde da?.Søgaard skrev:Har ikke set faxen selv, men der er hvad jeg vil kalde flere gode debatside-brugere der har snakket om det prisleje. Der plejer altid at florere ganske fine bud på priserne herinde, husker bl.a. så sent som ved Lucas. Bekræftet er måske for kraftigt et ord at tage i min mund. Men det er ikke brugere der, så vidt jeg ved, plejer at lave somalier-indlæg - hvis du ved hvad jeg snakker om herAabwibz skrev:Hvor er det bekræftet at vi startede på 0.85?
Det passer også meget godt med Søndergaard jr., der pludselig begyndte at bavle om 7,5M DKK for lidt over en uge siden i nordjyske, han havde bare ikke regnet med et afslag.
Søndergaard Jr. talte om en værdi på Helenius, som ifølge deres kilder i fodboldverdenen ikke skulle være over 1. mio. Euro, det har stensikkert intet med Villa handlen at gøre.
Alt er spekulationer...
Der var i hvert fald en herinde, jeg kan ikke huske hvem, der mente at vide at det første bud havde været de ca. 7,5 mil, og at dette var blevet afvist.Jesper Schmidt skrev:Ret voldsomt at kalde det bekræftet, når det udelukkende drejer sig om hvad man har kunnet læse i pressen - har der været nogen som har bekræftet at dette skulle være buddet herinde da?.Søgaard skrev:Har ikke set faxen selv, men der er hvad jeg vil kalde flere gode debatside-brugere der har snakket om det prisleje. Der plejer altid at florere ganske fine bud på priserne herinde, husker bl.a. så sent som ved Lucas. Bekræftet er måske for kraftigt et ord at tage i min mund. Men det er ikke brugere der, så vidt jeg ved, plejer at lave somalier-indlæg - hvis du ved hvad jeg snakker om herAabwibz skrev:Hvor er det bekræftet at vi startede på 0.85?
Søndergaard Jr. talte om en værdi på Helenius, som ifølge deres kilder i fodboldverdenen ikke skulle være over 1. mio. Euro, det har stensikkert intet med Villa handlen at gøre.
Alt er spekulationer...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Med tanke på at Nordsjælland solgte Bjelland for 20 mio og de selv siger at Okore er deres største salg nogensinde giver det god mening at de 4 mio £ som der gættes på er REN transfer.Eksil skrev:Tja, Okore gik vidst for 4 mio pund direkte til FCN, så tror ikke det var med løn osv.alithebeast skrev:Det er sikkert inklusive løn, sign-on osv.Kidde skrev:Daily Mail: Aston Villa yesterday completed the £4million transfer for defender Jores Okore and the £3m capture of midfielder Leandro Bacuna. Boss Paul Lambert now hopes to finalise the £3.5m signing of Aalborg striker Nicklas Helenius.
Prsseklip hentet fra Villas hjemmeside. Det svarer til ca. 30 mio kr.
Ville være en smuk afsked fra Lynges side (og en flot ankomst fra Gaardes)
Kidde
Så kan de 3,5 mio £ for Helenius også være den direkte transfer. Hvilket igen giver god mening i Lynges udtallelser omkring de mulige indtægter AaB evt. kunne generer ved at beholde ham (TV penge, UEFA) så SKAL prisen være høj...
HVIS de 3,5 mio er sand... FANDME GODT SOLGT LYNGE/GAARDE...
*Ved* du at FCN fik 20 millioner i kassen for Bjelland, eller er det bare noget du har læst i avisen.hje1980 skrev:
Med tanke på at Nordsjælland solgte Bjelland for 20 mio og de selv siger at Okore er deres største salg nogensinde giver det god mening at de 4 mio £ som der gættes på er REN transfer.
Så kan de 3,5 mio £ for Helenius også være den direkte transfer. Hvilket igen giver god mening i Lynges udtallelser omkring de mulige indtægter AaB evt. kunne generer ved at beholde ham (TV penge, UEFA) så SKAL prisen være høj...
HVIS de 3,5 mio er sand... FANDME GODT SOLGT LYNGE/GAARDE...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
http://nordjyske.dk/nyheder/helles-stor ... 91/24/1547" onclick="window.open(this.href);return false;
Nordjyske mener så at vide, at transfersummen er på £1,2 mil. + diverse klausuler. Altså DKR 10,5 mil. ned i foret nu og her. Så er årsregnskabet forhåbentlig reddet. Derudover ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til det.
Nordjyske mener så at vide, at transfersummen er på £1,2 mil. + diverse klausuler. Altså DKR 10,5 mil. ned i foret nu og her. Så er årsregnskabet forhåbentlig reddet. Derudover ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg ved godt hvad jeg skal sige til det beløb!Funky skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/helles-stor ... 91/24/1547
SINDSSYG dårlig salg!!!!!!!
Passer jo slet med med det, der var fremme med at Helenius ikke skulle sælges for peanuts!!!
Hvis 12 mill var deres bedste bud burde AaB fandme ha ventet!!!!!
Jeg håber det er en and!
Det er jo meget svært at vurdere priser og klausuler, når der er tys tys om det.
Men i modsætning til Bjelland og Okore er Helenius jo ikke slået igennem på landsholdet. Der er altså en dyr pris for AaB, så længe Olsen er landstræner. Hvis Helenius havde været med til Georgien og Armenien, var prisen blevet større.
Hvis de 1,2 er korrekt, er salget lidt større end Lucas Andersen, og dermed det fjerdebedste salg i historien så vidt jeg husker.
1. Grønkjær, ca 35 mil.
2. Prica, ca 20 mill
3. Erik Bo, ca 12 mill
4. Lucas, ca. 10 mill
Og så er der Enevoldsen, Jacobsen, Silber, Ericsson mfl, der vist alle er gået under 10 mill.
Men i modsætning til Bjelland og Okore er Helenius jo ikke slået igennem på landsholdet. Der er altså en dyr pris for AaB, så længe Olsen er landstræner. Hvis Helenius havde været med til Georgien og Armenien, var prisen blevet større.
Hvis de 1,2 er korrekt, er salget lidt større end Lucas Andersen, og dermed det fjerdebedste salg i historien så vidt jeg husker.
1. Grønkjær, ca 35 mil.
2. Prica, ca 20 mill
3. Erik Bo, ca 12 mill
4. Lucas, ca. 10 mill
Og så er der Enevoldsen, Jacobsen, Silber, Ericsson mfl, der vist alle er gået under 10 mill.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Meh. Havde håbet på mere, men om det er tydeligt at Helenius er 10,5 mil værd for klubben over det næste år er jeg sgu ikke helt sikker på. Så hvis det ikke var realistisk at forhandle en bedre pris (= 10,5 er vitterligt hans markedspris), så er det lidt hip som hap i mine øjne.Gaarde6 skrev:Jeg ved godt hvad jeg skal sige til det beløb!Funky skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/helles-stor ... 91/24/1547
SINDSSYG dårlig salg!!!!!!!
Passer jo slet med med det, der var fremme med at Helenius ikke skulle sælges for peanuts!!!
Hvis 12 mill var deres bedste bud burde AaB fandme ha ventet!!!!!
Jeg håber det er en and!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus