Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Lad os få fyret Gaarde. Han har ikke haft ret meget med salget af Helenius at gøre. Vi ligger kun nr 3, meget skuffende???? Hvor bliver realitetssansen og logikken af. Vi er fattige!!!! Vi præsterer over evne, og kan vi også sælge Kusk for lidt håndøre, ja så gør vi det af nød og ikke lyst.
Forza de røde, slå de nyrige i morgen.
Forza de røde, slå de nyrige i morgen.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Lad os nu sende en angriber eller tre en tur til Vejle, sammen med Hallur.
http://www.bold.dk/nyt/Vejle-vil-leje-i-Superligaen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/Vejle-vil-leje-i-Superligaen" onclick="window.open(this.href);return false;
Et Hjerte - En Klub
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Endnu en kamp uden mål eller andet brugbart fra vores angribere. Vi fik en mirakelstart pga. to målmandsdrops, men har vi spillet syv kampe og scoret seks mål, hvoraf tre er på målmandsdrops eller selvmål. I de seneste tre kampe har vi spillet flot og skabt rigtig mange flere store chancer end modstanderen, men lavet et reelt mål - ikke af en af de angribere, som vader i chancer - og fået et point.
Der er jo næsten lynchstemning herinde, hvis man peger på, at den sportslige ledelse - som har solgt vores stærkeste offensive kraft og eneste angriber med superliganiveau billigt og ikke udfyldt hullet - har ansvaret. Så mit reelle spørgsmål, hvis man ikke bare vil læne sig tilbage og lade som om, at alt er godt, er hvem der er ansvarlig for vores dødvande? Nogen må jo tage ansvar og handle.
Hvis vi fortsætter den nuværende kurs, kommer vi i drabelige kamp om nedrykning mod klubber, som er langt bedre rustet til den slags.
Jeg vil tillade mig at holde fast i den position, at en stor del af ansvaret ligger hos sportsdirektøren, som var med til at,sælge billigt, og som ikke har fyldt det offensive tomrum ud. Så mit ønske til dette transfervindue er stadig en angriber med superligaklasse omgående - når det nu ikke kan blive for et par runder siden. Havde vi en mand med målnæse, ville vi have et hold med tegningen til at spille med i den sjove halvdel hele sæsonen.
Der er jo næsten lynchstemning herinde, hvis man peger på, at den sportslige ledelse - som har solgt vores stærkeste offensive kraft og eneste angriber med superliganiveau billigt og ikke udfyldt hullet - har ansvaret. Så mit reelle spørgsmål, hvis man ikke bare vil læne sig tilbage og lade som om, at alt er godt, er hvem der er ansvarlig for vores dødvande? Nogen må jo tage ansvar og handle.
Hvis vi fortsætter den nuværende kurs, kommer vi i drabelige kamp om nedrykning mod klubber, som er langt bedre rustet til den slags.
Jeg vil tillade mig at holde fast i den position, at en stor del af ansvaret ligger hos sportsdirektøren, som var med til at,sælge billigt, og som ikke har fyldt det offensive tomrum ud. Så mit ønske til dette transfervindue er stadig en angriber med superligaklasse omgående - når det nu ikke kan blive for et par runder siden. Havde vi en mand med målnæse, ville vi have et hold med tegningen til at spille med i den sjove halvdel hele sæsonen.
Fodbold skal ses med hjertet!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Hey, du har efterlyst, at man kan debattere, hvorvidt Gaarde m.fl. gør det godt nok. MHJ forsøger faktisk sagligt at debattere med dig om emnet, og har stillet dig et par uddybende spørgsmål et par indlæg før dette. Men i stedet for at debattere, dribler du i stedet rundt i flere tråde og hyler over, at man får på gummerne over at stille spørgsmålstegn ved klubbens dispositioner.AaB 85 95 99 08 skrev:Endnu en kamp uden mål eller andet brugbart fra vores angribere. Vi fik en mirakelstart pga. to målmandsdrops, men har vi spillet syv kampe og scoret seks mål, hvoraf tre er på målmandsdrops eller selvmål. I de seneste tre kampe har vi spillet flot og skabt rigtig mange flere store chancer end modstanderen, men lavet et reelt mål - ikke af en af de angribere, som vader i chancer - og fået et point.
Så svar dog i stedet på de saglige spørgsmål, du får stillet. Alternativt skal du holde op med at pive over, at ingen vil debattere.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Helenius røg ud, men han er blevet erstattet via en kvalitetsangriber, som er klar om to uger og en klar forstærkning til den centrale midtbane i form af Risgård. Det er vel ganske godkendt af Gaarde. At resten af holdet fra sidste år ikke kan score, er jo så en anden sag.AaB 85 95 99 08 skrev:Endnu en kamp uden mål eller andet brugbart fra vores angribere. Vi fik en mirakelstart pga. to målmandsdrops, men har vi spillet syv kampe og scoret seks mål, hvoraf tre er på målmandsdrops eller selvmål. I de seneste tre kampe har vi spillet flot og skabt rigtig mange flere store chancer end modstanderen, men lavet et reelt mål - ikke af en af de angribere, som vader i chancer - og fået et point.
Gaarde og Lynge solgte måske billigt (jeg har ikke meget styr på hvad man kan få for sådan et styks angriber, men det har alle andre på debatsiden vel), men at sige, at han ikke har fyldt tomrummet ud er løgn. Han har lejet en kvalitetsangriber, der minder om Helenius rent typemæssigt, forstærket den centrale midtbane med vores allesammens Risgård og købt en af 1. divisions største profiler.
Hele holdet virker uskarpt, men vi spiller godt og indkøbene kan der ikke klages over.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
klart tranferønske er en angrebstræner til de næste par måneder så vores angribere kan score på deres chancer.
hvad koster feks en ebbe sand mon at låne de uger hvor landsholdet ikke spiller.
hvad koster feks en ebbe sand mon at låne de uger hvor landsholdet ikke spiller.
Rigtig god pointe, og jeg tænkte faktisk det samme.Itchy skrev:klart tranferønske er en angrebstræner til de næste par måneder så vores angribere kan score på deres chancer.
Ved ikke hvem der står for angrebstræningen i dag?
Jeg er af den overbevisning, at sådan noget er en anelse opreklameret.LordMessi skrev:Rigtig god pointe, og jeg tænkte faktisk det samme.Itchy skrev:klart tranferønske er en angrebstræner til de næste par måneder så vores angribere kan score på deres chancer.
Selvfølgelig kan Ebbe Sand lære fra sig. Men som angriber mener jeg at enten så har man det eller så har man det ikke i sig.
Jeg mener at vi har for mange flagrende angribere i truppen.
Som jeg ser det lige nu ligner Anders K (I mine øjne) den eneste "rigtige" angriber i truppen (Kender for lidt til Spalvis)
Og hvad mener jeg så med en rigtig angriber.
Jo jeg mener at en rigtig angriber, har mest fokus på at have front MOD mål og løbene inde i feltet.
Samtidig er han en smule egoistisk og trykker af når bolden er tæt på målet.
Vores andre angribere Søren F, Curth, Rolf Toft spiller ALT for meget med ryggen mod målet.
De er mere en spilstation eller en ekstra fløj som tit søger ud i området mellem midterforsvar og backs.
Sådan nogle typer skal der også være plads til, men jeg synes vi har en enkelt eller to for mange af dem.
Vi er simpelthen ikke farlige nok i feltet.
Derfor spår jeg Anders K en stor fremtid i AaB og jeg tror ikke at vi kan lære de andre, at være mere angriber ved at hyre Ebbe Sand.
Det ligger i en angribers natur (Som jeg ser det) om man er en killer eller ej.
Ja og så har selvtillid en MASSE at sige også!
Min spådom:
Anders K og Jönsson kommer til at danne front duo.
Og vores topscorer (Hvis det holder stik) Kommer til at hedde Anders K.
Helt fair holdning, men jeg tænker stadig på...hvem er angrebstræner i AaB?Gaarde6 skrev:Jeg er af den overbevisning, at sådan noget er en anelse opreklameret.LordMessi skrev:Rigtig god pointe, og jeg tænkte faktisk det samme.Itchy skrev:klart tranferønske er en angrebstræner til de næste par måneder så vores angribere kan score på deres chancer.
Selvfølgelig kan Ebbe Sand lære fra sig. Men som angriber mener jeg at enten så har man det eller så har man det ikke i sig.
Jeg mener at vi har for mange flagrende angribere i truppen.
Som jeg ser det lige nu ligner Anders K (I mine øjne) den eneste "rigtige" angriber i truppen (Kender for lidt til Spalvis)
Og hvad mener jeg så med en rigtig angriber.
Jo jeg mener at en rigtig angriber, har mest fokus på at have front MOD mål og løbene inde i feltet.
Samtidig er han en smule egoistisk og trykker af når bolden er tæt på målet.
Vores andre angribere Søren F, Curth, Rolf Toft spiller ALT for meget med ryggen mod målet.
De er mere en spilstation eller en ekstra fløj som tit søger ud i området mellem midterforsvar og backs.
Sådan nogle typer skal der også være plads til, men jeg synes vi har en enkelt eller to for mange af dem.
Vi er simpelthen ikke farlige nok i feltet.
Derfor spår jeg Anders K en stor fremtid i AaB og jeg tror ikke at vi kan lære de andre, at være mere angriber ved at hyre Ebbe Sand.
Det ligger i en angribers natur (Som jeg ser det) om man er en killer eller ej.
Ja og så har selvtillid en MASSE at sige også!
Min spådom:
Anders K og Jönsson kommer til at danne front duo.
Og vores topscorer (Hvis det holder stik) Kommer til at hedde Anders K.
Hvis altså der er en specifik til dem.
hmmm. vi kunne nu godt have brugt Dalgaard, han ved sgu hvor målet står
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Enig, han er sgu skarp for tiden, beviser lidt det en lille gruppe herinde holdt på før sæsonen at Dalgaard havde været et rigtig godt indkøb, desværre gik det ikke sådanBrent skrev:hmmm. vi kunne nu godt have brugt Dalgaard, han ved sgu hvor målet står
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Erasmus Montanus
- Allstar

Jeg har større fidus til AK, end jeg har til Dalgaard.
Hvad mente denne samme lille gruppe om indkøb som Jose Mota og Hübertz?Mr. Larsen skrev:Enig, han er sgu skarp for tiden, beviser lidt det en lille gruppe herinde holdt på før sæsonen at Dalgaard havde været et rigtig godt indkøb, desværre gik det ikke sådanBrent skrev:hmmm. vi kunne nu godt have brugt Dalgaard, han ved sgu hvor målet står
At en spiller scorer mål for Viborg (eller Randers, hej Schwartz), er det altså ikke det samme som at de kan score mål i AaB. Sorry.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Var selv fortaler for TD, men er sgu overrasket over at han allerede er oppe på 4 mål. Om han så er en spiller der passer ind i vores koncept er var og er dog et stort usikkerhedsmoment. Og efter købet af AJ er jeg også ok fortrøstningsfuld. Specielt mht. det fremtidige potentiale i AJ. Rygtet om at vi var interesserede i TD viste sig også at være et røgslør fra hans agent.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg aner det ikke, men 27 mål i 1 division det fortæller sgu manden er klart over 1 division niveau, selv nedrykker fra superligaen kommer ikke nærheden af det antal mål (normaltvis)Frygah skrev:Hvad mente denne samme lille gruppe om indkøb som Jose Mota og Hübertz?Mr. Larsen skrev:Enig, han er sgu skarp for tiden, beviser lidt det en lille gruppe herinde holdt på før sæsonen at Dalgaard havde været et rigtig godt indkøb, desværre gik det ikke sådanBrent skrev:hmmm. vi kunne nu godt have brugt Dalgaard, han ved sgu hvor målet står
At en spiller scorer mål for Viborg (eller Randers, hej Schwartz), er det altså ikke det samme som at de kan score mål i AaB. Sorry.
Og nu har han så scoret Hattrick !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Godt vi ikke fik Thomas Dalsgaard!
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!
Det var heldigt at vi satsede på en skadet svensker frem for Dalgaard

AaB - the Nordic gateway to Europe
- Erasmus Montanus
- Allstar

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor Gaarde lod Dalgaard og Bendtner glide ud mellem fingrene på ham.
Jeg var vist blandt dem der syntes det lød som en ok idé med Dalgaard.
...men nu er det jo ikke givet at han ville have gjort det lige så godt for AaB, eller at vi overhovedet ville kunnet have fået ham før til vinter. Om han har de kompetencer der kunne gøre ham lige så farlig på den måde AaB spiller på, skal jeg ikke gøre mig klog på. Uanset er han jo ikke AaB-spiller nu, og så kan han for min skyld lave hattrick alle andre kampe end dem mod AaB uden det rører mig synderligt.
Virkeligheden har den svaghed at vi aldrig finder ud af hvad der ville være sket, hvis vi havde taget nogle andre valg end dem vi gjorde.
...men nu er det jo ikke givet at han ville have gjort det lige så godt for AaB, eller at vi overhovedet ville kunnet have fået ham før til vinter. Om han har de kompetencer der kunne gøre ham lige så farlig på den måde AaB spiller på, skal jeg ikke gøre mig klog på. Uanset er han jo ikke AaB-spiller nu, og så kan han for min skyld lave hattrick alle andre kampe end dem mod AaB uden det rører mig synderligt.
Virkeligheden har den svaghed at vi aldrig finder ud af hvad der ville være sket, hvis vi havde taget nogle andre valg end dem vi gjorde.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg var også Dalgaard liderlig
Grunden til jeg var varm på at få ham til AaB, er at han er en ANGRIBER!
En lud doven satan, som står, hvor han skal stå. Og så bliver de sparket i kassen.
Nu syntes jeg 27 mål i 1 div vidste med al tydelighed, hvor farlig manden var/er!
Noget andet er at den slags angribere hænger ikke på træerne. Jeg er sindssyg træt af den måde angriberne bliver "skolet" på i moderne fodbold.
Det er som om de SKAL tage del i alt opspil. Som om der ikke er plads til at have en god gammeldags fisker.
En som er klar i feltet, HVER gang. Som ikke skal mod hjørneflaget efter en lang bold.
Jeg har heldigvis tiltro til vi har fundet en Dalgaard klon i Anders K.
Får han lov at vænne sig til tempoet og får han lov at spille ANGRIBER 8Den dovne af slagsen)
Så kommer han til at score kasser for os!
Grunden til jeg var varm på at få ham til AaB, er at han er en ANGRIBER!
En lud doven satan, som står, hvor han skal stå. Og så bliver de sparket i kassen.
Nu syntes jeg 27 mål i 1 div vidste med al tydelighed, hvor farlig manden var/er!
Noget andet er at den slags angribere hænger ikke på træerne. Jeg er sindssyg træt af den måde angriberne bliver "skolet" på i moderne fodbold.
Det er som om de SKAL tage del i alt opspil. Som om der ikke er plads til at have en god gammeldags fisker.
En som er klar i feltet, HVER gang. Som ikke skal mod hjørneflaget efter en lang bold.
Jeg har heldigvis tiltro til vi har fundet en Dalgaard klon i Anders K.
Får han lov at vænne sig til tempoet og får han lov at spille ANGRIBER 8Den dovne af slagsen)
Så kommer han til at score kasser for os!