Jeg tror sgu, det eneste, Ivan reelt vil stå hårdt på i en forhandlingssituation, er egen rygerkabine i omklædningsrummet og ret til at holde frokostpause i en skurvogn.Sambaman skrev:Vi har næppe midler nok til at lande IvaN, med de mængder øller han skal have i sign-on.Konsulenten skrev: Helt sikkert! Hvis vi samtidig kan lokke Ivan Nielsen fra Amager, ville vi have et gennemrutineret midterforsvar.
Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Fodbold skal ses med hjertet!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Tyskeren skrev:Jeg er sgu ikke nogen lufthavnsfyr.. Det er en bekendt som skriver på facebook, at han har set Junker i Aalborg idag.. Mere ved jeg ikke!!BUDDHA skrev:Rigtigt nok, men Tyskeren..er det ikke lufthavnsfyren?? eller tager jeg fejl?
Lidt lufthavnsfyr er man vel altid...
- Søndergaard
- 1. div

Lufthavnsfyren hedder Manguster, men han arbejder ikke længere derude... Ingen sjove updates fra ham desværre.Tyskeren skrev:Jeg er sgu ikke nogen lufthavnsfyr.. Det er en bekendt som skriver på facebook, at han har set Junker i Aalborg idag.. Mere ved jeg ikke!!BUDDHA skrev:Rigtigt nok, men Tyskeren..er det ikke lufthavnsfyren?? eller tager jeg fejl?
Er der så ikke en her fra debatsiden, der kan søge arbejde derude? Vi skal have en fast lufthavnsfyr.Søndergaard skrev:Lufthavnsfyren hedder Manguster, men han arbejder ikke længere derude... Ingen sjove updates fra ham desværre.Tyskeren skrev:Jeg er sgu ikke nogen lufthavnsfyr.. Det er en bekendt som skriver på facebook, at han har set Junker i Aalborg idag.. Mere ved jeg ikke!!BUDDHA skrev:Rigtigt nok, men Tyskeren..er det ikke lufthavnsfyren?? eller tager jeg fejl?
-
AalborgTrendies
Det lyder lidt lummert, det ønske dér.limey skrev: Vi skal have en fast lufthavnsfyr.
Nu er jeg også en gammel lummer mand, der savner de saftige transfertråde vi havde i gamle dage. Især historien om hundelufteren som skulle agere vindueskigger hos Augos forældre i Aabybro vækker gode minder.AalborgTrendies skrev:Det lyder lidt lummert, det ønske dér.limey skrev: Vi skal have en fast lufthavnsfyr.
-
AalborgTrendies
Haha, der har været mange gode imellem.limey skrev:
Nu er jeg også en gammel lummer mand, der savner de saftige transfertråde vi havde i gamle dage. Især historien om hundelufteren som skulle agere vindueskigger hos Augos forældre i Aabybro vækker gode minder.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Den her artikel, hvis den er sand, viser meget godt vores situation på transfermarkedet. http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/st ... m-fck-emne" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi kan blive nød til at vente på, at de større klubber har leget færdig på transfermarkedet. Henter AZ den ene eller den anden? Vi kan så hente de spillere som er blevet fundet for lette, som det er også kunne være tilfældet med Junker. AaB er bare ikke nummer 1 på særlig mange udenlandske spilleres ønskeliste. Vi vil kun være nummer 1 for spillere som AK47 eller ex-AaB'er. Derfor er det klart at Gaarde ikke nødvendigvis kan lande en angriber med det samme. Og som han siger: Vi har kun ét skud i bøssen.
Vi kan blive nød til at vente på, at de større klubber har leget færdig på transfermarkedet. Henter AZ den ene eller den anden? Vi kan så hente de spillere som er blevet fundet for lette, som det er også kunne være tilfældet med Junker. AaB er bare ikke nummer 1 på særlig mange udenlandske spilleres ønskeliste. Vi vil kun være nummer 1 for spillere som AK47 eller ex-AaB'er. Derfor er det klart at Gaarde ikke nødvendigvis kan lande en angriber med det samme. Og som han siger: Vi har kun ét skud i bøssen.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Ifølge min Twitter-samtale med Dennis Søndergaard, så har AaB givet et bud til/på en angriber i dag. Hvem sagde han ikke noget om. Endnu.
http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-forhand ... d98/4/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok at han ikke regnes som afløser for Helenius...
http://www.bold.dk/nyt/Avis-AaB-udloese ... 47-klausul" onclick="window.open(this.href);return false;
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-forhand ... d98/4/1513
Han er blevet mere seriøs, og han har fået et mere sundt syn på sine forcer og begrænsninger på en fodboldbane. Sorte slyngel v2.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
lækkert at der lige nævne at der også ledes efter Helenius afløser
Spændende.Tyskeren skrev:http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-forhand ... d98/4/1513
Men hvem skal så ofres? Toft? Ville være halværgeligt efter min mening. Han viste ok takter i dag. Den frække model kunne være at leje Curth ud. Til 1. division, så han kan få genvundet en smule selvtillid
- BBS
- Allstar

- Favoritspiller: Dennis Marshall
- Geografisk sted: Midtbyen
Det kunne også være spændende at leje Spalvis ud til 1. division. Håber dog mest på at det betyder et farvel til Curth. Man kan jo tolke lidt ud fra den bænkplads han fik i dag.Califfen skrev:
Spændende.
Men hvem skal så ofres? Toft? Ville være halværgeligt efter min mening. Han viste ok takter i dag. Den frække model kunne være at leje Curth ud. Til 1. division, så han kan få genvundet en smule selvtillid
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Det her kunne jo ende med, at være et helt fornuftigt transfervindue!
Jeg vil tillade mig at give credit til Gaarde for at signe Risgaard - han viste igen i dag, at han stadig har klassen til at være med på topplan.
Ind med Anders Jacobsen - jeg har min tvivl om, hvor god han er, og hvor godt han passer ind i truppen, men manden laver mange mål.
Kunne vi måske leje Rolf Toft ud til en 1. divisionsklub ville det være passende, og samtidig få AK og en ny bomber mere ind, så tror jeg, vi skal ud og vise flaget i Europa igen næste år.
Forza
Jeg vil tillade mig at give credit til Gaarde for at signe Risgaard - han viste igen i dag, at han stadig har klassen til at være med på topplan.
Ind med Anders Jacobsen - jeg har min tvivl om, hvor god han er, og hvor godt han passer ind i truppen, men manden laver mange mål.
Kunne vi måske leje Rolf Toft ud til en 1. divisionsklub ville det være passende, og samtidig få AK og en ny bomber mere ind, så tror jeg, vi skal ud og vise flaget i Europa igen næste år.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
Tror faktisk han ville få mere ud af at være her, træne med bedre spillere og få et indhop indimellem, og ellers spille for reserverne.BBS skrev:Det kunne også være spændende at leje Spalvis ud til 1. division. Håber dog mest på at det betyder et farvel til Curth. Man kan jo tolke lidt ud fra den bænkplads han fik i dag.Califfen skrev:
Spændende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
BBS skrev:Det kunne også være spændende at leje Spalvis ud til 1. division. Håber dog mest på at det betyder et farvel til Curth. Man kan jo tolke lidt ud fra den bænkplads han fik i dag.Califfen skrev:
Spændende.
De kommer ikke til at leje Spalvis ud. Toft er på vej væk, selvom han gjorde det ganske fint i dag.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
jeg så 3 somaliere spille fodbold idag tæt ved Frederikstorvet - den ene var helt klart bedre end SF -sign ham
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
vil gode væde en spandauer på at Toft er i Vendsyssel så snart AK er kommet ind. De er meget tynde i offensiven deroppe og Toft vil ha godt af at spille en sæson mere eller mindre fast.