FCM skrev:Yankee skrev:9520AaB skrev:Helt uenig. Hvis udsigten til spilletid til Curth er minimal, skal hans lønudgift elimineres. Ærgerligt at førerholdet kan bruge ham, men godt for os(økonomi ), godt for Curth(spilletid), og godt for FCM. Kan simpelthen ikke se hvorfor vi ikke skal afhænde.
Hvis FCM vil have Jeppe Curth må det være fordi han kan hjælpe dem med at vinde mesterskabet. Det alene burde være argument nok for at beholde Curth. Især når vi selv ligger nr. 2.
Hvis vi vil have Curth er det et tydelig signal om, at vi ikke satser på mesterskabet. Så skal der hentes spillere ind fra en højere hylde - fx Jakob Poulsen.
Curth er en breddespiller, der vil være på bænken, hvis vi havde alle mand klar. Han er en nødløsning, som har gjort det ok, men heller ikke mere.
Det forstår jeg ikke, jeg troede han var en legende? Men du har naturligvis ret, det er ikke Jeppe Curth der kommer til at afgøre hvor mesterskabet havner.
Der er nok ingen tvivl om, at Jeppe ikke får forlænget til sommer, hvorfor det optimale ville være, hvis vi kunne afsætte ham nu med en lille fortjeneste. Hvorvidt vi skal forære ham væk gratis eller leje ham ud igen, afhænger af, om vi kan få bedre breddespillere ind til angrebet. Vores største problem i offensiven lige nu, er at Søren Frederiksen har haft et forfærdeligt efterår, og at Spalvis tydeligvis stadig mangler meget. Vi har altså ikke rigtig nogen alternativer til AK og Jönsson, som man for alvor tror, kan gøre en forskel. Kan vi få bedre end Jeppe der, så skal vi arbejde på at afsætte ham, hvis ikke, synes jeg lige så godt Jeppe kan fuldføre sin kontrakt i AaB.
Det er ærgerligt at det er sådan, at Jeppes tid i AaB skal ende, for han har været en stor spiller for os og været med i de store eventyr, men sådan er livet i elitesport. Jeppe har ikke leveret længe, og har måske en kontrovers med klubben ift. feriepengesagen.