Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Meget spændende Line up!
Due på kanten, og Thomsen mere centralt kan godt blive nøglen til et mere succesfuldt angreb!
Due på kanten, og Thomsen mere centralt kan godt blive nøglen til et mere succesfuldt angreb!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Spændende line up. Stor ros til Kent fordi han har modet til at bænke etablerede spillere som Augu, Curth og KEP.PeterS skrev:Anders K og Due i stedet for Curth og Toft.
AaB's 11 mod FCN: Larsen, Kristensen, Thelander, Nielsen, Ahlmann, Kusk, Würtz, Risgård, Due, Thomsen, Jacobsen.
Interessant at AK får chancen fra start. Tror det er et klogt valg da AKs hurtighed og aggressivitet kan gøre ondt på FC Svindels forsvar.
nordsjælland stiller i en 4-3-3 det kan godt blive farligt.
men fedt at AK starter inde, sammen med thomsen på toppen - det tror jeg er en rigtig spændende duo!
men fedt at AK starter inde, sammen med thomsen på toppen - det tror jeg er en rigtig spændende duo!
lynge er gud!
Skal love for at vi starter lige hvor vi slap... med at brænde en KÆMPE chance! AKJ brænder fra fri position i det lille felt... Chipper den forbi målmanden men forsvarsspiller clearer på stregen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ahh, han får den forbi målmanden med den bliver reddet på stregenHanga skrev:Skal love for at vi starter lige hvor vi slap... med at brænde en KÆMPE chance! AKJ brænder fra fri position i det lille felt... Chipper den forbi målmanden men forsvarsspiller clearer på stregen.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Det er simpelthen ufatteligt så pis-elendige vi er til at afslutte. JEG BRÆKKER MIG FANME SNART!!!
Bienvenu Bassogog!
Ja?Hinrup85 skrev:Ahh, han får den forbi målmanden med den bliver reddet på stregenHanga skrev:Skal love for at vi starter lige hvor vi slap... med at brænde en KÆMPE chance! AKJ brænder fra fri position i det lille felt... Chipper den forbi målmanden men forsvarsspiller clearer på stregen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det var mere uheld end dårligt afsluttet.Hanga skrev:Ja?Hinrup85 skrev:Ahh, han får den forbi målmanden med den bliver reddet på stregenHanga skrev:Skal love for at vi starter lige hvor vi slap... med at brænde en KÆMPE chance! AKJ brænder fra fri position i det lille felt... Chipper den forbi målmanden men forsvarsspiller clearer på stregen.
Opløftende start. Uheldigt med to FCN-redninger på stregen.
AaB - ingen lige - ingen over !
ønsker et link, som ikke hakker
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Virker for mig stadig underligt at de render rundt/glider på plastik, i sådan et fantastisk sommervejr.
AaB i hjertet
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Flot, det sejler som sædvanlig!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Jeg kan ikke fordrage Nordstrand...
AaB - ingen lige - ingen over !
1-0 Nordstrand... Ja hvis bare vores angribere kunne afslutte sådan...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- astonvilla
- Allstar

- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det jo fordi idioterne i Farum vander banen inden kampenswfc skrev:Virker for mig stadig underligt at de render rundt/glider på plastik, i sådan et fantastisk sommervejr.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hvor er det typisk det der!
-
jensemand57
- Allstar

Det er jo der, der sker, når man har angribere, som er skarpe.
- astonvilla
- Allstar

Nej du gør ikke. Det er tortur.rummanden skrev:ønsker et link, som ikke hakker
Bienvenu Bassogog!
Armen, så er de jo stjerneidioter. Kors hvor jeg hader de freaks.Mr. Larsen skrev:Det jo fordi idioterne i Farum vander banen inden kampenswfc skrev:Virker for mig stadig underligt at de render rundt/glider på plastik, i sådan et fantastisk sommervejr.
AaB i hjertet