En tackling bagfra og når man går direkte efter benene, så synes jeg ikke den er hård overhovedet.Pastorius skrev: Jeg synes heller ikke dommeren var så skidegod som Poul Hansen mener, men udvisningen var selvfølgelig ok (omend lidt til den hårde side).
Sønderjyske - AaB, fredag d. 13. september 2013
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga

Re: Sønderjyske - AaB, fredag d. 13. september 2013
-
jensemand57
- Allstar

Et der nogen af vores gulekort, som udløser karantæne? 
Nej, den eneste der var i fare inden kampen var Ahlman hvis han fik 6 point.jensemand57 skrev:Et der nogen af vores gulekort, som udløser karantæne?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Lækker lækker sejr og godt spil af de røde! få nu tilmeldt jer asc's tur til randers eller tag med fodboldtoget til randers kom så de røde -god weekend

Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
For Helvede hvor er det godt mand! Sådan!!!
MOM må gå til vores midtbane - de 4 må slås om æren.
Thomsen er for vild (ikke til at se han har spillet rigtig mange minutter på det seneste)
Kusk er altid livsfarlig og trækker min 2 mand hver gang han er i nærheden af bolden (hvordan nogen kan kritisere hans indsats i dag fatter jeg ikke noget af)
Würtz løber som en gal og strør om sig med gode afleveringer og bryder en hel masse (og så scorer han)
Risgaard styrer det centrale i flot stil og scorer også.
AK gør det godt igen - og er med i rigtig mange gode 1-2'ere - er godt med i spillet.
Der er ikke grund til at kigge så meget på den anden ende af skalaen, men vore 2 startende backs spiller ikke deres bedste kamp. Lasse var heller ikke i hans sædvanlige sikre stil i dele af 1. halvleg - men hva faen.
De sidste 3 (Thelander, Larsen og Søren F.) gør det også fint.
Godt at se Jönsson. Ser lovende ud.
Dalsgaard...ja han er jo en killer når han kommer ind på den måde. Kent havde husket at fodre ham råt kød mens han var lænket ude til bænken!
Værd at bemærke at vi igen scorer 2 mål i de døende minutter. Det viser at spillerne har stor moral og tro på tingene og knokler på med no-bullshit attityder. Samtidig fortæller det noget så banalt at de er i stjerne god form. Dyder som Kent naturligvis er garant for.
Det er noget virkelig smukt Kent er ved at få bygget op her.
Tak for kampen drenge!
MOM må gå til vores midtbane - de 4 må slås om æren.
Thomsen er for vild (ikke til at se han har spillet rigtig mange minutter på det seneste)
Kusk er altid livsfarlig og trækker min 2 mand hver gang han er i nærheden af bolden (hvordan nogen kan kritisere hans indsats i dag fatter jeg ikke noget af)
Würtz løber som en gal og strør om sig med gode afleveringer og bryder en hel masse (og så scorer han)
Risgaard styrer det centrale i flot stil og scorer også.
AK gør det godt igen - og er med i rigtig mange gode 1-2'ere - er godt med i spillet.
Der er ikke grund til at kigge så meget på den anden ende af skalaen, men vore 2 startende backs spiller ikke deres bedste kamp. Lasse var heller ikke i hans sædvanlige sikre stil i dele af 1. halvleg - men hva faen.
De sidste 3 (Thelander, Larsen og Søren F.) gør det også fint.
Godt at se Jönsson. Ser lovende ud.
Dalsgaard...ja han er jo en killer når han kommer ind på den måde. Kent havde husket at fodre ham råt kød mens han var lænket ude til bænken!
Værd at bemærke at vi igen scorer 2 mål i de døende minutter. Det viser at spillerne har stor moral og tro på tingene og knokler på med no-bullshit attityder. Samtidig fortæller det noget så banalt at de er i stjerne god form. Dyder som Kent naturligvis er garant for.
Det er noget virkelig smukt Kent er ved at få bygget op her.
Tak for kampen drenge!
Bienvenu Bassogog!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Martin Bak skrev:Lækker lækker sejr og godt spil af de røde! få nu tilmeldt jer asc's tur til randers eller tag med fodboldtoget til randers kom så de røde -god weekend![]()
Flot sejr! Fantastisk fight og rigtig godt spil til tider. Opmuntrende indsats. Sikke et drama, men uha hvor holdt det hårdt. Sønderjyske de får det virkelig svært i denne sæson, nøj hvor var de dårlige.
Synes endnu engang at bredden bliver udslagsgivende. Bænken var stærk og var medvirkende til at hente sejren. Den øgede konkurrence til træning har bestemt positiv betydning, hvilket Würtz også udtalte for et par dage siden.
Alle mand til Randers næste fredag
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Helt sikkert til Randers på fredag! Det er med garanti!!Martin Bak skrev:Lækker lækker sejr og godt spil af de røde! få nu tilmeldt jer asc's tur til randers eller tag med fodboldtoget til randers kom så de røde -god weekend![]()
Lad os gentage den kæmpe fest vi havde dernede sidst. Hold kæft vi styrede Randers dengang...
Bienvenu Bassogog!
-
seamann
MoM er RW. Han styrer pres spillet, han løber metrene og han spiller bedre og bedre. Det er sgu fint som 6er at være en (blandt mange) i feltet i overtiden.
Sammenholdt med Risgårds succes er Augo pt langt fra spilletid.
Og så er det helt ekstremt imponerende den speed og fysik Dalsgaard kommer ind med nu for anden kamp i træk. Han sætter virkelig et aftryk.
Sammenholdt med Risgårds succes er Augo pt langt fra spilletid.
Og så er det helt ekstremt imponerende den speed og fysik Dalsgaard kommer ind med nu for anden kamp i træk. Han sætter virkelig et aftryk.
-
jensemand57
- Allstar

Det er nu ikke noget så skønt, som at nyde en god whisky og med tre point til de røde. 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
Var det 3 reelle mål eller ikke reelle mål?
Ska' vi hak'?
De to sidste var ikke reelle for Sønderjyske var kun 10 mand.MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- MrBangDK
- Allstar

Så vi spillede reelt uafgjort? Typisk AaB!!!Maglau skrev:De to sidste var ikke reelle for Sønderjyske var kun 10 mand.MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

MrBangDK skrev:Så vi spillede reelt uafgjort? Typisk AaB!!!Maglau skrev:De to sidste var ikke reelle for Sønderjyske var kun 10 mand.MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
Og så kan vi vist godt give den joke videre til Linie 3...
Er det egentligt ikke første år dommeren dømmer superliga?Pastorius skrev:Ja, bitterhed er ikke så smukt.Hinrup85 skrev:Hold da kæft for nogle usympatiske udmeldinger fra Søndergaard...
Jeg synes heller ikke dommeren var så skidegod som Poul Hansen mener, men udvisningen var selvfølgelig ok (omend lidt til den hårde side).
Synes han gjorde det rimelig godt, især i forhold til kampens intensitet.
Hvis Jönsson først er top niveaue efter nytår, så bliver han dæleme god.
Han kommer med en ro, super spilforståelse og et lækkert touch på bolden... Men også ros til en Søren F for en teknisk kamp af ham.
Min dagens AaB'er... Der er mange om buddet. Men vælger Würtz.
Rolig, flytter bolden godt, næsten assist og et mål... Han har løftet sit spil siden Risgaard er kommet til og givet konkurrence...
Herefter Thelander... IGEN stærk.
Til sidst AK... Fandme godt spottet Gaarde!!!!!
Han kommer med en ro, super spilforståelse og et lækkert touch på bolden... Men også ros til en Søren F for en teknisk kamp af ham.
Min dagens AaB'er... Der er mange om buddet. Men vælger Würtz.
Rolig, flytter bolden godt, næsten assist og et mål... Han har løftet sit spil siden Risgaard er kommet til og givet konkurrence...
Herefter Thelander... IGEN stærk.
Til sidst AK... Fandme godt spottet Gaarde!!!!!
Seriøst... Er du ikke snart klar til at komme videre og more dig over noget andet?MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
Nå men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fantastisk afslutning i Haderslev, så fucking fortjent! Helt utroligt så tæt vores ekstreme ineffektivitet er på at koste point igen. Vi er jo klasser bedre end dem i langt det meste af kampen!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Hold kæft jeg glæder mig til at se Jönsson i topform!!
Han minder en del om Welbeck syntes jeg.
Et Hjerte - En Klub
Er der nogen der minder om wellbeck er det SF - total ufarlig med ringe teknik.Ham der Emil skrev:Hold kæft jeg glæder mig til at se Jönsson i topform!!
AaB - BIF 13/4 2014
- MrBangDK
- Allstar

jeg var ikke klar over at de gik så lavt? Men du må du jo vide alt om, siden du kan udtale dig om det...Poker-One-Kenobi skrev:MrBangDK skrev:Så vi spillede reelt uafgjort? Typisk AaB!!!Maglau skrev:De to sidste var ikke reelle for Sønderjyske var kun 10 mand.MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..
Ska' vi hak'?
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Uh, snappy comeback, virkelig! Lover du så at stoppe?MrBangDK skrev:jeg var ikke klar over at de gik så lavt? Men du må du jo vide alt om, siden du kan udtale dig om det...Poker-One-Kenobi skrev:MrBangDK skrev:Så vi spillede reelt uafgjort? Typisk AaB!!!Maglau skrev:De to sidste var ikke reelle for Sønderjyske var kun 10 mand.MrBangDK skrev:Nu "så" jeg kun kampen på EB live update..