Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Re: Kamptråd: FCN - AaB, 17/8 2013
Thelander skulle bruge et år på at vende sig til niveauet i superligaen, og nu går det jo fint med ham. Jeg tror stadig på AK, selvom han ikke bidraget med andet end et assist i en kamp og to indhob. Han er jo kun smidt så tidligt i ilden, fordi vi er så svagt besat. Tag det med ro.
AaB har tabt, aftenen er ødelagt, men jeg er fortrøstningsfuld, fordi at vi spiller en rigtig god kamp, og fordi vi snart har en kvalitetsangriber klar, som der kan score på sine chancer. Det er han i hvert fald købt for.
Godnat.
AaB har tabt, aftenen er ødelagt, men jeg er fortrøstningsfuld, fordi at vi spiller en rigtig god kamp, og fordi vi snart har en kvalitetsangriber klar, som der kan score på sine chancer. Det er han i hvert fald købt for.
Godnat.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Jeg så ligesom kampen og fuck poul hansen og debatpolitiet her inde. Det eneste der tæller er sku resultaterPoker-One-Kenobi skrev:Du kunne også bare se kampen og lade være med skabe dig, Poul Hansen kalder vires spil fantastisk og kun manglende den sidste skarphed. Han har ret, du brokker dig bare.tommas jensen skrev:Jeg kan selvfølgelig også sætte mig og klappe i hænderne oven på de 2 sidste pragtkampe af de røde ikke, det har jo været fantastiske resultaterMr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Så er du jo bare en omvendt klaphat.tommas jensen skrev:Jeg så ligesom kampen og fuck poul hansen og debatpolitiet her inde. Det eneste der tæller er sku resultaterPoker-One-Kenobi skrev:Du kunne også bare se kampen og lade være med skabe dig, Poul Hansen kalder vires spil fantastisk og kun manglende den sidste skarphed. Han har ret, du brokker dig bare.tommas jensen skrev:Jeg kan selvfølgelig også sætte mig og klappe i hænderne oven på de 2 sidste pragtkampe af de røde ikke, det har jo været fantastiske resultaterMr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
Satans!
Men vi spillede en fin kamp og der er ting vi kan tage med så tidligt på sæsonen. håber vi får betaling for vores spil imod fcm!
Men vi spillede en fin kamp og der er ting vi kan tage med så tidligt på sæsonen. håber vi får betaling for vores spil imod fcm!
-
tommas jensen
- Landshold

Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Den syntes jeg FCN skal tage imod. De mangler klart fans.Mr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
-
tommas jensen
- Landshold

Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

tommas jensen skrev:Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
Stop nu, kan du ikke acceptere ay der er mennesker som, UDOVER de 3 point, faktisk også går op i hvordan de spiller? Det er, for at sige det mellem linierne, direkte håbløst at diskutere en kamp med nogen som bare sidder og siger "kom der 3 point på kontoen, elles var det en skandale kamp". Den eneste skandale her var Nordstrands to mål på 1 1/2 chance. Anders K så rigtigt lovende ud og vi har forhåbentlig en endnu mere kvalificeret angriber på vej, så tag lige at se bare en lille smule på andet end de 3 point.
-
tommas jensen
- Landshold

Siger sku ikke at kampen ikke har betydning og anerkender også drengenes præstationer idag, men resutaterne er sku da det vi spiller for og man kan da ikke være tilfreds med at tabe, uanset om de har spillet en god eller dårlig kampPoker-One-Kenobi skrev:tommas jensen skrev:Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
Stop nu, kan du ikke acceptere ay der er mennesker som, UDOVER de 3 point, faktisk også går op i hvordan de spiller? Det er, for at sige det mellem linierne, direkte håbløst at diskutere en kamp med nogen som bare sidder og siger "kom der 3 point på kontoen, elles var det en skandale kamp". Den eneste skandale her var Nordstrands to mål på 1 1/2 chance. Anders K så rigtigt lovende ud og vi har forhåbentlig en endnu mere kvalificeret angriber på vej, så tag lige at se bare en lille smule på andet end de 3 point.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nej, vi tager det bare stille og roligt og vælger ikke at skabe os.tommas jensen skrev:Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
Gu' fanden er man da ikke tilfreds med et nederlag, når holdet sidder så tungt på kampen og har overvægt i chancer. Problemet er, at vi ingen skarpe angribere har, og det ved vi jo allerede godt. Det behøver vi ikke at påpege mere. AaB har dog en angriber i truppen, som om få kampe kan indtage rollen som kvalitetsangriber, så jeg er fortrøstningsfuld, når jeg ser hvor godt holdet spiller, og hvor mange chancer vi kommer til på Farums skøjtebane. Jo, jeg så da hellere et resultat, som vi kan bruge til noget, og ingen er tilfredse med et nederlag i dag, men med så godt spil og en kvalitetsangriber i kulissen, så kan jeg ikke komme helt op i det røde felt. I hvert fald ikke en halv time efter kampen. Sorry.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
tommas jensen
- Landshold

Kunne bare forestille mig at de point vi burde ha inden for rækkevidde skal hjem da de kan mangle i den sidste endeOldager skrev:Nej, vi tager det bare stille og roligt og vælger ikke at skabe os.tommas jensen skrev:Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
Gu' fanden er man da ikke tilfreds med et nederlag, når holdet sidder så tungt på kampen og har overvægt i chancer. Problemet er, at vi ingen skarpe angribere har, og det ved vi jo allerede godt. Det behøver vi ikke at påpege mere. AaB har dog en angriber i truppen, som om få kampe kan indtage rollen som kvalitetsangriber, så jeg er fortrøstningsfuld, når jeg ser hvor godt holdet spiller, og hvor mange chancer vi kommer til på Farums skøjtebane. Jo, jeg så da hellere et resultat, som vi kan bruge til noget, og ingen er tilfredse med et nederlag i dag, men med så godt spil og en kvalitetsangriber i kulissen, så kan jeg ikke komme helt op i det røde felt. I hvert fald ikke en halv time efter kampen. Sorry.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mine forventninger søges afstemt med virkeligheden, så hvis verden tager sig bare nogenlunde ud herefter, går det nok. Mine forventninger er at vi ender i top 6 i år og jeg er positivt overrasket over spillet i alle kampe pånær mod FCV. At vi så ikke formår at score mål ret mange mål er skuffende, men overall er det endnu ikke så alvorligt at jeg får nogen tilfredsstillelse ved at forpeste mine meddebatørers dag med udbrud herinde.tommas jensen skrev:Det vil sige du er tilfreds bare de stiller op skidevære med resultaterne dem skal vi jo ikke bruge til noget afligevel ???MHJ skrev:Har nok noget at gøre med forventningerne i forhold til økonomi og spillermateriale er forskellige, samt at man ser store fremtidige perspektiver i det nuværende projekt.tommas jensen skrev:Det er mig en gåde at folk kan være åh så tilfredse selvom holdet ikke præsterer, kan godt være de spiller en flot kamp, men en flot kamp er sku ikke meget værd når resultaterne ikke følger med !!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Argh. De havde mindst 2 13-årige drenge der gik amok ved begge mål. Det er fremtiden og de har ikke brug for andet!Viva i cazzi rossi skrev:Den syntes jeg FCN skal tage imod. De mangler klart fans.Mr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Tre ting kan man konkludere ud fra dagens kamp.
1. Hvor vi normalt skal bagud for at bevæge os mere end tre meter over midten på fremmed græs, så tog vi styringen i dag og pressede FCN højt og effektivt. Spillede i perioder et spil som må have givet Hjulmand onanibilleder på nethinden de næste mange uger.
2. Det gamle ordsprog: Et kongerige for en angriber som score mål er stadig gældende i Aalborg. Det er skandaløst vi ikke scorer på den spilovervægt og de chancer vi tilspiller os. Vi er møghamrende uskarpe i alle geledder.
3. Modstanderne skal stadig bruge utrolig få forsøg for at score imod os og vi har mere end et problem med at spille til nul.
1. Hvor vi normalt skal bagud for at bevæge os mere end tre meter over midten på fremmed græs, så tog vi styringen i dag og pressede FCN højt og effektivt. Spillede i perioder et spil som må have givet Hjulmand onanibilleder på nethinden de næste mange uger.
2. Det gamle ordsprog: Et kongerige for en angriber som score mål er stadig gældende i Aalborg. Det er skandaløst vi ikke scorer på den spilovervægt og de chancer vi tilspiller os. Vi er møghamrende uskarpe i alle geledder.
3. Modstanderne skal stadig bruge utrolig få forsøg for at score imod os og vi har mere end et problem med at spille til nul.
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
2 på 13 er bedre end en på 26, det er vist Darwins lov på evolution, så der bukker jeg mig.Aabwibz skrev:Argh. De havde mindst 2 13-årige drenge der gik amok ved begge mål. Det er fremtiden og de har ikke brug for andet!Viva i cazzi rossi skrev:Den syntes jeg FCN skal tage imod. De mangler klart fans.Mr. Larsen skrev:+ en Jammerlig afdanket tudeprinsesse af en fan at være smides med i handlen uden beregningtommas jensen skrev:4 afprøvede kegler/statister byttes for 1 bare nogenlunde angriber
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ja ja, vi tabte jo også kampe med en skarp angriber som Helenius.
Tab og vind med samme sind, gutter!
Tab og vind med samme sind, gutter!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Jamen ja, det gik jo præcist som jeg forventede. AaB spiller rigtigt flot, afleverer bolden godt rundt, holder god boldbesiddelse, laver et flot presspil og generobring, spiller sig frem til mange åbne chancer og presser modstanderen gang på gang. Endda spiller de sig også frem flere kæmpe chancer - som de naturligvis og som forventet brænder.
Hele dette scenarie afbrydes af et par mål til modstanderen, hvorefter tendensen med det flotte spil fortsætter og som forventet en lang række brændte og misbrugte chancer.
Jeg har en idé om, hvordan den næste kamp kommer til forløbe...
Hele dette scenarie afbrydes af et par mål til modstanderen, hvorefter tendensen med det flotte spil fortsætter og som forventet en lang række brændte og misbrugte chancer.
Yes, uheldet og skarpheden forsvinder og vi tæver FCM 3-0 på hjemmebane.dyhrmaN skrev:Jamen ja, det gik jo præcist som jeg forventede. AaB spiller rigtigt flot, afleverer bolden godt rundt, holder god boldbesiddelse, laver et flot presspil og generobring, spiller sig frem til mange åbne chancer og presser modstanderen gang på gang. Endda spiller de sig også frem flere kæmpe chancer - som de naturligvis og som forventet brænder.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Wow - jeg er godt nok imponeret over den mængde is der ligger i maven hos Mr Larsen og Poker.
Og fantastisk overskudsagtigt at man endda kan save tommas jensen midt over i debatten.
Faktum er at vi spiller fint nok - men skal bruge minimum 50 afslutninger for at score ét mål. Udover det langskud fra Würtz, så har deres keeper vel ikke en anstændig redning i dag?
Det var den samme historie mod OB.
Og faktum er at det betyder at vi i best case scenarie kan spille uafgjort, samt vil tabe en kæmpe røvfuld kampe i år.
Og det betyder nedrykning i sidste ende når det tunge regnskab skal gøres op.
Jeg håber ikke Gaarde har lisså megen is i maven som Larsen og Poker og lalleglad læner sig tilbage og falder i svime over hvor smukt vi spiller mens vi får nul (eller 1) point.
Ja - gu fanden er vi fattige. Men som tommas jensen påpeger så korrekt: det vil være endnu dyrere at sejle ud i nedrykning end at handle.
Håber Gaarde er lidt mere panisk anlagt og han stormer ud med hatten i hånden hos det lokale erhvervsliv fra mandag morgen.
Til handling nu!
Lader vi bare stå til, ender det i en katastrofe for klubben.
Kents indskiftning af grønskollingen til sidst, siger vel også mere end 1.000 ord.
Og fantastisk overskudsagtigt at man endda kan save tommas jensen midt over i debatten.
Faktum er at vi spiller fint nok - men skal bruge minimum 50 afslutninger for at score ét mål. Udover det langskud fra Würtz, så har deres keeper vel ikke en anstændig redning i dag?
Det var den samme historie mod OB.
Og faktum er at det betyder at vi i best case scenarie kan spille uafgjort, samt vil tabe en kæmpe røvfuld kampe i år.
Og det betyder nedrykning i sidste ende når det tunge regnskab skal gøres op.
Jeg håber ikke Gaarde har lisså megen is i maven som Larsen og Poker og lalleglad læner sig tilbage og falder i svime over hvor smukt vi spiller mens vi får nul (eller 1) point.
Ja - gu fanden er vi fattige. Men som tommas jensen påpeger så korrekt: det vil være endnu dyrere at sejle ud i nedrykning end at handle.
Håber Gaarde er lidt mere panisk anlagt og han stormer ud med hatten i hånden hos det lokale erhvervsliv fra mandag morgen.
Til handling nu!
Lader vi bare stå til, ender det i en katastrofe for klubben.
Kents indskiftning af grønskollingen til sidst, siger vel også mere end 1.000 ord.
Bienvenu Bassogog!