Du nævner boldomgangen. Toft har da en udmærket boldomgang og teknik. Han laver også en del assists på reserveholdet, foruden alle hans mål. Tilmed synes jeg, at han i Esbjerg kampen viste, at han er kvik på fødderne og fighter godt.Yankee skrev:Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.Jesper Schmidt skrev:Jep det tror jeg også, og samtidig får man uden tvivl en spiller ind som er længere i sin udvikling, og som vil presse sig på til en stamplads - personligt synes jeg også det vil være dejligt hvis vi begynder at udleje nogle af talenterne igen. En udlejning til en 1. div. klub på et tidligt tidspunkt, var f.eks. måske netop hvad der skulle have været til for at Schwartz i dag bombede for os og ikke hestene.
Derfor synes jeg hellere man skal tage en beslutning og lade Toft gå permanent på en fri transfer - eventuelt med en forkøbsret, så han ikke pludselig lodder 20 kasser og så smutter til FCM.
Ellers enig med dig.