Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
thomasjn
- Allstar

BoT skrev:Hold nu op. Jeg er sikker på, at Kent ikke engang har overvejet Curths ord. Fodbold handler om følelser. Og hvis ikke en spiller må have lov til at give udtryk for sit syn på sagen, bliver det eddermame trist. Manden siger, at det som angriber er svært at få selvtillid, når der roteres meget. Er det faktuelt forkert? Vi har jo skiftet angribere i et væk uden at det er blevet bedre af den grund.
Gem jeres tøsefornærmethed til der kommer noget RIGTIG kontroversielt. Det andet er sgu for sizzet.
Curth har selvfølgelig en pointe, men kan vi ikke blive enige om, at er ret søgt når det lige præcis er Curth som siger det?
Manden har fået chancen i fem år efter mesterskabet for at vise, at han er en løsning og har aldrig været i nærheden af at gribe den så lige netop Curth bør kigge indad fremfor at komme med undskyldninger - om så de er gode eller dårlige. I det hele taget virker det skidt når man samtidig kan huske hans udtalelser om, hvorfor han ikke spillede i sidste sæson og selv har bedt om hvile i nogle af de første kampe (hvilket er ret skidt af en etableret professionel som burde kunne klare kampprogrammet).
-
Forza
- Allstar

thomasjn skrev:BoT skrev:Hold nu op. Jeg er sikker på, at Kent ikke engang har overvejet Curths ord. Fodbold handler om følelser. Og hvis ikke en spiller må have lov til at give udtryk for sit syn på sagen, bliver det eddermame trist. Manden siger, at det som angriber er svært at få selvtillid, når der roteres meget. Er det faktuelt forkert? Vi har jo skiftet angribere i et væk uden at det er blevet bedre af den grund.
Gem jeres tøsefornærmethed til der kommer noget RIGTIG kontroversielt. Det andet er sgu for sizzet.
Curth har selvfølgelig en pointe, men kan vi ikke blive enige om, at er ret søgt når det lige præcis er Curth som siger det?
Manden har fået chancen i fem år efter mesterskabet for at vise, at han er en løsning og har aldrig været i nærheden af at gribe den så lige netop Curth bør kigge indad fremfor at komme med undskyldninger - om så de er gode eller dårlige. I det hele taget virker det skidt når man samtidig kan huske hans udtalelser om, hvorfor han ikke spillede i sidste sæson og selv har bedt om hvile i nogle af de første kampe (hvilket er ret skidt af en etableret professionel som burde kunne klare kampprogrammet).
well spoken. Hans udtalelser sidste år om at Lucas havde fået pladsen for at kunne blive solgt krummede jeg godt nok tæer over.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Forza skrev:thomasjn skrev:BoT skrev:Hold nu op. Jeg er sikker på, at Kent ikke engang har overvejet Curths ord. Fodbold handler om følelser. Og hvis ikke en spiller må have lov til at give udtryk for sit syn på sagen, bliver det eddermame trist. Manden siger, at det som angriber er svært at få selvtillid, når der roteres meget. Er det faktuelt forkert? Vi har jo skiftet angribere i et væk uden at det er blevet bedre af den grund.
well spoken. Hans udtalelser sidste år om at Lucas havde fået pladsen for at kunne blive solgt krummede jeg godt nok tæer over.
Hold nu op. Jeg vil hellere høre den slags udtalelser fra Curth end det evindelige diplomatiske pladder han hidtil har lukket ud. Det viser da han er irriteret over ikke at spille nok og lave mål nok. Det modsatte ville da først virkelig være en falliterklæring.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
BoT
- Allstar

- Geografisk sted: 2000
"Jeg er bare ikke god nok, og det er et under, at træneren bliver ved med at give mig chancen!"
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
Der er noget der tyder på at Kent ikke var helt tilfreds med Curths udtalelser. Curth er i hvert fald ikke med i truppen mod FCN og er erstattet af Andreas Bruhn. Han er ikke nævnt på skadeslisten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Egentlig er jeg pisseligeglad med hvad Curth siger. Bare han viser at han vil spille og også kæmper for sagen når han så spiller. Han er ikke dum så jeg er sikker på at han ved at han ikke har leveret de sidste 5 år. Hvad han så siger i tv er mig uendeligt ligegyldigt, sålænge det ikke er mere kontroversielt end det her...
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
af Erasmus Montanus » 16. aug 2013, 16:17
Pastorius skrev:Der er noget der tyder på at Kent ikke var helt tilfreds med Curths udtalelser. Curth er i hvert fald ikke med i truppen mod FCN og er erstattet af Andreas Bruhn. Han er ikke nævnt på skadeslisten.

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Pastorius skrev:Der er noget der tyder på at Kent ikke var helt tilfreds med Curths udtalelser. Curth er i hvert fald ikke med i truppen mod FCN og er erstattet af Andreas Bruhn. Han er ikke nævnt på skadeslisten.
Avs, hvis du har ret er det godt nok længe siden vi har set den slags konsekvens i truppen. Et eller andet var det også nødvendigt i lyset af Curth's manglende selverkendelse. Og at han for åben skærm mellem linjerne på diplomatisk vis lægger ansvaret over på sin chefs dispositioner kræver naturligvis handling fra bossen, omend en lille bemærkning på træningsbanen fra Kuhn eller Kent burde have været tilstrækkeligt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
thomasjn
- Allstar

Tror du har overset Curth. Han er da i truppen jvf.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... debut.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Lasse Nielsen, 7 Anders Due, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Jeppe Curth, 14 Mathias Wichmann, 17 Kasper Kusk, 18 Anders K. Jacobsen, 19 Søren Frederiksen, 21 Kasper Risgård, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 26 Rasmus Thelander, 29 Rolf Toft og 30 Andreas Bruhn.
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
thomasjn skrev:Pastorius skrev:Der er noget der tyder på at Kent ikke var helt tilfreds med Curths udtalelser. Curth er i hvert fald ikke med i truppen mod FCN og er erstattet af Andreas Bruhn. Han er ikke nævnt på skadeslisten.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... debut.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 4 Lasse Nielsen, 7 Anders Due, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Jeppe Curth, 14 Mathias Wichmann, 17 Kasper Kusk, 18 Anders K. Jacobsen, 19 Søren Frederiksen, 21 Kasper Risgård, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 26 Rasmus Thelander, 29 Rolf Toft og 30 Andreas Bruhn.
Pis, havde lige set frem til en god gang intriger.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Pastorius
- Allstar

-
Kontakt:
thomasjn skrev:Pastorius skrev:Der er noget der tyder på at Kent ikke var helt tilfreds med Curths udtalelser. Curth er i hvert fald ikke med i truppen mod FCN og er erstattet af Andreas Bruhn. Han er ikke nævnt på skadeslisten.
Jeg kiggede ellers efter to gange - min opmærksomhed var lidt forud med weekenden - beklager.
Med venlig Hilsen
--
Robert