Ham der Emil skrev:AllanPedersen skrev:det er da helt hjernedødt.
hvis jeg i formiddags tænkte 'jeg vil da lige på stadion med en kammerat i aften og se AaB'
og så gik ind på hjemmesiden for at booke
så ville jeg blive mødt af 'alle sæder fyldte' på alle afsnit.
Og så er halvdelen af dem tomme ved kampstart.
det holder sku da ikke.. så er det fandme da også svært at skaffe folk på stadion hvis vi bilder folk ind der er fyldt
og ikke lader dem bestille
.....................
Update: Jeg har skrevet en mail til AaBs billet salg for lige at høre hvad der er foregået
For jeg kan da kun gisne om hvor mange der i løbet af dagen er gået ind på hjemmesiden og set der har været fyldt
for så ikke at kunne købe billet.. og viser sig så at der er tusindevis af tomme pladser
amatøragtigt.
AaB kan vel ikke rigtig gøre noget ved det.
Spar Nord havde købt 5000 billetter, at en del folk så ikke møder op, er vel ikke AaBs fejl.
Skide hamrende irriterende, ja! Men positivt at AaB fik solgt så mange billetter.
Emil den del der holder ikke, hjemmesiden havde udsolgt med undtagen 800 pladser på Spard Nord.
For at det skal give tilnærmelsesvist mening at der så kun er 7700 på stadion,
så er ikke en eneste af de 5000 udleveret gratis dukket op, plus ca 1000-2000 mennesker har købt og betalt billet
og heller ikke er mødt op. (og her har jeg stadig 2000 tomme pladser som buffer til sæsonkort holdere, der heller ikke er mødt op!)
Det nok nærmere realistiske scenarie er..
De fucker op i booking systemet på hjemmesiden.. holder alt for mange pladser spærret som om de er solgte.
til salg i indgangen, sponsorer, selskaber, backup, whatever, fribilletter.
og det ville være ok, hvis det så endte med 500 tomme sidde pladser.. men 7700 i alt? kun halvfyldt?
Og så er der meldt udsolgt i online booking systemet.
Det kan da let have kostet 300-400 mennesker hvis ikke mere, at de tror de ikke kan få en siddeplads.
fordi der ligger 3000 til løssalg og trækker mug nede i en indgang.