Jeg er meget enig i det første du skriver.MHJ skrev:Ah, jeg overfortolkede det du skrev. Egentlig synes jeg der er alt for stor mængde af anonyme påstande i denne tråd og på siden generelt, fra folk uden relevant indsigt eller trackrecord og jeg ser intet galt i at påpege eksempler på dette.NIN den fromme skrev: Det har jeg ikke udtalt mig det mindste om, men at det pludselig er et argument at det er en anonym person med en internetforbindelse. Det kan man da smide i røven af alle postulater her inde og er ens for alle om de så påstår de har set Bendtner i lufthavnen. At de har snakket med Lynge til træningen, eller har mødt Søren Frederiksen kl.04 i Gaden. Eller bare mener at vide, at den og den spiller er skadet til rundens kamp.
Rasmus Jönsson
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.
Han er i gaden!KME skrev:Hvad blev der af Bendtner? *LOL*
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Dels har det tidligere været fremme, at vi var tæt på en angriber, der så var skadet. Derudover lige her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ervindue-i" onclick="window.open(this.href);return false;Poker-One-Kenobi skrev:Hvor har du fra at han er SKADET i en måned? Hvor ved du fra at han INGEN grundtræning har? Hvem siger at han er 3 måneder om at komme i topform?
Vi har altså nærmest aftalt med Wolfsburg at han ikke bliver her udover denne sæson. Ergo er Jönsson hentet som en yderst kortsigtet forstærkning. Og så er det da problematisk at manden ankommer med en knæskade og uden at have trænet med for fuld styrke i ugevis. Samt at han kun har scoret ét mål i betydende kampe de sidste to sæsoner.Svenskeren ventes først at kunne debutere i AaB-dragten om en måneds tid. Den 23-årige angriber døjer nemlig med nogle knæproblemer, og nordjyderne ved godt, at de løber en risiko ved at tage en skadet spiller ind, men de tror på ham, og så har Gaarde afgivet et løfte til Wolfsburgs sportsdirektør Klaus Allofs.
- Vi løber en risiko, men han er ekstremt sulten og har vist ekstrem villighed til at komme til Aalborg. Vi har haft en lang dialog med Wolfsburg og med Allofs, og én af grundene til, at de er gået med til det her, er, at vi har lovet, at de får en bedre spiller tilbage om et år, siger Gaarde, der ikke tror på, at det til den tid bliver muligt at købe ham fri.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg mener at have læst at skader fik skylden for opholdet i 2. bundeliga floppede.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Nu har jeg ikke set alle minutter af VFFs kampe, men jeg er fuldstændig enig. Han er muligvis ikke nogen Messi II, men han kan score mål. Også i suppen. Havde han spillet på et bedre hold (no offence VFF) kunne han være et rigtig godt bud på en liga topscorer de næste par sæsoner. Det kan han selvfølgelig også blive hos Viborg, men det bliver lidt sværerePastorius skrev:Dalgaard ligner da fx en vi godt kunne have brugt.Pastorius skrev:Jeg tror vi får svært ved en finde en angriber i DK, der ikke kunne gå direkte ind i startelleveren på vores nuværende hold. Ud fra hvad jeg så i Slagelse, så er jeg parat til at give AK chancen fra start mod OB allerede nu.Frygah skrev:Altså du tænker en spiller der kunne gå direkte ind i start-11'eren, som vi kunne tilknytte i 3-4 år? Det er jeg ikke uenig i. Jeg håber og tror dog det er fordi man satser på AK og Spalvis om et års tid netop kan gå ind og udgøre en frontduo i bedste Prica/Curth stil. Og set med de briller, kan jeg fint leve med en profil på leje i et år, hvor vi har skippet vores bedste mand afsted, og reelt ikke ved om vi kæmper med om medaljer, eller om nedrykning.
Ærgeligt vi ikke kunne få ham landet sammen med en eller anden target mand der kunne tage kampene i feltet og ikke andet. En Henrik Toft type eller sådan.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Yankee skrev:
Vi har altså nærmest aftalt med Wolfsburg at han ikke bliver her udover denne sæson. Ergo er Jönsson hentet som en yderst kortsigtet forstærkning. Og så er det da problematisk at manden ankommer med en knæskade og uden at have trænet med for fuld styrke i ugevis. Samt at han kun har scoret ét mål i betydende kampe de sidste to sæsoner.
Ifølge dagens Nordjyske er der lavet en købsoption. Tyder ikke ligefrem på at der er en AFTALE om at han skal returnere, men det er klart at økonomien meget nemt kan komme i vejen da vi er en røvfattig klub.
Du har været ualmindeligt negativt stemt overfor tilgangen siden den blev annonceret, kaldt ham både det ene og det andet og ment at vide at han ikke når at komme ordentlig i form før foråret, jeg bliver lidt nysgerrig over hvorfor denne skråsikkerhed? Har du set ham spille, ved du noget vi andre ikke ved?
-
AalborgTrendies
Selvfølgelig er der en købsoption, men den vil ligge på et beløb som vi aldrig før og aldrig siden kommer til at betale for en spiller.Poker-One-Kenobi skrev:
Ifølge dagens Nordjyske er der lavet en købsoption. Tyder ikke ligefrem på at der er en AFTALE om at han skal returnere, men det er klart at økonomien meget nemt kan komme i vejen da vi er en røvfattig klub.
Og så vil Rasmus med garanti ti gange hellere hjem til Helsingborg end blive i DK, hvis det kommer dertil. De har efter et par markante salg også pengene til ham.
Som deres sportschef også spekulerer i, så er det liga-opbygningen der gør at han vælger AaB fremfor mesterskabskamp med Helsingborg. De har simpelthen for kort tid tilbage af deres sæson.
Det kan vi så være glade for, for han er en god spiller, der ikke vil have problemer med at udfylde en Helenius-rolle. Han har en, for en angriber, rigtig stor spilforståelse.
Men det er klart at man må have sine bekymringer omkring hans niveau, efter to års dødvande og en længere skadespause. Han kommer ikke til at være i 100 % kampform før om et godt stykke tid.
Det er da klart positivt, hvis der er en købsoption, men Gaarde siger jo selv at man har "lovet Allofs at de får en bedre spiller retur" og at vi ikke har råd til at købe Jönsson.Poker-One-Kenobi skrev: Ifølge dagens Nordjyske er der lavet en købsoption. Tyder ikke ligefrem på at der er en AFTALE om at han skal returnere, men det er klart at økonomien meget nemt kan komme i vejen da vi er en røvfattig klub.
Du har været ualmindeligt negativt stemt overfor tilgangen siden den blev annonceret, kaldt ham både det ene og det andet og ment at vide at han ikke når at komme ordentlig i form før foråret, jeg bliver lidt nysgerrig over hvorfor denne skråsikkerhed? Har du set ham spille, ved du noget vi andre ikke ved?
Ja, jeg har set ham spille en del gange da Helsingborg blev mestre og jeg var bestemt ikke imponeret. Efter min vurdering var de 25 millioner en voldsom overpris, der kun blev opnået fordi Helsingborg skulle ud og spille CL-kval og Wolfsburg notorisk bruger store summer på transfers. På kort sigt vurderer jeg Jönsson til at være på niveau med f.eks. Dennis Sørensen, selvom Jönsson givetvis har et større potentiale. Jeg synes bare ikke potentialet er særlig relevant når han dels ankommer skadet og dels med 99% sikkerhed er væk om et år. Jeg håber at du trods alt har læst mine posts herinde ofte nok til at vide at jeg ikke bare er negativ for at være negativ.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-fik-koebsopt ... -lejesvend" onclick="window.open(this.href);return false;
lækkert
lækkert
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Spændende Spiller, glæder mig til at se ham i aktion 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
AalborgTrendies skrev:
Jeg er 100 % sikker på at vi ikke har en option på ham, under alle omstændigheder ikke en vi nogensinde vil kunne indfri.
Elsker din skråsikkerhed. Du er i hvertflad enig med dig selv om, at vi ikke kan betale for den option som vi med 100% sikkerhed har... eller ikke har.AalborgTrendies skrev:
Selvfølgelig er der en købsoption, men den vil ligge på et beløb som vi aldrig før og aldrig siden kommer til at betale for en spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hehe, sætter tingene meget godt på plads.Brodernumsi skrev:AalborgTrendies skrev:
Jeg er 100 % sikker på at vi ikke har en option på ham, under alle omstændigheder ikke en vi nogensinde vil kunne indfri.Elsker din skråsikkerhed. Du er i hvertflad enig med dig selv om, at vi ikke kan betale for den option som vi med 100% sikkerhed har... eller ikke har.AalborgTrendies skrev:
Selvfølgelig er der en købsoption, men den vil ligge på et beløb som vi aldrig før og aldrig siden kommer til at betale for en spiller.
-
AalborgTrendies
Klovn, jeg skriver netop, at vi, hvis vi har en option, ikke kan indfri den.Brodernumsi skrev:AalborgTrendies skrev:
Jeg er 100 % sikker på at vi ikke har en option på ham, under alle omstændigheder ikke en vi nogensinde vil kunne indfri.Elsker din skråsikkerhed. Du er i hvertflad enig med dig selv om, at vi ikke kan betale for den option som vi med 100% sikkerhed har... eller ikke har.AalborgTrendies skrev:
Det står i begge indlæg, selvom jeg, indrømmet, formulerede mig lidt snørklet.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
Du er et fantastisk underholdende menneske.AalborgTrendies skrev:Klovn, jeg skriver netop, at vi, hvis vi har en option, ikke kan indfri den.Brodernumsi skrev:AalborgTrendies skrev:
Det står i begge indlæg, selvom jeg, indrømmet, formulerede mig lidt snørklet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
Det er møg vigtigt, at der er købsoption som der også har været de andre gange vi har lejet en spiller fra en højere hylde. Vi har været millimeter fra at udnytte den gang på gang og vores økonomi er kun blevet stærkere med årene. Jeg gætter på, at slår svenskeren til, slår vi også til. Win-win.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Præcis. En lejeaftale med købsoption er tusinde gange bedre end en ren handel. Slår han til køber vi, slår han ikke til hænger vi ikke på ham. Hvis man ikke fatter at dette er optimalt burde man nok prøve det der folkeskole igen...NIN den fromme skrev:Det er møg vigtigt, at der er købsoption som der også har været de andre gange vi har lejet en spiller fra en højere hylde. Vi har været millimeter fra at udnytte den gang på gang og vores økonomi er kun blevet stærkere med årene. Jeg gætter på, at slår svenskeren til, slår vi også til. Win-win.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvad siger folkeskolen så om købsoptioner, som er så høje, at det er helt urealistisk, at vi kommer til at benytte dem?Køllen I Møllen skrev:Præcis. En lejeaftale med købsoption er tusinde gange bedre end en ren handel. Slår han til køber vi, slår han ikke til hænger vi ikke på ham. Hvis man ikke fatter at dette er optimalt burde man nok prøve det der folkeskole igen...NIN den fromme skrev:Det er møg vigtigt, at der er købsoption som der også har været de andre gange vi har lejet en spiller fra en højere hylde. Vi har været millimeter fra at udnytte den gang på gang og vores økonomi er kun blevet stærkere med årene. Jeg gætter på, at slår svenskeren til, slår vi også til. Win-win.
http://www.bold.dk/nyt/AaB-fik-koebsopt ... -lejesvend" onclick="window.open(this.href);return false;
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
At det er noget fanden har skabt. Gaarde tilgives, hvis vi vinder guld, ellers ikke!Gnu skrev: Hvad siger folkeskolen så om købsoptioner, som er så høje, at det er helt urealistisk, at vi kommer til at benytte dem?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

At vi har fået en spiller som vi aldrig ville have haft råd til. Og at hvis han bliver et mega-giga-monsterhit har vi muligheden for at tilknytte ham omend det bliver dyrt. Det er faktisk ikke så indviklet.Gnu skrev:Hvad siger folkeskolen så om købsoptioner, som er så høje, at det er helt urealistisk, at vi kommer til at benytte dem?Køllen I Møllen skrev:Præcis. En lejeaftale med købsoption er tusinde gange bedre end en ren handel. Slår han til køber vi, slår han ikke til hænger vi ikke på ham. Hvis man ikke fatter at dette er optimalt burde man nok prøve det der folkeskole igen...NIN den fromme skrev:Det er møg vigtigt, at der er købsoption som der også har været de andre gange vi har lejet en spiller fra en højere hylde. Vi har været millimeter fra at udnytte den gang på gang og vores økonomi er kun blevet stærkere med årene. Jeg gætter på, at slår svenskeren til, slår vi også til. Win-win.
Janteloven eksisterer IKKE!