Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 28. jul 2013, 18:15
jensemand57 skrev:Oldager skrev:Mr. Larsen skrev:Oldager skrev:Altså, AK47 bomber videre i 1. divison, og han kunne da være en spændende breddespiller. :-)
du synes ik vi har nok breddespiller?
I angrebet? Nej.
Slet ikke når Rolf Toft også er sendt væk. Så kunne det være fint med en skarpskytte fra 1. division.
Hvilket Rolf Toft jo heller ikke er endnu.
Nej, men nu har der været heftige rygter om, at AK skulle være Rolfs erstatning. Jeg udviser blot glæde over, at vi er kædet sammen med en skarp spiller, som måske viser noget af det talent, som før i tiden gjorde ham så hyped. :-)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Eksil skrev:Randers bruger ikke Nikolaj Brock-Madsen i start-11eren. Hvis de kunne overtales til at sælge ham for nogle mio ville han, i min optik, være en perfekt tilføjelse til AaBs angrib - fysisk stærk og ufin. Hans teknik er ikke særlig god, men han er en spiller Kent burde kunne udvikle på.
Ham Brock-Madsen var han ikke lidt af en døgnflue i forrige sæson ? Han havde en opblomstring i slutningen af efteråret, hvilket medførte udtagelsen til ligalandssholdet. I foråret mindes jeg ikke han gjorde sig positivt bemærket i større grad, men det kan også bare være mig der ikke følger nok med i Rand'os !
-
Møller
- Drenge

Mht. Anders K Jacobsen, AK47, så nævner stort set alle andre cheftrænere i 1 division ham som en stor profil og en spiller der bør kunne begå sig i superligaen... Tankevækkende.. I samtlige optakter nævner de ham som den største profil....
Synes mere og mere han bliver interessant... Måske ikke som top top spiller i vores trup, men afgjort klasser bedre end Rolf Toft...
Ud med Toft og Hansson ( hansson er kommet længere ned efter Risgaard signing og mener ikke han er nødvendig, vi har også både wichmann, Ando og Rye..
Og så ind med AK 47 og ny top angriber...
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Møller skrev:Mht. Anders K Jacobsen, AK47, så nævner stort set alle andre cheftrænere i 1 division ham som en stor profil og en spiller der bør kunne begå sig i superligaen... Tankevækkende.. I samtlige optakter nævner de ham som den største profil....
Synes mere og mere han bliver interessant... Måske ikke som top top spiller i vores trup, men afgjort klasser bedre end Rolf Toft...
Ud med Toft og Hansson ( hansson er kommet længere ned efter Risgaard signing og mener ikke han er nødvendig, vi har også både wichmann, Ando og Rye..
Og så ind med AK 47 og ny top angriber...
Blev Anders Jacobsen ikke sendt hjem fra Vejle til OB i sin tid pga. disciplinære problemer? Og igen senere fyret i OB?
Han lyder som en mand, der er god for lidt uro i truppen. Jeg ser hellere, at vi satser på vores egne unge spillere, end at betale en transfer for en Anders Jacobsen, som vi reelt set ikke aner særlig meget om, udover at han måske har lavet en masse mål i 2. division..
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Rams
- Allstar

- Geografisk sted: Brønshøj
Han har selv udtalt, at han har fået et mere realistisk syn på sig selv som menneske og spiller efter han gik fra Wunderkind i OB til at spille bold for Næsby.
Jeg tror også, at han ville være en spændende tilføjelse til truppen
In verbis simus faciles
-
Tyskeren
- Allstar

Mads Junker er lige blevet set i Aalborg... Kunne det være vores nye angriber?
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Tyskeren skrev:Mads Junker er lige blevet set i Aalborg... Kunne det være vores nye angriber?
Han ville da bestemt være en lækker tilføjelse til truppen! Men mon ikke han er lige dyr nok mht. løn?
Hvem har set ham i Aalborg?
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Mini-p
- Landshold

- Geografisk sted: NEW YORK
Junker - ja tak herfra! Han ved sku hvor målet står!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
BUDDHA
- Lilleput

- Favoritspiller: Spalvis
Hmm Junker utilfreds i Mechelen og nu set i Aalborg.. Så er der gang i rygtemøllen igen!

Håber dælme på ham. Han er en notorisk målscorer og afslutter.
-
slammer
- 2. div

- Geografisk sted: Malmø
Tyskeren skrev:Mads Junker er lige blevet set i Aalborg... Kunne det være vores nye angriber?
Det er simpelthen for godt til at være sandt. Den tror jeg sgu ikke på.
Bongo hvor er du????
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ken Ilsø, Mads Junker, Søren Frederiksen.
OK angreb.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 29. jul 2013, 12:36
Set i Aalborg? Det har jeg svært ved at tro på. Han ville være en fantastisk spiller at have oppe foran. Gammel, ja, men det er også erfaring vi leder efter oppe foran. To eller tre år til ham og så ejer vi manden med superligaens største målnæse. Det kunne være så herligt, men jeg tvivler nu på, at han er set i Aalborg, Tyskeren

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Mini-p
- Landshold

- Geografisk sted: NEW YORK
Så er den dag i haven ødelagt og min f5 knap blir endnu engang slidt istykker! Endelig rygter !!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
BUDDHA
- Lilleput

Mini-p skrev:Så er den dag i haven ødelagt og min f5 knap blir endnu engang slidt istykker! Endelig rygter !!
Helt enig...

-
AalborgTrendies
jaja, det er jo nemt nok for enhver at skrive herinde.
Med de seneste par transfervinduer in mente, så skal der vist noget mere konkret på bordet før min F5-knap tages i brug.
Der har jo ofte været trolls herinde, hvad enten det så er somaliere eller fesne sekunda-spillere der pludselig er blevet "rygtet" til klubben.
Hvad angår Junker, så er han selvfølgelig 32. Men kan han nu hentes på en 2-årig kontrakt, fremfor en leje aftale, så ville det måske være i orden. Vi skal bare ikke have en lappeløsning for 38. gang i træk på en plads hvor vi tydeligvis mangler kontinuitet.
Prodell er lige hentet i Åtvidaberg som erstatning for Nicklas Pedersen, så Junker sidder på yderste mandat bag Mokulu, Prodell og Enevoldsen.
-
BUDDHA
- Lilleput

Rigtigt nok, men Tyskeren..er det ikke lufthavnsfyren?? eller tager jeg fejl?
-
thomasjn
- Allstar

Har det lidt blandet med Junker. Hans alder er deroppe, hvor man kan frygte han er en has-been og derudover skræmmer pokersagen altså.
-
hje1980
- Allstar

- Geografisk sted: 9230
thomasjn skrev:Har det lidt blandet med Junker. Hans alder er deroppe, hvor man kan frygte han er en has-been og derudover skræmmer pokersagen altså.
Han er altså kun 32 år og har stort set aldrig døjet med skader...
Pokersagen ligger SÅ mange år tilbage... kan virkelig ikke se noget problem i det.
Manden har erfaring, har altid scoret mål og har været stabil.
HVIS det kan lykkes Gaarde at lande ham... KLASSE...
-
slammer
- 2. div

- Geografisk sted: Malmø
thomasjn skrev:Har det lidt blandet med Junker. Hans alder er deroppe, hvor man kan frygte han er en has-been og derudover skræmmer pokersagen altså.
Det kan jeg simpelthen ikke forstå. Junker ville i mine øjne være en klassesigning, men jeg tror simpelthen ikke på at vi er attraktive nok til at han vil slutte af heroppe.