Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)

Indlæg af FlæskeFrank » 17. nov 2013, 21:13

Kom nu med en prøvetræning. Der må da være en lykkeridder eller to tilbage, som gerne vil komme forbi AaB og vise talenterne.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. nov 2013, 10:34

Såfremt ham her fejler i det engelske, og gerne vil have noget spilletid på lavere niveau er jeg all-game på ham. Har set ham et par gange, og han virker til at have nogle fine kvaliteter på offensivt og defensivt. Han er ikke nogen Højbjerg, Fischer, Lucas eller Eriksen talent-wise, men hylden under, og mon ikke han snart gerne vil have lidt fast spilletid.

http://www.bold.dk/nyt/Vigen-vil-traene ... ams-bedste" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg ved godt det er en tråd for vinter transfervinduet, men det skader ikke at kigge lidt videre. Om en sæson, eller måske 2, kunne han hvertfald være rigtig interessant når vores nuværende midtbanefolk begynder at nå en alder hvor der skal kigges efter erstatninger. Plus han selvfølgelig vil kunne sælges videre på længere sigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

kronenburg
Junior
Junior

Indlæg af kronenburg » 18. nov 2013, 10:50

http://www.bold.dk/nyt/Hattrick-Kjaer-r ... rebsmakker" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg håber virkelig, at AaB holder øje med ham. Han har tidligere været i kikkerten hos mange Superligaklubber, og scorede et yderst glimrende mål mod os i pokalen krydset med en god indsats.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 18. nov 2013, 14:39

kronenburg skrev:http://www.bold.dk/nyt/Hattrick-Kjaer-r ... rebsmakker

Jeg håber virkelig, at AaB holder øje med ham. Han har tidligere været i kikkerten hos mange Superligaklubber, og scorede et yderst glimrende mål mod os i pokalen krydset med en god indsats.
Har det sådan lidt med Jeppe Kjær, at hvis han virkelig var god nok så havde større klubber allerede hentet ham. Han har trods alt rendt rundt i divisionerne i en del år efterhånden. Har self. ikke set ham nok til at udtale mig kategorisk, men umiddelbart virker han mere som en af de der "For god til 1. division, men for dårlig til Superligaen"typer ligesom f.eks. Anders Clausen eller Anders Jochumsen.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 21. nov 2013, 19:10

Vålerenga i pengeproblemer! Køb Torgeir Børven! Køb, køb, køb! Nuvel, alle kan se imponerende ud på youtube, men han virker godt nok spændende.

Væk med Curth og Rolf, ind med Torgeir Børven og Gilli.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 22. nov 2013, 15:01

Zidan mangler vist penge, han er 31 og sikker ikke færdig på topplan endnu, kontrakt udløber i 2014.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af mich1596 » 24. nov 2013, 21:57

Provst i Brovst skrev:Zidan mangler vist penge, han er 31 og sikker ikke færdig på topplan endnu, kontrakt udløber i 2014.
Yep den lagde jeg også mærke til og han er ikke med på Mainz 05s teambillede for 13/14
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 24. nov 2013, 22:06

mich1596 skrev:
Provst i Brovst skrev:Zidan mangler vist penge, han er 31 og sikker ikke færdig på topplan endnu, kontrakt udløber i 2014.
Yep den lagde jeg også mærke til og han er ikke med på Mainz 05s teambillede for 13/14
Taget i betragtning af, at han sidst var på kontrakt i Baniyas SC, og har været klubløs siden januar, er det ikke umiddelbart ret overraskende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 24. nov 2013, 22:14

Hanga skrev:
mich1596 skrev:
Taget i betragtning af, at han sidst var på kontrakt i Baniyas SC, og har været klubløs siden januar, er det ikke umiddelbart ret overraskende.

Mohamed Zidan bor i dag i Abu Dhabi og er på kontrakt i Bani Yas i den bedste liga i De Forenede Arabiske Emirater. Kontrakten udløber i 2014.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 24. nov 2013, 22:36

Provst i Brovst skrev:
Hanga skrev:
mich1596 skrev:

Mohamed Zidan bor i dag i Abu Dhabi og er på kontrakt i Bani Yas i den bedste liga i De Forenede Arabiske Emirater. Kontrakten udløber i 2014.
Det er samme klub som jeg omtaler. I de artikler jeg har læst, har der stået, at han har været klubløs siden januar hvor han forlod klubben. Hvad der er rigtigt, er svært at sige, men i Mainz er han i hvert fald ikke :P

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/11/20/205530.htm
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 25. nov 2013, 12:23

Zidan er vist forholdsvist urealistisk. Bønderne har meldt ud at det er usandsynligt at de henter ham medmindre sponsorere skipper til og med AaB's økonomi og trup i mente ser jeg det ikke som realistisk. Kan han vente til sommeren 2014 hvor Jonssons lejekontrakt udløber er der en LILLE chance omend jeg stadig vil anse det som urealistisk med hensyn til Zidans heftige gage og kommentarer om FCM, FCN, BIF eller FCK er de eneste muligheder han kan se i DK.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 25. nov 2013, 16:29

Vi skal sgu da ikke have Mohammed Zidan - behøver jeg virkelig at argumentere for dette udsagn?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 25. nov 2013, 17:47

limey skrev:Vi skal sgu da ikke have Mohammed Zidan - behøver jeg virkelig at argumentere for dette udsagn?
Nope.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 26. nov 2013, 11:33

limey skrev:Vi skal sgu da ikke have Mohammed Zidan - behøver jeg virkelig at argumentere for dette udsagn?
Mandens evner på en fodboldbane er indiskutable, men med det sagt - så nej ;)

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 26. nov 2013, 12:13

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fck-foel ... stortalent" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kunne godt tænke mig at vi prøvede sådan en spiller. Nu ved jeg ikke mere om spilleren end der står i artiklen og så nogle youtubevideoer, der ser gode ud, men har længe godt kunne lide ideén om asiatiske spillere. For det første er de asiatiske spillere blevet væsentligt bedere inden for de sidste 5-10 år, og der er en del profiler rundt om i Europa.

Primært er det dog markedsføringsdelen der tæller for at det ville være et godt køb. Kan huske at jeg læste en artikel for flere år siden om FCNs daværende 2. målmand, der var fra Japan og hvordan klubben havde tjent godt på at have ham i truppen igennem trøjesalg i Japan og en nærmest konstant mediedækning fra Japan. Det åbner, som det også indirekte fremgår af artiklen, et enormt marked, som man ikke kan komme ind på andre måder. Derved kan det potentiel set være et gratis køb, med en potentiel meget stor videresalgsværdi, hvis han klarer sig godt. Hvis man kunne finde den næste store asiatiske superstjerne, så ville AaB være udenfor økonomiske problemer i lang tid. Mindre kunne også gøre det.

Sidsteligt skal det jo også bemærkes, at han ser god ud, bedømt på de videoer, der er med ham. Desuden er han vist kant, så det kunne være en mulighed som erstatning for en af vores kanter, som vi nok snart ikke har mere. Hvis vi købte ham nu, kunne man nå at akklimatisere (så lærte jeg lige at stave det rigtigt, wub wub) ham til når vores nuværende kanter uundgåeligt rykker videre.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. dec 2013, 11:04

En billig ung reserve til venstreback er højt på min ønskeliste.
I kamptråden til Esbjerg kampen er der en der skriver at vores unge talent i Juve Jacob Barret Laursen snart har kontraktudløb.
Er der nogle der kender til hans niveau samt udvikling i Italien - han kunne være interessant at få tilbage som back-up for Ahlmann hvis han har niveauet.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 2. dec 2013, 11:08

Forza skrev:En billig ung reserve til venstreback er højt på min ønskeliste.
I kamptråden til Esbjerg kampen er der en der skriver at vores unge talent i Juve Jacob Barret Laursen snart har kontraktudløb.
Er der nogle der kender til hans niveau samt udvikling i Italien - han kunne være interessant at få tilbage som back-up for Ahlmann hvis han har niveauet.
Du kan jo bare ringe til Odense, hvor han er på lejeophold. :)
Jeg har ikke set nok til at kunne komme med vurdering af hans evner.
Hader København!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. dec 2013, 11:11

alithebeast skrev:
Forza skrev:En billig ung reserve til venstreback er højt på min ønskeliste.
Du kan jo bare ringe til Odense, hvor han er på lejeophold. :)
Jeg har ikke set nok til at kunne komme med vurdering af hans evner.
Det havde jeg helt glemt :)
i den forbindelse nævner tipsbladet i denne artikel at OB har en frikøbsklausul på ham: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -millioner" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 2. dec 2013, 11:17

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt han er en færdig førsteholdsspiller ham Jacob Barrett. Når man tænker på at, mildest talt elendige Diarra har fået flere kampe på OBs venstre back eller man har valgt at flytte Kasper larsen derud når Skulasson har spillet midtbane lover det ikke just godt. Men som en udviklingsspiller og reserve kunne han måske være fin, hvis han kan affinde sig med at være reserve for Ahlmann indtil han evt. overhaler ham.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 2. dec 2013, 15:43

Ind med en gardering til venstreback - Gerne en der også kan dække det centrale forsvar, som Lennard Sowah også kunne.
Ud med det ekstra angrebsfyld i form af Curth og Toft - Man kan måske endda få et par kroner for Curth - Tak til ham for tro tjeneste.
Ind med nyt fyld til angrebet - Gerne fra de lavere rækker i Tyskland, England, Italien (som Gaarde før har omtalt som et marked, hvor man godt kunne kigge efter nye spillere), Frankrig, Spanien, Holland eller Belgien. Det kunne også bare være en spænende bænkevarmer der søger spilletid.

Ellers skal transfervinduet bare gå med at forlænge og beholde Lasse, hvis det er muligt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Låst