UEFA og AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Re: UEFA og AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jul 2013, 15:12

frederikshavneren skrev:
hje1980 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:http://www.aal.dk/afgange-og-ankomster/
AaB flyver til Tbilisi kl. 9.00 næste onsdag fra Aalborg lufthavn. De flyver med Jet Time.

Må håbe at AaBs spillertrup og delegation skal flyve med et af Jet Times nyere fly, da Jet Times gamle fly (737-300) er nogle gamle og møgbeskidte fly.
Flyene fejler ingenting. Og mon ikke spillerne overlever en "beskidt" kabine?

Mere interesseret i at vide hvor mange mennesker AaB propper ind i flyet. Det ville da være en skam kun at benytte halvdelen af pladserne.
Mon kan håbe at de så sælger de sidste sæder til folk der gerne vil med... var da hvert fald en smart måde at tjene lidt penge på... når flyet nu alligevel er booket.
http://www.jet-time.dk/da_DK/special-flights.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jet Time anvender Boeing 737-300 til special/ad hoc flyvninger. Der er plads til 148 passagerer ombord.

De par gange jeg har fløjet med Jet Time (737-300) har flyene været meget gamle, klamme (dårlig lugt) og generelt møgbeskidte.
Og hvad er pointen? Flyene lever op til kravene uanset hvor gamle i måtte mene de er. Der er altså ikke risiko for at de falder ned pga alderdom hvis det er der du vil hen. Om de er møgbeskidte ved jeg ikke, de bliver vel gjort rent inden AaB går ombord så jeg tror ikke I skal frygte at det kan påvirke kampens resultat...
Janteloven eksisterer IKKE!

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 11. jul 2013, 15:17

NIN den fromme skrev:
12mand skrev:
Hovedet skrev:Mod Slavija Sarajevo for nu 4 år siden dukkede der faktisk omkring 9200 tilskuere op - til alles forbløffelse. Dengang kostede entreen også 50 kroner, og AaB havde tilsyneladende taget ved lære af Honkakampen 2 år tidligere, hvor der troppede under 2300 tilskuere op til fuld billetpris.

Mod Sarajevo kom tilskuerstrømningen så meget bag på AaB, at jeg først kom ind efter et kvarters spil af kampen. I dag ville jeg så ønske, at jeg slet ikke var kommet ind, men det er så en helt anden historie...

Derfor kan man godt gå hen og blive lidt forbløffet den 25. juli over tilskuertallet, selvfølgelig meget afhængig af kampen i Georgien. Dog tror jeg, at glæden og forventningen ved at spille europæisk forsvinder lidt ved de afviklingstendenser, der stadig kendetegner AaB, jf. den meget defensive ageren på transfermarkedet. Det sender ikke noget ambitiøst signal, at man på forhånd afviser at have en erstatning klar for holdets største profil, når sæsonen skydes i gang.
det kan jeg faktisk godt huske. vi havde billet til vest, men måtte gå ned på faxe, fordi vest var fyldt op.
men der er så os løbet meget vand gennem åen siden da. vi havde spillet CL, kommet langt i EL, og vundet mesterskab. tror stadig ikke på mere end 3000. afhængigt af hvordan det kommer til at gå i georgien selvfølgelig.
Vi har hvad siden?
jeg er ikke lige med på, hvad du ikke forstår??
lynge er gud!

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Vase » 11. jul 2013, 15:20

Hallå, jeg vil også gerne stille mig i køen af folk, som synes det er en mindre skandale, hvis AaB skal rejse i et beskidt fly. Det kan være frustrerende og koste os de sidste procent i Georgien!

Dila Gori var en værre lortelodtrækning, men forhåbentlig har vi trods alt lidt mere kvalitet i truppen. Hvis vi får scoret et mål i Tblisi, så tror jeg vi har gode chancer for videre avancement. Kan ikke forestille mig Georgierne putter mere end én kasse ind, hvis vi, som jeg regner med, stiller med et (meget) defensivt udgangspunkt.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 11. jul 2013, 15:22

Vase skrev:Hallå, jeg vil også gerne stille mig i køen af folk, som synes det er en mindre skandale, hvis AaB skal rejse i et beskidt fly. Det kan være frustrerende og koste os de sidste procent i Georgien!
Kasper Kusk efter kampen "Ja, det var jo en oplagt chance med en mod en foran mål, men fordi flyet vi kom herned med var lidt beskidt sendte jeg den 3 meter over mål"

AalborgTrendies

Indlæg af AalborgTrendies » 11. jul 2013, 15:34

Vase skrev: Dila Gori var en værre lortelodtrækning, men forhåbentlig har vi trods alt lidt mere kvalitet i truppen. Hvis vi får scoret et mål i Tblisi, så tror jeg vi har gode chancer for videre avancement.
Hvis vi starter med Curth og Frederiksen på toppen, bliver alene dét at score en svær opgave...

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 11. jul 2013, 15:39

12mand skrev:
NIN den fromme skrev:
12mand skrev:
Hovedet skrev:Mod Slavija Sarajevo for nu 4 år siden dukkede der faktisk omkring 9200 tilskuere op - til alles forbløffelse. Dengang kostede entreen også 50 kroner, og AaB havde tilsyneladende taget ved lære af Honkakampen 2 år tidligere, hvor der troppede under 2300 tilskuere op til fuld billetpris.

Mod Sarajevo kom tilskuerstrømningen så meget bag på AaB, at jeg først kom ind efter et kvarters spil af kampen. I dag ville jeg så ønske, at jeg slet ikke var kommet ind, men det er så en helt anden historie...

Derfor kan man godt gå hen og blive lidt forbløffet den 25. juli over tilskuertallet, selvfølgelig meget afhængig af kampen i Georgien. Dog tror jeg, at glæden og forventningen ved at spille europæisk forsvinder lidt ved de afviklingstendenser, der stadig kendetegner AaB, jf. den meget defensive ageren på transfermarkedet. Det sender ikke noget ambitiøst signal, at man på forhånd afviser at have en erstatning klar for holdets største profil, når sæsonen skydes i gang.
det kan jeg faktisk godt huske. vi havde billet til vest, men måtte gå ned på faxe, fordi vest var fyldt op.
men der er så os løbet meget vand gennem åen siden da. vi havde spillet CL, kommet langt i EL, og vundet mesterskab. tror stadig ikke på mere end 3000. afhængigt af hvordan det kommer til at gå i georgien selvfølgelig.
Vi har hvad siden?
jeg er ikke lige med på, hvad du ikke forstår??
My bad. Læste dit indlæg forkert. Læste det som du skrev, at vi har spillet CL, kommet langt i EL og vundet mesterskab siden den famøse kamp mod Slavija Sarajevo :)

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 11. jul 2013, 16:41

Hey!

Jeg er tilfældigvis i Tbilisi, som en del af en længere rejse, på kampdagen... Men gider sgu ikke til bold i midt beskidte backpackertøj... Er der en af verdensmændene som tager herned som kan tage en ekstra AaB-trøje med jeg kan låne til kampe??

Og evt. til opvarmningsdruk inden.... Apropos opvarmingsdruk stiller jeg gerne min tid til rådighed hvis der skal findes/laves aftale med en bar hernede...!

/Ask

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 11. jul 2013, 17:22

Agge skrev:Hey!

Jeg er tilfældigvis i Tbilisi, som en del af en længere rejse, på kampdagen... Men gider sgu ikke til bold i midt beskidte backpackertøj... [...]
Bare rolig, thi du vil ikke føle dig alene. Hele AaBs trup vil være lige så møgbeskidte efter at have fløjet med Boeing 737-300.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 11. jul 2013, 20:45

Nogen der ved om der er en dansk tv kanal der viser kampen på torsdag i næste uge eller skal man gå ind på en eller anden hjemmeside for at se kampen?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:19

Elscorpio skrev:Nogen der ved om der er en dansk tv kanal der viser kampen på torsdag i næste uge eller skal man gå ind på en eller anden hjemmeside for at se kampen?
Jeg er ret sikker på at tv3 sport et viser kampen! :)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 11. jul 2013, 21:21

Oldager skrev:
Elscorpio skrev:Nogen der ved om der er en dansk tv kanal der viser kampen på torsdag i næste uge eller skal man gå ind på en eller anden hjemmeside for at se kampen?
De viser hjemmekampen. Såvidt jeg ved, så bliver udekampen ikke vist.
..

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 11. jul 2013, 21:25

Holm-o1 skrev:
Oldager skrev:
De viser hjemmekampen. Såvidt jeg ved, så bliver udekampen ikke vist.
Nårh, det kan godt være, at jeg tager fejl så. Trist.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af Agge » 11. jul 2013, 22:03

limey skrev:

Jeg er tilfældigvis i Tbilisi, som en del af en længere rejse, på kampdagen... Men gider sgu ikke til bold i midt beskidte backpackertøj... [...]
Bare rolig, thi du vil ikke føle dig alene. Hele AaBs trup vil være lige så møgbeskidte efter at have fløjet med Boeing 737-300.
Det er selvfølgelig rigtigt... Men vil gerne være klædt i farverne alligvel.... Er der nogle der kan tage en beskidt trøje med det mig?
Så laver vi den mest beskidt away nogensinde!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 11. jul 2013, 22:39

Agge skrev:
limey skrev:

Det er selvfølgelig rigtigt... Men vil gerne være klædt i farverne alligvel.... Er der nogle der kan tage en beskidt trøje med det mig?
Så laver vi den mest beskidt away nogensinde!
Arh - nok lyder Georgien ikke som noget specielt rigt eller veludviklet land, men bliver det ikke stadig svært at stikke muderpølen nede i Randers ovenpå et skybrud?

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af 9382'eren » 15. jul 2013, 00:39

Direkte stream af georgisk stats-TV: http://1tv.ge/live/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

TV-oversigten på torsdag: http://1tv.ge/schedule/day/4?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 15. jul 2013, 07:21

9382'eren skrev:Direkte stream af georgisk stats-TV: http://1tv.ge/live/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

TV-oversigten på torsdag: http://1tv.ge/schedule/day/4?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Freaking awesome - good job :thumbsup:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. jul 2013, 09:25

9382'eren skrev:Direkte stream af georgisk stats-TV: http://1tv.ge/live/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;

Kongestol til dig!

thequest
2. div
2. div
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af thequest » 15. jul 2013, 09:35

Det går knivsskarpt igennem - fantastisk :danmarkfan: :aabfan:

Narildsen
2. div
2. div