Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
Jeg er ret overbevist om at der IKKE er direkte kval til cl på spil.
Sendt fra min SM-T315 med Tapatalk
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Du har ret - det hedder 3. kvalrunde (ud af 4) for både den danske Mester og sølvvinder. Desuden Europaligakval for Pokalvinderen, bronzevinderen og nr. 4 i ligaen.Dahl9000 skrev:Jeg er ret overbevist om at der IKKE er direkte kval til cl på spil.
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... s2014.html
Rigtigt gode chancer for AaB tilbage i Europa til efteråret! Må det blive smukkere end de seneste to gange
Lindmark / Vendelbokartellet
Også på Facebook er bastarden mere irriterende end gennemsnitligt! Alt for mange udråbstegn, og træls brug af caps!
Så foretrækker jeg godt nok den lidt mere formelle stil!

Disclaimer: Jeg fik statussen op på min mobil, fordi en FB ven havde liket opslaget. Overvejer seriøst at un-friende vedkommende!
Disclaimer: Jeg fik statussen op på min mobil, fordi en FB ven havde liket opslaget. Overvejer seriøst at un-friende vedkommende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
præsenterer & Fanlounge...le Cid skrev:Også på Facebook er bastarden mere irriterende end gennemsnitligt! Alt for mange udråbstegn, og træls brug af caps!
PS: Un-friend den 'ven' øjeblikkeligt!
Lindmark / Vendelbokartellet
havde man forventet andet end stavefejl fra indavlsfolket?Lindmark skrev:præsenterer & Fanlounge...le Cid skrev:Også på Facebook er bastarden mere irriterende end gennemsnitligt! Alt for mange udråbstegn, og træls brug af caps!
PS: Un-friend den 'ven' øjeblikkeligt!
Det er jo begrænset hvor meget dansk de lærer i staldene.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
http://www.bold.dk/nyt/DBU-undersoeger-Jens-Oergaard" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt fra Jens Øgaard. Han bestod åbenbart til sidst, selvom det åbenbart skulle være så svært at blive agent.
Nyt fra Jens Øgaard. Han bestod åbenbart til sidst, selvom det åbenbart skulle være så svært at blive agent.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han havde vel svært ved at overholde reglerne, noget som kendertegner hele hans tid i sportenjonas386 skrev:http://www.bold.dk/nyt/DBU-undersoeger-Jens-Oergaard
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Vestegnsgaesten
- 2. div

- Favoritspiller: Khalid Boulahrouz
Ha ha heller ikke her - havde faktisk frygtet at Per Rud kunne finde på at forsøge... Desuden har han ikke spillet en reel fodboldkamp i over et år!!thomasjn skrev:Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakob Poulsen skal nok blive en gevinst for FCM, det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tror blot ikke det når at blive i foråret. Sidst han var ude af kampform, tog det også en halvsæson for at ham at finde tilbage til et fornuftigt niveau.Vestegnsgaesten skrev:Ha ha heller ikke her - havde faktisk frygtet at Per Rud kunne finde på at forsøge... Desuden har han ikke spillet en reel fodboldkamp i over et år!!thomasjn skrev:Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Vestegnsgaesten
- 2. div

Hvis de fortsat skal eksistere efter sommerferien på et vist niveau er jeg ret sikker på at han skal præstere - som jeg ser det satser de 100 % på et mesterskab. Et mesterskab som - jeg ser det - er det eneste der kan redde dem! Som tingene er nu kan de IKKE leve op til DBU's økonomiske krav. For at de fortsat skal kunne eksistere skal de jo iflg egne udmeldinger bruge 50 mio + hvilket jeg finder urealistisk at de kan hive hjem på en emission - grunden til dette er:Pastorius skrev:Jakob Poulsen skal nok blive en gevinst for FCM, det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tror blot ikke det når at blive i foråret. Sidst han var ude af kampform, tog det også en halvsæson for at ham at finde tilbage til et fornuftigt niveau.Vestegnsgaesten skrev:Ha ha heller ikke her - havde faktisk frygtet at Per Rud kunne finde på at forsøge... Desuden har han ikke spillet en reel fodboldkamp i over et år!!thomasjn skrev:Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
1/ Alle spillere af værdi er pantsat via PS - dvs der er ingen egenkapital i deres trup.
2/ De har ingen reelle aktiver alt er lejet og pantsat
3/ Deres talentskole er efterhånden i ruiner pga manglende kapital
Forskellen på dem og jer er især at i ikke har pantsat nogen ting - i ejer stadigvæk selv. I har taget det seje træk hvilket bør inspirere investorere til at putte penge i AaB. Der er fortsat stor værdi i AaB der er en hæderkronet gammel traditionsklub - modsat Midtafrika der er et fusioneret misfoster der aldrig har vundet noget... Hvis man lægger summen af alt sammen er det - i min verden - langt mere fortrøstningsfuldt at være AaBer end Afrikaner...
Man har da lov at håbe, men jeg tror ikke du har ret, jeg tror at de er klar med kapital i baggrunden - jyder råber bare ikke lige så højt om pengesager, som i gør ovre på vestegnen.Vestegnsgaesten skrev:Hvis de fortsat skal eksistere efter sommerferien på et vist niveau er jeg ret sikker på at han skal præstere - som jeg ser det satser de 100 % på et mesterskab. Et mesterskab som - jeg ser det - er det eneste der kan redde dem! Som tingene er nu kan de IKKE leve op til DBU's økonomiske krav. For at de fortsat skal kunne eksistere skal de jo iflg egne udmeldinger bruge 50 mio + hvilket jeg finder urealistisk at de kan hive hjem på en emission - grunden til dette er:Pastorius skrev:Jakob Poulsen skal nok blive en gevinst for FCM, det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tror blot ikke det når at blive i foråret. Sidst han var ude af kampform, tog det også en halvsæson for at ham at finde tilbage til et fornuftigt niveau.Vestegnsgaesten skrev:Ha ha heller ikke her - havde faktisk frygtet at Per Rud kunne finde på at forsøge... Desuden har han ikke spillet en reel fodboldkamp i over et år!!thomasjn skrev:Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
1/ Alle spillere af værdi er pantsat via PS - dvs der er ingen egenkapital i deres trup.
Forskellen på dem og jer er især at i ikke har pantsat nogen ting - i ejer stadigvæk selv. I har taget det seje træk hvilket bør inspirere investorere til at putte penge i AaB. Der er fortsat stor værdi i AaB der er en hæderkronet gammel traditionsklub - modsat Midtafrika der er et fusioneret misfoster der aldrig har vundet noget... Hvis man lægger summen af alt sammen er det - i min verden - langt mere fortrøstningsfuldt at være AaBer end Afrikaner...
Det kan også godt være at deres værdier er pantsat, men jeg tror at dem der har pant, har afskrevet pengene og kommer der noget ind på den kant, bliver de sikkert geninvesteret.
Det kan godt være vi i AaB har taget det lange seje træk, men det bekymrer mig rigtig meget at vi ikke hører noget som helst om en snarlig kapitaludvidelse eller en afklaring på feriepengesagen. Jeg er meget nervøs for vi endnu ikke har nået bunden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Vestegnsgaesten
- 2. div

De Midtjyder der har penge har dem af en grund - de smider dem ikke i sorte huller! Jeg tror ikke de får fremskaffet den nødvendige kapital - iflg forlydender på deres fanfora har de ikke vist sig nogen med økonomisk opbakning endnu. JP som spiller er jo også et PS givet af hessel... 50 mio er rimeligt mange penge at fremskaffe ( medmindre man hedder Aldo) og jeg vil se det før jeg tror det. Det med de pantsatte spillere er det største problem - da gevinsten ved et salg af Igboun til 12 mio ville give dem 3 mio - resten tager investorerne - og tro mig, de har ikke afskrevet deres PS. De lavede netop et PS for at sikre de penge de gav klubben!!Pastorius skrev:Man har da lov at håbe, men jeg tror ikke du har ret, jeg tror at de er klar med kapital i baggrunden - jyder råber bare ikke lige så højt om pengesager, som i gør ovre på vestegnen.Vestegnsgaesten skrev:Hvis de fortsat skal eksistere efter sommerferien på et vist niveau er jeg ret sikker på at han skal præstere - som jeg ser det satser de 100 % på et mesterskab. Et mesterskab som - jeg ser det - er det eneste der kan redde dem! Som tingene er nu kan de IKKE leve op til DBU's økonomiske krav. For at de fortsat skal kunne eksistere skal de jo iflg egne udmeldinger bruge 50 mio + hvilket jeg finder urealistisk at de kan hive hjem på en emission - grunden til dette er:Pastorius skrev:Jakob Poulsen skal nok blive en gevinst for FCM, det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tror blot ikke det når at blive i foråret. Sidst han var ude af kampform, tog det også en halvsæson for at ham at finde tilbage til et fornuftigt niveau.Vestegnsgaesten skrev:Ha ha heller ikke her - havde faktisk frygtet at Per Rud kunne finde på at forsøge... Desuden har han ikke spillet en reel fodboldkamp i over et år!!thomasjn skrev:Den transfer skræmmer mig faktisk ikke. Har aldrig set det store lys i Jakob Poulsen og jeg kunne godt forestille mig, at han er en spiller som skal bruge en del tid for at komme op i omdrejninger igen. Så jeg er ikke nødvendigvis overbevist om, at han tilfører FCM den kvalitet der kan gøre dem lige så suveræne i foråret. Måske på den lange bane, men ikke på den korte.
Det kan også godt være at deres værdier er pantsat, men jeg tror at dem der har pant, har afskrevet pengene og kommer der noget ind på den kant, bliver de sikkert geninvesteret.
Det kan godt være vi i AaB har taget det lange seje træk, men det bekymrer mig rigtig meget at vi ikke hører noget som helst om en snarlig kapitaludvidelse eller en afklaring på feriepengesagen. Jeg er meget nervøs for vi endnu ikke har nået bunden.
Det lange seje træk er godt. Jeg ville ikke være urolig for fremtiden - hvis det for alvor brænder tror jeg på at rigtigt mange er villige til at spytte i kassen - ellers ville Nordjylland være uden flagskib!! Det er vel meget naturligt at kommende investorere vil se enden på feriepengesagen - ellers kender de ikke størrelsen på AaB's kapitalbehov. På den måde slipper de for at skulle lave to emissioner.... Og dermed betale to gange for samme ydelse.
Som sagt. Så er jyder ikke nogen der råber op, hvis de smider penge til højre og venstre - de gør det helst lidt diskret. For en jyde er det at give penge ud, lidt som at få amputeret en legmesdel - det er ikke noget man bare gør.Vestegnsgaesten skrev: De Midtjyder der har penge har dem af en grund - de smider dem ikke i sorte huller! Jeg tror ikke de får fremskaffet den nødvendige kapital - iflg forlydender på deres fanfora har de ikke vist sig nogen med økonomisk opbakning endnu. JP som spiller er jo også et PS givet af hessel... 50 mio er rimeligt mange penge at fremskaffe ( medmindre man hedder Aldo) og jeg vil se det før jeg tror det. Det med de pantsatte spillere er det største problem - da gevinsten ved et salg af Igboun til 12 mio ville give dem 3 mio - resten tager investorerne - og tro mig, de har ikke afskrevet deres PS. De lavede netop et PS for at sikre de penge de gav klubben!!
Det lange seje træk er godt. Jeg ville ikke være urolig for fremtiden - hvis det for alvor brænder tror jeg på at rigtigt mange er villige til at spytte i kassen - ellers ville Nordjylland være uden flagskib!! Det er vel meget naturligt at kommende investorere vil se enden på feriepengesagen - ellers kender de ikke størrelsen på AaB's kapitalbehov. På den måde slipper de for at skulle lave to emissioner.... Og dermed betale to gange for samme ydelse.
Men tag ikke fejl, kan man finde på en god undskyldning, så kan de godt sidde løst nok. Der er i deres ejerkreds i hvert fald én der kunne redde dem uden problemer, hvis de kunne finde en måde at gøre det på, så han ikke fremstod som benamputeret eller det der var værre efterfølgende, så skal de nok få deres penge. Lad tiden vise hvem der har ret.
Dem har vi desværre for få af i Nordjylland.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er altså "kun" 25 mio vi skal have ind, og der arbejdes på en aktieemission her i foråret, som utvivlsomt vil gå igennem. Mesterskab eller ej - vi skal nok være her i næste sæson også (og et mesterskab giver jo heller ikke 50 mio...).Vestegnsgaesten skrev: De Midtjyder der har penge har dem af en grund - de smider dem ikke i sorte huller! Jeg tror ikke de får fremskaffet den nødvendige kapital - iflg forlydender på deres fanfora har de ikke vist sig nogen med økonomisk opbakning endnu. JP som spiller er jo også et PS givet af hessel... 50 mio er rimeligt mange penge at fremskaffe ( medmindre man hedder Aldo) og jeg vil se det før jeg tror det. Det med de pantsatte spillere er det største problem - da gevinsten ved et salg af Igboun til 12 mio ville give dem 3 mio - resten tager investorerne - og tro mig, de har ikke afskrevet deres PS. De lavede netop et PS for at sikre de penge de gav klubben!!
Kan ikke se, hvorfor AaBs situation skulle være bedre: egenkapitalen ER væk, feriepengesagen truer, den største profil har en frikøbsklausul på 4.5 mio og villigheden til at smide penge i klubben virker lille (i modsætningen til FCM, hvor vi jo i det netop overståede vindue så, at der står investorer klar, til at smide penge i spillere til klubben). Det er sådan set AaB, der har behov for 50 mio for bare at overleve.
Men ingen tvivl om, at det er BIF, der er den mest uansvarligt ledede klub i DK lige nu - men der er åbenbart uudtømmelige lommer i den nye ejerkreds.
Såvidt jeg husker skulle der være flere sponsorere klar til at smide penge i klubben, men at feriepenge sagen skal løses først. Så det er ikke rigtigt det du siger.og villigheden til at smide penge i klubben virker lille
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
50 mio. for at overleve? Hvor i alverden får du det tal fra?FCM skrev:Det er altså "kun" 25 mio vi skal have ind, og der arbejdes på en aktieemission her i foråret, som utvivlsomt vil gå igennem. Mesterskab eller ej - vi skal nok være her i næste sæson også (og et mesterskab giver jo heller ikke 50 mio...).Vestegnsgaesten skrev: De Midtjyder der har penge har dem af en grund - de smider dem ikke i sorte huller! Jeg tror ikke de får fremskaffet den nødvendige kapital - iflg forlydender på deres fanfora har de ikke vist sig nogen med økonomisk opbakning endnu. JP som spiller er jo også et PS givet af hessel... 50 mio er rimeligt mange penge at fremskaffe ( medmindre man hedder Aldo) og jeg vil se det før jeg tror det. Det med de pantsatte spillere er det største problem - da gevinsten ved et salg af Igboun til 12 mio ville give dem 3 mio - resten tager investorerne - og tro mig, de har ikke afskrevet deres PS. De lavede netop et PS for at sikre de penge de gav klubben!!
Kan ikke se, hvorfor AaBs situation skulle være bedre: egenkapitalen ER væk, feriepengesagen truer, den største profil har en frikøbsklausul på 4.5 mio og villigheden til at smide penge i klubben virker lille (i modsætningen til FCM, hvor vi jo i det netop overståede vindue så, at der står investorer klar, til at smide penge i spillere til klubben). Det er sådan set AaB, der har behov for 50 mio for bare at overleve.
Men ingen tvivl om, at det er BIF, der er den mest uansvarligt ledede klub i DK lige nu - men der er åbenbart uudtømmelige lommer i den nye ejerkreds.
Må jeg iøvrigt minde om at FCM så sent som i slutningen af oktober budgetterede med et minus på 10-16 mio. før transfers - et minus der næppe bliver mindre af at man henter Poulsen hjem, og at jeres egenkapital pr. 1. juli var godt 17 mio. Desuden truer feriepengesagen vel også i det midtjyske.
Hvorfor er det du formoder vi skulle have brug for at hente dobbelt så mange rare millioner ind som i har? Hvor meget tror du i har tilbage på kistebunden nu, og tror du virkelig i har spillere som klubben reelt kan tjene flere penge på at sælge, end vi kan ved at sælge f.eks. Kusk og Thomsen?
Når det er sagt, er jeg nu også sikker på at FCM har tilpas pengestærke folk i baglandet til at sikre en kommende aktie emission, men man skal da være blind for ikke at se der gambles i det midtjyske i øjeblikket, omend det naturligvis ikke er på højde med hvad der sker i Brøndby.
Det kommer jo lidt an på, hvor meget man regner med, at I skylder i feriepengesagen, men tallet er ikke bare taget ud af den blå luft: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ner-kroner" onclick="window.open(this.href);return false;Jesper Schmidt skrev:50 mio. for at overleve? Hvor i alverden får du det tal fra?
Det forventede minus i indeværende regnskabsår er netop baggrunden for, at vi skal have hentet penge hjem i foråret - så det er såmænd indregnet i det, som jeg skrev. JP (og hans løn) er betalt af investorer, så det påvirker ikke noget jvf den børsmeddelelse, der blev sendt ud, da han blev hentet. Feriepengesagen har man efter sigende under kontrol, hvor der i forrige regnskabsår blev hensat de penge, som man forventede man skulle af med. Hvorvidt det holder kan man jo kun gisne om, men direkte adspurgt på sidste generalforsamling svarede Johnny Rune, at det stadig holdt. Under alle omstændigheder har der ikke været nævnt beløb i nærheden af 20 mio som i AaB.Jesper Schmidt skrev:Må jeg iøvrigt minde om at FCM så sent som i slutningen af oktober budgetterede med et minus på 10-16 mio. før transfers - et minus der næppe bliver mindre af at man henter Poulsen hjem, og at jeres egenkapital pr. 1. juli var godt 17 mio. Desuden truer feriepengesagen vel også i det midtjyske.
Fordi jeres egenkapital allerede er væk (det er vores først til sommer) og I skylder markant mere end os i feriepenge.Jesper Schmidt skrev:Hvorfor er det du formoder vi skulle have brug for at hente dobbelt så mange rare millioner ind som i har?
Investorerne har jo et max for hvor meget de skal have tilbage (21 mio). Så hvis vi fx havde solgt Erik for 15 mio i dette vindue, så var resten af transferrettighederne stort set tilbage på vores hænder. Så ja, vi skal nok tjene flere penge på spillersalg end jer også i fremtiden.Jesper Schmidt skrev:tror du virkelig i har spillere som klubben reelt kan tjene flere penge på at sælge, end vi kan ved at sælge f.eks. Kusk og Thomsen?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Midtafrika skylder 15 millioner i feriepenge og 20 millioner i u-landsbistand. Så er det nævnt og ophøjet til sandhed.FCM skrev:Det kommer jo lidt an på, hvor meget man regner med, at I skylder i feriepengesagen, men tallet er ikke bare taget ud af den blå luft: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ner-kroner" onclick="window.open(this.href);return false;Jesper Schmidt skrev:50 mio. for at overleve? Hvor i alverden får du det tal fra?
Det forventede minus i indeværende regnskabsår er netop baggrunden for, at vi skal have hentet penge hjem i foråret - så det er såmænd indregnet i det, som jeg skrev. JP (og hans løn) er betalt af investorer, så det påvirker ikke noget jvf den børsmeddelelse, der blev sendt ud, da han blev hentet. Feriepengesagen har man efter sigende under kontrol, hvor der i forrige regnskabsår blev hensat de penge, som man forventede man skulle af med. Hvorvidt det holder kan man jo kun gisne om, men direkte adspurgt på sidste generalforsamling svarede Johnny Rune, at det stadig holdt. Under alle omstændigheder har der ikke været nævnt beløb i nærheden af 20 mio som i AaB.Jesper Schmidt skrev:Må jeg iøvrigt minde om at FCM så sent som i slutningen af oktober budgetterede med et minus på 10-16 mio. før transfers - et minus der næppe bliver mindre af at man henter Poulsen hjem, og at jeres egenkapital pr. 1. juli var godt 17 mio. Desuden truer feriepengesagen vel også i det midtjyske.
Fordi jeres egenkapital allerede er væk (det er vores først til sommer) og I skylder markant mere end os i feriepenge.Jesper Schmidt skrev:Hvorfor er det du formoder vi skulle have brug for at hente dobbelt så mange rare millioner ind som i har?
Investorerne har jo et max for hvor meget de skal have tilbage (21 mio). Så hvis vi fx havde solgt Erik for 15 mio i dette vindue, så var resten af transferrettighederne stort set tilbage på vores hænder. Så ja, vi skal nok tjene flere penge på spillersalg end jer også i fremtiden.Jesper Schmidt skrev:tror du virkelig i har spillere som klubben reelt kan tjene flere penge på at sælge, end vi kan ved at sælge f.eks. Kusk og Thomsen?
Hader København!
Ah, seriøst - Troelsen?FCM skrev:Det kommer jo lidt an på, hvor meget man regner med, at I skylder i feriepengesagen, men tallet er ikke bare taget ud af den blå luft: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ner-kroner" onclick="window.open(this.href);return false;Jesper Schmidt skrev:50 mio. for at overleve? Hvor i alverden får du det tal fra?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert