DBU pokalen

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: DBU pokalen

Indlæg af Gnu » 13. aug 2013, 11:32

Poker-One-Kenobi skrev:
Gnu skrev:
AalborgTrendies skrev:
BoT skrev: Er han i lige så god form som NeverDefeated?
Du er hurtig, Bo!
Det vides ikke.

Men det er elegant at du lige får listet den bemærkning ind, så jeg nu igen skal slås med de samme typer som sidste gang, der har et særdeles anstrengt forhold til mig og mine holdninger.
Derfor bliver det exit igen. Tak for denne gang.
Man skal næppe have været herinde i ret lang tid for at regne ud, at personen bag begge profiler er den samme. Det afslører din debatstil kun alt for tydeligt.

At skride fordi BoT bemærker dette, er umanerligt tamt.
Selvfølgelig er det tamt, men hvis manden nu prøvede at starte på en frisk er det jo osse irreterende at blive "out'et" og så skulle tage de samme gamle diskussioner igen. Men ok, han afslørede det jo selv med de der "Jeg er gået før, og det kan sagtens være jeg gør det igen" bemærkninger, jeg tænkte ihvertfald at enten var han Neverdefeated eller også var han min ekskæreste.
Bevares, men hvis man vil starte på en frisk er det jo ikke nok bare at skifte brugernavn, hvis man alligevel fortsætter i samme rille som sidst.

I øvrigt har jeg ikke nogen beef med benævnte bruger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. aug 2013, 11:40

Gnu skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Gnu skrev:
AalborgTrendies skrev:
Du er hurtig, Bo!
Det vides ikke.

Men det er elegant at du lige får listet den bemærkning ind, så jeg nu igen skal slås med de samme typer som sidste gang, der har et særdeles anstrengt forhold til mig og mine holdninger.
Man skal næppe have været herinde i ret lang tid for at regne ud, at personen bag begge profiler er den samme. Det afslører din debatstil kun alt for tydeligt.

Selvfølgelig er det tamt, men hvis manden nu prøvede at starte på en frisk er det jo osse irreterende at blive "out'et" og så skulle tage de samme gamle diskussioner igen. Men ok, han afslørede det jo selv med de der "Jeg er gået før, og det kan sagtens være jeg gør det igen" bemærkninger, jeg tænkte ihvertfald at enten var han Neverdefeated eller også var han min ekskæreste.
Bevares, men hvis man vil starte på en frisk er det jo ikke nok bare at skifte brugernavn, hvis man alligevel fortsætter i samme rille som sidst.

I øvrigt har jeg ikke nogen beef med benævnte bruger.
Det er jeg enig i, det tror jeg nu også var intentionen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 13. aug 2013, 13:24

Jeg bør skifte navn (og underbukser).

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. aug 2013, 13:56

NIN den fromme skrev:Jeg bør skifte navn (og underbukser).

Du kunne eventuelt også prøve en enkelt dag uden sarkasme, nu du er igang med de store omvæltninger.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 13. aug 2013, 15:52

Poker-One-Kenobi skrev:
NIN den fromme skrev:Jeg bør skifte navn (og underbukser).

Du kunne eventuelt også prøve en enkelt dag uden sarkasme, nu du er igang med de store omvæltninger.
Hele tre ting? Det går virkelig ikke.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 13. aug 2013, 18:51

Poker-One-Kenobi skrev:
Gnu skrev:
AalborgTrendies skrev:
Du er hurtig, Bo!
Det vides ikke.

en og samme person?!
lynge er gud!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 13. aug 2013, 19:17

De der debatside implosioner er årsagen til jeg elsker alle jer idioter herinde. Render Hesten og Lindvang også rundt herinde med nye profiler?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 13. aug 2013, 19:40

MHJ skrev:De der debatside implosioner er årsagen til jeg elsker alle jer idioter herinde. Render Hesten og Lindvang også rundt herinde med nye profiler?
Lindvang har en ny, meget lidt aktiv, profil herinde. Til gengæld er han ikke bleg for at forpeste Facebook med sine horrible holdninger om alskens absurde sager.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Horribel_og_absurd
Miniput
Miniput

Indlæg af Horribel_og_absurd » 13. aug 2013, 20:04

MHJ skrev:De der debatside implosioner er årsagen til jeg elsker alle jer idioter herinde. Render Hesten og Lindvang også rundt herinde med nye profiler?
Nej...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. aug 2013, 20:23

Horribel_og_absurd skrev:
Nej...

Billede

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 14. aug 2013, 20:10

Underholdning, oplysning og lidt bekræftelse,..det her er sgu næsten som at gå i skole..!!
Uden at det skal lyde som pral (det har hverken skolen eller jeg fortjent)
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 15. aug 2013, 10:48

Lodtrækning i dag kl 12 (EB.dk).

Jeg håber på lokalderby på Provstejorden.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 15. aug 2013, 10:57

Nogen steder det kan ses, hvem vi kan møde?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 15. aug 2013, 11:02

Holdene er opdelt i Vest/Øst puljer og Superligaholdene kan ikke møde hinanden. Ellers er der frit slag.
In verbis simus faciles

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 15. aug 2013, 12:04

AaB mod vinderen af Aarhus 1900 og Silkeborg

Det kunne nemt blive til en tidlig exit, traditionen tro.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. aug 2013, 12:08

Eksil skrev:AaB mod vinderen af Aarhus 1900 og Silkeborg

Vi er fandme heller ikke heldige, de andre superliga hold trak Stjernen BK, Vendsyssel og Jammerbugt FC. Vi trækker selvfølgelig (sandsynligvis) et hold der lige er rykket i 1 div fra superligaen.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 15. aug 2013, 12:09

Dødssyg lodtrækning - dødssyg!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2013, 12:14

Poker-One-Kenobi skrev:

Vi er fandme heller ikke heldige, de andre superliga hold trak Stjernen BK, Vendsyssel og Jammerbugt FC. Vi trækker selvfølgelig (sandsynligvis) et hold der lige er rykket i 1 div fra superligaen.
Ro på - hvis ikke vi kan vinde den kamp forholdsvis sikkert, så har vi alligevel ikke noget at gøre i pokalen. Det er jo ikke fordi vi er overbebyrdede med europæisk fodbold og andre interessante kamp i resten af denne sæson. Som tilskuer er det da også en noget mere interessant kamp end en kamp mod et seriehold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. aug 2013, 12:22

Pastorius skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Ro på - hvis ikke vi kan vinde den kamp forholdsvis sikkert, så har vi alligevel ikke noget at gøre i pokalen. Det er jo ikke fordi vi er overbebyrdede med europæisk fodbold og andre interessante kamp i resten af denne sæson. Som tilskuer er det da også en noget mere interessant kamp end en kamp mod et seriehold.
Ja, jeg er så ikke enig, stod det til mig så måtte vi gerne vente med at møde hold fra superligaen/1 division så længe som muligt. Pokalen er den er nemmeste vej til europa, og det er alt andet lige nemmere at komme langt i de der vind eller forsvind opgør hvis man møder serie 1 hold end 1 divisionshold.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. aug 2013, 13:10

Poker-One-Kenobi skrev:
Pastorius skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:

Ja, jeg er så ikke enig, stod det til mig så måtte vi gerne vente med at møde hold fra superligaen/1 division så længe som muligt. Pokalen er den er nemmeste vej til europa, og det er alt andet lige nemmere at komme langt i de der vind eller forsvind opgør hvis man møder serie 1 hold end 1 divisionshold.
Historisk set har AaB haft utroligt meget lettere ved at nå Europa gennem ligaen end gennem pokalen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar