Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Nu er det jo ikke fordi der sker særligt meget her på forum heller. Bare antal brugere er beskæmmende lavt.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, det er faktisk næsten ligeså røvsygt som OB's forum.Since skrev:Nu er det jo ikke fordi der sker særligt meget her på forum heller. Bare antal brugere er beskæmmende lavt.
Må også hellere lige gå derind og fortælle dem hvor røvsyge deres forum er.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Since skrev:Nu er det jo ikke fordi der sker særligt meget her på forum heller. Bare antal brugere er beskæmmende lavt.
Du har fuldstændigt ret, der mangler simpelthen 5-10 tråde efter hver kamp der gentager de samme argumenter for hvorfor en trænerfyringen er den eneste måde for klubben endeligt at vinde noget. Der fører OB helt klart, tillykke.
Føj for satan. Curth har lige scoret sit første mål... Og straks kommer ejeres klamme ulvehyl og en eller anden latterlig sang. Formodentlig så man ikke kan høre der kun er 12 årige drenge på tribunen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
det er lidt "sjovt" at se dem der sagde at jeg (og andre) nærmest måtte ha drukket af natpotten, da vi udtalte at vi sagtens kunne se curth være en rigtig god midtbane spiller - og man må sige at han har gjort det godt.jonas386 skrev:Føj for satan. Curth har lige scoret sit første mål... Og straks kommer ejeres klamme ulvehyl og en eller anden latterlig sang. Formodentlig så man ikke kan høre der kun er 12 årige drenge på tribunen.
lynge er gud!
Jeg mener nu jeg var en af dem der regnede med han kubne blive en succes, det betyder dog ikke jeg tror han kunne være blevet det her. På en måde er jeg glad på Curths vegne, men det et sgu også hårdt at se ham i den trøje.12mand skrev:det er lidt "sjovt" at se dem der sagde at jeg (og andre) nærmest måtte ha drukket af natpotten, da vi udtalte at vi sagtens kunne se curth være en rigtig god midtbane spiller - og man må sige at han har gjort det godt.jonas386 skrev:Føj for satan. Curth har lige scoret sit første mål... Og straks kommer ejeres klamme ulvehyl og en eller anden latterlig sang. Formodentlig så man ikke kan høre der kun er 12 årige drenge på tribunen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Curth bliver aldrig en god midtbanespiller. Og nej, jeg har ikke set ham spille for bønderne.12mand skrev:det er lidt "sjovt" at se dem der sagde at jeg (og andre) nærmest måtte ha drukket af natpotten, da vi udtalte at vi sagtens kunne se curth være en rigtig god midtbane spiller - og man må sige at han har gjort det godt.jonas386 skrev:Føj for satan. Curth har lige scoret sit første mål... Og straks kommer ejeres klamme ulvehyl og en eller anden latterlig sang. Formodentlig så man ikke kan høre der kun er 12 årige drenge på tribunen.
Janteloven eksisterer IKKE!
så var det da en dejlig saglig kommentar.Køllen I Møllen skrev:Curth bliver aldrig en god midtbanespiller. Og nej, jeg har ikke set ham spille for bønderne.12mand skrev:det er lidt "sjovt" at se dem der sagde at jeg (og andre) nærmest måtte ha drukket af natpotten, da vi udtalte at vi sagtens kunne se curth være en rigtig god midtbane spiller - og man må sige at han har gjort det godt.jonas386 skrev:Føj for satan. Curth har lige scoret sit første mål... Og straks kommer ejeres klamme ulvehyl og en eller anden latterlig sang. Formodentlig så man ikke kan høre der kun er 12 årige drenge på tribunen.
jeg ønsker på ingen måder jeppe tilbage til aalborg, hvis det er rigtigt at han føler AaB har snydt ham, og ikke vil give afkald på sine feriepenge. men han spiller faktisk fint som midtbane - du skulle ta at se ved selvsyn.
lynge er gud!
Curths mål er 90 procent Dunkans arbejde, bare lige før det kammer over.
Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
Det har intet at gøre med motivation hos en spiller der er kommet til nye omgivelser, eller at man kommer ind på ligaens pt bedste hold, hvor der presses særdeles aggressivt og dermed åbner op for hurtige bolde op til Duncan som kan lægge dem af.
Smid Curth til Sønderjyske på midtbanen, og lad os se hvor god en midtbane han er. Jeg tror næppe han ville skab en revolution hos dem.
Det har intet at gøre med motivation hos en spiller der er kommet til nye omgivelser, eller at man kommer ind på ligaens pt bedste hold, hvor der presses særdeles aggressivt og dermed åbner op for hurtige bolde op til Duncan som kan lægge dem af.
Smid Curth til Sønderjyske på midtbanen, og lad os se hvor god en midtbane han er. Jeg tror næppe han ville skab en revolution hos dem.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
ligaens bedste hold?? er du fuld?? hvad med at kigge lidt syd på mod esbjerg.Frygah skrev:Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
eller dels nordpå, hvor aalborg huser?!
lynge er gud!
Jeg valgte at kigge på stillingen, subjektivt I know...12mand skrev:ligaens bedste hold?? er du fuld?? hvad med at kigge lidt syd på mod esbjerg.Frygah skrev:Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
eller dels nordpå, hvor aalborg huser?!
Mht. Jeppe som midtbane - er han ikke mere offensiv midt/hængende angriber for bønderne? Det har han jo også været i AaB, hvor Prica gjorde ham god lidt ala. Duncan forleden.
Så vidt jeg ved er der ingen der kaldte ham en genial midtbanemand. Derimod var vi flere der mente at det måske godt kunne blive en succes med ham på midtbane ift. at have ham i angrebet. Manden fungerer på pladsen i FCM, har du set kampene må du da medgive at dette har været en okay løsning for dem. Der var flere herinde der argumenterede for at han absolut ikke kunne fungere på denne plads og der må man da sige at de har taget fejl.Frygah skrev:Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Har de ikke været i en pointkrise, hvor de har spillet uafgjort 5 kampe i træk? Indtil kampen mod EfB, hvor Curth ikke var med? Mit indlæg var i øvrigt respons til den der "vi var jo nogle der sagde han var en rigtig god midtbane spiller - og man må sige han har gjort det godt"., som du lige glemmer at medtage.Forza skrev:Så vidt jeg ved er der ingen der kaldte ham en genial midtbanemand. Derimod var vi flere der mente at det måske godt kunne blive en succes med ham på midtbane ift. at have ham i angrebet. Manden fungerer på pladsen i FCM, har du set kampene må du da medgive at dette har været en okay løsning for dem. Der var flere herinde der argumenterede for at han absolut ikke kunne fungere på denne plads og der må man da sige at de har taget fejl.Frygah skrev:Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
Hvordan har han gjort det rigtig godt? Eller bare godt? FCM har selv været voldsomt irriteret over deres niveau, og resultaterne har heller ikke været gode. Så at mener Curth har gjort det meget mere end ok, er i mine øjne at tillægge ham et niveau over hvad han har vist, bare for at kunne brokke sig over at vi lejede ham ud.
Det er selvfølgelig en smagssag hvad man synes om en enkelt spillers indsats og derfor kan det være svært at argumentere for/imod hans indsats. Jeg mener dog ikke du kan se på FCM's resultater og pege fingre af JC. Man må kigge isoleret set i kampene og se på ham og der er min vurdering klokkeklart at han har gjort det fint. Specielt taget i betragtning at manden ikke har spillet pladsen før og generelt ikke fik mange minutter i AaB.Frygah skrev:Har de ikke været i en pointkrise, hvor de har spillet uafgjort 5 kampe i træk? Indtil kampen mod EfB, hvor Curth ikke var med? Mit indlæg var i øvrigt respons til den der "vi var jo nogle der sagde han var en rigtig god midtbane spiller - og man må sige han har gjort det godt"., som du lige glemmer at medtage.Forza skrev:Så vidt jeg ved er der ingen der kaldte ham en genial midtbanemand. Derimod var vi flere der mente at det måske godt kunne blive en succes med ham på midtbane ift. at have ham i angrebet. Manden fungerer på pladsen i FCM, har du set kampene må du da medgive at dette har været en okay løsning for dem. Der var flere herinde der argumenterede for at han absolut ikke kunne fungere på denne plads og der må man da sige at de har taget fejl.Frygah skrev:Nej nej, Curth er en genial midtbanemand, som oraklerne på Debatside.dk forudsage.
Hvordan har han gjort det rigtig godt? Eller bare godt? FCM har selv været voldsomt irriteret over deres niveau, og resultaterne har heller ikke været gode. Så at mener Curth har gjort det meget mere end ok, er i mine øjne at tillægge ham et niveau over hvad han har vist, bare for at kunne brokke sig over at vi lejede ham ud.
Og det skal lige siges at jeg ikke brokkede mig over vi lejede ham ud, jeg har hele tiden ment at det kunne være en god løsning for begge parter, på trods af at jeg som udgangspunkt aldrig ønsker at se nogle AaB'ere i FCM's forpestede klubtrøje.
------------------------------------------------
http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Curth-u ... jort-i-FCM" onclick="window.open(this.href);return false;
Hahah, jeg er vild med det. 12 gode minutter i "hadets kamp" og Curth er udødeligjort i FCM. Det er sgu svært at tage seriøst. Men selvfølgelig, når man ikke har nogle store spillere som sådan, så skal der nok heller ikke så meget til. Men okay, det var jo også 2 mål mod Viborg (!!!), så forstår jeg det godt. Det er jo en stolt tradition, alle FCM fans kender naturligvis til alle målscorere i dette historiske derby gennem tiden. Disse spillere er ikke bare ægte FCMer der giver Ørgaard en klump i halsen, nææh, disse spillere er de spillere som landmanden stolt fortæller sin søn om når de er ude at høste, eller kører en tur i deres nye mejetersker. Denne stolte og hæderkronede klub har Jeppe endelig nået.
Hahah, jeg er vild med det. 12 gode minutter i "hadets kamp" og Curth er udødeligjort i FCM. Det er sgu svært at tage seriøst. Men selvfølgelig, når man ikke har nogle store spillere som sådan, så skal der nok heller ikke så meget til. Men okay, det var jo også 2 mål mod Viborg (!!!), så forstår jeg det godt. Det er jo en stolt tradition, alle FCM fans kender naturligvis til alle målscorere i dette historiske derby gennem tiden. Disse spillere er ikke bare ægte FCMer der giver Ørgaard en klump i halsen, nææh, disse spillere er de spillere som landmanden stolt fortæller sin søn om når de er ude at høste, eller kører en tur i deres nye mejetersker. Denne stolte og hæderkronede klub har Jeppe endelig nået.
Man må dog give Steinlein at han er god til at sælge sit produkt, og udtalelser som denne er med til at medierne, samt fans af FCM, er med til at tro der rent faktisk er et eller andet historisk had mod Viborg. Man kan bare se kampen i fredags hvor FCM faktisk leverede en rigtig flot præstation på lægterne og sendte et flot antal afsted til Viborg. Det har jeg ikke set dem gøre før, i den grad, og FCMs retorik har da i den grad virket. Det må jeg trodsalt lette på hatten for. Uanset hvor kunstigt det had så er.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
"Opvokset på hedens muld".... Jesus fucking Christ en lam tekst at have på en supporter trøje!
Ska' vi hak'?
Findes der i øvrigt muld på en hede?
Nu er jeg ikke super skarp i min biologi, men jeg mener dog at kunne huske at heden opstod fordi jorden var udpint, og det dermed opstod fordi der ikke var regnorme til netop at kombinere leret jord med blade og den slags organisk materiale?
Altså er hede og muld vel nærmere modsætninger? Ikke at det forhindrer bønderne i at kombinere det.
Nu er jeg ikke super skarp i min biologi, men jeg mener dog at kunne huske at heden opstod fordi jorden var udpint, og det dermed opstod fordi der ikke var regnorme til netop at kombinere leret jord med blade og den slags organisk materiale?
Altså er hede og muld vel nærmere modsætninger? Ikke at det forhindrer bønderne i at kombinere det.