Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.
Hvilken træner var det i øvrigt, der håndterede sammenstødet mellem David Nielsen og Gaarde?
Og så synes jeg generelt der synes at være enighed om toplisten men delte meninger om, hvorvidt PEA eller Smukke Erik skal stå øverst.
Trænerrangliste
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Re: Trænerrangliste
Fodbold skal ses med hjertet!
Det var i 2005, så Hamren. Om det var ham der løste konflikten ved jeg ikke, men han var hvertfald cheftræner.AaB 85 95 99 08 skrev:Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.
Hvilken træner var det i øvrigt, der håndterede sammenstødet mellem David Nielsen og Gaarde?
Og så synes jeg generelt der synes at være enighed om toplisten men delte meninger om, hvorvidt PEA eller Smukke Erik skal stå øverst.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Kort efter bataljen mellem Gaarde og David skiftede David til FC Midtjylland.jonas386 skrev:Det var i 2005, så Hamren. Om det var ham der løste konflikten ved jeg ikke, men han var hvertfald cheftræner.AaB 85 95 99 08 skrev:Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.
David har tidligere skrevet udførligt om hvad der skete den dag i Gigantium (som jeg husker det trænede de i Gigantium). Hvis det ellers står til troende blev Hamrén tøsesur over sammenstødet og krævede straks, at Lynge statuerede et eksempel overfor David. Tilsyneladende var Lynge mere venligt stemt overfor David, men det endte med at Hamrén fik det som han ønskede.
David røg ud på røv og albuer - helt fortjent, og jeg vil da godtnok allerhelst tro på, at Lynge havde balls nok til det, uden at skulle have vredet armen om af Smukke Erik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."