Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Var AK's aflevering bevidst?? men uanset var det en fin boldbehandling inden.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
De gør det godt de røde-....
Godt hurtigt og præcist opspil. Kusk er farlig og AKJ gør d fint teknisk og har speed.
Men ville ønske Würtz havde mere teknik og tempo i sit spil, men heyy man kan ikke få alt!
Godt hurtigt og præcist opspil. Kusk er farlig og AKJ gør d fint teknisk og har speed.
Men ville ønske Würtz havde mere teknik og tempo i sit spil, men heyy man kan ikke få alt!
Due burde have holdt den der inden for rammen..
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Mere af det Drenge !!
Hold kæft hvor det fedt at se hvordan vi kombinerer fordi de ellers så pass og boldsikre FCNer, upåagtet af kampens resultat, så har vi sateme rykket os meget de senere år, kæmpe ros til Træner teamet !
Hold kæft hvor det fedt at se hvordan vi kombinerer fordi de ellers så pass og boldsikre FCNer, upåagtet af kampens resultat, så har vi sateme rykket os meget de senere år, kæmpe ros til Træner teamet !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Hold kæft hvor er FCN egentlig ringe.. Ellers også er vores press-spil bare utrolig godt...
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Til rødvinssmagning på Farum Bytorv556 skrev:Hvor er alle tilskuerne?
556 skrev:Hvor er alle tilskuerne?
De sidder vel helt oppe under taget, da det er overskyet og det går ikke når man har sin fine kæreste med---
Træt af at dommeren fløjter til pause lige inden vi ville have scoret til 2-1 på et drømmeindlæg.
Vi gør det altså igen i dag rigtig godt i presspillet, hvor vi virkelig formår at stresse FCN til fejl efter fejl, ligesom vi gjorde mod OB sidste weekend! Det skal vi i den grad fortsætte med.
Til gengæld er vi stadig alt andet end gode, når vi kommer op omkring feltet, og når vi alligevel får skabt chancerne, brænder vi stadig alt for meget.
Til gengæld er vi stadig alt andet end gode, når vi kommer op omkring feltet, og når vi alligevel får skabt chancerne, brænder vi stadig alt for meget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
jensemand57
- Allstar

Det er det, der sker, når jeg lufter min hund 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
AK er sgu en god portion fodboldspiller. En hurtig udgave af Curth, med gode hurtige afleveringer. Mangler bare målet som han allerede gjorde sig fortjent til i starten. Han bliver stor.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det kan både blive fugl eller fisk. Vi går det godt, men farum virker bare meget mere skarpe. De skal have 2-3 chancer for at scorer, vi skal have 10 chancer bare for at få den inden for rammen.
Dertil synes jeg farum er bedre til at bremse vores farlige omstillinger end vi er.
Thelander gør det sgu godt igen, og så synes jeg Anders KJ passer godt ind på holdet. Lidt mere skarphed og så vinder vi idag.
Dertil synes jeg farum er bedre til at bremse vores farlige omstillinger end vi er.
Thelander gør det sgu godt igen, og så synes jeg Anders KJ passer godt ind på holdet. Lidt mere skarphed og så vinder vi idag.
-
jensemand57
- Allstar

Mangler bare målene! Er det så ikke lidt som Curth?MHJ skrev:AK er sgu en god portion fodboldspiller. En hurtig udgave af Curth, med gode hurtige afleveringer. Mangler bare målet som han allerede gjorde sig fortjent til i starten. Han bliver stor.
Vigtigst af alt kan han tæmme en bold, uden den render 2 meter fra ham hver gang.AK er sgu en god portion fodboldspiller. En hurtig udgave af Curth, med gode hurtige afleveringer. Mangler bare målet som han allerede gjorde sig fortjent til i starten. Han bliver stor.
Gid vi havde den aggressivitet som vi viser i dag i alle kampe!
Jeg synes faktisk det er noget af det vi som regel gør rigtig godt. Med undtagelse af kampen mod FCV, synes jeg da også vi har leveret rigtig godt presspil denne sæson.556 skrev:Gid vi havde den aggressivitet som vi viser i dag i alle kampe!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
jeg er ikke uenig. Men det fungerer bedre end vanligt i dag. FCN virker i den grad rådvilde.Hanga skrev:Jeg synes faktisk det er noget af det vi som regel gør rigtig godt. Med undtagelse af kampen mod FCV, synes jeg da også vi har leveret rigtig godt presspil denne sæson.556 skrev:Gid vi havde den aggressivitet som vi viser i dag i alle kampe!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Arrgg, nu skal Kuhn fandeme hjem og arbejde med de dødbolde. Vi har vadet i hjørnespark her i starten af sæsonen, vi SKAL være bedre til at udnytte de situationer !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren