En kommende AaB træner?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brent
Allstar
Allstar

En kommende AaB træner?

Indlæg af Brent » 10. okt 2013, 17:43

Når tiden engang kommer, hvor vi skal have en ny cheftræner eller assistent, kunne David Nielsen være et rigtig godt bud, det er intet mindre en imponerende det han har gjort i Nest-Sotra. Tror han bliver en stor træner!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 119726.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: En kommende AaB træner?

Indlæg af Hanga » 10. okt 2013, 17:51

Brent skrev:Når tiden engang kommer, hvor vi skal have en ny cheftræner eller assistent, kunne David Nielsen være et rigtig godt bud, det er intet mindre en imponerende det han har gjort i Nest-Sotra. Tror han bliver en stor træner!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 119726.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Nok ikke lige den første som Gaarde ringer til ;)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 10. okt 2013, 18:49

Hanga skrev:
Brent skrev:Når tiden engang kommer, hvor vi skal have en ny cheftræner eller assistent, kunne David Nielsen være et rigtig godt bud, det er intet mindre en imponerende det han har gjort i Nest-Sotra. Tror han bliver en stor træner!

Nok ikke lige den første som Gaarde ringer til ;)
Nogle gange er der kun een ting at sige....

Billede
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 11. okt 2013, 08:48

Han kommer aldrig tilbage til AaB igen, Nordmændene er sgu nogen underlige nogen. Han har i en lang karrierer sjældent fuldført hans kontrakter, fordi han ikke kan indordne sig under det regelsæt hans arbejdsgiver har haft.

Jeg tror ikke på han han bliver ansat i Danmark med det ry han har, men underligt nok er de vilde med ham i Norge, hvilket jeg ikke forstår??
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. okt 2013, 09:03

Mr. Larsen skrev:

Han kommer aldrig tilbage til AaB igen, Nordmændene er sgu nogen underlige nogen. Han har i en lang karrierer sjældent fuldført hans kontrakter, fordi han ikke kan indordne sig under det regelsæt hans arbejdsgiver har haft.

Jeg tror ikke på han han bliver ansat i Danmark med det ry han har, men underligt nok er de vilde med ham i Norge, hvilket jeg ikke forstår??
Fordi han ikke har lavet noget lort i Norge. Det er vel så simpelt?
Janteloven eksisterer IKKE!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 11. okt 2013, 09:09

Jeg ser helt anderledes på David. Javel han har dummet sig nogle gange, men that' s life. Jeg tror at David har potentialet til at blive en rigtig god træner. Han har stor erfaring fra forskellige ligaer, han er arbejdssom og er enormt dedikeret.

David bliver desværre nok aldrig træner i AaB. Personligt så jeg ham gerne tilbage på Hornevej om et par år, når han har fået større trænererfaring.

Som spiller var David fantastisk i AaB. Det var så cool at se hans engagement på banen. Hvem kan ikke huske synet når han jagtede en modstander over en halv banelængde for at flæske ham?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 11. okt 2013, 09:28

Køllen I Møllen skrev:
Fordi han ikke har lavet noget lort i Norge. Det er vel så simpelt?
Det er muligt, jeg har ikke fulgt idioten særligt meget siden han forlod Danmark.
frederikshavneren skrev:Jeg ser helt anderledes på David. Javel han har dummet sig nogle gange, men that' s life. Jeg tror at David har potentialet til at blive en rigtig god træner. Han har stor erfaring fra forskellige ligaer, han er arbejdssom og er enormt dedikeret.

David bliver desværre nok aldrig træner i AaB. Personligt så jeg ham gerne tilbage på Hornevej om et par år, når han har fået større trænererfaring.

Som spiller var David fantastisk i AaB. Det var så cool at se hans engagement på banen. Hvem kan ikke huske synet når han jagtede en modstander over en halv banelængde for at flæske ham?
That´s live? Jeg husker ingen andre spiller som har trådt så meget forkert som David Nielsen har i sin karriere.

Han har i en Karriere på 16 år været i 13 forskellige klubber (!!!!), han kan ikke indordne sig og vil altid være en ballade mager.

En træner skal kunne holde hovedet koldt og være et godt forbillede for hans spiller, hvis han selv går rundt og laver dumme ting i hverdagen, hvordan tror du så respekten i spillertruppen vil blive for ham??

Vi kender allesammen sagerne i AaB, med hans spilleproblem og angrebet på Gaarde, men hvad med hans exit i FCM??

Han blev smidt ud for at ha haft dårlig indflydelse på de unge spiller på holdet, er det virkelig sådan en type du vil ha som Cheftræner??
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. okt 2013, 17:16

frederikshavneren skrev:Jeg ser helt anderledes på David. Javel han har dummet sig nogle gange, men that' s life. Jeg tror at David har potentialet til at blive en rigtig god træner. Han har stor erfaring fra forskellige ligaer, han er arbejdssom og er enormt dedikeret.

Læs hans bog og prøv og lav en analyse af manden, du vil finde ud af, at han ikke har mange brikker at flytte med og han kun går sine egne veje og ikke tænker på andet end ham selv. Han er ikke en træner der nogensinde skal have et sæde i AaB. Angrebet på gaarde står nok som nr. 1 og sætte sig over alle i omklædnings rummet og skælder de unge spillere ud for at ville vinde mod FCK i parken. Han er et dårligt menneske for en klub som AaB.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 13. okt 2013, 18:05

Kristian skrev:

Læs hans bog og prøv og lav en analyse af manden, du vil finde ud af, at han ikke har mange brikker at flytte med og han kun går sine egne veje og ikke tænker på andet end ham selv. Han er ikke en træner der nogensinde skal have et sæde i AaB. Angrebet på gaarde står nok som nr. 1 og sætte sig over alle i omklædnings rummet og skælder de unge spillere ud for at ville vinde mod FCK i parken. Han er et dårligt menneske for en klub som AaB.
Jeg fik respekt for David Nielsen mens han var i AaB, jeg havde det ikke før men jeg fik det!

Gaarde angreb jo også David.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. okt 2013, 20:55

Provst i Brovst skrev:
Kristian skrev:

Jeg fik respekt for David Nielsen mens han var i AaB, jeg havde det ikke før men jeg fik det!

Gaarde angreb jo også David.

Må man spørge hvad der gjorde at du fik respekt for ham ? Han var en fighter, det kan vi hurtigt konkludere og han gav sig 100 %. Ang Gaarde sagen så ved jeg godt Gaarde måske havde sat sin tackling ind for hårdt til den træning, men David var den umodne i den situation og lod sit eget ego komme først og tænkte slet ik på følgerne

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 13. okt 2013, 21:14

Kristian skrev:
Må man spørge hvad der gjorde at du fik respekt for ham ? Han var en fighter, det kan vi hurtigt konkludere og han gav sig 100 %.
Ham og Lundberg var en giftig duo, David Nielsen var en leder på banen og hvis man skal tro på bogen forsøgte han også at være det udenfor banen.

David Nielsen scorede mål, var en fighter og en vindertype, gav sig 100% og tog ansvar på banen. Så behøver ingen AaB spiller at levere mere i min bog.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. okt 2013, 21:25

Ja, så kan han passende komme og slå Spalvis ned for at tale litauisk, engelsk eller tysk.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 13. okt 2013, 21:33

Oldager skrev:Ja, så kan han passende komme og slå Spalvis ned for at tale litauisk, engelsk eller tysk.
Ifølge David forsøgte Gaarde at skade ham ved at sparke ham ned og gå efter den ankel(?) som lige havde givet ham en skades pause.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. okt 2013, 21:38

Provst i Brovst skrev:
Kristian skrev:
Må man spørge hvad der gjorde at du fik respekt for ham ? Han var en fighter, det kan vi hurtigt konkludere og han gav sig 100 %.
Ham og Lundberg var en giftig duo, David Nielsen var en leder på banen og hvis man skal tro på bogen forsøgte han også at være det udenfor banen.

David Nielsen scorede mål, var en fighter og en vindertype, gav sig 100% og tog ansvar på banen. Så behøver ingen AaB spiller at levere mere i min bog.

Hvilket ansvar tog han da han hellere ville tabe med vilje mld fck for at han fik hans bonus. Kalder du det at give sig 100 % for holdet. Og denne tråd handler vel om David som træner i AaB, så kan det godt være at han var en god spiller og det vægter højt hos dig at han fightede, men det sportslige alene kan sq ik redde ham i den her diskussion.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. okt 2013, 21:40

Provst i Brovst skrev:
Oldager skrev:Ja, så kan han passende komme og slå Spalvis ned for at tale litauisk, engelsk eller tysk.
Ifølge David forsøgte Gaarde at skade ham ved at sparke ham ned og gå efter den ankel(?) som lige havde givet ham en skades pause.
Tror du ik bare at det var en hård tackling og der var tænding på til den træning.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. okt 2013, 21:53

Provst i Brovst skrev:
Jeg har forstået det sådan, at Gaarde måske gik lidt hårdt ind i en tackling, men han vandt alligevel bolden, og der blev spillet videre. David planlagde derefter et attentat på Gaarde, og efter få minutter sparkede han ham ned med al kraft. Da Gaarde så blev sur, så kunne David ikke klare det svin mere, og måtte så slå ham ned. Han mener dog at Gaarde slog først, men det afkræfter både Gaarde selv, Augo og Allan Olesen. Så vidt jeg ved, så var den tackling bare det der fik bærret til at løbe over. Gaarde havde gennem flere dage slået over til Italiensk fra tid til anden, og det skal man ikke gøre, for det kan David Nielsen bare ikke tage.

Han kan have været nok så herlig at se på banen, men når man gør noget så idiotisk, ja, så måtte han egentlig gerne blive væk.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 13. okt 2013, 22:11

Kristian skrev:[
Hvilket ansvar tog han da han hellere ville tabe med vilje mld fck for at han fik hans bonus.
og så AaB kom i europa! Det glemmer du at skrive, din antipati skinner tydeligt igennem, der er ingengrund til at fordreje kendsgerningerne.

Jeg synes det er at tage ansvar at sikre klubben en tur i europa (og dermed sig selv sin bonus).

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 13. okt 2013, 22:43

Oldager skrev:
Provst i Brovst skrev:
Jeg har forstået det sådan, at Gaarde måske gik lidt hårdt ind i en tackling, men han vandt alligevel bolden, og der blev spillet videre. David planlagde derefter et attentat på Gaarde, og efter få minutter sparkede han ham ned med al kraft. Da Gaarde så blev sur, så kunne David ikke klare det svin mere, og måtte så slå ham ned. Han mener dog at Gaarde slog først, men det afkræfter både Gaarde selv, Augo og Allan Olesen. Så vidt jeg ved, så var den tackling bare det der fik bærret til at løbe over. Gaarde havde gennem flere dage slået over til Italiensk fra tid til anden, og det skal man ikke gøre, for det kan David Nielsen bare ikke tage.

Han kan have været nok så herlig at se på banen, men når man gør noget så idiotisk, ja, så måtte han egentlig gerne blive væk.
Nå ja. Gaarde gik lidt hårdt til David, så gik David lidt hårdt til Gaarde, så blev Gaarde sur og de kom op og slås, så vandt David lidt hårdt.

Gaarde kunne jo heller ikke lide at David vidste mere om vin end ham, det skal man ikke, for det kan Gaarde ikke tage.

:D

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. okt 2013, 22:46

Provst i Brovst skrev:
Oldager skrev:
Provst i Brovst skrev:

Nå ja. Gaarde gik lidt hårdt til David, så gik David lidt hårdt til Gaarde, så blev Gaarde sur og de kom op og slås, så vandt David lidt hårdt.

Gaarde kunne jo heller ikke lide at David vidste mere om vin end ham, det skal man ikke, for det kan Gaarde ikke tage.

:D
David havde ondt i hans sorte krans over at Gaarde havde været en tur i Italien. End of story.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 13. okt 2013, 22:53

Provst i Brovst skrev:
Kristian skrev:[
Hvilket ansvar tog han da han hellere ville tabe med vilje mld fck for at han fik hans bonus.
og så AaB kom i europa! Det glemmer du at skrive, din antipati skinner tydeligt igennem, der er ingengrund til at fordreje kendsgerningerne.

Jeg synes det er at tage ansvar at sikre klubben en tur i europa (og dermed sig selv sin bonus).
Ja AaB kom i europa og det var de ogaå kommet alligevel for FCK endte med at have bedre målscore end Brøndby. Det var en bonus at vi kom i europa men ar spille på at tabe med sit eget hold er ikke noget man gør.

Besvar