Et meget simpelt spørgsmål. Jeg har været på en del udebaneture. Og på rigtig mange stadions rundt omkring får man nu 0,7 liters øl til en 60-80 kr. stykket.
Er det noget folk gerne vil at vi går over til i Aalborg istedet for de små 0,3 til ca. 35 kr. ?
Det kan have nogle adminsitrative fordele da der måske skal skænkes langt færre øl over bord. Herudover får man nok også solgt mere, fordi mange nok kun drikker 1 øl på stadion og man hermed indirekte "tvinger" de folk til at det bliver en stor øl til dobbelt pris.
Kom med jeres kommentarer.
Fadøl på stadion
-
andreasaab89
- Allstar

Fadøl på stadion
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Fadøl på stadion
Jeg købte da en 0,7 liters til sidste kamp i sidste sæson ved AaB - Randers.. Aner ikke hvad den kostede men går da ud fra man kan få det allerede nu?andreasaab89 skrev:Et meget simpelt spørgsmål. Jeg har været på en del udebaneture. Og på rigtig mange stadions rundt omkring får man nu 0,7 liters øl til en 60-80 kr. stykket.
Er det noget folk gerne vil at vi går over til i Aalborg istedet for de små 0,3 til ca. 35 kr. ?
Det kan have nogle adminsitrative fordele da der måske skal skænkes langt færre øl over bord. Herudover får man nok også solgt mere, fordi mange nok kun drikker 1 øl på stadion og man hermed indirekte "tvinger" de folk til at det bliver en stor øl til dobbelt pris.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Det har man kunne i flere år.Flower skrev:Jeg købte da en 0,7 liters til sidste kamp i sidste sæson ved AaB - Randers.. Aner ikke hvad den kostede men går da ud fra man kan få det allerede nu?andreasaab89 skrev:Et meget simpelt spørgsmål. Jeg har været på en del udebaneture. Og på rigtig mange stadions rundt omkring får man nu 0,7 liters øl til en 60-80 kr. stykket.
Hader København!
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Mener de koster i samme niveau som andreasaab89 nævner, 60-80 kr.Flower skrev:Jeg købte da en 0,7 liters til sidste kamp i sidste sæson ved AaB - Randers.. Aner ikke hvad den kostede men går da ud fra man kan få det allerede nu?andreasaab89 skrev:Et meget simpelt spørgsmål. Jeg har været på en del udebaneture. Og på rigtig mange stadions rundt omkring får man nu 0,7 liters øl til en 60-80 kr. stykket.