AGF-AaB i pokalen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: AGF-AaB i pokalen
Blandt de sidste fire kampe efter landsholdspausen og juleferien er det kampen, som skal vindes.
De lokale OB'er syntes AGF så ringe ud, men generelt kan de aldrig forstå, at de kan tabe en kamp...
Lasse og Nicolai må vende tilbage til startopstillingen, så det bør være en styrke.
Det vil være en rigtig dejlig julegave at vinde her på torsdag.
Men de lover jo lortevejr og her plejer vi jo at tabe til AGF.
De lokale OB'er syntes AGF så ringe ud, men generelt kan de aldrig forstå, at de kan tabe en kamp...
Lasse og Nicolai må vende tilbage til startopstillingen, så det bør være en styrke.
- FlæskeFrank
Risgaard burde også være tilbage. Han blev taget fra til sidst med et trælår, så det burde være godt nok til fredag.
Når vi møder AGF skal det være i december og vejret skal være en vigtigt faktor.FlæskeFrank skrev:Blandt de sidste fire kampe efter landsholdspausen og juleferien er det kampen, som skal vindes.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Men hvis lortevejr bliver delt ligeligt, så vinder vi jo klart på torsdag. For sidste år var helt klart ikke til vores fordel.
Iøvrigt må AGF være lidt delt, om de skal satse på pokalen eller et godt resultat på søndag mod FCM.
Iøvrigt må AGF være lidt delt, om de skal satse på pokalen eller et godt resultat på søndag mod FCM.
- FlæskeFrank
Hvis AGF spiller med reserven Ousted igen, så skal der spilles efter returbolde:
http://www.dr.dk/sporten/fodboldmagasinet#/93434" onclick="window.open(this.href);return false;
De første 5 min er en opvisning i dårlig målmandsspil
http://www.dr.dk/sporten/fodboldmagasinet#/93434" onclick="window.open(this.href);return false;
De første 5 min er en opvisning i dårlig målmandsspil
Jeg sælger 5 billetter jeg har i overskud til kampen.
De er ikke til udebaneafsnittet, men området lige ved siden af. (A1) se stadion her: http://www.agf.dk/media/5834335/nrgipar ... tskort.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv en privat besked til mig. Sælger dem helst samlet.
De er ikke til udebaneafsnittet, men området lige ved siden af. (A1) se stadion her: http://www.agf.dk/media/5834335/nrgipar ... tskort.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv en privat besked til mig. Sælger dem helst samlet.
-
andreasaab89
- Allstar

Hvad ser folk herinde helst?
At vi stiller med vores bedste 11 og håber de også kan spille på fuld tryk mod Viborg nogle dage senere eller at vi giver chancen til folk fra 2. led som:
Wickmann
Augu
Due
SF
Thelander
Ovenstående 5 spillere ser jeg ikke markant dårligere end GF's spillere og jeg vil personlig hellere have en sejr over Viborg.
Bare lige for at pointere, mener ikke vi skal sælge pokalen. Men eksempelvis en Jönnson og Risgaard ser jeg hellere bliver helt friske til Viborg.
At vi stiller med vores bedste 11 og håber de også kan spille på fuld tryk mod Viborg nogle dage senere eller at vi giver chancen til folk fra 2. led som:
Wickmann
Augu
Due
SF
Thelander
Ovenstående 5 spillere ser jeg ikke markant dårligere end GF's spillere og jeg vil personlig hellere have en sejr over Viborg.
Bare lige for at pointere, mener ikke vi skal sælge pokalen. Men eksempelvis en Jönnson og Risgaard ser jeg hellere bliver helt friske til Viborg.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Jeg håber at man blander holdet således at de spillere der er hårdest ramt af træthed starter ude. De navne du nævner mener jeg derfor også godt kan spille, selvom jeg dog frygter at komplet inaktivt hold i offensiven med alle udover Thelander.andreasaab89 skrev:Hvad ser folk herinde helst?
Wickmann
Augu
Due
SF
Thelander
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Problemet er at rytmen ofte forsvinder når man skifter 4-5 spillere. Jeg siger stærkeste opstilling og så skift 3 mand ud når Kusk har scoret til 0-4.Forza skrev:Jeg håber at man blander holdet således at de spillere der er hårdest ramt af træthed starter ude. De navne du nævner mener jeg derfor også godt kan spille, selvom jeg dog frygter at komplet inaktivt hold i offensiven med alle udover Thelander.andreasaab89 skrev:Hvad ser folk herinde helst?
Wickmann
Augu
Due
SF
Thelander
Come on. Vi taler om fuldprofessionelle fodboldspillere. Havde de nu spillet i EfB med europæiske kampe oveni for en smal trup, så kunne man måske tale om at spare en spiller eller to. Selvfølgelig skal vi stille det absolut stærkeste hold fordi:
1. Der mangler 2 kampe før spilleren kan restituere i vinterpausen. På alle arbejdspladser løber man ekstra stærkt før nytår.
2. Det er en kvartfinale i pokalturneringen, og dermed en ekstra mulighed for europæisk fodbold næste år, hvis alt skulle flaske sig.
3. Vi spiller mod AGF og ikke FC Sydvest. Selvfølgelig skal vi gøre alt for at ydmyge den største klaphat på en dansk trænerbænk aka "Discount-Ståle"
1. Der mangler 2 kampe før spilleren kan restituere i vinterpausen. På alle arbejdspladser løber man ekstra stærkt før nytår.
2. Det er en kvartfinale i pokalturneringen, og dermed en ekstra mulighed for europæisk fodbold næste år, hvis alt skulle flaske sig.
3. Vi spiller mod AGF og ikke FC Sydvest. Selvfølgelig skal vi gøre alt for at ydmyge den største klaphat på en dansk trænerbænk aka "Discount-Ståle"
In verbis simus faciles
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Det er en svær afvejning hvor meget der skal ændres på holdet. Som du rigtigt skriver så forsvinder rytmen hvis der skiftes meget ud, men på den anden side så har vi også en meget vigtig kamp mod Viborg Fodsports Forening på mandag.Poker-One-Kenobi skrev:Problemet er at rytmen ofte forsvinder når man skifter 4-5 spillere. Jeg siger stærkeste opstilling og så skift 3 mand ud når Kusk har scoret til 0-4.Forza skrev:Jeg håber at man blander holdet således at de spillere der er hårdest ramt af træthed starter ude. De navne du nævner mener jeg derfor også godt kan spille, selvom jeg dog frygter at komplet inaktivt hold i offensiven med alle udover Thelander.andreasaab89 skrev:Hvad ser folk herinde helst?
Wickmann
Augu
Due
SF
Thelander
http://nordjyske.dk/nyheder/ahlmann-ogs ... 7a2/4/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahlmann bliver ikke klar, mens Kent også mere end har antydet at RJ bliver sparet i morgen aften http://nordjyske.dk/nyheder/AaB-traener ... 5/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
Spørgsmålet er om også Thomsen bliver sparet. Jeg synes at han ser meget slidt ud og det er Kent også opmærksom på.
Tror Kent vælger følgende line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Lasse - Paddy
Kusk - Würtz - Risgård - Due
SF - AK
Jeg tror desværre at Kent giver genvalg til Paddy som venstre back, hvilket vil være en enorm hæmsko for vores spil såvel defensivt som offensivt. Personligt ville jeg langt hellere se Blåbjerg eller endda Due på pladsen. I front ser vi godt nok tynde ud uden Jönsson. Kreativt vil det være et kæmpe tab at undvære RJ. I mangel af bedre spiller SF måske, det er bestemt ikke fordi at han har spillet sig på holdet, men det skyldes desværre at alternativerne er endnu ringere.
Hvis jeg skal være ærlig tror jeg desværre at vi ryger ud af pokalen i morgen. Som traditionen foreskriver spiller vi desværre næsten altid som lort på denne årstid, de seneste kampe har bestemt ikke ændret indtrykket heraf. Dårlige baner og fysiske modstandere som satser benhårdt på dødbolde og kontraangreb har vi det meget svært imod.
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeg er meget enig i dette. Vi er to runder fra at stå som den ene deltager i Pokalfinalen 2014, med alt hvad dette medfører. Vi har sølle to kampe tilbage inden spillerne kan slappe af med julemad og restitution. Det er 'GF på udebane, hvilket ikke ligefrem er en walkover uanset startopstilling - til gengæld er det Den Jyske Klassiker...Rams skrev:Come on. Vi taler om fuldprofessionelle fodboldspillere. Havde de nu spillet i EfB med europæiske kampe oveni for en smal trup, så kunne man måske tale om at spare en spiller eller to. Selvfølgelig skal vi stille det absolut stærkeste hold fordi:
Derfor skal Kent gerne stille stærkest mulige hold både i morgen aften og på mandag, og så evt. benytte sig af tidlige udskiftninger hvis det viser sig nødvendigt. Selvfølgelig skal Jönsson og Thomsen spille fra start.
Lindmark / Vendelbokartellet
-
frederikshavneren
- Allstar

Truppen er udtaget. RJ, Ahlmann og Augu er ikke med:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Truppen er vel bedre en sidste kamp, men jeg kan godt risikere at blive en lille smule spids, hvis KN endnu en gang finder plads til Patrick på Venstre Back. Ind med Lasse på den position, og sørg for at lukke helt af.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Rasmus Jönsson er med i truppen. Væsentlig forskel.frederikshavneren skrev:Truppen er udtaget. RJ, Ahlmann og Augu er ikke med:
- FlæskeFrank
Og så er Augo's skade, vel bare et tegn på, at for lidt spille tid, og kamp i december er lig med overbelastning.FlæskeFrank skrev:Rasmus Jönsson er med i truppen. Væsentlig forskel.frederikshavneren skrev:Truppen er udtaget. RJ, Ahlmann og Augu er ikke med:
-
frederikshavneren
- Allstar

Ja Jönsson er med. De må ha' glemt Jönsson i første omgang. Da jeg skrev indlægget var han ikke i truppen, men det er han nu.FlæskeFrank skrev:Rasmus Jönsson er med i truppen. Væsentlig forskel.frederikshavneren skrev:Truppen er udtaget. RJ, Ahlmann og Augu er ikke med:
Spændende om Jönsson starter inde eller ude. Kent har jo udtalt at han er i tvivl om RJ kan holde til 3 kampe på 8 dage.
Nogen der har set noget med om kampen kan blive aflyst imorgen nogen steder? Mig og nogle venner tager med toget, men vil nødigt tage tidligere fri fra arbejde hvis det viser sig den er aflyst eller toget ikke kører..
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har kun hørt snak om at man aflyser toge. Jeg husker en AaB-'GF kamp sidste efterår, hvor der var elendig stormvejr. Den blev ikke aflyst, så tror helt bestemt at de spiller i morgen. Så er det bare om der kommer tog afstedAabwibz skrev:Nogen der har set noget med om kampen kan blive aflyst imorgen nogen steder? Mig og nogle venner tager med toget, men vil nødigt tage tidligere fri fra arbejde hvis det viser sig den er aflyst eller toget ikke kører..
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Jeg snakkede med Malene fra DSB i morges, og som vejret var meldt nu, så er der ingen fodboldtog hjem. Hvilket rent faktisk betyder turen bliver aflyst. Dog ville de vurdere ud fra vejrudsigten i morgen tidlig, det kan jo nå at ændre sig.Aabwibz skrev:Nogen der har set noget med om kampen kan blive aflyst imorgen nogen steder? Mig og nogle venner tager med toget, men vil nødigt tage tidligere fri fra arbejde hvis det viser sig den er aflyst eller toget ikke kører..
..