Yep, bruhn var sidste. Eneste jeg fik fat i.Mr. Larsen skrev:MHJ skrev:Hvem scorer målene guys?
15:41: AaB - Hvidovre 3-0
1-0: Mathias Wichmann
2-0: Christian Rye
3-0: AaB
Jeg tror den sidste var Andreas Bruhn, men jeg er ikke sikker (kender ikke de unge så godt endnu).
Viasat cup
Re: Sv: Viasat cup
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Re: Viasat cup
Vi møder VFF i næste kamp, Bundby møder Hvidovre 
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
A_Strandfelt
- Allstar

Vi møder Viborg i semifinalen. Fedt, at vi slipper for BIF, selvom VFF er 1'er i deres pulje.
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
Var da Ahlmann der scorede det sidste..
Ja, og så tror jeg det var Bruhn der scorede til 2-0, ikke Rye som bold.dk skriver.Viva i cazzi rossi skrev:Var da Ahlmann der scorede det sidste..
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Målscorerne har været Mathias Wichmann, Marc Storm, Marc Storm, Marc Storm, Andreas Bruhn og Viktor Ahlmann. I nævnte rækkefølge.
-
Viva i cazzi rossi
- 1. div

- Favoritspiller: Lasse Nielsen
AaBs tweet siger at det var Marc Storm, Andreas Bruhn og Ahlmann, der scorede målene. Vil jeg give dem ret i, ikke fordi at jeg specielt lagde mærke til hvem der scorede, men Wichmann scorede i hvert fald ikke i den sidste kamp.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Første mål blev scoret af Marc Storm (vores topscorer med 3 mål), det andet blev headet ind af Bruhn og det sidste blev scoret af Viktor Ahlmann.
De brøndbyfans er fandme irriterende med deres hærværk overfor Fremad Amager, deres pyro-brug inde i en fucking hal, deres forstyrrende kasten med øl og deres efterfølgende hån af Fremad Amagers fans. Lad os nu slå dem i semifinalen.
De brøndbyfans er fandme irriterende med deres hærværk overfor Fremad Amager, deres pyro-brug inde i en fucking hal, deres forstyrrende kasten med øl og deres efterfølgende hån af Fremad Amagers fans. Lad os nu slå dem i semifinalen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Nå, nu siger de sgu, at vi skal spille imod Viborg. Det er da fint, men de spurgte da Dumic om, hvordan han havde det med at skulle møde AaB i simifinalen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Kommentatorerne var med på, at vi skulle møde VFF efter det uafgjorte resultat. Det fik reporteren bare ikke lige med. Ved Brøndby-sejr skulle vi have mødt dem.Oldager skrev:Nå, nu siger de sgu, at vi skal spille imod Viborg. Det er da fint, men de spurgte da Dumic om, hvordan han havde det med at skulle møde AaB i simifinalen.
Kom så Hvidovre 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Kaare Sagan Larsen
- Superliga

Er det ikke kun hvis partneren har et job?Mr. Larsen skrev:Det er overraskende så mange der er kommet, jeg troede ikke de havde råd længere, nu hvor kontanthjælpen er taget fra dem
Re: Sv: Viasat cup
Haha!Kaare Sagan Larsen skrev:Er det ikke kun hvis partneren har et job?Mr. Larsen skrev:Det er overraskende så mange der er kommet, jeg troede ikke de havde råd længere, nu hvor kontanthjælpen er taget fra dem
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Du siger noget, krage søger selvfølgelig mageKaare Sagan Larsen skrev:Er det ikke kun hvis partneren har et job?Mr. Larsen skrev:Det er overraskende så mange der er kommet, jeg troede ikke de havde råd længere, nu hvor kontanthjælpen er taget fra dem
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
Kasse 
- Mr. Larsen
- Allstar

- Kontakt:
2-0 AaB 
Hvem scorede vores mål
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE