MEGA billedtråd
-
seamann
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: MEGA billedtråd
Det er sateme da også vanvittigt. Løver der æder giraffer. Det næste bliver vel muslimer der spiser leverpostej! Løverne i zoo skal have hø, halm og agurker.limey skrev:
Janteloven eksisterer IKKE!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Og en lind strøm af LimfjordsportereKøllen I Møllen skrev:Det er sateme da også vanvittigt. Løver der æder giraffer. Det næste bliver vel muslimer der spiser leverpostej! Løverne i zoo skal have hø, halm og agurker.limey skrev:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvis I er på Facebook så gå lige ind og find Zoologisk Have. De har lavet en post hvor de forklarer hvorfor Marius (suk) måtte lade livet. I kommentarfeltet er der efterfølgende de mest vanvittige svar. Moderne dyreaktivister er altså rimelig scary.Køllen I Møllen skrev:Det er sateme da også vanvittigt. Løver der æder giraffer. Det næste bliver vel muslimer der spiser leverpostej! Løverne i zoo skal have hø, halm og agurker.limey skrev:
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Sådan nogle tosser aner ikke hvor meget de skader en god sag. Der er masser af fornuftige grunde til at slå et slag for dyrevelfærd, men det hysteri her giver bare folk en undskyldning for at tune ellers saglige argumenter ud. Det er næsten værre end ungdomspolitik.limey skrev:Hvis I er på Facebook så gå lige ind og find Zoologisk Have. De har lavet en post hvor de forklarer hvorfor Marius (suk) måtte lade livet. I kommentarfeltet er der efterfølgende de mest vanvittige svar. Moderne dyreaktivister er altså rimelig scary.Køllen I Møllen skrev:Det er sateme da også vanvittigt. Løver der æder giraffer. Det næste bliver vel muslimer der spiser leverpostej! Løverne i zoo skal have hø, halm og agurker.limey skrev:
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg tror ikke der er tale om dyre aktivister, men derimod EB segmentet der jo gerne forarges over alt, og vel generelt er pisse ligeglade med dyr, og stadig køber lørdagskyllinger, masse produceret svine kød og hvad ved jeg. Det var jo det samme med den der hund, Thor, eller hvad den hed.
Det er jo nemt nok at skrive en masse ting på nettet, men derefter så at gøre det er der ofte lang vej.
Det er jo nemt nok at skrive en masse ting på nettet, men derefter så at gøre det er der ofte lang vej.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
seamann
Det viser sig jo så også at det ikke er zoo, der står bag.
http://www.jyllands-posten.dk/premium/s ... girafdrab/
http://www.jyllands-posten.dk/premium/s ... girafdrab/
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Ah en klasiker. Jeg vil faktisk mene at noget af det bedste ved det brev er underskriften fra den person der svarer.le Cid skrev:
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Man kan bare se at der har været smæk på det opgør fra start til slut. Herligt.Flower skrev:Istanbul derby...
Lindmark / Vendelbokartellet
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus