05.08.13 - FCV vs. AaB
Re: 05.08.13 - FCV vs. AaB
Endelig udskiftning i front. Det er bare 45 minutter for sent Kent!!!!
Kom nu igang AaB!!!
-
jensemand57
- Allstar

Det er sgu ikke godt nok.
De spiller som OB gjorde da de var bedst (altså Slagelse)..
KOM NU AaB!!
KOM NU AaB!!
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
Godt vi var heldige at vinde de to første kampe for vores Europa turne og dagens kamp viser vores holds kvalitet
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Dila Gori på dansk, det er hvad FC Slawelse er.... Uinspirerende og dødkedelige - og dødfarlige på kontra og dødbolde.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Super holding.. Nå, men jeg tror på en kasse eller to.. der spilles 90 + det løse.Bisgaard skrev:Hvilke chancer? AaB skaber jo ikke en skid..... Det er ikke mange gange at Slagelses målmand er blevet testet. AaB scorer ikke idag...556 skrev:Er jeg den eneste som synes at vores chancer ikke ser så dårlige ud.. hører man på speakerne, spiller slagelse jo en pragtkamp, men i virkeligheden skaber de jo intet. AaB er dem som prøver at spille bold. Slagelses forsvar er til at tale med og deres eneste alvorlige trussel er dødbolde som vi giver dem for mange af.
Jeg tror vi skal have duen ind til at lave de legendariske Beckhamske indlæg og så ind med Curth til at prikke den ind.
/556
2-0 nu..... AaB, det handler om at score mål.....
-
jensemand57
- Allstar

Muligt, men det ser ud som om det giver 3 point.jens fup skrev:Dila Gori på dansk, det er hvad FC Slawelse er.... Uinspirerende og dødkedelige - og dødfarlige på kontra og dødbolde.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Enig, 3-0 eller 4-0 virker ikke utænkeligt.556 skrev:Super holding.. Nå, men jeg tror på en kasse eller to.. der spilles 90 + det løse.Bisgaard skrev:Hvilke chancer? AaB skaber jo ikke en skid..... Det er ikke mange gange at Slagelses målmand er blevet testet. AaB scorer ikke idag...556 skrev:Er jeg den eneste som synes at vores chancer ikke ser så dårlige ud.. hører man på speakerne, spiller slagelse jo en pragtkamp, men i virkeligheden skaber de jo intet. AaB er dem som prøver at spille bold. Slagelses forsvar er til at tale med og deres eneste alvorlige trussel er dødbolde som vi giver dem for mange af.
Jeg tror vi skal have duen ind til at lave de legendariske Beckhamske indlæg og så ind med Curth til at prikke den ind.
/556
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
jens fup
- Superliga

Jep, og det giver osse dødsstødet til fodboldsporten, hvis det griber om sig...jensemand57 skrev:Muligt, men det ser ud som om det giver 3 point.jens fup skrev:Dila Gori på dansk, det er hvad FC Slawelse er.... Uinspirerende og dødkedelige - og dødfarlige på kontra og dødbolde.
Bill Shankly
Bill Shankly
Kæft, hvor var det passivt forsvarsspil på deres 2-0 mål. Lund får en halv time til at kigge op og bestemme sig for, hvor han vil smide den hen.
Der er dog intet, der slår vores forreste folk i dag, når det kommer til at være ringe. Frederiksen er en ganske habil boldspiller, men han er jo aldrig inde i feltet. Vi mangler i dèn grad en mand til at banke bolden i kassen! !
Der er dog intet, der slår vores forreste folk i dag, når det kommer til at være ringe. Frederiksen er en ganske habil boldspiller, men han er jo aldrig inde i feltet. Vi mangler i dèn grad en mand til at banke bolden i kassen! !
ikke lige det jeg mente.. men det kan også sagtens ske ja.sulakvelidze skrev:Enig, 3-0 eller 4-0 virker ikke utænkeligt.556 skrev:Super holding.. Nå, men jeg tror på en kasse eller to.. der spilles 90 + det løse.Bisgaard skrev:Hvilke chancer? AaB skaber jo ikke en skid..... Det er ikke mange gange at Slagelses målmand er blevet testet. AaB scorer ikke idag...556 skrev:Er jeg den eneste som synes at vores chancer ikke ser så dårlige ud.. hører man på speakerne, spiller slagelse jo en pragtkamp, men i virkeligheden skaber de jo intet. AaB er dem som prøver at spille bold. Slagelses forsvar er til at tale med og deres eneste alvorlige trussel er dødbolde som vi giver dem for mange af.
/556
-
jensemand57
- Allstar

Enig. Men det hjælper ikke lige AaB i denne kamp.jens fup skrev:Jep, og det giver osse dødsstødet til fodboldsporten, hvis det griber om sig...jensemand57 skrev:Muligt, men det ser ud som om det giver 3 point.jens fup skrev:Dila Gori på dansk, det er hvad FC Slawelse er.... Uinspirerende og dødkedelige - og dødfarlige på kontra og dødbolde.
Jeppe Curths ansigtsudtryk viser meget godt kvaliteten fra Kusks indlæg.. ELENDIGT"!
AaB - nu, i morgen & altid! 
Ej ok hvorfor er der en regel om at Augo SKAL spille hvis han er klar. Han er jo ligeså ringe som Thomas Kristensen i FCK, som er en af hovedårsagerne til deres dårlige start. Vil have boldspillere på banen.
Jeg savner Winsnes
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Vores angreb har godtnok været tandløs idag.
Ufatteligt at man kan tabe til et oprykkerhold, men det er bare typisk AaB
Ufatteligt at man kan tabe til et oprykkerhold, men det er bare typisk AaB
Trille trille trille, vi kan trille rundt herfra og til dommedag, herre jemeni hvor er vi dog ufarlige
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
jens fup
- Superliga

Næ, vi mangler stadig ideer til at åbne sådan et pindsvine-forsvar - og hvis ret mange andre hold får samme idé som Dila Slagelse så får vi rigtig svært ved at hente point til overlevelsejensemand57 skrev:Enig. Men det hjælper ikke lige AaB i denne kamp.jens fup skrev:Jep, og det giver osse dødsstødet til fodboldsporten, hvis det griber om sig...jensemand57 skrev:Muligt, men det ser ud som om det giver 3 point.jens fup skrev:Dila Gori på dansk, det er hvad FC Slawelse er.... Uinspirerende og dødkedelige - og dødfarlige på kontra og dødbolde.
Bill Shankly
Bill Shankly
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
nægter at se og høre mere AaB før næste uge blodtrykket kan ikke klare ydeligere
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Langsomt, upræcist og manglende energi. Hvad pokker er der sket siden sidste kamp?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus