AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013
Re: AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013
Hold kæft jeg elsker Thomsen. Tror kun vi har ham indtil januar hvis han fortsætter i det gear.
Jeg savner Winsnes
Et stykke ren lykke pumpet direkte i blodet! AaB, du er mit heroin!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
WHAT KIND OF MAGIC IS THIS?!AllanPedersen skrev:vi vinder 2-1 ..
jeg har lige været nede og tjekke det og det er rigtigt nok, 2-1 bliver den
så gider ikke engang se den for at være ærlig... ligesom at kende slutningen på en film

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Når det endelig skal være en ufortjent sejr, er det jo helt perfekt at det sker i mod de unævnelige. Det havde været decideret ubærligt hvis Dolf Lundgrens uægte søn skulle have brudt forbandelsen i Aalborg af alle steder.
Vi spiller en fin 1. halveg, er himmelråbende ringe i 2. halveg til og med Thomsens ryk frem ad banen og efterfølgende aflevering til Dalsgaard, vi holder flot presset efter målet og får nummer 2, hvorefter vi styrer på cruise control.
Vi spiller en fin 1. halveg, er himmelråbende ringe i 2. halveg til og med Thomsens ryk frem ad banen og efterfølgende aflevering til Dalsgaard, vi holder flot presset efter målet og får nummer 2, hvorefter vi styrer på cruise control.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg nappede 800kr. Tak for tippet, dit gamle sure løgAllanPedersen skrev:AllanPedersen skrev:vi vinder 2-1 ..
jeg har lige været nede og tjekke det og det er rigtigt nok, 2-1 bliver den
så gider ikke engang se den for at være ærlig... ligesom at kende slutningen på en film
3800kr... lige i boksen til far
Ska' vi hak'?
Retfærdighed findes ikke i fodbold - men efter FCNs ulækre sejr på 2 solo-aktioner mod et ellers ret godt spillende AaB-hold var det da rart at se, at pendulet også KAN svinge den anden vej, og som flere skriver, så er det kun en bonus at det går ud over Brømbøøh.limey skrev:Når det endelig skal være en ufortjent sejr, er det jo helt perfekt at det sker i mod de unævnelige. Det havde været decideret ubærligt hvis Dolf Lundgrens uægte søn skulle have brudt forbandelsen i Aalborg af alle steder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Erasmus Montanus
- Allstar

Jeg håber Ris er klar igen til fredag.
-
RufusTheDog
Vigtigt! Jeg synes nu det var en fuld fortjent sejr. Havde da været totalt latterligt at tabe med så mange chancer. Vi burde have ført 2-0 efter de første 30 min. Havde bif én chance udover den de scorede på?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Der er knap 2 ugers pause nu, så det god tid til at få folk klar, ikke mindst vores svenske angriber.Oldager skrev:Jeg håber Ris er klar igen til fredag.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Haha, Per Rud med total nedsmeltning for åben skærm.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Fortæl!Poker-One-Kenobi skrev:Haha, Per Rud med total nedsmeltning for åben skærm.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er plat og alligevel morer jeg mig hjerteligt.RufusTheDog skrev:![]()
Re: Sv: AaB - Brøndby if, søndag d. 1. september 2013
Haha jeg elsker det!RufusTheDog skrev:![]()
Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk 4
- Erasmus Montanus
- Allstar

Det er da også rigtigt. Heldigvis da. Wichmann fylder ikke meget, selvom han er bred og kan det der med afleveringer.Mr. Larsen skrev:Der er knap 2 ugers pause nu, så det god tid til at få folk klar, ikke mindst vores svenske angriber.Oldager skrev:Jeg håber Ris er klar igen til fredag.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Han bliver roligt spurgt om Thomas Frank er oppe til overvejelse, og kører af sporet i et ALT for langt og hidsigt svar, hvor "sindssygt spørgsmål" er i brug et par gange. Mega pres, som Poul Hansen ville sige.Provst i Brovst skrev:Fortæl!Poker-One-Kenobi skrev:Haha, Per Rud med total nedsmeltning for åben skærm.
Hvis ikke Thelander spillede som en solid klippe i det forsvar, så var Dalle min man of the match. Sindssygt som han går ind og skaber ny magi i dag!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
ROFL!RufusTheDog skrev:![]()
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Det er da ikke plat - det er skræmmende præcist! Og morsomt.limey skrev:Det er plat og alligevel morer jeg mig hjerteligt.RufusTheDog skrev:![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Jeg er helt enig, gi Wichmann en Enkeltbillet til sønderjyske og gi Andreas Bruhn chancen, han virker meget lovendeOldager skrev:Det er da også rigtigt. Heldigvis da. Wichmann fylder ikke meget, selvom han er bred og kan det der med afleveringer.Mr. Larsen skrev:Der er knap 2 ugers pause nu, så det god tid til at få folk klar, ikke mindst vores svenske angriber.Oldager skrev:Jeg håber Ris er klar igen til fredag.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren