Du må kede dig rigtig meget, siden du bruger så meget tid på et fan fora af en konkurrerende klub....FCM skrev: Mon dette er måden pressionen sker på: http://www.bold.dk/nyt/Augo-skuffet-ove ... AaB-udspil" onclick="window.open(this.href);return false;
Forventninger til halvårsregnskabet 2013
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Forventninger til halvårsregnskabet 2013
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Spilletid eller ej, den mand skal bare ha den kontrakt. Han har i mange år været redningsmand for holdet, og droppede udlandet til fordel for at komme hjem og redder vores røv for nedrykning, det klær ikke Gaarde eller klubben at trække det i langdrag.le Cid skrev:Hurtigt svar fra Gaarde - skal vi så lukke den nu?Pastorius skrev:Det har jeg svært ved at tro - Augo var en af de første til at melde ud at han ikke mente han havde noget til gode i AaB.FCM skrev: Mon dette er måden pressionen sker på: http://www.bold.dk/nyt/Augo-skuffet-ove ... AaB-udspil" onclick="window.open(this.href);return false;
...men derfor ser det nu ikke godt ud, hvis Gaarde ikke kan sørge for at der er ro på de interne linjer overfor en mand som Augo.
http://www.bold.dk/nyt/Gaarde-Augo-er-stadig-vigtig" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Lighten up! Det er en globaliseret verden, der gør det muligt at kommunikere nemt helt fra Midtjylland til Nordjylland. Jeg tror du skal vænne dig til at internettet er kommet for at blive.Mr. Larsen skrev:Du må kede dig rigtig meget, siden du bruger så meget tid på et fan fora af en konkurrerende klub....FCM skrev: Mon dette er måden pressionen sker på: http://www.bold.dk/nyt/Augo-skuffet-ove ... AaB-udspil" onclick="window.open(this.href);return false;
...og så er det altså ikke så mærkeligt at hans ikke helt kan undlade nogle stikpiller til os. Det er jo ikke fordi han selv går helt fri.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Så vi stikker bare manden en 20 års kontrakt på før-finanskrise løn, du ved, fordi han har været her længe?Mr. Larsen skrev:Spilletid eller ej, den mand skal bare ha den kontrakt. Han har i mange år været redningsmand for holdet, og droppede udlandet til fordel for at komme hjem og redder vores røv for nedrykning, det klær ikke Gaarde eller klubben at trække det i langdrag.le Cid skrev:Hurtigt svar fra Gaarde - skal vi så lukke den nu?Pastorius skrev:Det har jeg svært ved at tro - Augo var en af de første til at melde ud at han ikke mente han havde noget til gode i AaB.FCM skrev: Mon dette er måden pressionen sker på: http://www.bold.dk/nyt/Augo-skuffet-ove ... AaB-udspil" onclick="window.open(this.href);return false;
...men derfor ser det nu ikke godt ud, hvis Gaarde ikke kan sørge for at der er ro på de interne linjer overfor en mand som Augo.
http://www.bold.dk/nyt/Gaarde-Augo-er-stadig-vigtig" onclick="window.open(this.href);return false;
Falder det her under Lex-Curth? Thi må ikke kritisere en spiller, ej heller foreslå, at han ikke skal spille videre for klubben, hvis og såfremt han har opholdt sig på træningsbanerne mere ned 180 dage om året i en samlet periode over mindst 5 år.
Det er vel ikke det der er tale om. Manden skal selvfølgelig behandles ordentligt efter så lang tid i AaB, men et kontrakttilbud skal selvfølgelig afspejle det han er værd nu, og ikke det han har været vær før.Eksil skrev:
Så vi stikker bare manden en 20 års kontrakt på før-finanskrise løn, du ved, fordi han har været her længe?
Falder det her under Lex-Curth? Thi må ikke kritisere en spiller, ej heller foreslå, at han ikke skal spille videre for klubben, hvis og såfremt han har opholdt sig på træningsbanerne mere ned 180 dage om året i en samlet periode over mindst 5 år.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Eksil skrev:
Så vi stikker bare manden en 20 års kontrakt på før-finanskrise løn, du ved, fordi han har været her længe?
Overdrivelser fremmer forståelsen?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Skulle vi nu ikke liiiiige? Manden var gået totalt i stå i udlandet, og han fandt vel ud af, at talentet ikke rakte til mere end suppebold. Han har ikke været i topform, siden han kom tilbage, og derfor bliver det selvfølgelig ham, der kommer til at sluge den største lønnedgang i klubbens historie, hvis han forlænger.Mr. Larsen skrev:Spilletid eller ej, den mand skal bare ha den kontrakt. Han har i mange år været redningsmand for holdet, og droppede udlandet til fordel for at komme hjem og redder vores røv for nedrykning, det klær ikke Gaarde eller klubben at trække det i langdrag.le Cid skrev:Hurtigt svar fra Gaarde - skal vi så lukke den nu?Pastorius skrev:Det har jeg svært ved at tro - Augo var en af de første til at melde ud at han ikke mente han havde noget til gode i AaB.FCM skrev: Mon dette er måden pressionen sker på: http://www.bold.dk/nyt/Augo-skuffet-ove ... AaB-udspil" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomsen og Thelander er meget vigtigere at få skrevet med, og de kan passende dele den lønnedgang Augo må sluge.
Hader København!
Det er mere eller mindre min tilgangMr. Larsen skrev:Eksil skrev:
Kunne godt tænke mig, Augo enten ½ år eller 1½ år mere, men han skal ikke betales som en stjernespiller fra før krisen men en rotationsspiller efter krisen. Det er vel også hvad Gaarde siger?
Kan han ikke finde sig til rette med det, jamen så må han spille hans sidste tid for hvem der nu vil betale ham. Kunne godt forestille mig at han opdager at markedet for ældre midtbanespillere med skadesproblemer ikke er videre lukrativt og derefter finder til rette en gang i jaunar.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Hvis det stod til mig, så skulle han, ha lov til at spille sin karrierer færdig i klubben. Han skal selvfølgelig ikke lønnes som en nøglespiller længere, men han skal behandles med respekt, det er ikke iorden og trække kontrakt forhandlingerne så langtid, Gaarde burde ha været hurtigere ude.Eksil skrev:Det er mere eller mindre min tilgangMr. Larsen skrev:Eksil skrev:
Kunne godt tænke mig, Augo enten ½ år eller 1½ år mere, men han skal ikke betales som en stjernespiller fra før krisen men en rotationsspiller efter krisen. Det er vel også hvad Gaarde siger?
Kan han ikke finde sig til rette med det, jamen så må han spille hans sidste tid for hvem der nu vil betale ham. Kunne godt forestille mig at han opdager at markedet for ældre midtbanespillere med skadesproblemer ikke er videre lukrativt og derefter finder til rette en gang i jaunar.
Tvivler på han får problemer med at finde et job, er ret sikker på en mand med hans navn i Superligaen, sagtens kan finde en Superliga klub der kan bruge ham.
FCM har jo med at skrabe vores gamle spiller op fra tid til anden
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvad er det helt præcis, der ikke er i orden? Hvornår skal klubben senest komme med et udspil? Omvendt er Augo jo i den position, at han frit kan forhandle til anden side, hvis han er utilfreds. Det er jo ikke sådan at AaB holder ham som gidsel.Mr. Larsen skrev:Hvis det stod til mig, så skulle han, ha lov til at spille sin karrierer færdig i klubben. Han skal selvfølgelig ikke lønnes som en nøglespiller længere, men han skal behandles med respekt, det er ikke iorden og trække kontrakt forhandlingerne så langtid, Gaarde burde ha været hurtigere ude.Eksil skrev:Det er mere eller mindre min tilgangMr. Larsen skrev:Eksil skrev:
Tvivler på han får problemer med at finde et job, er ret sikker på en mand med hans navn i Superligaen, sagtens kan finde en Superliga klub der kan bruge ham.
FCM har jo med at skrabe vores gamle spiller op fra tid til anden(joke)
Augo må vel bare erkende, at han er gået fra at være sikker mand på holdkortet til at være marginalspiller. Det er en ny situation og det betyder selvfølgelig at klubben ser tiden lidt an. Vi er altså stadig i en situation, hvor vi må vende hver en klink, og det ved Augo selvfølgelig godt, hvis han tænker sig om.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Det er ikke i orden man stiller ham en forhandling i udsigt på et tidspunkt, og så ikke overholder det. Det havde forøvrigt heller ikke været i orden med en førsteårssenior.Gnu skrev: Hvad er det helt præcis, der ikke er i orden? Hvornår skal klubben senest komme med et udspil? Omvendt er Augo jo i den position, at han frit kan forhandle til anden side, hvis han er utilfreds. Det er jo ikke sådan at AaB holder ham som gidsel.
Augo må vel bare erkende, at han er gået fra at være sikker mand på holdkortet til at være marginalspiller. Det er en ny situation og det betyder selvfølgelig at klubben ser tiden lidt an. Vi er altså stadig i en situation, hvor vi må vende hver en klink, og det ved Augo selvfølgelig godt, hvis han tænker sig om.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men AaB skal vel få gjort op om klubben gerne vil have den brede trup, der pludselig tegner sig. Augo ville jo have været stensikker starter hvis ikke klubben havde signet Kasper Risgård. Hvis Kasper ikke er med i dag, er jeg da lykkelig for at vi har Augo. Ingen ved vel reelt, om hans niveau er faldet som flere debattører tager som givet. Reelt er det fantastisk at vi har en mand som Augo som back up, og selvfølgelig skal han behandles ordentligt.
På den anden side husker jeg tydeligt, hvor langstrakt forløbet var, da Augo forlængede sidste gang med AaB i 2008. Da var det ham, der sad med alle trumferne. Lige nu er det omvendt, og det er købers marked samt hård forretning.
Augo må vel bare erkende, at han er gået fra at være sikker mand på holdkortet til at være marginalspiller. Det er en ny situation og det betyder selvfølgelig at klubben ser tiden lidt an. Vi er altså stadig i en situation, hvor vi må vende hver en klink, og det ved Augo selvfølgelig godt, hvis han tænker sig om.[/quote]
På den anden side husker jeg tydeligt, hvor langstrakt forløbet var, da Augo forlængede sidste gang med AaB i 2008. Da var det ham, der sad med alle trumferne. Lige nu er det omvendt, og det er købers marked samt hård forretning.
Hvad er det helt præcis, der ikke er i orden? Hvornår skal klubben senest komme med et udspil? Omvendt er Augo jo i den position, at han frit kan forhandle til anden side, hvis han er utilfreds. Det er jo ikke sådan at AaB holder ham som gidsel.Gnu skrev: Hvis det stod til mig, så skulle han, ha lov til at spille sin karrierer færdig i klubben. Han skal selvfølgelig ikke lønnes som en nøglespiller længere, men han skal behandles med respekt, det er ikke iorden og trække kontrakt forhandlingerne så langtid, Gaarde burde ha været hurtigere ude.
FCM har jo med at skrabe vores gamle spiller op fra tid til anden(joke)
Augo må vel bare erkende, at han er gået fra at være sikker mand på holdkortet til at være marginalspiller. Det er en ny situation og det betyder selvfølgelig at klubben ser tiden lidt an. Vi er altså stadig i en situation, hvor vi må vende hver en klink, og det ved Augo selvfølgelig godt, hvis han tænker sig om.[/quote]
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg mener ikke, det giver mening at klubben skal overholde en eller anden arbitrær tidsfrist, når situationen har ændret sig som den har gjort. Augo er ikke længere fast mand, og det betyder selvfølgelig også noget for forhandlingen.Pastorius skrev:Det er ikke i orden man stiller ham en forhandling i udsigt på et tidspunkt, og så ikke overholder det. Det havde forøvrigt heller ikke været i orden med en førsteårssenior.Gnu skrev: Hvad er det helt præcis, der ikke er i orden? Hvornår skal klubben senest komme med et udspil? Omvendt er Augo jo i den position, at han frit kan forhandle til anden side, hvis han er utilfreds. Det er jo ikke sådan at AaB holder ham som gidsel.
I øvrigt er det vel næppe rimeligt at Allan Gaarde skal leve op til løfter som Lynge Jakobsen har givet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Jeg forstår ikke hvorfor Augu ikke banker på Gaardes dør istedet for at snakke igennem pressen. Jeg synes stadig han har en fremtid i AaB men hans betydning for AaB er bestemt ikke så stor som den har været, og hans løn skal derfor skæres betragteligt ned hvis han skal fortsætte her.Gnu skrev:Jeg mener ikke, det giver mening at klubben skal overholde en eller anden arbitrær tidsfrist, når situationen har ændret sig som den har gjort. Augo er ikke længere fast mand, og det betyder selvfølgelig også noget for forhandlingen.Pastorius skrev:Det er ikke i orden man stiller ham en forhandling i udsigt på et tidspunkt, og så ikke overholder det. Det havde forøvrigt heller ikke været i orden med en førsteårssenior.Gnu skrev: Hvad er det helt præcis, der ikke er i orden? Hvornår skal klubben senest komme med et udspil? Omvendt er Augo jo i den position, at han frit kan forhandle til anden side, hvis han er utilfreds. Det er jo ikke sådan at AaB holder ham som gidsel.
I øvrigt er det vel næppe rimeligt at Allan Gaarde skal leve op til løfter som Lynge Jakobsen har givet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.