Ja, FCN er da klart mest attraktiv, men at han skulle have mindre chance for at slå igennem på nogen af de andre hold, det giver ingen mening. Nu kender jeg ikke til FCNs situation på Jradis position(er), men jeg tænker, at det må være sværere at slå igennem på FCNs hold. De har trods alt snart hentet de fleste offensive talenter i de mindre attraktive klubber på sjællandKøllen I Møllen skrev:Ganske givet ikke den eneste grund til at han valgte FCN. De er i toppen og spiller det bold han gerne vil, derudover er det nær hans familie og venner. Så det er vel fair nok.Oldager skrev:http://onside.dk/superligaen/ny-fcn-kom ... og-holland
Jradi valgte FCN i stedet for en klub som AaB, fordi FCN satser på unge spillere, såfremt de "kan noget".
Hvad der ikke er fair er at han braldrer ud om hvem der var ude efter ham. Det er der da vist en uskreven regel imod. Så'n en pång...
Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Jeg er desuden blevet gjort opmærksom på, at Adebayo Akinfenwa er transferfri om nogon dage. Fysik nok til hele holdet. 
Det vil være en drømOldager skrev:Jeg er desuden blevet gjort opmærksom på, at Adebayo Akinfenwa er transferfri om nogon dage. Fysik nok til hele holdet.
Haha. Så ville vores negerindeks igen være i top!Oldager skrev:Jeg er desuden blevet gjort opmærksom på, at Adebayo Akinfenwa er transferfri om nogon dage. Fysik nok til hele holdet.
Jeg savner Winsnes
Yihaa, det ku været fedt. Øjeblikkelig respekt i ethvert superligaforsvarOldager skrev:Jeg er desuden blevet gjort opmærksom på, at Adebayo Akinfenwa er transferfri om nogon dage. Fysik nok til hele holdet.

"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Send straks en mail til Gaarde!
Jeg skal nok tippe ind til lønnen!!!
Jeg skal nok tippe ind til lønnen!!!
Et Hjerte - En Klub
http://www.bold.dk/nyt/Avis-AaB-og-Broe ... Enevoldsen" onclick="window.open(this.href);return false;
Lad os finde pengene til ham! Det vil være konge, og specielt hvis han vælger os frem for BIF!
Lad os finde pengene til ham! Det vil være konge, og specielt hvis han vælger os frem for BIF!
AaB - nu, i morgen & altid! 
- Erasmus Montanus
- Allstar

Den kamp skal vindes!jayC skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-AaB-og-Broe ... Enevoldsen
Ellers skal vi til at synge en sang a la denne, når vi endelig skal spille mod Brøndby
http://www.youtube.com/watch?v=FkHyRt1L2js" onclick="window.open(this.href);return false;
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Vi må have nogle investorer på banen igen, så vi kan få Ene hjem!
- Erasmus Montanus
- Allstar

"AaBs førsteprioritet lige nu er en afløser for Nicklas Helenius i front, og så må sportsdirektør Allan Gaarde derefter se, hvad han har af penge i forhold til Enevoldsen, der er noteret for 11 A-landskampe.
Samtidig har Brøndby også meldt sig ind i kampen om Thomas Enevoldsen, men de har i første omgang fået besked på, at Enevoldsen helst vil tilbage til AaB, som han skiftede væk fra i 2009."
Så planen er at erstatte Nicklas oppe foran, men også at hente Ene hjem? Så selv hvis erstatningen for Helenius ikke er Gonzalo Higuaín, så kan vi stadig regne med mål?!

Samtidig har Brøndby også meldt sig ind i kampen om Thomas Enevoldsen, men de har i første omgang fået besked på, at Enevoldsen helst vil tilbage til AaB, som han skiftede væk fra i 2009."
Så planen er at erstatte Nicklas oppe foran, men også at hente Ene hjem? Så selv hvis erstatningen for Helenius ikke er Gonzalo Higuaín, så kan vi stadig regne med mål?!

- Køllen I Møllen
- Allstar

Dalgaard og Enevoldsen, tak. Og det vil være det bedste transfervindue siden Prica kom.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Så længe vi ikke skal betale ekstra blot fordi bif er interesseret. Men Ene og Dalgaard (enten nu eller til vinter) lyder ikke tosset 
Køllen for headscout. GAARDE, HØRER DU EFTER!!!Køllen I Møllen skrev:Dalgaard og Enevoldsen, tak. Og det vil være det bedste transfervindue siden Prica kom.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
100% enig!Køllen I Møllen skrev:Dalgaard og Enevoldsen, tak. Og det vil være det bedste transfervindue siden Prica kom.
- Erasmus Montanus
- Allstar

Gaarde allierer sig med spillertruppen i jagten på en afløser for Helenius. Jakob Ahlmann ser ud til at have fået Nikolaj Markussen lokket til Aalborg BK. Han ligner den target man vi har ledt efter.

Ifølge Thomas Twitterprofil er han landet i Aalborg, om det så har noget med AaB at gøre ved jeg ikke
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"
"Der er en grund til blod er rødt"
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hvad hedder hans profil?
- Erasmus Montanus
- Allstar

tenevoldsen84Poker-One-Kenobi skrev:Hvad hedder hans profil?
Det vil helt sikker lyde skønt med Ene tilbage i folden, men viser det sig på den bekostning at vi må nøjes med Dalgaard fra viborg i angrebet, ja så vil jeg hellere undvære, enten gemme slanterne eller skyde lidt højre end Dalgaard, for da han sidst var i superligaen syntes jeg ikke han var så fantastisk som nogle vil mene han er
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES