05.08.13 - FCV vs. AaB
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Re: 05.08.13 - FCV vs. AaB
Fuck en vattet indstilling og gejst fra alle de røde idag. Det er bare ikke godt nok. Ny angriber tak og kæmpe balle fra kent. Ned med bukserne og straf dem med spanskrøret til de forstår det 
Jo sørme om ikke vi fik et selvmål, så kom AaB da alligevel på tavlen.... LOL.... Fuck det er sørgeligt 
Kom nu igang AaB!!!
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Den her kamp lugtede langt væk af uafgjort eller nederlag. AaB kan ikke spille mod bundhold.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
PINLIGT.
Re: Sv: 05.08.13 - FCV vs. AaB
Jeg tænkte nøjagtigt det samme inden kampen. Vi har konstateret det en milliard gange, men det et stadig højaktuelt... Vi kan bare ikke blive farlige, når modstanderne pakker sig godt.Lucas Kuskenius skrev:Den her kamp lugtede langt væk af uafgjort eller nederlag. AaB kan ikke spille mod bundhold.
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Plus en kæmpe balle TIL Kent. Skifter aaaaalt for sent udtommas jensen skrev:Fuck en vattet indstilling og gejst fra alle de røde idag. Det er bare ikke godt nok. Ny angriber tak og kæmpe balle fra kent. Ned med bukserne og straf dem med spanskrøret til de forstår det
puha, meget af det hænger også på Kent idag. burde have skiftet ud langt før, Søren frederiksen kunne han have taget ud efter 20 min uden problemer. SF spiller totalt uden selvtillid, kan ikke tæmme en flad badebold, vinder ingen dueller og alle hans træk bliver for lange.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Start Spalvis mod OB. Bare gør noget ..
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
-
tommas jensen
- Landshold

Det er vist hele holdet der ikke yder max idag. En månedsløn til til TIFOKAOS i bøde takdegn skrev:puha, meget af det hænger også på Kent idag. burde have skiftet ud langt før, Søren frederiksen kunne han have taget ud efter 20 min uden problemer. SF spiller totalt uden selvtillid, kan ikke tæmme en flad badebold, vinder ingen dueller og alle hans træk bliver for lange.
-
jensemand57
- Allstar

Gaarde skal til at få fingeren ud. Ikke mere snak, men handling. Vi mangler i den grad en klasse angriber som afløser for Helenius. Med Helenius eller en med samme kvalitet, havde vi fået mål i dag. Mulighederne var der jo.
Hvorfor viser det mere om holdet at AK ikke kommer til noget, men Toft og Frederiksen er ringe fordi de ikke kommer til noget?jayC skrev:Synes AK har vist gejst og vilje. At han ikke er kommet til ret meget viser mere om holdet, men godt med nyt blod oppe foran!
Og samtidig har Kasper Kusk intet vist.. Ganske enkelt elendig!
Jeg synes ikke AK har bidraget med ret meget ud over lidt løbearbejde, som jo er normalt når man bliver indskiftet.
Vi kan godt blive enige om at det ser skidt ud i front men i dag var der ikke meget opbakning fra midtbanen. AK skal selvfølgelig have chancen men tror ikke han er svaret på vores angrebsproblem. I dag synes jeg Toft var bedst. Han burde have lavet en kasse men er til gengæld den eneste der kommer frem til noget.
Der gerne Curth og Toft fra start mod Odense, så kan AK komme ind i de sidste 20 minutter og erstatte den der har præsteret mindst.
Augo synes jeg var ringe sammen med det meste af midtbanen og det går det sværere for de 2 i front.
Sendt fra min GT-N5120 med Tapatalk 4
En ting er at vores angriber er uskarpe, men når vores øvrige offensive spillere så ikke er i stand til at få boden ind foran mål, så er det jo håbløst.
Mange her have set det her nederlag kommer, virkeligt trist at Kent og Kuhn ikke havde set det :x
Mange her have set det her nederlag kommer, virkeligt trist at Kent og Kuhn ikke havde set det :x
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Det er sgu let at skyde efter angriberne. Faktum er, at Thomsen og Kusk var fornærmende ringe og ikke evnede at levere noget, der minder om kreativt angrebsspil. De er tilgivet, deres alder taget i betragtning, men vi fik da at se, hvad der sker, når man kommer bagud mod et hold som Vestsjælland. Hvor kunne vi bruge ham 10'eren fra Gori. Han har speed og er kreativ...
Bedste mand i dag var vel Ahlmann - igen, igen. Mod OB ser jeg gerne KEP på banen igen. Han kan sgu piske holdet frem. Måske kunne man forsøge sig med Toft og Curth i angrebet, og eventuelt se, hvad pølsen og Riisgaard kan gøre sammen på midtbanen...
Resultatet er vel ikke så overraskende. Vestsjælland har vel 3-4 spillere som er større profiler end vores spiller.
Bedste mand i dag var vel Ahlmann - igen, igen. Mod OB ser jeg gerne KEP på banen igen. Han kan sgu piske holdet frem. Måske kunne man forsøge sig med Toft og Curth i angrebet, og eventuelt se, hvad pølsen og Riisgaard kan gøre sammen på midtbanen...
Resultatet er vel ikke så overraskende. Vestsjælland har vel 3-4 spillere som er større profiler end vores spiller.
Han viser gejst og vilje, og han jagter bolde.. Ja Toft kom til nogle gode chancer, men når han ikke putter de 2 kæmpe chancer ind han har, synes jeg ikke han bidrog med ret meget i kampen.. Alt for mange dumme boldtab, alt for mange fejlafleveringer.. AK kommer ind som ny mand på holdet, og viser han vil en ting og det er fremad.. Jeg er sikker på, at havde han fået en af de to chancer Toft havde, havde han scoret 1 mål..tagen skrev:Hvorfor viser det mere om holdet at AK ikke kommer til noget, men Toft og Frederiksen er ringe fordi de ikke kommer til noget?jayC skrev:Synes AK har vist gejst og vilje. At han ikke er kommet til ret meget viser mere om holdet, men godt med nyt blod oppe foran!
Og samtidig har Kasper Kusk intet vist.. Ganske enkelt elendig!
Jeg synes ikke AK har bidraget med ret meget ud over lidt løbearbejde, som jo er normalt når man bliver indskiftet.
Vi kan godt blive enige om at det ser skidt ud i front men i dag var der ikke meget opbakning fra midtbanen. AK skal selvfølgelig have chancen men tror ikke han er svaret på vores angrebsproblem. I dag synes jeg Toft var bedst. Han burde have lavet en kasse men er til gengæld den eneste der kommer frem til noget.
Der gerne Curth og Toft fra start mod Odense, så kan AK komme ind i de sidste 20 minutter og erstatte den der har præsteret mindst.
Augo synes jeg var ringe sammen med det meste af midtbanen og det går det sværere for de 2 i front.
Sendt fra min GT-N5120 med Tapatalk 4
AaB - nu, i morgen & altid! 
"Neutralt set" vil jeg mene vi spiller lige op med Slagelse, men vi skaber bare ikke farlige chancer. Det er generelt et problem for os at skabe chancer mod meget defensive opstillinger. Vores andet store problem er at vi altid lader de andre score. Vi har ikke holdt buret rent siden engang i april..
I dag blev vi ramt af to flotte hovedstødsmål, men jeg føler ikke at Slagelse havde mange gennemspillede chancer og egentlig heller ikke andre store chancer (så ikke de første 10 minutter). Generelt var Slagelse dårlige fremad banen og havde sjældent mere end 3 sammenhængene afleveringer og derfor er det så ærgerligt at tabe til dem.
Som speakerne var inde på går spillet for langsomt. Jeg har især lagt mærke til, at pasningen i angrebsspillet over til Dalsgaard næsten aldrig ligger perfekt og det er en skam da han jo har hurtigheden til at komme igennem. Det må de gerne indøve noget mere.
Der er ikke meget positivt at tage med, men modsat mange andre herinde kan jeg se nogle perspektiver i Rolf Toft. Jeg tror han er en mand for fremtiden: Han er teknisk god, aggressiv og hurtig. Hans store afbrænder er en chance han selv skaber og han rammer den jo meget godt, men selvfølgelig den skal være der.
Alt i alt var det var en skidt mandag aften..
/556
I dag blev vi ramt af to flotte hovedstødsmål, men jeg føler ikke at Slagelse havde mange gennemspillede chancer og egentlig heller ikke andre store chancer (så ikke de første 10 minutter). Generelt var Slagelse dårlige fremad banen og havde sjældent mere end 3 sammenhængene afleveringer og derfor er det så ærgerligt at tabe til dem.
Som speakerne var inde på går spillet for langsomt. Jeg har især lagt mærke til, at pasningen i angrebsspillet over til Dalsgaard næsten aldrig ligger perfekt og det er en skam da han jo har hurtigheden til at komme igennem. Det må de gerne indøve noget mere.
Der er ikke meget positivt at tage med, men modsat mange andre herinde kan jeg se nogle perspektiver i Rolf Toft. Jeg tror han er en mand for fremtiden: Han er teknisk god, aggressiv og hurtig. Hans store afbrænder er en chance han selv skaber og han rammer den jo meget godt, men selvfølgelig den skal være der.
Alt i alt var det var en skidt mandag aften..
/556
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
-
tommas jensen
- Landshold

Man har sku lyst til at drikke sig i hegnet
Så enig med alle der nævner dette; "AaB kan IKKE spille mod bundhold/oprykkere/"hold de mener er ringere end dem selv"". Det er uhyggeligt. Søren Frederiksen er en elefant i en glasbutik, når han skal modtage en bold. Tæmninger ligger 1½ til 2 meter fra ham og ja.. han er der bare ikke. Ud. Ind med Curth. Det kan godt være, han ikke scorer så meget, men han er god at spille op på. Toft som makker til ham oppe i front og så kan det være der kan ske noget.
*suk AaB".
Men i det mindste vandt jeg da på Oddset. SÅ tydeligt er det, at i ikke kan spille mod bundhold.
*suk AaB".
Men i det mindste vandt jeg da på Oddset. SÅ tydeligt er det, at i ikke kan spille mod bundhold.
Leander
tommas jensen skrev:Man har sku lyst til at drikke sig i hegnet
ER igang!
Leander
http://onside.dk/superligaen/fcv-udenla ... er-paa-vej" onclick="window.open(this.href);return false;
Når man læser denne, tænker man: Hvor fanden får FCV alle de penge fra? De har hentet Jan K, Lumb, Sørensen, Lund, Dal Hende, og nu også en udenlandsk angriber, som nok er Djiby Fall, som har været rygtet der til længe..
Når man læser denne, tænker man: Hvor fanden får FCV alle de penge fra? De har hentet Jan K, Lumb, Sørensen, Lund, Dal Hende, og nu også en udenlandsk angriber, som nok er Djiby Fall, som har været rygtet der til længe..
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
Alfons Aalborg
- 1. div

- Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
- Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen
Er det bare mig, eller er det ikke bare lidt ulogisk, at vi sidder og taler angribere, når vi lukker to så lette mål ind? Hvor er kritikken af vores forsvar? Og/eller ville den være urimelig, når deres mål kommer på standardsituationer, hvor alle mand vel kan betagnes som forsvarsspillere?