12mand skrev:ikke for at være pessimistisk, men kan ikke se hvordan vi kan undgå at tabe denne kamp.
Det kan vi ved at score flere mål end FCK
cafe-drengene er så småt ved at komme i gang. og vi har det med at gå ind til kampe i parken, med den indstilling at vi alligevel har tabt på forhånd, så det bare handler om at minimere skaden mest muligt.
Ved at komme igang? De slog SønderjyskE noget heldigt i sidste runde, og har ikke rigtigt imponeret i de andre kampe. De har et hold uden vilje, og uden den store kvalitet. Deres spil har altså ikke været imponerende, og det er ikke tilfældigt de ligger hvor de gør. Jeg er dog enig i at hvis vi går ind til kampen med en "uafgjort er fint i den her kamp", så taber vi. Men hvis vi tror på vi kan vinde, og tror på at vi kan spille dem ud af banen, så mener jeg heller ikke det er umuligt.
statistikken siger jo os 9 tabte, en uafgjort, og en målscore på 26-1 mener jeg det er.
så vil gerne sælge den for en uafgjort.
Her skal vi dog tænke på at FCK slet ikke er på samme niveau som tidligere, det FCK hold vi møder søndag er milevidt for det FCK hold vi har mødt de sidste mange gange i parken.
Defensivt er de ikke imponerende, og uden Bengtsson mener jeg at de mangler meget, defensivt som offensivt. Jeg går udfra, og her kan jeg tage fejl, at de vil bruge Remmer istedet, og det er altså en væsentlig nedgradering for dem.
Offensivt render der 2 nulbonner rundt i front, omgivet af 2 dygtige kanter, og kan vi lukke ned for de 2 mener jeg vi har vundet rigtigt meget.
Streng taget mener jeg faktisk vi har en stærkere start-11'er end københavnerne, og der er egentlig ikke mange af deres spillere jeg ville bytte for tilsvarende AaB spillere.
Når det så er sagt så passer det jo med at når vi forventer noget, og der er en optimistisk stemning så spiller vi gerne en gang jammerlig fodbold, og taber. Derfor siger jeg 4-0 til københavnerne, og vi starter en nedtur af en anden verden, og får sat FCK ordentligt igang, og er den primære grund til de vinder skabet i år også.