Trænerrangliste

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Trænerrangliste

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 10. sep 2013, 15:19

Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.

Hvilken træner var det i øvrigt, der håndterede sammenstødet mellem David Nielsen og Gaarde?

Og så synes jeg generelt der synes at være enighed om toplisten men delte meninger om, hvorvidt PEA eller Smukke Erik skal stå øverst.
Fodbold skal ses med hjertet!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. sep 2013, 15:23

AaB 85 95 99 08 skrev:Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.

Hvilken træner var det i øvrigt, der håndterede sammenstødet mellem David Nielsen og Gaarde?

Og så synes jeg generelt der synes at være enighed om toplisten men delte meninger om, hvorvidt PEA eller Smukke Erik skal stå øverst.
Det var i 2005, så Hamren. Om det var ham der løste konflikten ved jeg ikke, men han var hvertfald cheftræner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 10. sep 2013, 15:28

jonas386 skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Interessante betragtningerne især om Pehrsson. Jeg hælder måske nu også til, at Rioch skal stå øvert på floplisten. De to kampe mod Lå Coruna under Pehrsson er i øvrigt noget af det bedste, noget dansk hold har præsteret internationalt nogensinde.

Det var i 2005, så Hamren. Om det var ham der løste konflikten ved jeg ikke, men han var hvertfald cheftræner.
Kort efter bataljen mellem Gaarde og David skiftede David til FC Midtjylland.
David har tidligere skrevet udførligt om hvad der skete den dag i Gigantium (som jeg husker det trænede de i Gigantium). Hvis det ellers står til troende blev Hamrén tøsesur over sammenstødet og krævede straks, at Lynge statuerede et eksempel overfor David. Tilsyneladende var Lynge mere venligt stemt overfor David, men det endte med at Hamrén fik det som han ønskede.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 14. sep 2013, 00:09

David røg ud på røv og albuer - helt fortjent, og jeg vil da godtnok allerhelst tro på, at Lynge havde balls nok til det, uden at skulle have vredet armen om af Smukke Erik.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar