FC København - AaB, søndag d. 20. oktober 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
jensemand57
Allstar
Allstar

Re: FC København - AaB, søndag d. 20. oktober 2013

Indlæg af jensemand57 » 20. okt 2013, 20:52

Det er da en trøst, at vi kun skal i Parken denne ene gang i sæsonen. :cheers:

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 20. okt 2013, 20:53

Det er ubeskriveligt frustrerende at se at vi taber gang på gang i Parken. Så gode er de sgu heller ikke. Men når man taber alle nærkampe skal de jo gå galt. Fårg!

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 20. okt 2013, 20:54

Enig, man kan helt fornemme at spillerne ryster af nervøsitet når de træder ind på banen. Spillet bliver helt forkrampet og vi bliver kyst fuldstændig i alle duellerne rent fysisk. unge spillere som Kusk og Thomsen der ellers har været en berigelse falder helt igennem, Dalsgaard kommer ikke meget med frem.

Herudover kan jeg ikke forstå at 2 klejne typer som Deleney og Claudemir kan vinde "slaget om midten" mod Würtz og Risgaard, de burde da have langt bedre fysisk og kunne tromle de 2 små drenge ned.

Når vi så samtidig er elendige på såvel offensive som defensive dødbolde og dommeren dømmer elendigt (i begge ender) så har man en rigtig omgang AaB på udebane i parken. !!

Fuck en irriterende fornemmelse i maven jeg har.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 20. okt 2013, 20:56

Lad os nu bare tabe på skrivebordet næste gang og spare os selv de 90 minutters selvpineri... Ååååhhh....

Katastrofepræstationer: Kusk, Ahlmann og Jönsson
Godkendt: Lasse (stærk præstation, uheldig med selvmålet)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 20. okt 2013, 20:57

Kristian skrev:Vi dumper igen igen igen i parken. Hold kæft det er til at brække sig over at vi gang på gang falder sammen. FCK kunne stille op med b holdet og vi ville ikke kunne score.
Enormt skuffende med endnu et 3-0 nederlag i Parken. FCK var langtfra skræmmende i dag, men alligevel går det galt.

Vores statistik i Parken er fucking pinlig. OB, FCM og AGF kan sagtens tage point i Parken og byde FCK hård modstand. AaB derimod ligner altid træningskegler. Det kan ikke passe at FCK har det sværere når de møder hold som HB Køge og Lyngby i Parken fremfor AaB.

Ps. Tillykke til Wichmann med kamp nr. 100

andreasaab89
Allstar
Allstar

Indlæg af andreasaab89 » 20. okt 2013, 20:59

Og nu skal hele onside handle om hvorfor Boularuz ikke var på banen idag.
Selvfølgelig med Per Rud i studiet. (ikke fordi jeg har gidet set det de sidste 3-4 år)-.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. okt 2013, 21:00

frederikshavneren skrev:
Kristian skrev:Vi dumper igen igen igen i parken. Hold kæft det er til at brække sig over at vi gang på gang falder sammen. FCK kunne stille op med b holdet og vi ville ikke kunne score.
Enormt skuffende med endnu et 3-0 nederlag i Parken. FCK var langtfra skræmmende i dag, men alligevel går det galt.

Vores statistik i Parken er fucking pinlig. OB, FCM og AGF kan sagtens tage point i Parken og byde FCK hård modstand. AaB derimod ligner altid træningskegler. Det kan ikke passe at FCK har det nemmere når de møder hold som HB Køge og Lyngby i Parken fremfor AaB.

Ps. Tillykke til Wichmann med kamp nr. 100
Det er jo fordi vores hold ikke kan spille fysisk i felterne mod dem. Agf og ob er langt bedre til de ting, men de kan ikke spille den fodbold vi vil. Hvis man skal rose dem i dag var det, at de tør spille deres eget spil men fck var bare for gode igen igen.

seamann

Indlæg af seamann » 20. okt 2013, 21:01

Kusk var væk i første halvleg, hvad offensiven led under der. Efter svenskeren går ud, giver det sig selv, at der ikke kan ske noget. AKJ er vel ringere end Curth (undskyld, jeg sagde det) og SF er og bliver en joke - uden r i enden.

Vi løber trætte, da det meste offensiv afhænger af backs, der arbejder hårdt - MOM er Dalsgaard - den eneste, der kunne matche FCK fysisk.

Ringe var midterforsvaret - skift den ene af dem til næste gang - og AKJ skal også på bænken - hvis der altså er andre angribere ?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 20. okt 2013, 21:06

seamann skrev:Kusk var væk i første halvleg, hvad offensiven led under der. Efter svenskeren går ud, giver det sig selv, at der ikke kan ske noget. AKJ er vel ringere end Curth (undskyld, jeg sagde det) og SF er og bliver en joke - uden r i enden.

Vi løber trætte, da det meste offensiv afhænger af backs, der arbejder hårdt - MOM er Dalsgaard - den eneste, der kunne matche FCK fysisk.

Ringe var midterforsvaret - skift den ene af dem til næste gang - og AKJ skal også på bænken - hvis der altså er andre angribere ?
Jeg orker ikke at diskuttere, men jeg kan ikke være mere uenig i din mening. :)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 20. okt 2013, 21:10

Det undre mig lidt, at der er så stor en forskel på holdet, når vi møder dem hjemme contra ude. Hjemme er fysikken jo ikke afgørende. Derfor må det ligge i det mentale.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 20. okt 2013, 21:13

Det er ikke kun fysikken, men også presspil og organisation.

Viborg er også fysisk stærke, men der får vi tid og plads til at spille rundt om deres større og stærkere spillere. Mod FCK får hverken Thomsen, Risgård eller Kusk tid til at tæmme bolden og drive den fremad, inden de har 1-3 mand siddende på sig. Det formår vi ikke at spille os ud af, og det er simpelthen begrænsning af de evner vores hold pt har, der gør vi ser så skidt ud. Vi har bare ikke nogen plan b, specielt ikke når FCK's centerforsvar var så gode, som de var i dag.

Engang imellem må man rose modstanderne for at spille os lige præcis som vi skal. Det er heldigvis kun et par hold der kan gøre det som FCK gør ved os i dag.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 20. okt 2013, 21:14

andreasaab89 skrev:Og nu skal hele onside handle om hvorfor Boularuz ikke var på banen idag.
Selvfølgelig med Per Rud i studiet. (ikke fordi jeg har gidet set det de sidste 3-4 år)-.
De kan ligeså godt kalde det Brøndby og FCK tv

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 20. okt 2013, 21:15

Ok indsats. Tykgaard skylder to straffe og Kent burde snart fatte at vi taber hver eneste gang vores forsvarskæde skal dække op fra kanten af eget felt! Monster skuffet!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 20. okt 2013, 21:23

Vi har to hjemmekampe mod FCK - heldigvis.
Det handler om Sønderjysk Elitesport på søndag.

Jeg går i seng.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 20. okt 2013, 21:35

Føj hvor var det elendigt at være i Parken idag.. At se Lasse gå fuldstændig amok på Dalsgaard, som for min synsvinkel ikke havde nogle chancer ved det tredje mål.. Det var pinligt !

Ny kamp i næste weekend, hvor det skal blive til 3 point!
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 20. okt 2013, 21:43

jayC skrev:Føj hvor var det elendigt at være i Parken idag.. At se Lasse gå fuldstændig amok på Dalsgaard, som for min synsvinkel ikke havde nogle chancer ved det tredje mål.. Det var pinligt !

Han bliver jo sur fordi Dalsgaard ikke bliver i kæden, hvilket altså er helt basal kunnen for en back der spiller i et 4 mands forsvar. Dalle er 3-4 meter bag alle andre AaB'ere, og i et område hvor der ingen modspillere står.

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 20. okt 2013, 21:44

Frygah skrev:
jayC skrev:Føj hvor var det elendigt at være i Parken idag.. At se Lasse gå fuldstændig amok på Dalsgaard, som for min synsvinkel ikke havde nogle chancer ved det tredje mål.. Det var pinligt !

Han bliver jo sur fordi Dalsgaard ikke bliver i kæden, hvilket altså er helt basal kunnen for en back der spiller i et 4 mands forsvar. Dalle er 3-4 meter bag alle andre AaB'ere, og i et område hvor der ingen modspillere står.
Okay - fra min vinkel så det ud til de var på linje..

Men altså der stod 2-0 og der vr 5 minutter tilbage.. AaB havde intet præsteret i anden halvleg, så synes staidg det er pinligt som han bliver sur!
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 20. okt 2013, 21:47

Jeg synes sgu det er okay. Dalsgaard slipper også totalt Jørgensen ved 1-0 målet.

At en af de erfarne gutter langer en skideballe ud, synes jeg egentlig bare er rart. Lidt mere vildskab og tænding gør mig ikke noget.

nj27
1. div
1. div

Indlæg af nj27 » 20. okt 2013, 22:01

ingen af vores kan få betegnelsen godkendt , alle er langt under det niveau der kræves for bare nogenlunde at være med
selv old boys koldet fra fc havde vi tabt til idag vi spiller pivringe over hele linien . laver tåblige fejl som ikke engang spillere på serieniveau ville begå
nu kræver det to sejre i de næste to hjemmekampe , ellers ryger vi hurtigt til bunds

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 20. okt 2013, 22:02

Næste gang AaB møder FCK i Parken ønsker jeg at se tænder, der er slået løse på nogle FCK spillere. Jeg ønsker mord i AaBs øjne.

Besvar