Har intet imod PK, jeg mener bare der går meget af vores offensiv når vi bruger ham. Imod nogle modstandere kan det være godt, men ikke imod SE.Sauer skrev:Jeg tror der er rimelig stor konsensus om, at han er betydeligt bedre på højre back end på venstre back. Men du har ret. Han gjorde det endda rigtig godt på højre back i starten af sæsonen.Califfen skrev:Hvorfor er der så meget hate på Patrick Kristensen herinde?
Har folk glemt, at han var en vores bedste spillere i indledningen af sæsonen? Som back vel at mærke
AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013
Re: AaB - Sønderjyske, søndag d. 27. oktober 2013
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
^ Helt enig, vi skal fremad mod SE.. 
Kom så de RØ'E!
Har heller ikke noget imod Patrick, han er sikkert enhver svigermors drøm af en svigersøn, men når han har spillet i forsvaret, har han altså nogen set skyldig ud ved målscoring, der ud over synes jeg ikke han tilfører holdet noget bemærkelses værdigt i det fremadrettede spil fra back positionen. Derudover synes jeg modstander ofte spiller på Patrick som det svage led i 4mandsforsvaret.jonas386 skrev:Har intet imod PK, jeg mener bare der går meget af vores offensiv når vi bruger ham. Imod nogle modstandere kan det være godt, men ikke imod SE.Sauer skrev:Jeg tror der er rimelig stor konsensus om, at han er betydeligt bedre på højre back end på venstre back. Men du har ret. Han gjorde det endda rigtig godt på højre back i starten af sæsonen.Califfen skrev:Hvorfor er der så meget hate på Patrick Kristensen herinde?
Har folk glemt, at han var en vores bedste spillere i indledningen af sæsonen? Som back vel at mærke
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Har nogle et link, modtager jeg gerne en PB med kyshånd. God kamp 
Kom så de RØ'E!
Det samme gælder mig.MrRepsak skrev:Har nogle et link, modtager jeg gerne en PB med kyshånd. God kamp
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Bange bange bange for denne kamp. Hvorfor skulle SE lige tabe så stort i sidste runde, nu er der dømt beton defensiv og fight til sidste blodsdråbe. Håber på et tidligt mål til AaB så SE er tvunget frem. Så kan det blive godt.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Sauer skrev:Det samme gælder mig.MrRepsak skrev:Har nogle et link, modtager jeg gerne en PB med kyshånd. God kamp
https://www.google.co.uk/?gws_rd=cr&ei= ... t%3Dsports
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Modtager gerne et godt link. Ovenstående link virker ikke i Sydspanien 
http://www.streamhunter.eu/football-liv ... video.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke verdens bedste men bedre end ingenting, og med den klassiske engelske kommentator

Ikke verdens bedste men bedre end ingenting, og med den klassiske engelske kommentator
Kom så de RØ'E!
Pk laver godt nok mange fejl idag.
Tak for alle pb!
Kom så lad os lige få en hurtig kasse.
Evt på hjørne, længe siden..
Kom så lad os lige få en hurtig kasse.
Evt på hjørne, længe siden..
Kom så de RØ'E!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
det er han ikke ene om.......jonas386 skrev:Pk laver godt nok mange fejl idag.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hvad tænker pk md den yderside, i en ellers god position.
Kom så de RØ'E!
Det synes jeg faktisk han er. Vi spiller godt, men den dør effektivt når den kommer over på venstre kanten.Mr. Larsen skrev:det er han ikke ene om.......jonas386 skrev:Pk laver godt nok mange fejl idag.
Kunne man ikke bede dommeren om at tage gul trøje på i pausen, i stedet for samme farve som Sønderjyske
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Så find et bedre stream....jonas386 skrev:Det synes jeg faktisk han er. Vi spiller godt, men den dør effektivt når den kommer over på venstre kanten.Mr. Larsen skrev:det er han ikke ene om.......jonas386 skrev:Pk laver godt nok mange fejl idag.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Kanal 8 fungerer fint her.Mr. Larsen skrev:Så find et bedre stream....jonas386 skrev:Det synes jeg faktisk han er. Vi spiller godt, men den dør effektivt når den kommer over på venstre kanten.Mr. Larsen skrev:det er han ikke ene om.......jonas386 skrev:Pk laver godt nok mange fejl idag.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Der er masser som har lavet fejlafleveringer og dårlige aktioner i denne kamp, Patrick har hverken været over eller under gennemsnittet indtil videre.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fuldstændigt som i den første kamp mod Sønderjyske, er Diarra et stort frispark, og får fuldstændigt lov til det af dommeren. Håbløst.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Det er jo heller ikke ligefrem fordi vi har landets bedste dommer idag.... det vil nærmest lige det modsatte, en stor hjerneblødning til tider.Poker-One-Kenobi skrev:Fuldstændigt som i den første kamp mod Sønderjyske, er Diarra et stort frispark, og får fuldstændigt lov til det af dommeren. Håbløst.
Det jo lige før man savner Michael Svendsen.....