UEFA og AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AalborgTrendies

Re: UEFA og AaB

Indlæg af AalborgTrendies » 10. jul 2013, 11:37

frederikshavneren skrev: Ved ik om de sover ude på Hornevej. Billetsalget til Gori kampen og premierekampen mod FCK om kun 11 dage er endnu ik startet. Det er da ved at være på tide at starte billetsalget...
Det er simpelthen amatøragtigt at det billetsalg ikke er åbnet endnu.

De har trods alt kendt kampprogrammet + kamptidspunkter for de første 8 runder i lang tid nu.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 10. jul 2013, 12:52

astonvilla skrev:
Elscorpio skrev:50 kr skulle prisen blive(fik mit sæsonkort igår). Nogen der ved om der er en dansk tv station som viser den første kamp nede i Georgien?
Off-topic: Nu skriver I at I har "fået" Jeres sæsonkort....man kører vel bare videre på det gamle kort ikke? Man modtager vel ikke et nyt med posten? (jeg har da i hvert fald ikke modtaget et). Det kan naturligvis være at Weber vil have deres navn på kortet, så vi alle skal have et nyt (såfremt man sidder på Nord).
Jeg har fornyet mit sæsonkort, men har netop modtaget et nyt sæsonkort med posten (til Spar Nord tribunen).

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 10. jul 2013, 13:27

Jeg tror ikke på hjemmekampen imod Dila Gori bliver udsolgt, så det er vel bare at møde op derude 1 time før kickoff?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 10. jul 2013, 15:05

Elscorpio skrev:Jeg tror ikke på hjemmekampen imod Dila Gori bliver udsolgt, så det er vel bare at møde op derude 1 time før kickoff?
"Hej Lasse Jensen, grundet UEFA's regler om siddepladser til internationale kampe vil det kun være Weber Tribunen der er åben til denne kamp. Blok A - nedre er dog reserveret til stemningstribune. Læs mere herom via linket ovenfor /AaB"

Mon ikke der bliver udsolgt så? :-)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 10. jul 2013, 15:08

Hvis der skulle blive udsolgt kan de da evt. åbne Faxe Kondi, jo mindre hele tribunen er reserveret til Dila Gori. Kan godt forstå de ikke vil bruge penge på at sætte sæder op på Spar Nord før der kommer en attraktiv modstander, men man må da lige kunne smide 20 sæder op i abeburet, hvis det skulle blive nødvendigt at åbne Faxe.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 10. jul 2013, 16:04

Den lave pris indikerer vel også at modstanderen ikke er særlig attraktiv + det er midt i en sommerferieperiode?

Tror vi skal være heldige hvis der kommer over 8000 en torsdag aften.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 10. jul 2013, 16:06

Elscorpio skrev:Den lave pris indikerer vel også at modstanderen ikke er særlig attraktiv + det er midt i en sommerferieperiode?

Tror vi skal være heldige hvis der kommer over 8000 en torsdag aften.
jeg tror vi skal være rigtig godt tilfreds med 2500.
afhængigt af hvordan det går der nede. spiller vi dem ud af banen, kunne der godt være 3000.
taber vi, tror jeg på 2000.
lynge er gud!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 11. jul 2013, 12:27

frederikshavneren skrev:
astonvilla skrev:
Elscorpio skrev:50 kr skulle prisen blive(fik mit sæsonkort igår). Nogen der ved om der er en dansk tv station som viser den første kamp nede i Georgien?
Off-topic: Nu skriver I at I har "fået" Jeres sæsonkort....man kører vel bare videre på det gamle kort ikke? Man modtager vel ikke et nyt med posten? (jeg har da i hvert fald ikke modtaget et). Det kan naturligvis være at Weber vil have deres navn på kortet, så vi alle skal have et nyt (såfremt man sidder på Nord).
Jeg har fornyet mit sæsonkort, men har netop modtaget et nyt sæsonkort med posten (til Spar Nord tribunen).
Jeg har endnu ikke modtaget nyt sæsonkort. Det er sku da underligt....
Bienvenu Bassogog!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 11. jul 2013, 12:57

Mod Slavija Sarajevo for nu 4 år siden dukkede der faktisk omkring 9200 tilskuere op - til alles forbløffelse. Dengang kostede entreen også 50 kroner, og AaB havde tilsyneladende taget ved lære af Honkakampen 2 år tidligere, hvor der troppede under 2300 tilskuere op til fuld billetpris.

Mod Sarajevo kom tilskuerstrømningen så meget bag på AaB, at jeg først kom ind efter et kvarters spil af kampen. I dag ville jeg så ønske, at jeg slet ikke var kommet ind, men det er så en helt anden historie...

Derfor kan man godt gå hen og blive lidt forbløffet den 25. juli over tilskuertallet, selvfølgelig meget afhængig af kampen i Georgien. Dog tror jeg, at glæden og forventningen ved at spille europæisk forsvinder lidt ved de afviklingstendenser, der stadig kendetegner AaB, jf. den meget defensive ageren på transfermarkedet. Det sender ikke noget ambitiøst signal, at man på forhånd afviser at have en erstatning klar for holdets største profil, når sæsonen skydes i gang.

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 11. jul 2013, 13:21

Hovedet skrev:Mod Slavija Sarajevo for nu 4 år siden dukkede der faktisk omkring 9200 tilskuere op - til alles forbløffelse. Dengang kostede entreen også 50 kroner, og AaB havde tilsyneladende taget ved lære af Honkakampen 2 år tidligere, hvor der troppede under 2300 tilskuere op til fuld billetpris.

Mod Sarajevo kom tilskuerstrømningen så meget bag på AaB, at jeg først kom ind efter et kvarters spil af kampen. I dag ville jeg så ønske, at jeg slet ikke var kommet ind, men det er så en helt anden historie...

Derfor kan man godt gå hen og blive lidt forbløffet den 25. juli over tilskuertallet, selvfølgelig meget afhængig af kampen i Georgien. Dog tror jeg, at glæden og forventningen ved at spille europæisk forsvinder lidt ved de afviklingstendenser, der stadig kendetegner AaB, jf. den meget defensive ageren på transfermarkedet. Det sender ikke noget ambitiøst signal, at man på forhånd afviser at have en erstatning klar for holdets største profil, når sæsonen skydes i gang.
det kan jeg faktisk godt huske. vi havde billet til vest, men måtte gå ned på faxe, fordi vest var fyldt op.
men der er så os løbet meget vand gennem åen siden da. vi havde spillet CL, kommet langt i EL, og vundet mesterskab. tror stadig ikke på mere end 3000. afhængigt af hvordan det kommer til at gå i georgien selvfølgelig.
lynge er gud!

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 11. jul 2013, 13:22

by the way: nogen der har en ide om hvor mange der tager til georgien??
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 11. jul 2013, 13:29

http://www.aal.dk/afgange-og-ankomster/" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB flyver til Tbilisi kl. 9.00 næste onsdag fra Aalborg lufthavn. De flyver med Jet Time.

Må håbe at AaBs spillertrup og delegation skal flyve med et af Jet Times nyere fly, da Jet Times gamle fly (737-300) er nogle gamle og møgbeskidte fly.

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 11. jul 2013, 13:37

hvor mange er der egentlig plads til, når endetribunerne er lukket ned?
In verbis simus faciles

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 11. jul 2013, 13:45

håber der er nogen der kan hjælpe.
mig og en kammerat vil gerne ind og se dila gori hjemme - selvfølgelig på nedre A.
men jeg er medlem af ASC, det er min kammerat bare ikke.
og så vil jeg synes det er lidt nederen at skal se den "alene" - såfremt han ikke os kan få plads på nedre. men det er der vel ikke rigtig noget at gøre ved?!
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 11. jul 2013, 13:45

Rams skrev:hvor mange er der egentlig plads til, når endetribunerne er lukket ned?
http://fodbold.aabsport.dk/nordjyske-arena.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er plads til 7.700 tilskuere hvis både Weber og Enggaard tribunerne er åbne til Dila Gori kampen. Hvis det kun er Weber tribunen der er åben så er der plads til ca. 4.900 tilskuere.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jul 2013, 14:05

frederikshavneren skrev:http://www.aal.dk/afgange-og-ankomster/
AaB flyver til Tbilisi kl. 9.00 næste onsdag fra Aalborg lufthavn. De flyver med Jet Time.

Må håbe at AaBs spillertrup og delegation skal flyve med et af Jet Times nyere fly, da Jet Times gamle fly (737-300) er nogle gamle og møgbeskidte fly.
Flyene fejler ingenting. Og mon ikke spillerne overlever en "beskidt" kabine?

Mere interesseret i at vide hvor mange mennesker AaB propper ind i flyet. Det ville da være en skam kun at benytte halvdelen af pladserne.
Janteloven eksisterer IKKE!

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 11. jul 2013, 14:19

Køllen I Møllen skrev:

Mere interesseret i at vide hvor mange mennesker AaB propper ind i flyet. Det ville da være en skam kun at benytte halvdelen af pladserne.
Mon kan håbe at de så sælger de sidste sæder til folk der gerne vil med... var da hvert fald en smart måde at tjene lidt penge på... når flyet nu alligevel er booket.

12mand
Allstar
Allstar

Indlæg af 12mand » 11. jul 2013, 14:35

hje1980 skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Mon kan håbe at de så sælger de sidste sæder til folk der gerne vil med... var da hvert fald en smart måde at tjene lidt penge på... når flyet nu alligevel er booket.
det tror (håber) jeg dælme ikke. det ville da være vildt useriøst med under en uge inden kampen, at begynde og sælge de sidste sæder. jeg ville gerne ha været med hvis det ikke var så pisse besværligt, og dyrt.
men skulle man sælge de sidste sæder, skulle man ha gjort det for længe siden, så folk har en chance for at få fri, og for at spare sammen.
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 11. jul 2013, 14:41

hje1980 skrev:
Køllen I Møllen skrev:

http://www.jet-time.dk/da_DK/special-flights.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jet Time anvender Boeing 737-300 til special/ad hoc flyvninger. Der er plads til 148 passagerer ombord.

De par gange jeg har fløjet med Jet Time (737-300) har flyene været meget gamle, klamme (dårlig lugt) og generelt møgbeskidte.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 11. jul 2013, 14:45

12mand skrev:
Hovedet skrev:Mod Slavija Sarajevo for nu 4 år siden dukkede der faktisk omkring 9200 tilskuere op - til alles forbløffelse. Dengang kostede entreen også 50 kroner, og AaB havde tilsyneladende taget ved lære af Honkakampen 2 år tidligere, hvor der troppede under 2300 tilskuere op til fuld billetpris.

det kan jeg faktisk godt huske. vi havde billet til vest, men måtte gå ned på faxe, fordi vest var fyldt op.
men der er så os løbet meget vand gennem åen siden da. vi havde spillet CL, kommet langt i EL, og vundet mesterskab. tror stadig ikke på mere end 3000. afhængigt af hvordan det kommer til at gå i georgien selvfølgelig.
Vi har hvad siden?

Besvar