ASC-KBH: Pre-match i Farum - med besøg af Gaarde

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.

ASC-KBH: Pre-match i Farum - med besøg af Gaarde

Indlæg af ASCKBH » 7. aug 2013, 11:19

ASC København inviterer til pre-match og fællestransport, når AaB møder FC Nordsjælland den 17. august.

Arrangementet vil foregå foran B-tribunen, som er udebanetribunen på Farum Park. Her vil være opstillet parasoller og højborde samt ølvogn og grill, hvorfra der sælges fadøl og grillpølser til rimelige priser.

Vi opfordrer til, at de som ønsker at deltage i opvarmningen rejser sammen til Farum med S-togets linje A, som afgår fra Københavns Hovedbanegård kl. 14:03. S-toget ankommer til Farum kl. 14:40, mens arrangementet på stadion starter kl. 15:00.

Du kan følge begivenheden på facebook her: https://www.facebook.com/events/518923428174593/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vel mødt!

Mvh
ASC København
Følg ASC København på Facebook: www.facebook.com/asckbh.
Vær opmærksom på, at ASC København ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til asckbh@aabsupportclub.dk.

jayC
Landshold
Landshold

Re: ASC-KBH: Pre-match i Farum

Indlæg af jayC » 11. aug 2013, 23:18

Er der nogle der ved hvor man kan købe billet til kampen? :)
AaB - nu, i morgen & altid! :)

AaB - Ølstykke
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Ølstykke - Djævleøen

Indlæg af AaB - Ølstykke » 12. aug 2013, 04:43

På Farums hjemmeside:

http://www.fcn.dk/billetsalg/" onclick="window.open(this.href);return false;

ASCKBH
ASC Kbh.
ASC Kbh.

Indlæg af ASCKBH » 13. aug 2013, 17:00

Vi har nu fået tilsagn om, at Allan Gaarde har tænkt sig at dukke op til lørdagens pre-match arrangement i Farum. Gaarde kommer for at fortælle om sin første tid i sit nye job, hvorefter der bliver mulighed for at stille spørgsmål til sportschefen.

Vi ses på Hovedbanen kl. 14 og i Farum fra kl. 15! :)
Følg ASC København på Facebook: www.facebook.com/asckbh.
Vær opmærksom på, at ASC København ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til asckbh@aabsupportclub.dk.

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: ASC-KBH: Pre-match i Farum - med besøg af Gaarde

Indlæg af BBS » 16. aug 2013, 16:26

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... farum.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Det står også på AaBs hjemmeside. Det kan dog ses på datoen, at nyheden er skrevet fra fremtiden!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 19. aug 2013, 00:10

Er der nogen der kan give et lille referat af hvad Gaarde sagde?
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 19. aug 2013, 09:30

Her er lidt om hvad Gaarde sagde..

Først og fremmest må man tage hatten af for, at han møder på hovedbanen og tager med supporterne i toget. Respekt!!

Gaarde var inde på, hvordan det var at være sportsdirektør. Hvad indebærer arbejdet, og hvor meget der er at se til. Anden dag i jobbet bød på salget af Helenius. Et salg, som blev diskuteret med ham. Der blev spurgt til, om han ikke synes prisen var for lav. Det var han ikke enig i, uden at nævne prisen, og han understregede et par ting.
Der var under et år tilbage af kontrakten, hvilket har påvirket prisen. Derfor er sammenligningen med eks. salget af Cornelius tåbelig.

Det ville være uansvarligt ikke at gå i dialog med Aston Villa, når så stor en traditionsklub er interesseret i vores spillere. Der var hele tiden en god dialog, og Gaarde understregede at prisen var resultatet af meget positive forhandlinger.

Gaarde lægger vægt på, at der skal være åbenhed om hvad man gerne vil. Eksempelvis nævnte han Lasse, og at han direkte har sagt, at han ikke ønsker at fortsætte i AaB. Ikke sagt, at han ikke er glad for AaB, men fordi han gerne vil til udlandet. Det skal honoreres, og mellem linjerne lyder det til, at han nok er væk inden vinduet lukker. Ud fra det der blev sagt, så lader det til, at der bliver barberet noget i truppen inden vinduet lukker.

Der blev spurgt ind til Rasmus Jönsson.. Han betragtes ikke længere som skadet, men som en spiller der mangler form og ”luft”. Han træner to gange om dagen, og klarer det fint – der skal bare noget form på kontoen. Han kommer formentligt på bænken efter landsholdspausen, og vil lave indhop i løbet af efteråret. Han forventes at få fuld spilletid i forårssæsonen.

Ift. skaden, så nævnte Gaarde, at det har trukket ud, da der ikke har været nok opmærksomhed omkring det i Wolfsburg. De har så mange spillere i truppen, at man ikke har givet det nok attention. Det er anderledes i AaB, og derfor er der også sket så store fremskridt, at han ikke længere er skadet.

Gaarde regner ikke med, at han skal ind og lave 15-20 mål, men derimod være en der skal være med til at sætte de andre angribere i spil. Det blev modtaget med ”kan han også få Curth til at ramme målet”? Her sagde Gaarde klart ja, og lavede en sammenligning med Prica/Curth perioden. Det er åbenbart det man håber, kommer til at ske med vores angribere.

Gaarde nævnte, at det er utænkeligt, at Jönsson spiller i AaB i næste sæson..

Det var lige hvad jeg kunne huske.

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. aug 2013, 10:07

Blev der virkelig sagt Rasmus kun vil kunne lave indhop i efteråret? Det synes jeg sgu er lidt derprimerende nyt, især fordi jeg så skal høre på Yankee hele efteråret. Nå, vi må se hvor slemt det er og om det er en forsigtig udmelding af en ny sportsdirektør der ikke vil love for meget.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 19. aug 2013, 10:10

Poker-One-Kenobi skrev:Blev der virkelig sagt Rasmus kun vil kunne lave indhop i efteråret? Det synes jeg sgu er lidt derprimerende nyt, især fordi jeg så skal høre på Yankee hele efteråret. Nå, vi må se hvor slemt det er og om det er en forsigtig udmelding af en ny sportsdirektør der ikke vil love for meget.
Det lå i hvert fald ikke i kortene, at han skulle spille hele kampe fra starten af.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 19. aug 2013, 10:36

MrBangDK skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Blev der virkelig sagt Rasmus kun vil kunne lave indhop i efteråret? Det synes jeg sgu er lidt derprimerende nyt, især fordi jeg så skal høre på Yankee hele efteråret. Nå, vi må se hvor slemt det er og om det er en forsigtig udmelding af en ny sportsdirektør der ikke vil love for meget.
Det lå i hvert fald ikke i kortene, at han skulle spille hele kampe fra starten af.
Der er trods alt også forskel på at starte på banen og få, lad os sige 65-70 minutter, eller blot de sidste 20-25 minutter. Skal han umiddelbart kun have det sidste, så ligner det en hovedløs signing - han er nok ikke helt gratis for os.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 19. aug 2013, 10:41

Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:
Der er trods alt også forskel på at starte på banen og få, lad os sige 65-70 minutter, eller blot de sidste 20-25 minutter. Skal han umiddelbart kun have det sidste, så ligner det en hovedløs signing - han er nok ikke helt gratis for os.
Og det understreger vel bare at 1 signing mere er påtvunget inden vinduet smækker i.

1. Jönsson er ikke oppe i speed før efter jul (hvilket ryster mig en del)

2. Man ser ham ikke som en "goal-getter", men som en spiller der kreerer chancerne (og det sidste led behøver vi vel ikke træde mere rundt i)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 19. aug 2013, 10:48

astonvilla skrev:
Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:
Og det understreger vel bare at 1 signing mere er påtvunget inden vinduet smækker i.

2. Man ser ham ikke som en "goal-getter", men som en spiller der kreerer chancerne (og det sidste led behøver vi vel ikke træde mere rundt i)
Du overfortolker det jeg skriver:

1. Jönsson vil være oppe i speed, men forventes ikke at komme til at spille HELE kampe før til foråret.

2. Jo, han er goal getter, men det er ikke kun det han skal.. Han skal også være med til at løfte de andre.

Glemte desuden at skrive, at Spalvis også kommer til at få chancen i løbet af efteråret. Han er netop kommet over en masse U-landskampe, og vil komme til at få spilletid efter landsholdspausen.

Du kan mene, at der skal hentes en angriber mere.. Men tro mig, det kommer ikke til at ske!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 19. aug 2013, 10:49

astonvilla skrev:
Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:

Jeg nægter simpelthen at tro på, at det tager SÅ lang tid at komme i gang! Det virker ærligt talt noget mystisk - han er meldt skadesfri nu, men mangler bare luft... Det burde man kunne få i løbet af få uger!

Og glem nu alt om at få flere spillere ind! Det sker naturligvis ikke - vi har alt for mange angribere i forvejen, og vi har efter alt at dømme ingen penge at handle for. Det eneste der kan ske, er at vi kan sælge Lasse, og hente en ny forsvarer ind i stedet...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 19. aug 2013, 10:53

MrBangDK skrev:
astonvilla skrev:
Kenneth K skrev:
MrBangDK skrev:

Du overfortolker det jeg skriver:

1. Jönsson vil være oppe i speed, men forventes ikke at komme til at spille HELE kampe før til foråret.

2. Jo, han er goal getter, men det er ikke kun det han skal.. Han skal også være med til at løfte de andre.

Glemte desuden at skrive, at Spalvis også kommer til at få chancen i løbet af efteråret. Han er netop kommet over en masse U-landskampe, og vil komme til at få spilletid efter landsholdspausen.

Du kan mene, at der skal hentes en angriber mere.. Men tro mig, det kommer ikke til at ske!
Det tror jeg du har ret i.
Spændende nyt omkring Spalvis. Jeg havde egentlig forstået det således at han var langt fra klar til at blive kastet ind i Superligaen - og at han skulle modnes og stille og rogligt sættes i spil fra næste sæson. Spændende!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. aug 2013, 10:55

Der er kæmpe forskel på indhop og så ikke kunne spille hele kampe. Kan han spille 60-70 gode minutter er det jo helt fint!

Curth, AK, Toft, Jønsson, Spalvis... Det burde altså kunne lade sig gøre at finde de nødvendige mål der iblandt, især med Thomsen, Risgård og Kusk som suppleanter. Det er jo håbløst at tro at der bliver købt flere angribere, skulle man endelig styrke truppen kunne man jo også se på forsvaret som stadig lukker for mange mål ind. Det er med sikkerhed også et billigere sted at sætte ind.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. aug 2013, 11:06

Mal nu ikke fanden på væggen. Man klager over at han ikke er på 100% før efter jul og at han er alt for dyr så. Kunne det evt tænkes at prisen er sat udfra at han først er helt 100% efter jul? Eller for at skære det ud i pap : Vi betaler sgu da ikke hans fulde løn i et halvt år uden at kunne bruge ham! Tror I Gaarde er helt idiot?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 19. aug 2013, 12:48

Rigtig godt referat Mr. Bang!

Lyder spændende med at Spalvis endelig kommer til at få noget førsteholds bold.
Lad os håbe at Spalvis og Jönsson kan få lidt tid på toppen sammen, selvom det nok er utænkeligt.

Det lyder også godt, at Gaarde er mindre kryptisk i sine udtalelser en den kære Lynge :)
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2013, 13:03

Gaarde regner ikke med, at han skal ind og lave 15-20 mål, men derimod være en der skal være med til at sætte de andre angribere i spil. Det blev modtaget med ”kan han også få Curth til at ramme målet”? Her sagde Gaarde klart ja, og lavede en sammenligning med Prica/Curth perioden. Det er åbenbart det man håber, kommer til at ske med vores angribere.
I såfald vil jeg begynde at tvivle på Gaardes kompetencer. Det er jo ikke ligefrem chancer der mangler, nærmere effektivitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlæg af MrBangDK » 19. aug 2013, 13:24

jonas386 skrev:
I såfald vil jeg begynde at tvivle på Gaardes kompetencer. Det er jo ikke ligefrem chancer der mangler, nærmere effektivitet.
Så lad mig bløde det lidt op for dig, så du kan forstå det...

Det er ikke tiltænkt, at han skal score ALLE målene.. Da Prica var i klubben, var det i høj grad også hans fortjeneste, at Curth fik nettet så meget. En ting er at kunne smide en masse kugler i nettet - en anden ting er at have speed og drive til at komme ind i feltet og så få slået de gode afleveringer til vores andre angribere - det er efter sigende en af hans spidskompetencer.
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 19. aug 2013, 14:25

MrBangDK skrev:
jonas386 skrev:
Så lad mig bløde det lidt op for dig, så du kan forstå det...

Det er ikke tiltænkt, at han skal score ALLE målene.. Da Prica var i klubben, var det i høj grad også hans fortjeneste, at Curth fik nettet så meget. En ting er at kunne smide en masse kugler i nettet - en anden ting er at have speed og drive til at komme ind i feltet og så få slået de gode afleveringer til vores andre angribere - det er efter sigende en af hans spidskompetencer.
Jeg er med på betydningen, men jeg synes bare vi har nok spillere der er gode til at lægge den op, det der mangler er mål, hvad enten det er et af de nemme hvor den bare skal prikkes over stregen eller tage duellen med forsvaret og heade den ind.
Anders Jacobsens hovedstødschance mod FCN er meget sigende synes jeg, vi udspiller deres forsvar, et indlæg kommer ind, og chancen brændes på det skammeligste.

Jeg er ikke i tvivl om han er en dygtig fodboldspiller, og kan have et godt øje til sine medspillere, men det hjælper bare ikke noget når der ikke er nogen til at sparke den ind. Såvidt jeg husker, og her kan jeg huske forkert, scorede curth også de fleste mål i forårssæsonen, altså efter Prica var blevet solgt.
Jeg forventer ikke en spiller i Prica klassen der både kan skabe plads og score mål, men den sidstnævnte evne er altså den vigtigste for os pt, sådan som jeg ser det.

Jeg tror ikke på at Jönsson kan få curth igang igen, det tror jeg nu heller ikke Prica ville kunne, eller Ronaldo, men måske han kan få Anders Jocobsen til at score nogle mål, og det er måske heller ikke så ringe.

Groft sagt kan det siges at fremfor Laudrup er det jo nærmere Elkjær vi mangler
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar