Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Sælg Curth, hvis de vil give lidt penge for ham. Nu har han scoret sæsonens vanvittige tre mål.
Var der nogen der så det uduelige Brøndby program på TV3 igår (onside)?
I så fald har i set reportagen af Viborg-FCM hvor bondeklubben indædt forsøger at sælge ideen om at det er et arvefjende opgør. Samtidig så man en Kristian Bak opfører sig som om man havde vundet CL finalen. Den mand er virkelig resultatet af en landmand der har parret sig med en ko på heden.
I så fald har i set reportagen af Viborg-FCM hvor bondeklubben indædt forsøger at sælge ideen om at det er et arvefjende opgør. Samtidig så man en Kristian Bak opfører sig som om man havde vundet CL finalen. Den mand er virkelig resultatet af en landmand der har parret sig med en ko på heden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Men den fest de fik smækket spontant op efter kampen på Viborg Stadion spllere og fans i mellem, var virkelig cool.
Det kunne jeg da godt være lidt misundelig over.
Det viste da trods alt ægte dedikation fra spillerne at de tog al den tid i verden der skulle til for at fejre sammen med fansene.
Vi kunne lære noget dér.
EDIT: Att Forza - jeg er enig i at Kristian Bak er den største mongol af dem alle (og det siger ikke så lidt), men skulle en AaB spiller udvise en sådan udtalt grad af sejrsglæde efter en superligakamp ville det da gøre mig virkelig glad.
Men den fest de fik smækket spontant op efter kampen på Viborg Stadion spllere og fans i mellem, var virkelig cool.
Det viste da trods alt ægte dedikation fra spillerne at de tog al den tid i verden der skulle til for at fejre sammen med fansene.
Vi kunne lære noget dér.
EDIT: Att Forza - jeg er enig i at Kristian Bak er den største mongol af dem alle (og det siger ikke så lidt), men skulle en AaB spiller udvise en sådan udtalt grad af sejrsglæde efter en superligakamp ville det da gøre mig virkelig glad.
Bienvenu Bassogog!
Enig. Nu har rigtig mange debattører i lang tid gjort en hel del for at understrege, at FCM-VFF-opgørerne bare er en parentes i historien, mens AaB-AGF-opgørerne er ægte arvefjende osv. Men man må da nok erkende, at fredagens lokalopgør smadrede AaB-AGF-kampen både på banen og på tribunerne. Der var sgu smæk på!astonvilla skrev:Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Vi kunne lære noget dér.
Fuldstændig enig der var tryk på og super stemning. Men hold kæft jeg synes det virkede latterligt kunstigt indstuderet, understreget af de reklame kvindehåndboldstrøjertyper de alle havde fået udleveret. det var fandme klamt.BoT skrev:Enig. Nu har rigtig mange debattører i lang tid gjort en hel del for at understrege, at FCM-VFF-opgørerne bare er en parentes i historien, mens AaB-AGF-opgørerne er ægte arvefjende osv. Men man må da nok erkende, at fredagens lokalopgør smadrede AaB-AGF-kampen både på banen og på tribunerne. Der var sgu smæk på!astonvilla skrev:Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Vi kunne lære noget dér.
Det var gennemført kikset og så satte deres direktør trumf på med Curth legende udtalelsen....jamen herregud det siger alt om hvor lidt baggage den klub har.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Tja, det er som man ser det. Jeg oplevede det nu ikke som hverken kunstigt, latterligt eller indstuderet.Maglau skrev:Fuldstændig enig der var tryk på og super stemning. Men hold kæft jeg synes det virkede latterligt kunstigt indstuderet, understreget af de reklame kvindehåndboldstrøjertyper de alle havde fået udleveret. det var fandme klamt.BoT skrev:Enig. Nu har rigtig mange debattører i lang tid gjort en hel del for at understrege, at FCM-VFF-opgørerne bare er en parentes i historien, mens AaB-AGF-opgørerne er ægte arvefjende osv. Men man må da nok erkende, at fredagens lokalopgør smadrede AaB-AGF-kampen både på banen og på tribunerne. Der var sgu smæk på!astonvilla skrev:Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Vi kunne lære noget dér.
Det var gennemført kikset og så satte deres direktør trumf på med Curth legende udtalelsen....jamen herregud det siger alt om hvor lidt baggage den klub har.
Bienvenu Bassogog!
På FCMs side virker det sådan ja. Men som bosiddende i Viborg er jeg ret sikker på hadet fra VFFs side er 100% ren og ægte had mod fussionsklubben i Ikast. Man hader alt hvad den klub står for og det opmærksom det har trukket fra Viborg(Silkeborg har det sikkert på samme måde) samt FCM ikke rigtig har nogen grund til at hade Viborg. Udover at en rigtig klub jo skal have en arvefjende og så er det lige blevet Viborg de fandt på...Maglau skrev:Fuldstændig enig der var tryk på og super stemning. Men hold kæft jeg synes det virkede latterligt kunstigt indstuderet, understreget af de reklame kvindehåndboldstrøjertyper de alle havde fået udleveret. det var fandme klamt.BoT skrev:Enig. Nu har rigtig mange debattører i lang tid gjort en hel del for at understrege, at FCM-VFF-opgørerne bare er en parentes i historien, mens AaB-AGF-opgørerne er ægte arvefjende osv. Men man må da nok erkende, at fredagens lokalopgør smadrede AaB-AGF-kampen både på banen og på tribunerne. Der var sgu smæk på!astonvilla skrev:Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Vi kunne lære noget dér.
Kan jeg godt følge, vi har også opbygget et gevaldigt had til retardoerne siden 1999.VanColter skrev:På FCMs side virker det sådan ja. Men som bosiddende i Viborg er jeg ret sikker på hadet fra VFFs side er 100% ren og ægte had mod fussionsklubben i Ikast. Man hader alt hvad den klub står for og det opmærksom det har trukket fra Viborg(Silkeborg har det sikkert på samme måde) samt FCM ikke rigtig har nogen grund til at hade Viborg. Udover at en rigtig klub jo skal have en arvefjende og så er det lige blevet Viborg de fandt på...Maglau skrev:Fuldstændig enig der var tryk på og super stemning. Men hold kæft jeg synes det virkede latterligt kunstigt indstuderet, understreget af de reklame kvindehåndboldstrøjertyper de alle havde fået udleveret. det var fandme klamt.BoT skrev:Enig. Nu har rigtig mange debattører i lang tid gjort en hel del for at understrege, at FCM-VFF-opgørerne bare er en parentes i historien, mens AaB-AGF-opgørerne er ægte arvefjende osv. Men man må da nok erkende, at fredagens lokalopgør smadrede AaB-AGF-kampen både på banen og på tribunerne. Der var sgu smæk på!astonvilla skrev:Megen latterliggørelse kan man med lethed klistre på bønderne fra Heden.
Vi kunne lære noget dér.
------------------------------------------------
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Midt ... 141302.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Næppe FCMs skyld, men vi kan da sagtens også have en "hvorfor hade Herning" tråd!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Kender- ... sen-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
Det virker ikke til det er så tæt på alligevel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
FCM sender kun sådan noget ud på deres betingelser. Mon ikke det kommer ud om 24 timer.jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Kender- ... sen-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
-
jensemand57
- Allstar

Det virker nu ret sikkert. Man kan kun være lidt misundelig på FCM. Det er investorer, der har puttet penge i dette skifte. Hvor er AaBs investorer henne i og omkring feriepengesagen m.m?jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Kender- ... sen-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
Mon ikke også der er et lægetjek, der skal overstås føsrst. Og så er det jo under alle omstændigheder børsen, der skal have besked først. Så Rune kan naturligvis aldrig bekræfte noget overfor en eller anden tilfældig journalist, der ringer.Eksil skrev:FCM sender kun sådan noget ud på deres betingelser. Mon ikke det kommer ud om 24 timer.jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Kender- ... sen-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
Og her kom meddelsen: http://www.gxgmarkets.com/da/component/ ... HUG1755895" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, det var også noget i den stil jeg tænkte var tilfældet.FCM skrev:Mon ikke også der er et lægetjek, der skal overstås føsrst. Og så er det jo under alle omstændigheder børsen, der skal have besked først. Så Rune kan naturligvis aldrig bekræfte noget overfor en eller anden tilfældig journalist, der ringer.Eksil skrev:FCM sender kun sådan noget ud på deres betingelser. Mon ikke det kommer ud om 24 timer.jonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-Kender- ... sen-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;Eksil skrev:Jacob Poulsen hjem fra Monaco - de går efter det i år.
Og her kom meddelsen: http://www.gxgmarkets.com/da/component/ ... HUG1755895" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved du hvad det rent økonomiske ligger i for Poulsen, altså om Monaco betaler noget løn i den periode han skulle være hos dem, eller hvordan.
Men flot køb, helt sikkert. Hvis han er i form ligner det en forstærkning.
Lad os håbe han lige skal bruge et halvt år på at komme i form
Jeg tænker iøvrigt at hvis vi lå i samme position som FCM, med så stor chance for at blive mester, og en evt direkte ChL plads, så skulle der da også nok være en eller flere til at spytte i kassen. Succes avler succes.