AaB - FC Møgjylland
Re: AaB - FC Møgjylland
Intens aften på stadion igår. Jeg synes det værste var den kujonagtige måde, hvorpå de røde meldte sig ud af kampen fra anden halvlegs start. De skal jo ikke bare stille sig hjem og parrere - den taktik er jo dømt til at gå galt (og desværre en AaB classic). Hvor blev aggresiviteten af i presspillet og viljen til at løbe for hinanden? Selvfølgelig ville FCM ligge pres på, men de bør bare ikke blive så passive.
AK var et lyspunkt igår. Rart, at vi endelig har en angriber der tænker som en angriber og er målsøgende. Enig med jer andre i roserne til Thelander - han bliver konge og der bør forlænges ASAP. Dog vil det ideelle så være, at man erstatter Lasse med en type som supplerer Thelander bedre end KEP når Lasse enten sælges eller smutter på fri transfer til sommer. Mht. Frederiksens giga-afbrænder kan de vel starte med at sende ham til yoga. Når han er så stivbenet han ikke kunne sparke ordentligt til bolden der bør han nok træne smidighed.
AK var et lyspunkt igår. Rart, at vi endelig har en angriber der tænker som en angriber og er målsøgende. Enig med jer andre i roserne til Thelander - han bliver konge og der bør forlænges ASAP. Dog vil det ideelle så være, at man erstatter Lasse med en type som supplerer Thelander bedre end KEP når Lasse enten sælges eller smutter på fri transfer til sommer. Mht. Frederiksens giga-afbrænder kan de vel starte med at sende ham til yoga. Når han er så stivbenet han ikke kunne sparke ordentligt til bolden der bør han nok træne smidighed.
Et par yderligere konklusioner, set fra TV.
1. Der virkede til at være rigtig god stemning i går, tilskuertallet overraskede derfor negativt. Men det har nok været sponsortribunen.
2. FCM spiller med en energi og tempo, der kan føre til det første jyske mesterskab siden 1994, som ikke er vundet af AaB.
1. Der virkede til at være rigtig god stemning i går, tilskuertallet overraskede derfor negativt. Men det har nok været sponsortribunen.
2. FCM spiller med en energi og tempo, der kan føre til det første jyske mesterskab siden 1994, som ikke er vundet af AaB.
Tror ikke de bliver mestre. Bare se igår, hvor Glenn allerede begynder at lave dumme ting og tyrre bolden væk ved indkastet. Sådan en mand kan ikke holde sig eget eller spillernes hoveder kolde i en mesterskabskamp når FCMs momentum før eller siden forsvinder og FCK begynder bide dem i haserne.Remark skrev:Et par yderligere konklusioner, set fra TV.
Nej du har ret. En træner, der tyrrer bolde væk undervejs i kampene, kan ikke vinde mesterskabet.thomasjn skrev:Remark skrev: Tror ikke de bliver mestre. Bare se igår, hvor Glenn allerede begynder at lave dumme ting og tyrre bolden væk ved indkastet. Sådan en mand kan ikke holde sig eget eller spillernes hoveder kolde i en mesterskabskamp når FCMs momentum før eller siden forsvinder og FCK begynder bide dem i haserne.
Synes ærligtalt du skriver unødigt spydigt der. Jeg giver mit besyv på, at jeg ikke tror Glenn er typen der kan holde hovedet koldt og giver ét eksempel på det fra gårsdagens kamp, men mit indtryk er selvfølgelig lige så meget bygget på mit generelle indtryk af manden.BoT skrev:Nej du har ret. En træner, der tyrrer bolde væk undervejs i kampene, kan ikke vinde mesterskabet.thomasjn skrev:Remark skrev: Tror ikke de bliver mestre. Bare se igår, hvor Glenn allerede begynder at lave dumme ting og tyrre bolden væk ved indkastet. Sådan en mand kan ikke holde sig eget eller spillernes hoveder kolde i en mesterskabskamp når FCMs momentum før eller siden forsvinder og FCK begynder bide dem i haserne.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
FCM kan sagtens vinde mesterskabet. Sådan en start har det med at bære langt, og i en sæson, hvor FCK, Brøndby og FCN alle melder sig ud af guldkampen, selv om de alle har potentiale og/eller økonomi til at blive mestre, er guldet lige til at samle op for det af de andre hold, der rammer en bølge.
OB og AGF er største udfordrere for FCM. Jeg ville ønske, at AaB var - eller alternativt Esbjerg. Men meget tyder på, at vi skal vænne os til tanken om til foråret at se guldet fejret af folk med enten pest, kolera eller begge dele.
OB og AGF er største udfordrere for FCM. Jeg ville ønske, at AaB var - eller alternativt Esbjerg. Men meget tyder på, at vi skal vænne os til tanken om til foråret at se guldet fejret af folk med enten pest, kolera eller begge dele.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hellere Viborg end Esbjerg.sulakvelidze skrev:FCM kan sagtens vinde mesterskabet. Sådan en start har det med at bære langt, og i en sæson, hvor FCK, Brøndby og FCN alle melder sig ud af guldkampen, selv om de alle har potentiale og/eller økonomi til at blive mestre, er guldet lige til at samle op for det af de andre hold, der rammer en bølge.
Hader København!
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er ikke helt sikker på at det er bevist at man kommer til at stå så langt tilbage. Uanset om det er en del af taktikken eller ej, så reagerer Kent allerede omkring 55.(før målet) ved at tage Due ud til fordel for SF, så vi spiller 442 i stedet for 4411. Jeg synes hans gameplan igår var fremragende.thomasjn skrev:Intens aften på stadion igår. Jeg synes det værste var den kujonagtige måde, hvorpå de røde meldte sig ud af kampen fra anden halvlegs start. De skal jo ikke bare stille sig hjem og parrere - den taktik er jo dømt til at gå galt (og desværre en AaB classic). Hvor blev aggresiviteten af i presspillet og viljen til at løbe for hinanden? Selvfølgelig ville FCM ligge pres på, men de bør bare ikke blive så passive.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
.... stop det guldsnak, selvfølgelig kan fcm bliver mestre, men det er der pt. 11 andre der også kan. Vi er seks spillerunder henne, venner.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Hvis FCM kan spille alle kampe som de spillede 2. halvleg mod os, tror jeg de bliver mestre. Jeg kan i hvert fald ikke erindre, at vi har spillet mod en modstander med så flot og hurtigt positionsspil. Selvom jeg også synes det er sjovt at moppe Glen Ridersholm må man give ham kredit for den spillestil FCM praktiserer. Samtidig synes jeg egentlig han fremstår rimeligt nuanceret i interviews efter kampene. At han så ikke er verdensmester i at vælge påklædning kan vel egentlig være ligegyldigt.
Ja sorry, men jeg må ærligt indrømme, at det var et af de tyndeste argumenter for, at FCM ikke kan blive mestre, jeg har hørt! Jeg ved godt, Glen har meget lav kredit herinde, men han har altså formået at få en trup, der for et år siden lå og rodede helt i bunden af tabellen, til at spille meget overbevisende fodbold - og samtidig udvise et stærkt mentalt overskud. Han har fået en række af sin trups spillere til at toppe samtidig, og har ikke været bange for at indlemme unge folk på centrale pladser (Banggaard, Marco Larsen), og samtidig optræder han i mine øjne (og jeg ved godt, at nogle mener, at alt Glen gør er til grin..!) fair og velovervejet i medierne. Jeg kan absolut ikke se, at det skulle være Glens passionerede og engagerede optræden på sidelinjen, der skulle spænde ben for FCMs gulddrømme - tværtimod bliver det vel rettere Steinlein og hans forgængere, der kan fucke det op qua den dårlige økonomi, som klubben slæber rundt på.thomasjn skrev: Synes ærligtalt du skriver unødigt spydigt der. Jeg giver mit besyv på, at jeg ikke tror Glenn er typen der kan holde hovedet koldt og giver ét eksempel på det fra gårsdagens kamp, men mit indtryk er selvfølgelig lige så meget bygget på mit generelle indtryk af manden.
Det skal dog også med, at nøglespillere som Duncan, Sviatchenko, Izunna kan blive skadet eller få formnedgang, så det er bestemt ikke, fordi jeg mener FCM nu er tårnhøje mesterskabsfavoritter. Men at dømme dem ude, fordi Glen sparker til en bold under en kamp...
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Tyndt og tyndt. Ferguson har også et voldsomt temperament og vandt aldrig noget af betydning.BoT skrev:Ja sorry, men jeg må ærligt indrømme, at det var et af de tyndeste argumenter for, at FCM ikke kan blive mestre, jeg har hørt! Jeg ved godt, Glen har meget lav kredit herinde, men han har altså formået at få en trup, der for et år siden lå og rodede helt i bunden af tabellen, til at spille meget overbevisende fodbold - og samtidig udvise et stærkt mentalt overskud. Han har fået en række af sin trups spillere til at toppe samtidig, og har ikke været bange for at indlemme unge folk på centrale pladser (Banggaard, Marco Larsen), og samtidig optræder han i mine øjne (og jeg ved godt, at nogle mener, at alt Glen gør er til grin..!) fair og velovervejet i medierne. Jeg kan absolut ikke se, at det skulle være Glens passionerede og engagerede optræden på sidelinjen, der skulle spænde ben for FCMs gulddrømme - tværtimod bliver det vel rettere Steinlein og hans forgængere, der kan fucke det op qua den dårlige økonomi, som klubben slæber rundt på.thomasjn skrev: Synes ærligtalt du skriver unødigt spydigt der. Jeg giver mit besyv på, at jeg ikke tror Glenn er typen der kan holde hovedet koldt og giver ét eksempel på det fra gårsdagens kamp, men mit indtryk er selvfølgelig lige så meget bygget på mit generelle indtryk af manden.
Det skal dog også med, at nøglespillere som Duncan, Sviatchenko, Izunna kan blive skadet eller få formnedgang, så det er bestemt ikke, fordi jeg mener FCM nu er tårnhøje mesterskabsfavoritter. Men at dømme dem ude, fordi Glen sparker til en bold under en kamp...
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Er der nogen der har set highligths med thelanders tackling?
Evt fået lavet det som .gif?
Evt fået lavet det som .gif?
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Er det en diller han har i munden?