Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
jayC
- Landshold

FCN udtaler, at de skal til at sælge eller udleje nogle af deres spillere, da de har 15 offensive spillere..
Er der andre end Laudrup, som vil være interessant fra deres overskudslager?
Nogle der kender til AaB forhold til Ajax, da jeg tænker at nogle af deres reserver måske vil kunne gøre sig på vores første hold? Tænker måske Geoffrey Castillion -
https://en.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Castillion" onclick="window.open(this.href);return false; - kunne være et bud på Helenius afløser?

AaB - nu, i morgen & altid!

-
Bundgaard
- 1. div

- Geografisk sted: 9670
jayC skrev:FCN udtaler, at de skal til at sælge eller udleje nogle af deres spillere, da de har 15 offensive spillere..
Nogle der kender til AaB forhold til Ajax, da jeg tænker at nogle af deres reserver måske vil kunne gøre sig på vores første hold? Tænker måske Geoffrey Castillion -
https://en.wikipedia.org/wiki/Geoffrey_Castillion" onclick="window.open(this.href);return false; - kunne være et bud på Helenius afløser?

Nordstrand og Laudrup kunne vi vel godt bruge, men jeg mener måske bare vi skal have en stor fysisk beton klos med hår imellem fortænderne som man vil kunne lægge bolden op på. Men jeg bare mere bange for at vi at vi først får en angriber når vi er røget ud af eurocup kvalen også er vi sku ligeså gode eller ringe om man vil som gymnastik foreningen fra århus, men det kunne være rart at have trupen på plads inden sæsonen går i gang, så COME ON Gaarde træd nu ud af Lynges fodspor
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Gaarde udtaler at der ikke er penge i AaB til at signe Risgaard da de skal bruges på en angriber
http://www.bold.dk/nyt/AaB-boss-Ikke-oe ... l-Risgaard" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
-
thomasjn
- Allstar

Bundgaard skrev:jayC skrev:FCN udtaler, at de skal til at sælge eller udleje nogle af deres spillere, da de har 15 offensive spillere..

Nordstrand og Laudrup kunne vi vel godt bruge, men jeg mener måske bare vi skal have en stor fysisk beton klos med hår imellem fortænderne som man vil kunne lægge bolden op på. Men jeg bare mere bange for at vi at vi først får en angriber når vi er røget ud af eurocup kvalen også er vi sku ligeså gode eller ringe om man vil som gymnastik foreningen fra århus, men det kunne være rart at have trupen på plads inden sæsonen går i gang, så COME ON Gaarde træd nu ud af Lynges fodspor
Europæisk succes må klart vægte lavere end langsigtet tænkning ifht. at få en angriber. Vores trup er i forvejen smal og det er for mig at se meget meget vigtigere vi får en god start i ligaen. Kan vi komme videre i EL er det stort, men det er vigtigere vi ikke bliver en del af nedrykningskampen.
-
Bundgaard
- 1. div

hmm da Risgaard er transferfri og vi åbentbart ikke har råd til ham, ja så kan jeg godt se at det er småpenge vi har til en ny angriber, også er jeg derhenne jeg hellere vil spare slanterne på en angriber som er helt ukent og lugter af lotto kupon til evt jul eller næste sommer vindue.
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
-
0542
- Landshold

- Favoritspiller: RADE!!!
- Geografisk sted: Houston, Tx
Bundgaard skrev:
hmm da Risgaard er transferfri og vi åbentbart ikke har råd til ham, ja så kan jeg godt se at det er småpenge vi har til en ny angriber, også er jeg derhenne jeg hellere vil spare slanterne på en angriber som er helt ukent og lugter af lotto kupon til evt jul eller næste sommer vindue.
Det er jo ikke den umiddelbare udgift med at signe Risgård men mere den faste månedlige lønudgift som vil belaste klubbens budget igennem hele kontrakt perioden. Så 1 er købet, men også den langsigtede udgift i forbindelse med det

Mvh
0542
-
Bundgaard
- 1. div

0542 skrev:Bundgaard skrev:
Det er jo ikke den umiddelbare udgift med at signe Risgård men mere den faste månedlige lønudgift som vil belaste klubbens budget igennem hele kontrakt perioden. Så 1 er købet, men også den langsigtede udgift i forbindelse med det

jo det er rigtig nok, men Helenius, Kayke og Godtfredsen er alle væk og burde vel kunne skrape løn sammen til Risgaard og Due er nok også godt ned i løn, så luft syntes jeg nok der måtte være lidt af med mindre at man vil signe en løntung angriber og det tror jeg så ikke på
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
-
Gaarde6
- Allstar

- Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Bundgaard skrev:0542 skrev:Bundgaard skrev:

jo det er rigtig nok, men Helenius, Kayke og Godtfredsen er alle væk og burde vel kunne skrape løn sammen til Risgaard og Due er nok også godt ned i løn, så luft syntes jeg nok der måtte være lidt af med mindre at man vil signe en løntung angriber og det tror jeg så ikke på
Vi manglede stadig 5 millioner for at få regnskabet i 0.
Alt ære og respekt for Kayke og Godtfredsen.
Så tror jeg ikke de fik mange peanuts, for at spille i AaB.
Jeg synes det er fantastisk lækkert, at vi ENDELIG har fokus på vores elendige økonomi!
Vi skal ikke hente spillere vi ikke har råd eller behov for, bare fordi det kunne være fedt at have dem.
Elsker Risgård og hans spillestil.
MEN vi har Augu, Würtz, Wickmann, Thomsen og Patrick som kan spille samme plads.
-
nj27
- 1. div

Gaarde6 skrev:Bundgaard skrev:0542 skrev:Bundgaard skrev:

Jeg synes det er fantastisk lækkert, at vi ENDELIG har fokus på vores elendige økonomi!
Vi skal ikke hente spillere vi ikke har råd eller behov for, bare fordi det kunne være fedt at have dem.
MEN vi har Augu, Würtz, Wickmann, Thomsen og Patrick som kan spille samme plads.
helt rigtigt vi har mange der kan spille den plads , problemet er bare at augu er meget skadet , wurtz får mange karentænedage, og patrick skal bruges på andre positioner som regel højre eller venstre back ,så har vi thomsen og wichmann tilbage , prøv og sæt dem ind som midterakse , så må du da gi mig ret i at en type som risgård ville gøre underværker
der vil helt sikkert blive brug for hans rutiine , og spilletid skal der osse nok blive for med det antal kampe holdet skal ud i hvis ellers det går som vi håber
-
Gaarde6
- Allstar

nj27 skrev:Gaarde6 skrev:Bundgaard skrev:0542 skrev:Bundgaard skrev:

helt rigtigt vi har mange der kan spille den plads , problemet er bare at augu er meget skadet , wurtz får mange karentænedage, og patrick skal bruges på andre positioner som regel højre eller venstre back ,så har vi thomsen og wichmann tilbage , prøv og sæt dem ind som midterakse , så må du da gi mig ret i at en type som risgård ville gøre underværker
der vil helt sikkert blive brug for hans rutiine , og spilletid skal der osse nok blive for med det antal kampe holdet skal ud i hvis ellers det går som vi håber
Man kan jo ikke købe en back up til en back up til en back up!
Vi HAR ikke råd! Længere er den sådan set ikke.
Der er andre pladser vi mere brug for en mand (Angreb og evt back up til venstre back)
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vil til hver tid, og 7 dage om ugen mene, at vi skal skrive 2 år med Risgård. Giv Patrick vink med vognstang. Lad ham få fri transfer, spar hans løn og send ham til Skive, Vendsyssel eller Hobro, hvor hans niveau er til.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vil til hver tid, og 7 dage om ugen mene, at vi skal skrive 2 år med Risgård. Giv Patrick vink med vognstang. Lad ham få fri transfer, spar hans løn og send ham til Skive, Vendsyssel eller Hobro, hvor hans niveau er til.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
JoeBlack
- Miniput

Kære AaB-supportere!
Der bør i tilfældet Risgaard huskes på, at han også kan spille rollen som en både habil og målfarlig midterforsvarer... Det var på den position, at han i sin tid fik sit gennembrud i AaB-trøjen!
Dette gør ham - efter min mening - til den perfekte spiller at få ind i truppen, når nu Lasse N. med stor sandsynlighed bliver solgt...
Risgaard og KEP ved siden af hinanden i midterforsvaret - eller frit trænervalg på midten af midtbanen mellem: Augo, Wurtz og Risgaard... Begge kombinationer ser rigtig stærke ud!
Målfarlighed, alsidighed samt et glødende AaB-hjerte er ikke ting, der hænger på træerne, hr. Gaarde!
Derfor: Hent Risgaard så snart Lasse N. er solgt. Så må der da være lønkroner til en lille investering!
Han er det perfekte supplement til vores papirtynde trup!
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
af Viva i cazzi rossi » 10. jul 2013, 10:43
Bundgaard skrev:
Jeg fortolker det nu mere som om, at for at få en angriber som er en nogenlunde fuldgod erstatning, så har vi ikke råd til Risgaard, da man så ikke har penge til en fra den hylde man gerne vil have fra. For lige meget hvad, så skal der hentes en ny angriber ind og jo flere spillere lønkronerne bliver delt ud over, jo ringere kvalitet eller mere lottokupon bliver der over den angriber.
-
Martino
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Til dagens reserveholdskamp står Kasper Risgård til at starte inde på central midt. Træner han bare med eller hvad skal man ligge i det?
Jeg savner Winsnes
-
Søgaard
- Allstar

Martino skrev:Til dagens reserveholdskamp står Kasper Risgård til at starte inde på central midt. Træner han bare med eller hvad skal man ligge i det?
Ja, han er ven af huset, som Gaarde siger. Det skal der vist ikke ligges noget i pt., desværre

Vi har ikke penge til luksus-backup spillere. Selvom jeg vil tro han kan gå ind på holdet, så vil man nok ikke sætte Thomsen, Wich, PK osv. bag i køen til en midt-midt plads.
Aalborg BK 1885!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Risgaard er nice to have. En ny angriber er need to have. Central midtbane er der vi er klart bedst besat og selvom Risgaards niveau er højere end Wichmann og PK, vil det være uklogt at tage ham ind. Det AaB i min optik mangler er fart, og der hjælper Risgaard i hvert fald ikke. Håber meget på at der landes en angriber, men mon ikke der går en lille måned før de første indkøb kommer på plads. De spillere AaB går efter har sikkert også andre og bedre betalte muligheder, som skal undersøges først og derfor trækker et forhandlingsforløb gerne ud med spillere som fx Avdic og Fall.
Men det tegner til at blive noget af en ilddåb til Allan Gaarde. Held og lykke til den lange herre :-)
-
Sauer
- Allstar

Dennis Søndergaard tror at vi skal have en svensk angriber - og så alligevel ikke. Mulighederne er talrige.
-
thomasjn
- Allstar

JoeBlack skrev:Kære AaB-supportere!
Der bør i tilfældet Risgaard huskes på, at han også kan spille rollen som en både habil og målfarlig midterforsvarer... Det var på den position, at han i sin tid fik sit gennembrud i AaB-trøjen!
Dette gør ham - efter min mening - til den perfekte spiller at få ind i truppen, når nu Lasse N. med stor sandsynlighed bliver solgt...
Risgaard og KEP ved siden af hinanden i midterforsvaret - eller frit trænervalg på midten af midtbanen mellem: Augo, Wurtz og Risgaard... Begge kombinationer ser rigtig stærke ud!
Målfarlighed, alsidighed samt et glødende AaB-hjerte er ikke ting, der hænger på træerne, hr. Gaarde!
Derfor: Hent Risgaard så snart Lasse N. er solgt. Så må der da være lønkroner til en lille investering!
Han er det perfekte supplement til vores papirtynde trup!
Risgård var ikke ret god som stopper og ikke særligt glad for at spille pladsen så kan ikke se han skal afløse Lasse. Derudover glemmer folk altså også, at Risgård har været meget skadet de sidste par år i Silkeborg. Mener sågar at kunne huske der er store perioder, hvor han ikke har trænet mellem kampene og vel kun spillet cirka halvdelen af kampene. Frygter en signing af Risgård vil være en signing af en spiller som er over the hill og skadesplaget.
-
Gaarde6
- Allstar

9520AaB skrev:Vil til hver tid, og 7 dage om ugen mene, at vi skal skrive 2 år med Risgård. Giv Patrick vink med vognstang. Lad ham få fri transfer, spar hans løn og send ham til Skive, Vendsyssel eller Hobro, hvor hans niveau er til.
Spiller du meget manager på din computer ???
Det du ridser op der kan nok ikke lade sig gøre i en klub, hvor økonomien er som den er i AaB!
1) Hvad tror du en fri transfer til Patrick vil koste her et par måneder efter han har forlænget?
For du regner vel ikke med at du kan lave det stunt gratis?
2) Vi har STADIGVÆK en dårlig økonomi!
Hvor vil du få pengene fra til at skrive med Risgård?
Er temmelig sikker på der var blevet skrevet med ham, hvis det bare var at smide et stykke papir foran ham.