Hvorfor hade FCM 2
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
http://www.goal.com/en-india/news/1064/ ... ur-academy" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ser udtil jeg, trodsalt, får ret med det ender med at bide FCM i røven.
Det ser udtil jeg, trodsalt, får ret med det ender med at bide FCM i røven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
ser heldigvis ud til FCM er et skridt nærmere afgrunden: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 040354.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
lynge er gud!
http://ekstrabladet.dk/ekstra/sportogsp ... 068701.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Den ellers dybt indavlede midtjyde, Disco-Glenn vil ikke afvise FCK. Gudskelov for landsbysønnen, er chancen for det sker nok lig nul. Traditionsklubben (fra 1999) skulle jo nødig miste FCM DNA'en.
De par kampe de har vundet er steget til Disco's hoved:
"Men det har selvfølgelig også betydning, at jeg har den historik, jeg har, i FC Midtjylland. De smider jo ikke guld på gaden... Selv i en anden klub havde jeg nok fået indtil foråret, men var nedturen fortsat, så havde jeg nok fået silkesnoren"
"Uanset, hvem der møder op på MCH Arena, så er FC Midtjylland favoritter. Vi er rigtig stærke her og føler os trygge. En stor del af vores succes ligger på den arena. "
Den ellers dybt indavlede midtjyde, Disco-Glenn vil ikke afvise FCK. Gudskelov for landsbysønnen, er chancen for det sker nok lig nul. Traditionsklubben (fra 1999) skulle jo nødig miste FCM DNA'en.
De par kampe de har vundet er steget til Disco's hoved:
"Men det har selvfølgelig også betydning, at jeg har den historik, jeg har, i FC Midtjylland. De smider jo ikke guld på gaden... Selv i en anden klub havde jeg nok fået indtil foråret, men var nedturen fortsat, så havde jeg nok fået silkesnoren"
"Uanset, hvem der møder op på MCH Arena, så er FC Midtjylland favoritter. Vi er rigtig stærke her og føler os trygge. En stor del af vores succes ligger på den arena. "
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- 9382'eren
- Superliga

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Haha! Den fucking sinke morer mig gevaldigt...Disco-Glen skrev:Men det har selvfølgelig også betydning, at jeg har den historik, jeg har, i FC Midtjylland. De smider jo ikke guld på gaden.
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.
Det virker sgu heller ikke videre gennemtænkt og begynde at snakke om at skifte til andre danske klubber når det går så godt i FCM som det gør. Men det viser jo egentlig bare, igen, at FCM egentlig hellere ville have været placeret i KbH så de kunne være københavner smarte med de andre.
Først Ørgaard der egentlig hellere ville til vestegnen, og nu Disco-Glenn der drømmer om at træne café drengene.
Først Ørgaard der egentlig hellere ville til vestegnen, og nu Disco-Glenn der drømmer om at træne café drengene.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Kunne ellers være sjovt hvis PS&E fik en hjerneblødning og hentede ham. Tror næppe deres spillere ville tolere den redneck stående på sidelinjen, for ikke at tale om at jeg tror det ville være et kulturchok for sådan en landmand at komme til en by hvor man ikke handler med sorte slaver og køer som en del af dagligdagen.
------------------------------------------------
jeg kan sagtens se disco træne københavner bøsserne.
man bliver ikke set ned på når man selv synes man er lidt smartere end alle andre.
der er masser af afrikanere.
der er pan bar.
der er en masse hippe steder, hvor man kan få tøj i alle regnbuens farver.
man bliver ikke set ned på når man selv synes man er lidt smartere end alle andre.
der er pan bar.
lynge er gud!
Fordoms haiku-digt?12mand skrev:jeg kan sagtens se disco træne københavner bøsserne.
der er pan bar.
nej bare ganske almindeligt had til alt i og omkring herning.Eksil skrev:Fordoms haiku-digt?12mand skrev:jeg kan sagtens se disco træne københavner bøsserne.
der er pan bar.
lynge er gud!
Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet over denne overskift på bold.dk;
Heste forhindrer stadionrekord i Herning
Men respekt for deres sæsonstart...
Tja, det er i hvert tilfælde dejligt, at se BIF få en ordenlig lussing, selv når det er disco drengene der gør det. Jeg er helt tryg ved, at bønderne nok skal løbe ind i en ordenlig krise, før eller siden. Den må gerne starte i næste runde 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg ved sgu snart ikke, jeg tror det eneste stopper dem er salg af nøglespiller, enten nu eller til vinter. Deres forspring er meget stort til de forventede tophold (FCN og FCK), de bliver sgu svære at hente sådan som de spiller for tiden.budo skrev:Tja, det er i hvert tilfælde dejligt, at se BIF få en ordenlig lussing, selv når det er disco drengene der gør det. Jeg er helt tryg ved, at bønderne nok skal løbe ind i en ordenlig krise, før eller siden. Den må gerne starte i næste runde
Også gjorde de jo det heller ikke dårligt i foråret skal man huske.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
FCM er ved at tanke den selvtillid, det kræver at vinde Superligaen, når man ikke har de bedste spillere, men - som AaB - skal vinde på en stærk holdånd.
Men man skal ikke glemme, at mange hold - herunder AaB sidste sæson - er startet som død og helvede, men pludselig rammer muren og hvor det bliver hverdag igen. Som andre også har været inde på, er det dog siden en gang i foråret, at FCM har præsteret på højt niveau.
FCK og FCN skal til at vågne op, hvis ikke afstanden til toppen skal blive for stor.
FCM's største fjende kan blive dem selv. De skal undgå at lave en AGF og blive for store i slawet. Ydmyghed og én-kamp-ad-gangen er vejen frem.
Skulle de gå hele vejen, modtager jeg gerne forslag til rejsemål omkring medio maj, hvor der ikke er forbindelse til omverdenen.
Men man skal ikke glemme, at mange hold - herunder AaB sidste sæson - er startet som død og helvede, men pludselig rammer muren og hvor det bliver hverdag igen. Som andre også har været inde på, er det dog siden en gang i foråret, at FCM har præsteret på højt niveau.
FCK og FCN skal til at vågne op, hvis ikke afstanden til toppen skal blive for stor.
FCM's største fjende kan blive dem selv. De skal undgå at lave en AGF og blive for store i slawet. Ydmyghed og én-kamp-ad-gangen er vejen frem.
Skulle de gå hele vejen, modtager jeg gerne forslag til rejsemål omkring medio maj, hvor der ikke er forbindelse til omverdenen.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Hvis Lukas Hradecky og Jonas Lössl er de 2 bedste målmænd i superligaen
Så må Nikolaj Larsen godt nok være ringe
Så må Nikolaj Larsen godt nok være ringe
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
Hvis AaB ikke vinder mesterskabet er det for mig underordnet om det bliver FCM eller Djøllefjellemusse IF. Dog ville manglende indtægter til FCK være smukt, så de ikke kan dominere ligaen økonomisk.
præcis. +1Eksil skrev:Hvis AaB ikke vinder mesterskabet er det for mig underordnet om det bliver FCM eller Djøllefjellemusse IF. Dog ville manglende indtægter til FCK være smukt, så de ikke kan dominere ligaen økonomisk.
lynge er gud!
Derudover vil FCM næppe kunne opretholde standarden. Hvis de tager guldet vil de miste profiler og grunder playerinvest ikke tjene alverden så chancen for de kommer i CL er meget lav. Når det er sagt tvivler jeg dog stadig på de tager guldet. Tror ikke Glenn har formatet til at holde eget hoved eller spillernes hoveder koldt/kolde når det bliver hverdag, stimen brydes, vejret bliver dårligere og modstanderne for alvor forbereder sig på at møde et tophold.