Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
-
jensemand57
- Allstar

Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Kehlet dit forbandede svin, der var sgu ikke frispark.
Re: Sv: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Og Jacob Kehlet gør os som sædvanlig ingen tjenester :x
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Det er kraftedme ærgeligt, ellers godt kæmpet af drengene. Nu skal vi sgu hjem og træne afslutninger(igen) og de fucking hjørnespark tak !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
jensemand57
- Allstar

Tilfredshed med spillet, men ikke resultatet. Rødvinssvinerne var heldige.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Han går i ryggen på ham med albuen, den kan sagtens fløjtes.jensemand57 skrev:Kehlet dit forbandede svin, der var sgu ikke frispark.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det er nok det mest urimelige nederlag i meget lang tid. Og så har vi sat FCN i gang... 
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
For fanden i helvede..................................
Bittert, bittert nederlag. Den kamp skulle være vundet. Når (hvis) een af angriberne får hul på bylden, er jeg sikker på, at vi får en stime som den sidste efterår.
Top 3: Ahlmann, Würtz, Patrick (!)
Top 3: Ahlmann, Würtz, Patrick (!)
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Men er det sådan det fungerer i virkeligheden? Vi spiller nogle ringe kampe, og pludselig har vi råd til at købe Nordstrand?tommas jensen skrev:Og vil forresten skide på vi har siddet fuldstændig på kampen, det måtte alle andre sku gerne gøre for en bare lidt skarpere angriber
Efter kampen idag, synes jeg det PK har fortjent næste kamp på højrebacken igen.. Han fortjener kampen, da jeg synes han giver lidt mere ro defensivt end Dalsgaard.. Dog ser jeg gerne Dalsgaard starte inde på venstrekanten hvis han bliver hans skade kvit, da han kan bryde gennem et forsvar med hans hurtighed og hans teknik.. Og så kan der komme lidt kontinuitet i forsvarskæden, med 3 kampe i træk med samme forsvar..
Samtidig ser jeg gerne Thomsen og AK starte på toppen igen.. Ja AK brændte nogle store chancer, men han kom frem til mere end SF har gjort i de tidligere kampe, og han virker som en som bare skal have puttet en i rosen, og så kommer de reelmæssigt..
Og så var det pisse ærgeligt med det nederlag idag!
Samtidig ser jeg gerne Thomsen og AK starte på toppen igen.. Ja AK brændte nogle store chancer, men han kom frem til mere end SF har gjort i de tidligere kampe, og han virker som en som bare skal have puttet en i rosen, og så kommer de reelmæssigt..
Og så var det pisse ærgeligt med det nederlag idag!
AaB - nu, i morgen & altid! 
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Califfen skrev:KRISE
Bestemt, vi ligger i den bedste halvdel af ligaen og spiller endnu en god kamp. Kæmpe krise!!
Jeg brækker mig i lårfede stråler over vores ineffektivitet endnu engang... Hold kæft hvor er det frustrerende!
Vi kører både OB og FCN ud af banen i det meste af kampen, men står tilbage med 1 point ovenpå disse 2 ellers fremragende præstationer.
KOM HJEM NICKLAS!
Vi kører både OB og FCN ud af banen i det meste af kampen, men står tilbage med 1 point ovenpå disse 2 ellers fremragende præstationer.
KOM HJEM NICKLAS!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Jeg kan selvfølgelig også sætte mig og klappe i hænderne oven på de 2 sidste pragtkampe af de røde ikke, det har jo været fantastiske resultaterMr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Du kunne også bare se kampen og lade være med skabe dig, Poul Hansen kalder vires spil fantastisk og kun manglende den sidste skarphed. Han har ret, du brokker dig bare.tommas jensen skrev:Jeg kan selvfølgelig også sætte mig og klappe i hænderne oven på de 2 sidste pragtkampe af de røde ikke, det har jo været fantastiske resultaterMr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
Re: Sv: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Synes faktisk curth havde ret med hensyn til det bliver skiftet for meget rundt. Meld ud at feks curth og toft stsrter inde de næste 3 kampe og får minimum 75 min i hver kamp. Kommer det ikke til at fungere så prøv med ak og Frederiksen de næste kampe. Det kunne for den sags skyld også værre dem der startede. De er cirka lige gode/dårlige men fælles for dem er at de ikke bliver ringere af faste medspillere.
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Først og fremmest: FUUUUUUUUCK HVOR ER DET LORTET AT VI TABER DEN HER KAMP
Ehem...
Vi spillede godt det meste af kampen, men FCN var bare det mere effektive. Ud fra det alene vel fortjent de vinder da afslutningerne netop er vores største svaghed. Men ellers var det den rette taktik Kent havde valgt for at tryne det forstærkede u19 hold vi mødte i dag. Forstår dog stadig ikke vi ikke magter at komme til afslutninger efter hjørne, omend Dues spark var en klar forbedring fra Kusks ballonbolde.
På spillersiden syntes AK gjorde mange ting rigtigt, og et par ting forkert. Han virker dog til at passe fint ind i spillet det meste af kampen. Det havde dog hjulpet hvis han havde fået et mål tidligt i kampen, så vi midlertidigt kunne udskyde angriberdebatten en smule. Jeg håber vi satser på ham som fast over den næste håndful kampe og bygger ham langsomt op. Meget spændende.
Top 3:
Lasse
Kusk
Ahlmann/PK
Bund 3:
(ingen klare kandidater)
Würtz
Nikolaj Thomsen
Curth (var MEGET usynlig i dag)
Ehem...
Vi spillede godt det meste af kampen, men FCN var bare det mere effektive. Ud fra det alene vel fortjent de vinder da afslutningerne netop er vores største svaghed. Men ellers var det den rette taktik Kent havde valgt for at tryne det forstærkede u19 hold vi mødte i dag. Forstår dog stadig ikke vi ikke magter at komme til afslutninger efter hjørne, omend Dues spark var en klar forbedring fra Kusks ballonbolde.
På spillersiden syntes AK gjorde mange ting rigtigt, og et par ting forkert. Han virker dog til at passe fint ind i spillet det meste af kampen. Det havde dog hjulpet hvis han havde fået et mål tidligt i kampen, så vi midlertidigt kunne udskyde angriberdebatten en smule. Jeg håber vi satser på ham som fast over den næste håndful kampe og bygger ham langsomt op. Meget spændende.
Top 3:
Lasse
Kusk
Ahlmann/PK
Bund 3:
(ingen klare kandidater)
Würtz
Nikolaj Thomsen
Curth (var MEGET usynlig i dag)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Pointmæssig krise. Som de plejer at kalde det i FCK.Poker-One-Kenobi skrev:Califfen skrev:KRISE
Bestemt, vi ligger i den bedste halvdel af ligaen og spiller endnu en god kamp. Kæmpe krise!!
Efter på mandag er vi atter et midterhold. Med pil ned formmæssigt