Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
Gnu skrev:Og således blev det rigtige/forkerte i jubelscener diskuteret stolpe op og ned på debatside.dk
I har vist fået nok internet for den næste uge, drenge.
Desværre er nødt til at have overbevist de sidste tvivlere:

Med venlig Hilsen
--
Robert
-
Kenneth K
- Allstar

- Geografisk sted: Århus
FlæskeFrank skrev:Kampen viste vel også hvorfor Nikolaj Thomsen spiller for os og ikke Borussia Mönchengladbach(eller hvor scouten nu var fra).
Han laver for få mål.
Det er rigtig smukt, det som han laver, men han laver ikke mål. Assisten i to-mod-målmanden er selvfølgelig fin, men der står stadig nul mål ud for hans konto. Tilsvarende var den bold, som han prøver at krølle i mål fornem sparketeknik - men nul mål.
Jeg siger ikke, at han er dårlig, men Lucas Andersen blev først rigtig interessant for udenlandske klubber, da han begyndte at score mål. Han spillede også længe uden mål i støvlerne(20 styks).
Skønhedsfejl måske, men kanterne må altså også gerne lave mål. Nikolaj Thomsen har spillet 33 kampe for os og ingen mål endnu. Han får rigtig meget spilletid i år, så målene skal snart komme.
Nu har han altså også været lidt uheldig. Jeg mindes flere stolpe-ud-skud fra hans fødder.
Han har været vores bedste mand i efteråret. Og var det nærmest også i foråret - vel kun Dalsgaard som rigtig har været på niveau med ham kontinuerligt.
-
Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Kenneth K skrev:FlæskeFrank skrev:Kampen viste vel også hvorfor Nikolaj Thomsen spiller for os og ikke Borussia Mönchengladbach(eller hvor scouten nu var fra).
Han laver for få mål.
Det er rigtig smukt, det som han laver, men han laver ikke mål. Assisten i to-mod-målmanden er selvfølgelig fin, men der står stadig nul mål ud for hans konto. Tilsvarende var den bold, som han prøver at krølle i mål fornem sparketeknik - men nul mål.
Jeg siger ikke, at han er dårlig, men Lucas Andersen blev først rigtig interessant for udenlandske klubber, da han begyndte at score mål. Han spillede også længe uden mål i støvlerne(20 styks).
Skønhedsfejl måske, men kanterne må altså også gerne lave mål. Nikolaj Thomsen har spillet 33 kampe for os og ingen mål endnu. Han får rigtig meget spilletid i år, så målene skal snart komme.
Nu har han altså også været lidt uheldig. Jeg mindes flere stolpe-ud-skud fra hans fødder.
Han har været vores bedste mand i efteråret. Og var det nærmest også i foråret - vel kun Dalsgaard som rigtig har været på niveau med ham kontinuerligt.
Synes du glemmer en langlemmet gut der render rundt ovre i Birmingham nu. Bortset fra det er jeg enig i at Thomsen er ved at have fået sit gennembrug på superliganiveau - og i at hvis han scorede i hver femte kamp ville vi ikke få lov til at beholde ham ret længe.
Lindmark / Vendelbokartellet
-
Yankee
- Allstar

Vi må heller ikke glemme, at Nicolaj Thomsen er en af ligaens bedste presspillere og bliver bedre og bedre i duelspillet. Han er allerede nu en meget værdifuld holdspiller og bidrager tilmed med rigtig meget til både vores organiserede spil og kontraspillet. At han ikke har scoret endnu er selvfølgelig uheldigt, men det skal nok komme. Kasper Kusk havde ikke scoret i hele 2013 før Farum-kampen og Andreas Cornelius har stadig kun scoret 5 mål i 2013, så mon ikke det går for en midtbanespiller som Thomsen.