Er det fordi du er fra Ikast at du ikke kan læse hvad jeg skriver?FCM skrev:Hvis vi vil have Curth er det et tydelig signal om, at vi ikke satser på mesterskabet. Så skal der hentes spillere ind fra en højere hylde - fx Jakob Poulsen.Yankee skrev:Hvis FCM vil have Jeppe Curth må det være fordi han kan hjælpe dem med at vinde mesterskabet. Det alene burde være argument nok for at beholde Curth. Især når vi selv ligger nr. 2.
Curth er en breddespiller, der vil være på bænken, hvis vi havde alle mand klar. Han er en nødløsning, som har gjort det ok, men heller ikke mere.
Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)
Re: Transferønsker vol. 16 (vintervinduet 2014)
weekendens rygte..
FCK har forhørt sig på rasmus jønsson, men har fået besked om AaB har første ret. AaB har en købsoption der skal bruges inden April. AaB har meddelt Wolsburg at man genre vil beholde ham, men ikke har råd. Prisen skulle være 7-10m.
Om det så betyder FCK først kan byde på ham efter april ved jeg ikke...
rygterne er kommet fra kilder i fck, og i AaB. De har før haft ret, og i har før nydt godt af min info (dog under anden bruger id)
ta det for hvad det er.. rygter...
FCK har forhørt sig på rasmus jønsson, men har fået besked om AaB har første ret. AaB har en købsoption der skal bruges inden April. AaB har meddelt Wolsburg at man genre vil beholde ham, men ikke har råd. Prisen skulle være 7-10m.
rygterne er kommet fra kilder i fck, og i AaB. De har før haft ret, og i har før nydt godt af min info (dog under anden bruger id)
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
gravballe skrev:weekendens rygte..
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Ja du er smart er du... Nej jeg er ikke en trol, blot en gammel bruger der er tilbage og vil dele nogle af de ting jeg hører.. take it or leave it.Provst i Brovst skrev:gravballe skrev:weekendens rygte..
- Stiffmeister
- Drenge

Allan Gaarde sagde igår efter runden at der umiddelbart ikke ville komme nogle transfers da økonomien ikke var til det
Håber snart at der bliver lavet en indsamling eller lignende som skal fungere som penge til at hente en spiller ind og ikke til de dumme sats som klubben tidligere har gjort angående penge..
AaB, Liverpool, Feyenoord, Barcelona, Galatasaray, Bayern & AC Milan!
"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!
"Et smukt syn? - København i flammer!"
"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!
"Et smukt syn? - København i flammer!"
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Feriepengesagen skal først være helt afklaret før vi gør noget som helst på transfermarkedet eller også skal vi få nogle sindssygt høje bud på vores stamspillere. Ville være dumt at sælge en Top 3 placering for at få nogle få millioner ind.
Kan se at Wichmann ønsker sig mere spilletid i et interview med kanal sport, for en uges tid siden. Han har aldrig rigtig præsteret over en længere periode og har kontrakt til sommeren 2015. Kunne det være en ide at udleje ham? Der skal vel ske noget nu, hvis han skal nå at udvikle sig til en stabil suppe-spiller i AaB. Synes altid at det har set ud som om, at han har potentialet gemt et sted. Hvis vi ender med at få Curth tilbage, kunne det dække lidt over Wichmann, ligesom at Due vel også kan dække de samme pladser.
Aalborg BK 1885!
Jeg tror det gerne, og AaB kommer ikke til at give bare det halve af dén pris - med mindre en lokal krøsus beslutter sig for at forære AaB Jønsson som en slags gave. Ærgerligt, han passer virkelig som fod i hose hos os.gravballe skrev:weekendens rygte..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg ser Wichman som backup til Risgård og i et presset forår kan vi ikke forvente at Risgård og Wurtz kan spille hver uge. Han kom også ind i Viborg kampen, som jeg husker det?Søgaard skrev:Kan se at Wichmann ønsker sig mere spilletid i et interview med kanal sport, for en uges tid siden. Han har aldrig rigtig præsteret over en længere periode og har kontrakt til sommeren 2015. Kunne det være en ide at udleje ham? Der skal vel ske noget nu, hvis han skal nå at udvikle sig til en stabil suppe-spiller i AaB. Synes altid at det har set ud som om, at han har potentialet gemt et sted. Hvis vi ender med at få Curth tilbage, kunne det dække lidt over Wichmann, ligesom at Due vel også kan dække de samme pladser.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Danskere-ud ... ga-stopper" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kunne godt forestille sig, at det var os. Jeg tror Lasse har spillet sin sidste kamp, og så ligger det lige til AaB at hente en gratis midterforsvarer som Bangura.
Man kunne godt forestille sig, at det var os. Jeg tror Lasse har spillet sin sidste kamp, og så ligger det lige til AaB at hente en gratis midterforsvarer som Bangura.
Hvis du går 4 nyheder ned på bold hedden den "Lasse N: Tror ikke det var sidste kamp". Dermed ikke sagt at AaB ikke kunne være interesseret, men blot at jeg ikke tror at Lasse smutter til vinter. I min optik er det ikke særligt fedt at skifte til vinter, da det meget ofte er desperate klubber der handler ind der.Hvis der så ikke komme en effekt af indkøbene risikerer man at træneren ryger og/eller der kommer en nedrykning. I DK er den eneste klub der har medt at de vil handle ind Esbjerg der har haft et skidt efterår i superligaen og nu skal spille sig væk fra stregen.JacobKoustrup skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Danskere-ud ... ga-stopper
Lasse og Kusk bør vente til sommer, både for deres og for klubbens bedste.
Prisen er dog rigtigt :-)
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Det er fair nok, men kan du ikke lige oplyse os navnet på dit gamle bruger-id? Det er temmelig nødvendigt for de af os, der gerne vil forholde os til troværdigheden af den slags rygter.gravballe skrev:Ja du er smart er du... Nej jeg er ikke en trol, blot en gammel bruger der er tilbage og vil dele nogle af de ting jeg hører.. take it or leave it.Provst i Brovst skrev:gravballe skrev:weekendens rygte..
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg tror og håber at Kusk minimum bliver til sommer, men skulle han smutte her til vinter er der så nogle gode bud på hvem der kan afløse ham?
Som jeg ser det har vi ikke en afløser i den nuværende trup og forslaget om, at Curth evt. kan erstatte Kusk giver mig kuldegysninger. Uden Kusk vil vi komme til at mangle kreativitet, mål, assists, driblinger samt chanceskabende spil.
Gaarde skal selvfølgelig være forberedt på hvad der skal ske hvis Kusk bliver solgt. Det er hans job at planlægge for fremtiden.
Umiddelbart har jeg ikke selv de vilde bud, men med tanke på den slunkne økonomi hvem kan så være realistiske emner som afløser for Kusk?
Som jeg ser det har vi ikke en afløser i den nuværende trup og forslaget om, at Curth evt. kan erstatte Kusk giver mig kuldegysninger. Uden Kusk vil vi komme til at mangle kreativitet, mål, assists, driblinger samt chanceskabende spil.
Gaarde skal selvfølgelig være forberedt på hvad der skal ske hvis Kusk bliver solgt. Det er hans job at planlægge for fremtiden.
Umiddelbart har jeg ikke selv de vilde bud, men med tanke på den slunkne økonomi hvem kan så være realistiske emner som afløser for Kusk?
Måske en Bassel Jradi fra FCN? Manden var rygtet til AaB, men endte med at skifte til FCN. Her er han bag i køen, og er åben overfor en lejeaftale. Hvis man så kunne flette en klausul ind, sådan han kunne købes for overkommelige penge i tilfælde af, at han gør det godt.frederikshavneren skrev:Jeg tror og håber at Kusk minimum bliver til sommer, men skulle han smutte her til vinter er der så nogle gode bud på hvem der kan afløse ham?
Et andet bud kunne være Martin Svensson fra Randers. Manden har vel ikke fået den spilletid, som han havde håbet og kan måske købes fri for en forholdsvis lille sum.
Problemet med Martin Svensson skulle vidst være attituden, det var der hvertfald snak om da han spillede i Silkeborg. Han er ellers rigtigt dygtig.
Basel Jradi kunne dog være rigtigt interessant, og burde bestemt ikke være umulig, han kan ligeledes køres ind som afløser for Kusk når det bliver aktuelt. Det så jeg rigtigt gerne ske.
Basel Jradi kunne dog være rigtigt interessant, og burde bestemt ikke være umulig, han kan ligeledes køres ind som afløser for Kusk når det bliver aktuelt. Det så jeg rigtigt gerne ske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ikke et transferønske fra min side, men
http://www.bold.dk/nyt/Vendsyssel-jagter-stor-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon Krüger håber på Augustinussen ?
Jeg regner stadig med, at Augustinussen finder sin gamle form, så sådan en aftale bliver højst aktuel til slut i vinduet, hvor der er klarhed over, hvor langt han er efter de andre på midtbanen.
http://www.bold.dk/nyt/Vendsyssel-jagter-stor-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg regner stadig med, at Augustinussen finder sin gamle form, så sådan en aftale bliver højst aktuel til slut i vinduet, hvor der er klarhed over, hvor langt han er efter de andre på midtbanen.
- FlæskeFrank
Andreas Bruhn.frederikshavneren skrev: Umiddelbart har jeg ikke selv de vilde bud, men med tanke på den slunkne økonomi hvem kan så være realistiske emner som afløser for Kusk?
FlæskeFrank skrev:Ikke et transferønske fra min side, men
Hvis det er en AaB'er han har kig på må det være Wichmann. Augo har jo lige forlænget, så giver det ikke meget mening af leje ham ud.
Også min tanke. Jeg kan dog have min tvivl om, hvorvidt Bruhn kan gå ind på holdet allerede i forårssæsonen. Der er virkelig stor forskel på at spille vigtige kampe mod superligaforsvarsspillere og så spille i princippet betydningsløse kampe i reserveligaen. Bruhn vil have rigtig godt af et ekstra halv-år i skyggen, så hvis bare Kusk kunne holde ud indtil sommer...Yankee skrev:Andreas Bruhn.frederikshavneren skrev: Umiddelbart har jeg ikke selv de vilde bud, men med tanke på den slunkne økonomi hvem kan så være realistiske emner som afløser for Kusk?
I øvrigt synes jeg, det er fuldstændig hovedløst at tro, at man kan erstatte vores backup-spillere som Augu, Wichmann, PK, Søren Frederiksen m.fl. med bedre spillere. En af vores helt store styrker er netop, at vi har en stor kontinuitet i truppen - både i forhold til start-11'er og reserver, som også sørger for konkurrence i træningen. Nye spillere kræver tilvænning, med mindre de allerede er etablerede superligaspillere. Og den slags henter vi næppe ind til reservetjanser...
Kan vi holde truppen helt intakt, er vi godt rustet til foråret!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jeg overvejede Bruhn, men jeg tvivler på om han kan gå direkte ind på holdet, hvis Kusk bliver solgt i dette transfervindue. Bruhn gjorde det ganske fint i de par korte indskiftninger han fik i starten af efterårssæsonen, men her på det seneste har han ikke været i nærheden af spilletid.Yankee skrev:Andreas Bruhn.frederikshavneren skrev: Umiddelbart har jeg ikke selv de vilde bud, men med tanke på den slunkne økonomi hvem kan så være realistiske emner som afløser for Kusk?
Et vildt bud som erstatning for Kusk er en lejeaftale med Lucas. Indrømmet så virker det temmelig urealistisk, men rygterne går på at Lucas har svært ved at falde til i Amsterdam. Han har heller ikke ligefrem præsteret når han har fået chancen, hvilket han heller ikke gjorde i søndags mod Cambuur.