Næste kamp: AaB - OB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Maglau » 11. aug 2013, 20:27

Pisse godt spil i dag noget af det bedste je har set os præstere i meget lang tid. Ærgerligt at vores angribere er super talentløse og vi ingen penge har til at købe nye for, men det er virkeligheden vi må leve i.
Håber vi kan holde spillet på det her niveau resten af sæsonen så er der chance for vi kan undgå nedrykningen, selvom vi ingen mål scorer.
Wurtz gjorde det sammen med Risgård skide godt på midten. Hele forsvaret fra super gode selv Patrick var fremragende fremad banen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. aug 2013, 20:46

Netop hjemme fra stadion. Først det positive. Vi tabte ikke og fik dermed point på kontoen, spillet på banen virker godt og vi holdt nullet i ligaen for første gang siden? Jeg husker det ikke.

Men uha angrebet! Ja det er jo blevet nævnt. Hvad skal Kent gøre? Indrømmet jeg har ikke svaret, men håber at det løser sig hurtigt.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 11. aug 2013, 21:00

jensemand57 skrev:Netop hjemme fra stadion. Først det positive. Vi tabte ikke og fik dermed point på kontoen, spillet på banen virker godt og vi holdt nullet i ligaen for første gang siden? Jeg husker det ikke.

Men uha angrebet! Ja det er jo blevet nævnt. Hvad skal Kent gøre? Indrømmet jeg har ikke svaret, men håber at det løser sig hurtigt.
Kent kan vel arbejde med det han har. Lær nu SF at tæmme en bold. Giv Curth noget skudtræning. Giv Kusk og Thomsen noget standard træning i indlæg og skud, især Kusk virker bundet af nogle defensive opgaver, han har slet ikke den kreativitet han havde tidligere og tør nærmest ikke skyde til bolden når chancen opstår.. De to bruger jo 2 minutter på at lade op til et skud, HVER gang, hvilket resulterer i at de fleste bliver blokeret fordi det er så åbenlyst. De mangler selvtillid. For de spiller egentlig flot med, arbejder godt, løber i en masse gode rum.

Desuden synes jeg også at Würtz/Risgård viste sig at være en god duo. Würtz spiller en fin kamp i dag, kommer også lidt mere frem end han plejer og får affyret kanonen.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 11. aug 2013, 21:04

Søgaard skrev:
jensemand57 skrev:Netop hjemme fra stadion. Først det positive. Vi tabte ikke og fik dermed point på kontoen, spillet på banen virker godt og vi holdt nullet i ligaen for første gang siden? Jeg husker det ikke.

Kent kan vel arbejde med det han har. Lær nu SF at tæmme en bold. Giv Curth noget skudtræning. Giv Kusk og Thomsen noget standard træning i indlæg og skud, især Kusk virker bundet af nogle defensive opgaver, han har slet ikke den kreativitet han havde tidligere og tør nærmest ikke skyde til bolden når chancen opstår.. De to bruger jo 2 minutter på at lade op til et skud, HVER gang, hvilket resulterer i at de fleste bliver blokeret fordi det er så åbenlyst. De mangler selvtillid. For de spiller egentlig flot med, arbejder godt, løber i en masse gode rum.

Desuden synes jeg også at Würtz/Risgård viste sig at være en god duo. Würtz spiller en fin kamp i dag, kommer også lidt mere frem end han plejer og får affyret kanonen.
Troels Bech sagde jo også efterfølgende, at Kusk er en spiller, man specifikt lægger en taktik imod. Knægten får altså ikke den tid og plads, han fik for et år siden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. aug 2013, 21:09

Søgaard skrev: Desuden synes jeg også at Würtz/Risgård viste sig at være en god duo. Würtz spiller en fin kamp i dag, kommer også lidt mere frem end han plejer og får affyret kanonen.
Helt enig. Der kom langt mere fart i presspillet og omstillingerne med denne konstellation, end i sidste kamp. Med Augo's mange skader det sidste år, er det måske også på tide at erstatte ham med en mere stabil spiller som Würtz. Er dette tilfældet begynder det dog nok at lakke mod enden for Augo's AaB-karriere, , hans snarlige kontraktudløb in mente, hvilket er utrolig trist.

Er desuden vild med Risgaards Ståle Solbakken vendinger. Det gør midtbanen meget mere dynamisk, og lader os vende eller skifte spillet fra den ene til den anden side, meget hurtigere end tidligere.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. aug 2013, 21:11

Søgaard skrev:

Ja. Han kan jo ikke arbejde med det, han ikke har. ;) Men ellers mange gode ideer.

Munken
Junior
Junior
Favoritspiller: Henning Munk Jensen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Munken » 11. aug 2013, 21:13

MHJ skrev:Fin kamp af alle minus angriberne, samt afslutningerne fra fløjene. Ikke en finger at sætte på det taktiske og bare træls at vi ikke har en angriber klar endnu, hvad enten det er AK der skal spilles ind, eller vores nye sveske der både skal over sin skade. Gode perspektiver i det her hold!

Top 3)
Thelander
Nikolaj Larsen
Risgaard

Bund 3)
Toft
Curth
Kusk
Helt enig. Få, men modige aktioner i forsvaret og generelt høj kvalitet bagerst. Toft arbejder og arbejder men virker temmelig klodset. Curth bliver vel først god, når/hvis han får flere kampe i træk (spørgsmålet er om KN har tålmodigheden til dette). Kusk har været temmelig dårlig i nu over et halvt år. Derfor giver det jo også god mening, at han kommer på A-landsholdet netop i hans dårligste periode. Når alt kommer til alt, kan vi vel alligevel ikke klage over denne SL start.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2013, 21:23

Nu gider jeg ikke høre mere om at vi måske ville have vundet med andre angribere. Som Lynge ville have sagt: "Der er jo ikke nogen der har forbudt de 9 andre at lave mål." De har sgu også haft deres chancer og afslutninger) uden det har hjulpet synderligt.

...og så spillede vores forsvar IKKE en god kamp. De efterlod rigeligt med chancer til at vi ville have tabt stort, hvis OB havde været bare en lille smule skarpere end vi selv er. Gode enkeltaktioner gør det ikke - og der er altså for mange smuttere stadig. Nicolai Larsen derimod stod nok en af hans bedste kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 11. aug 2013, 21:25

Funky skrev:
Søgaard skrev:

Troels Bech sagde jo også efterfølgende, at Kusk er en spiller, man specifikt lægger en taktik imod. Knægten får altså ikke den tid og plads, han fik for et år siden.
Helt sikkert, og de er tit 2 mod Kusk. Men han er stadig god til at bringe sig i situationer, hvor der er potentiale til mere end hvad det ender ud i, 1 mod 1 eller i skudposition. I dag er der et par gange, hvor jeg tænker, at han for 1 år siden havde fyret et skud af med det samme uden tøven eller havde forsøgt sig med nogle driblinger forbi en mand. Vi er dygtige til at sætte en mand i overlap eller bare bringe os i overtal, men vi kunne også godt bruge et par spillere der er i stand til at tørre røv i en modstander i ny og næ, for på den måde at skabe overtal. Og det kunne Kusk, og kan sikkert stadig - han forsøger bare ikke rigtig så tit mere.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 11. aug 2013, 22:05

Pastorius skrev: ...og så spillede vores forsvar IKKE en god kamp. De efterlod rigeligt med chancer til at vi ville have tabt stort, hvis OB havde været bare en lille smule skarpere end vi selv er. Gode enkeltaktioner gør det ikke - og der er altså for mange smuttere stadig. Nicolai Larsen derimod stod nok en af hans bedste kampe.
Selvom OB kom til store chancer, så husker jeg dem ikke som værende resultat af deciderede forsvarsfejl, og slet ikke i centerforsvaret, som efter min mening stod meget solidt, både i opspillet (specielt Talenter) luftspillet og duelspillet. Kan du evt. huske specifikke episoder?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2013, 22:12

MHJ skrev:
Pastorius skrev: ...og så spillede vores forsvar IKKE en god kamp. De efterlod rigeligt med chancer til at vi ville have tabt stort, hvis OB havde været bare en lille smule skarpere end vi selv er. Gode enkeltaktioner gør det ikke - og der er altså for mange smuttere stadig. Nicolai Larsen derimod stod nok en af hans bedste kampe.
Selvom OB kom til store chancer, så husker jeg dem ikke som værende resultat af deciderede forsvarsfejl, og slet ikke i centerforsvaret, som efter min mening stod meget solidt, både i opspillet (specielt Talenter) luftspillet og duelspillet. Kan du evt. huske specifikke episoder?
Min pointe er ikke at enkeltforsvarer spillede dårligt. Den er at holdet ikke spillede en god forsvarskamp. Det er meget svært at bedømme hvad der er galt, når man ser kampen på tv, men noget fungerer ikke godt nok. Det er ikke nyt. I meget lang tid har modstanderne ikke skulle komme til mange chancer for at score imod os. Det eneste nye ser ud til at være at vores målmand faktisk er begyndt at komme op med nogle flere redninger af den type, hvor man ikke have kunnet sige noget til, hvis den var gået ind. Det er gode nyheder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 11. aug 2013, 22:17

Som den eneste ene, synes jeg ikke, at Curth var himmelråbende dårlig i dag. Ja, han brænder en stor chance. Men med til den historie hører også, at det er ham selv, der skaber chancen ved den geniale stikning, der sætter det hele i gang. Han havde også en flot hovedstødsaflevering, som spillede en anden blank - husker ikke hvem... Naturligvis er det frustrerende, at han ikke scorer, og ja - angribere vurderes på mål. Men jeg synes altså, at Curth er den der viser det højeste niveau af vores angribere.... At det så måske ikke er højt nok er en anden sag.....

Jeg synes vi spillede rigtig flot de første tyve minutter i begge halvlege. Men hånden på hjertet kunne OB godt have stjålet det hele, de havde trods alt næsten lige så mange store chancer som os... Bedst i dag synes jeg var Patrick og Ahlman.... I det hele taget har Ahlman udviklet sig til at være en af de bedste spillere hver gang, ham er der sgu krummer i...

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Geografisk sted: 2000

Indlæg af 556 » 11. aug 2013, 22:28

Pastorius skrev:
MHJ skrev:
Min pointe er ikke at enkeltforsvarer spillede dårligt. Den er at holdet ikke spillede en god forsvarskamp. Det er meget svært at bedømme hvad der er galt, når man ser kampen på tv, men noget fungerer ikke godt nok. Det er ikke nyt. I meget lang tid har modstanderne ikke skulle komme til mange chancer for at score imod os. Det eneste nye ser ud til at være at vores målmand faktisk er begyndt at komme op med nogle flere redninger af den type, hvor man ikke have kunnet sige noget til, hvis den var gået ind. Det er gode nyheder.
Ja kan godt følge dig. Jeg synes der i længere tid har været et issue med, at modstanderens fløjspillere får lov at komme for langt ind mod feltet (eller helt ind i feltet). Det tvinger os til at dække målet af. Det giver så nogle muligheder for at aflevere skråt tilbage mod kanten af feltet og så bliver det som regel farligt. Der er som om at der er nogle aftaler der ikke helt er afklaret når modstanderen skaber overtalssituationer. Jeg synes det ofte er i vores venstre side, men også hos Dalle. Jeg tænker lidt, at det kan skyldes at Thomsen og Kusk ikke er dem som tænker mest defensivt og dermed er vores backs tit alene med to mand. Måske det er en kalkuleret risiko for at stå stærkt placeret i kontrafasen... ved det ikke.

/556
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Indlæg af AllanPedersen » 11. aug 2013, 22:51

Funky skrev:
Søgaard skrev:

Han fik alt den tid i verden han skulle have haft på den kæmpe chance han tøvede under i dag.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 11. aug 2013, 22:53

Spillet var til tider rigtig godt. Fint flow og meget få "Prica bolde" (kunne ses på spillet at Augu ikke var med). Antallet af skabte målchancer var også godkendt.
Jeg var positivt overrasket over Thelander, der igen var stærkt spillende. KEP skal kæmpe hårdt for at komme tilbage på holdet eller håbe på at Lasse blir solgt. Fint at holde nullet, det er længe siden det sidst er lykkedes i Superligaen.

Vi kunne både ha' vundet eller tabt kampen. Angriberne var ligeså harmløse som frygtet. Curth og Toft er ikke gode nok, men den sørgelige kendsgerning er at vi ikke har bedre alternativer. Rasmus Jönsson kan mildest talt ikke være blevet skræmt af det han så angrebs konkurrenterne levere.
Forsvarsmæssigt ga' vi for meget væk, men heldigvis var fynboerne ligeså uskarpe.

Det lave tilskuertal og den meget matte stemning var trist.

For at opsummere var der mange positive ting, men også meget negativt. Angrebsspillet er stadigvæk det altoverskyggende problem. Vi har reelt scoret 2 mål i 6 kampe, hvilket er alarmerende dårligt. Bliver det ikke forbedret rasler vi snart ned i tabellen.
I sæsonens hidtidige 6 betydende kampe har AaB endnu ikke formået at score i 1. halvleg. Det må være historisk.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 11. aug 2013, 23:06

frederikshavneren skrev:Spillet var til tider rigtig godt. Fint flow og meget få "Prica bolde" (kunne ses på spillet at Augu ikke var med). Antallet af skabte målchancer var også godkendt.
Jeg var positivt overrasket over Thelander, der igen var stærkt spillende. KEP skal kæmpe hårdt for at komme tilbage på holdet eller håbe på at Lasse blir solgt. Fint at holde nullet, det er længe siden det sidst er lykkedes i Superligaen.

Vi kunne både ha' vundet eller tabt kampen. Angriberne var ligeså harmløse som frygtet. Curth og Toft er ikke gode nok, men den sørgelige kendsgerning er at vi ikke har bedre alternativer. Rasmus Jönsson kan mildest talt ikke være blevet skræmt af det han så angrebs konkurrenterne levere.
Forsvarsmæssigt ga' vi for meget væk, men heldigvis var fynboerne ligeså uskarpe.

Det lave tilskuertal og den meget matte stemning var trist.

For at opsummere var der mange positive ting, men også meget negativt. Angrebsspillet er stadigvæk det altoverskyggende problem. Vi har reelt scoret 2 mål i 6 kampe, hvilket er alarmerende dårligt. Bliver det ikke forbedret rasler vi snart ned i tabellen.
I sæsonens hidtidige 6 betydende kampe har AaB endnu ikke formået at score i 1. halvleg. Det må være historisk.
Vores målstatistik fortæller hvis også alt. Vi har scoret fem mål. 2 målmandsdrops, 1 selvmål af Fcv, 1 mål af en midtbanespiller og 1 regulært mål af en angriber,

AaB-Jones
Allstar
Allstar

Indlæg af AaB-Jones » 11. aug 2013, 23:19

Klaus skrev:Som den eneste ene, synes jeg ikke, at Curth var himmelråbende dårlig i dag. Ja, han brænder en stor chance. Men med til den historie hører også, at det er ham selv, der skaber chancen ved den geniale stikning, der sætter det hele i gang. Han havde også en flot hovedstødsaflevering, som spillede en anden blank - husker ikke hvem... Naturligvis er det frustrerende, at han ikke scorer, og ja - angribere vurderes på mål. Men jeg synes altså, at Curth er den der viser det højeste niveau af vores angribere.... At det så måske ikke er højt nok er en anden sag.....

Jeg synes vi spillede rigtig flot de første tyve minutter i begge halvlege. Men hånden på hjertet kunne OB godt have stjålet det hele, de havde trods alt næsten lige så mange store chancer som os... Bedst i dag synes jeg var Patrick og Ahlman.... I det hele taget har Ahlman udviklet sig til at være en af de bedste spillere hver gang, ham er der sgu krummer i...
Jeg er helt enig med dig - vores 5 bagerste + den centrale midt var høj klasse i dag. Med vores backs som rigtige solstråler - PK hører hjemme på central midt eller højre back. Hvis kanterne fortsætter den lille formnedgang kan overvejes med Dalsgaard som højrekant foran PK.
Opløftende indhop af Duen, men min største bekymring set over sæsonen er bredden på kanterne, hvor Due og til dels Wichmann og Dalsgaard udgør alternativerne..

Jeg synes kritikken af vores angribere er forfejlet i dag (hvorimod vi nærmest spillede uden angreb i Slagelse..). Curth og Toft hænger godt sammen i dag, vinder deres dueller og løber meget (og de rigtige steder hen). Ja, de mangler at score - og bør lave to hver - men de bærer skylden for, at AMC og Kasper Larsen kom til at ligne, hvad de kandiderer til... superligaens svageste centerforsvar!
Krydret med en AK med gå på mod og stærke spidskompetencer og en SF, der nok skal finde form igen, så skal Jönsson nok få en stærk makker..
Vurderingerne herinde af Curths indsats i dagens er jo grinagtige - tror afgjort han bliver Jönssons makker med succes. Men vi må se - dagens kamp gør mig generelt optimistisk. Få hold i ligaen har spillet bedre end os så langt.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. aug 2013, 02:17

Pastorius skrev:Nu gider jeg ikke høre mere om at vi måske ville have vundet med andre angribere. Som Lynge ville have sagt: "Der er jo ikke nogen der har forbudt de 9 andre at lave mål." De har sgu også haft deres chancer og afslutninger) uden det har hjulpet synderligt.
Enig, den er gal hele vejen rundt. Den sidste aflevering som bliver uskarp, afslutninger der simpelthen bør være bedre, forkerte beslutninger, som når Würtz forsøger at hugge den ind med venstre fra lang afstand...

Vi er sgu for ufarlige, og det gælder i alle spillets facetter og for hele banden, i øjeblikket. Vi har 9 eller 10 hjørnespark, og formår vel kun at skabe noget der kunne være blevet farligt på et enkelt. Vi har masser af afslutninger i gode positioner, fra angribere, midtbane og forsvar, som bare ikke bliver så farlige som de bør og skal være, hvis man vil være med hvor det er sjovt.

Vi mangler en angriber med mål i støvlerne, jovist, men vi mangler i langt højere grad at få noget farlighed ind i de folk som skal lave målene udover de 10-15 stykker Jönsson i best case scenario banker ind.

Udover det synes jeg det for det meste var en opløftende indsats. Selv om vi til tider falder i OB's fælde og lader os falde ned i et tempo hvor de kan være med, var der også lange perioder med hurtigt,energisk og inspireret opspil - for ikke at tale om fantastisk genpres, det var lækkert at se.

Nå vi ikke er i stand til at score mål, er 0-0 efter min mening præcist hvad vi SKAL have ud af denne type kampe, og jeg synes det er ekstremt positivt at se det endelig lykkes, og at de åbne chancer til modstanderne trods alt blev holdt nede til et tåleligt niveau.
Pastorius skrev:Nicolai Larsen derimod stod nok en af hans bedste kampe.
- Det gjorde han nemlig, godt at se ham stå så sikkert og fejlfrit.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 12. aug 2013, 09:36

Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:Nu gider jeg ikke høre mere om at vi måske ville have vundet med andre angribere. Som Lynge ville have sagt: "Der er jo ikke nogen der har forbudt de 9 andre at lave mål." De har sgu også haft deres chancer og afslutninger) uden det har hjulpet synderligt.
Enig, den er gal hele vejen rundt. Den sidste aflevering som bliver uskarp, afslutninger der simpelthen bør være bedre, forkerte beslutninger, som når Würtz forsøger at hugge den ind med venstre fra lang afstand...

Vi er sgu for ufarlige, og det gælder i alle spillets facetter og for hele banden, i øjeblikket. Vi har 9 eller 10 hjørnespark, og formår vel kun at skabe noget der kunne være blevet farligt på et enkelt. Vi har masser af afslutninger i gode positioner, fra angribere, midtbane og forsvar, som bare ikke bliver så farlige som de bør og skal være, hvis man vil være med hvor det er sjovt.

Vi mangler en angriber med mål i støvlerne, jovist, men vi mangler i langt højere grad at få noget farlighed ind i de folk som skal lave målene udover de 10-15 stykker Jönsson i best case scenario banker ind.

Udover det synes jeg det for det meste var en opløftende indsats. Selv om vi til tider falder i OB's fælde og lader os falde ned i et tempo hvor de kan være med, var der også lange perioder med hurtigt,energisk og inspireret opspil - for ikke at tale om fantastisk genpres, det var lækkert at se.

Nå vi ikke er i stand til at score mål, er 0-0 efter min mening præcist hvad vi SKAL have ud af denne type kampe, og jeg synes det er ekstremt positivt at se det endelig lykkes, og at de åbne chancer til modstanderne trods alt blev holdt nede til et tåleligt niveau.
Pastorius skrev:Nicolai Larsen derimod stod nok en af hans bedste kampe.
- Det gjorde han nemlig, godt at se ham stå så sikkert og fejlfrit.
Jeg ved ikke om det er over psykoanalyserende at sige at de vanvittige beslutninger der blev taget bl.a. Würtz venstrebens langsskud er et resultat af at spillerne panikker fordi de ved hvor svært de har ved at score. Men som kampen skred frem synes jeg der var flere tøvende/mærkelige beslutninger hvor chancerne kunne spilles større med mere coolness, men de tøvede eller afsluttede panisk og ofte ude af balance uden chance for at score (ala Makienoks mål i lørdags der ind 1 ud af 100 gang :) )

Vores midtbane og backs var fremragende fremad banen med genpres og lækkert bevægeligt småspil og her overraskede Würtz og Patrick ved at være mere sikre og fremadrettede i deres spil end længe set.
Patrick virker mere rolig med bolden end Dalsgård og er derfor bedre i småspillet rundt om målet, synes han fortjener en startplads i næste kamp også. Generelt synes jeg de 11 der startede i går skal have chancen igen, selv de uduelige angribere, som på ingen måde finder ind i noget samarbejde hvis ikke de får kampe sammen.

Angriberne.........kan huske dengang vi havde Søren F, Strandli og Steffen Højer til to angrebspladser og den ene måtte sidde ude. Jeg forestiller hvad to af dem kunne have gjort med det her unge bevægelige hold bag sig.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 12. aug 2013, 10:46

Jeg er helt enig, afslutningerne blev mere og mere paniske, og blev leveret af folk som mere håbede end 'vídste', de kunne score.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar