Frustrerede er et meget bedre ordjonas386 skrev:Der kommer et rødt kort til Randers. De virker overtændte.
Randers - AaB 11. november 2013
-
andreasaab89
- Allstar

Re: Randers - AaB 11. november 2013
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Totalt latterligt..Magnussen skrev:Hvor er det latterligt det skal give kort til Larsen...
Ska' vi hak'?
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Han skal egentlig bare blande sig uden om og lade "Sorte" hjernebløde derudaf...Magnussen skrev:Hvor er det latterligt det skal give kort til Larsen...
1 2 3 Jimmy er en mur!
Tjae, måske. Det ændrer ikke det storeandreasaab89 skrev:Frustrerede er et meget bedre ordjonas386 skrev:Der kommer et rødt kort til Randers. De virker overtændte.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
andreasaab89
- Allstar

Godt jagtet AK, men efterfølgende ikke iorden håndteret.
AaB er min trosretning
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Håber Kusk forsætter sin brandkamp i 2. halvleg, synes det er meget længe siden han har spillet en HEL god kamp.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Den første halve time var fremragende!!! Vi holdt Randers fuldstændig fra chancer, fik spillet os udenom deres pres hver gang. Kusk og Jönsson har spillet sublimt og 0-2 målet er høj høj klasse.
Desværre arbejder Randers sig ind i kampen igen, og de overmatcher os lige nu fysisk. Alligevel skaber vi en stor chance til sidst, hvor AK simpelthen skal spille en fri Jönsson i det lille felt. MEGET ærgerligt at vi ikke får lukket og slukket kampen der!
Desværre arbejder Randers sig ind i kampen igen, og de overmatcher os lige nu fysisk. Alligevel skaber vi en stor chance til sidst, hvor AK simpelthen skal spille en fri Jönsson i det lille felt. MEGET ærgerligt at vi ikke får lukket og slukket kampen der!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Viborg var nu meget god. Men ja.Brodernumsi skrev:Håber Kusk forsætter sin brandkamp i 2. halvleg, synes det er meget længe siden han har spillet en HEL god kamp.
Ærgeligt vi ikke fik mere ud af den sidste chance, det var godt rykket af Ak, men det sidste manglede lige. Det kunne være lækkert at have lukket den der, og så bare køre den hjem i 2. halvleg
-
andreasaab89
- Allstar

AK skal bare tippe den højt op over målmanden, så er Jönnsen alene til at heade den ind.Hanga skrev:Den første halve time var fremragende!!! Vi holdt Randers fuldstændig fra chancer, fik spillet os udenom deres pres hver gang. Kusk og Jönsson har spillet sublimt og 0-2 målet er høj høj klasse.
Men enig i alt det andet. Vi spiller rigtig godt defensivt og offensivt på omstillingerne. Ham Bjarnason gør lidt ondt midt på fordi han er hurtig og god til at vende, hvilket gør han glider af lidt på würtz og ris engang imellem.
AaB er min trosretning
Håber vi kan lukke den med en hurtig omstilling i 2h. Ville heller ikke skade hvis vi vandt med mere end en i en liga hvor også målscorer let kan blive et point værd.
Og for hvergang jeg ser sorte er jeg glad for han blev skippet videre trods hans offensive kvaliteter. Lidt for meget joey Burton lightere over ham.
Og for hvergang jeg ser sorte er jeg glad for han blev skippet videre trods hans offensive kvaliteter. Lidt for meget joey Burton lightere over ham.
Kom så de RØ'E!
Hader ipaden retter automatisk på alle mulige ord deraf, de til tider underlige formuleringer 
Kom så de RØ'E!
Gad godt skifte AK ud med SF nu for der skal til at ske noget nyt og efterhånden fortjener han mere end 10-15 min. Uanset hvad har han større fighter-evner og dem får vi brug for i 2. Halvleg.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Kom nu røde kammerater, vind hadets internationale klassekamp for arbejderne!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Hold da op Thomsen...
Men Kusk for satan!
Men Kusk for satan!
KUSK hattrick!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Udmærket indsats, men dog plads til forbedringer. Boldomgangen er ikke altid lige hurtig, hvilket vil kunne gøre det noget lettere for os, hvis vi fik på plads. Defensivt har vi haft fint fat, dog irriterer det mig, når man bliver snydt af det åbenlyse (situationen hvor Tanboura??? bliver spillet fri).
Lige nu hører jeg også, at Kent trods 2-0 ikke er tilfreds.
Vi skal have de tre point. og nu--- 3-0. KUSK:-)
Lige nu hører jeg også, at Kent trods 2-0 ikke er tilfreds.
Vi skal have de tre point. og nu--- 3-0. KUSK:-)
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jaaaaaaaaah!!! Superkusk!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Nå nevermind.. fin assist af AK. :-)556 skrev:Gad godt skifte AK ud med SF nu for der skal til at ske noget nyt og efterhånden fortjener han mere end 10-15 min. Uanset hvad har han større fighter-evner og dem får vi brug for i 2. Halvleg.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen
Kuuuuuuusk!!!! Fucking hattrick, hvor wr han vild
Godt spillet af AK
Godt spillet af AK
MrRepsak skrev:Håber vi kan lukke den med en hurtig omstilling i 2h. Ville heller ikke skade hvis vi vandt med mere end en i en liga hvor også målscorer let kan blive et point værd.
Tak, udbyg nu gerne føringen alligevel
Kom så de RØ'E!