Han er klart en kandidat. Jeg er delt imellem ham, PK og AKFrank Buck skrev:Thelander må være MoM i dag. Han har stoppet 3/4 af deres angreb.
AaB - FC Møgjylland
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Re: AaB - FC Møgjylland
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Ja tak.Meelsen skrev:En .gif af Thelanders tackling, tak!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Satme ærgeligt vi ikke er bedre på dødboldene. Lössl er decideret ringe i feltet, så der havde ellers været rig mulighed for en scoring eller 2.
Men fint nok resultat, sålænge EfB kan smadre bønderne i næste runde er alting godt.
Men fint nok resultat, sålænge EfB kan smadre bønderne i næste runde er alting godt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Thelander er min MOM. Lasse skal passe på at det ikke er Thelander som bliver solgt først. Surt de får udlignet på et selvmål, men alt i alt er uafgjort fair nok.
Jeg savner Winsnes
Augo fik med sit indhop (og ikke mindst sin håbløse afslutning til sidst) nok engang bevist, at hans sportslige berettigelse på holdet efterhånden ligger på et meget lille sted. Snakken om Augo-effekten må efterhånden være forstummet. Manden har været fantastisk for AaB, men hans niveau er godt nok faldet drastisk.
Holdet blev vel stabiliseret med hans indskiftning, så jeg synes ikke det var verdens dårligste indhop.Pippo skrev:Augo fik med sit indhop (og ikke mindst sin håbløse afslutning til sidst) nok engang bevist, at hans sportslige berettigelse på holdet efterhånden ligger på et meget lille sted. Snakken om Augo-effekten må efterhånden være forstummet. Manden har været fantastisk for AaB, men hans niveau er godt nok faldet drastisk.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Prøv lige at se klippet igen.. Den afslutning han lavede til sidst er ikke én man bare lige klapper ind!!!Pippo skrev:Augo fik med sit indhop (og ikke mindst sin håbløse afslutning til sidst) nok engang bevist, at hans sportslige berettigelse på holdet efterhånden ligger på et meget lille sted. Snakken om Augo-effekten må efterhånden være forstummet. Manden har været fantastisk for AaB, men hans niveau er godt nok faldet drastisk.
Ska' vi hak'?
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Vi vandt vel reelt 1-0, da FCM's mål jo var et ikke-reelt mål! Jeg har hørt de ikke rigtigt tæller med.... 
Ska' vi hak'?
Selvfølgelig var der skønhedsfejl i dag, men langt hen af vejen synes jeg, at vi spiller godt og i mod stort set et hvert andet dansk hold havde vi vundet. Jeg er ikke i tvivl om at fedtjyderne bliver mestre - med mindre de går konkurs inden da.
Top 3 i nævnte rækkefølge: Thelander, Patrick, AK
Top 3 i nævnte rækkefølge: Thelander, Patrick, AK
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jeg vil også gerne have en gif af Jeppe Curths "thumbs up"Provst i Brovst skrev:Ja tak.Meelsen skrev:En .gif af Thelanders tackling, tak!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Tilfreds med et point. AK gør det godt, og han skal bare starte inde og vise det potentiale han havde i OB, krydret med lidt ydmyghed fra turen i 2. og 1. division. Viborgs Babajide når ikke Thelander til sokkeholderne. PK gør det også rigtigt fint på backen, og han kan i hvert fald byde Dalsgaard op til dans. Risgård var noget usynlig. Kusk gør altså også rigtigt mange gode ting i denne kamp.
Frederiksen er svær at elske lige p.t. og Due har kun hans gode indlæg at byde ind med. Jeg ser gerne man giver Spalvis chancen, men han er nok ikke engang skarpere end SF.
Frederiksen er svær at elske lige p.t. og Due har kun hans gode indlæg at byde ind med. Jeg ser gerne man giver Spalvis chancen, men han er nok ikke engang skarpere end SF.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg håber fandme snart at FCK finder formen og smadrer alle hold udover AaB, så vi ikke skal se FCM som mestrer.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Thelander har under et år tilbage af sin kontrakt. Ikke andet at tilføje.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Thelanders udstråling og tacklinger siger det hele. Kan vi ikke klone 3 mere af ham til vores forsvar?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg har da sjældent gået på stadion, med så stålsat sikkerhed om 0 point som i dag. Så det ene point smager lækkert.
Sådan et "neutral" view på kampen: Uafgjort var et fair resultat - og det var en rigtig fed kamp med masser af action. Og så (lidt utraditionelt fra min side) synes jeg dommeren gjordet det rigtig godt. Hvem var han? Jeg har ikke set ham før - men han var god, og tillod spillerne at gå til den og god linie kampen igennem. Super dommer!
Top 2 er nem:
1. Thelander! Han er vores nye stjerne. Han kaster sig jo frygtløst ned i alt og kæmper som sindssyg. Han er imø den mest sikre i startopstillingen nu. Og vores største salgspotentiale. Der er sikket mange League 1 klubber der allerede har ham på blokken. FORLÆNG MED HAM LIGE NU GAARDE! Om så du skal springe banken. Det er en god investering på sigt. Jeg ELSKER den knægt.
2. AK. God kamp. Flot mål. Godt arbejde. Giver løfter om en lys fremtid.
3. pladsen er mere svær. Thomsen løber igen som en gal og spiller faktisk 3 pladser i dag. PK spiller rigtig godt også og det samme gør Ahlmann. Kent Nielsen havde en god game plan i dag og modigt tryk fra start. Men tror nok det bliver PK.
Den anden ende af skalaen er nemmere:
1. Jeg formoder Søren F nu har spillet hans sidste kamp i AaB trøjen. For Helvede hvor er han da godt nok ubrugelig i alle facetter af spillet. Føj. Lej ham ud til Aalborg Freja eller Chang hvis de vil ha ham. Han er en skandale!
2. Lasse Nielsen. Ikke noget med selvmålet at gøre - det kunne han ikke gøre for - men han var underlig passiv i mange situationer. Især de første 20 min.
3. Risgård. Skuffede i dag. meget anonym - skulle have været udskiftet tidligere.
1 point var rigtig stærkt i dag og noget vi kan bruge til noget. Nu glæder jeg mig ligefrem til Brøndby kampen, uden at frygte den.
Go on Thelander. Min nye helt! Heldigvis holdt jeg "ryggen ren" på den nye AaB trøje da jeg købte den - så nu kan jeg få tryk på den!
Sådan et "neutral" view på kampen: Uafgjort var et fair resultat - og det var en rigtig fed kamp med masser af action. Og så (lidt utraditionelt fra min side) synes jeg dommeren gjordet det rigtig godt. Hvem var han? Jeg har ikke set ham før - men han var god, og tillod spillerne at gå til den og god linie kampen igennem. Super dommer!
Top 2 er nem:
1. Thelander! Han er vores nye stjerne. Han kaster sig jo frygtløst ned i alt og kæmper som sindssyg. Han er imø den mest sikre i startopstillingen nu. Og vores største salgspotentiale. Der er sikket mange League 1 klubber der allerede har ham på blokken. FORLÆNG MED HAM LIGE NU GAARDE! Om så du skal springe banken. Det er en god investering på sigt. Jeg ELSKER den knægt.
2. AK. God kamp. Flot mål. Godt arbejde. Giver løfter om en lys fremtid.
3. pladsen er mere svær. Thomsen løber igen som en gal og spiller faktisk 3 pladser i dag. PK spiller rigtig godt også og det samme gør Ahlmann. Kent Nielsen havde en god game plan i dag og modigt tryk fra start. Men tror nok det bliver PK.
Den anden ende af skalaen er nemmere:
1. Jeg formoder Søren F nu har spillet hans sidste kamp i AaB trøjen. For Helvede hvor er han da godt nok ubrugelig i alle facetter af spillet. Føj. Lej ham ud til Aalborg Freja eller Chang hvis de vil ha ham. Han er en skandale!
2. Lasse Nielsen. Ikke noget med selvmålet at gøre - det kunne han ikke gøre for - men han var underlig passiv i mange situationer. Især de første 20 min.
3. Risgård. Skuffede i dag. meget anonym - skulle have været udskiftet tidligere.
1 point var rigtig stærkt i dag og noget vi kan bruge til noget. Nu glæder jeg mig ligefrem til Brøndby kampen, uden at frygte den.
Go on Thelander. Min nye helt! Heldigvis holdt jeg "ryggen ren" på den nye AaB trøje da jeg købte den - så nu kan jeg få tryk på den!
Bienvenu Bassogog!
Enig! Fortsæt med AK fra start og Thomsen kan vel nærmest gøre sig gældende til samtlige pladser i de to forreste kæder, så han kan fint få den hængende angriber. Ellers prøv de andre af sammen med AK og se hvilket match er bedst. Er spændt på om Jönsson kommer i gear før vinterpausen.Oldager skrev:Tilfreds med et point. AK gør det godt, og han skal bare starte inde og vise det potentiale han havde i OB, krydret med lidt ydmyghed fra turen i 2. og 1. division. Viborgs Babajide når ikke Thelander til sokkeholderne. PK gør det også rigtigt fint på backen, og han kan i hvert fald byde Dalsgaard op til dans. Risgård var noget usynlig. Kusk gør altså også rigtigt mange gode ting i denne kamp.
Dalsgaard er stadig for god til serie 2, men PK er superligaværdig i den sammenligning.
Kusk gør meget godt, men bringer også for ofte sig selv i en alt for svær situation. Samtlige modstandere har efterhånden fattet, at han skal lukkes ned og det fungerer ok.
På stopperne er Thelander, som mange har nævnt, fuldstændig vild for tiden. KEP kommer under ingen omstændigheder til at spille ham af i den form. Han udviser klinisk kølighed og samtidig er han stenhård i sine aktioner, hvilket utvivlsomt giver lidt uro, når man som boldbesiddende modspiller har ham stormende imod sig.
Fortsæt det gode arbejde, så skal det med målene nok komme og vi får en god sæson med bronze i hus.
Enig i at Thelander spiller rigtig godt, og han er super til de ting han gør. Men, han skal altså træne med bolden før jeg vil udråbe ham til en af suppens bedste forsvarere. Han har flere bolde der bliver losset ud over banden o.l., som skal forbedres.
Derudover, uden at jeg vil tage noget fra Thelanders stærke kamp, så synes jeg stadig vi skal give Lasse Nielsen en del af fortjenesten. Det er Lasse Nielsen der primært skal tage sig af dybdeløb og hurtige angribere. Thelander står primært og skal tage de fysiske kampe. I et forsvar med ham og eksempelvis KEP tror jeg han ville komme til at se noget mere udsat ud, når han har en relativt langsom makker centralt.
Det skal dog ikke fjerne Thelander som favorit til min MoM, hvor hans tackling af Danny Olsen og derefter den glidende tackling til sidst oser af vilje og gejst.
Derudover, uden at jeg vil tage noget fra Thelanders stærke kamp, så synes jeg stadig vi skal give Lasse Nielsen en del af fortjenesten. Det er Lasse Nielsen der primært skal tage sig af dybdeløb og hurtige angribere. Thelander står primært og skal tage de fysiske kampe. I et forsvar med ham og eksempelvis KEP tror jeg han ville komme til at se noget mere udsat ud, når han har en relativt langsom makker centralt.
Det skal dog ikke fjerne Thelander som favorit til min MoM, hvor hans tackling af Danny Olsen og derefter den glidende tackling til sidst oser af vilje og gejst.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
For ikke at nævne flere ishockey-style blokeringer - virkelig lækker fight. Men tror også Lasse har en stor del af æren, de har begge spillet godt, fordi de supplerer hinanden. Lasse var så ikke fantastisk i dag, men generelt.Frygah skrev: Det skal dog ikke fjerne Thelander som favorit til min MoM, hvor hans tackling af Danny Olsen og derefter den glidende tackling til sidst oser af vilje og gejst.
Aalborg BK 1885!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Øøøh, ja - der bliver losset nogle baller ud over banden...det er lissom det der er hele pointen!Frygah skrev:Enig i at Thelander spiller rigtig godt, og han er super til de ting han gør. Men, han skal altså træne med bolden før jeg vil udråbe ham til en af suppens bedste forsvarere. Han har flere bolde der bliver losset ud over banden o.l., som skal forbedres.
Han er ung og uerfaren, og tager derfor ingen chancer. Og det er det eneste rigtige at gøre!
Selvfølgelig skal Lasse have en stor del af æren for Thelanders succes - men i dag hvor Lasse spillede halvsløjt, var det bare så udtalt hvor stærk Thelander er (og bliver!).
Men han (Thelander) er jo ikke nogen gud endnu. Der er mange ting der skal arbejdes med. MEN der er tegningen til noget stort.
Forlæng nu, Tak!
Bienvenu Bassogog!