Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
-
jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
limey skrev:
Jeg har set mange perverse ting på nettet i min tid, men det her overgår sgu det meste.
Hvor er TV3, når man har brug for dem??
Den mand SKAL jo bare foreviges i en reality-serie. Kristians Verden... Dianas dumrian... Den største taber...
Amalie - eat your heart out!
-
doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
limey skrev:
Jeg har set mange perverse ting på nettet i min tid, men det her overgår sgu det meste.
Ha ha ha 'Har Razak (Pimpong) og Betinna reddet trådede ud efter episoden på toilettet?
Det lyder fandme slibrigt!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Oh god hvor er det genialt... Årest hidtil største grin!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
Hanga skrev:
Det er sikkert også dem, der laver Helt Normalt!

Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
le Cid skrev:Hanga skrev:

Det skulle man ikke tro, for det her er faktisk ret underholdende.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
le Cid
- Allstar

- Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx
MHJ skrev:le Cid skrev:Hanga skrev:

Det skulle man ikke tro, for det her er faktisk ret underholdende.
Selvom ikke alt på Helt Normalt er langt over Finn Nørbygaard niveauet, så er der også guldkorn imellem. Eksempelvis ligger WulffMorgenthaler ret højt på mit sjovhedsbarometer!
Men ok - BachBak.dk er alligevel sjovere og mere langt ude!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Eksil
- Allstar

Det er ikke populært herinde, men det er godt nok fryd at se FCM prygle FCK.
Dansk fodbold har ikke godt af en klub kan købe mesterskabet hvert år.
-
Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
-
Kontakt:
Eksil skrev:Det er ikke populært herinde, men det er godt nok fryd at se FCM prygle FCK.
vi har fået 2 igen, Bundby og FCK.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Eksil skrev:Det er ikke populært herinde, men det er godt nok fryd at se FCM prygle FCK.
Google Translate møder Ekstra Bladet. Specielt kommentaren efter 5 min er uvurderlig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... #livetekst
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
Eksil
- Allstar

Elvis lever skrev:Eksil skrev:Det er ikke populært herinde, men det er godt nok fryd at se FCM prygle FCK.
Google Translate møder Ekstra Bladet. Specielt kommentaren efter 5 min er uvurderlig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... #livetekst
Hvordan kan du lade dig fornærme af:
"UHH! Vetokele forbipasserer FCM-stopperne, der stopper i vinden, da FCK-angriberen sætter fart. Lössl stormer ud, men det er Vetokele, der når bolden først. Han formår dog ikke at dreje bolden forbi Lössl, der opulent kommer ud og dækker sit mål."
?
-
Brent
- Allstar

puha, jeg magter ikke at se fesne disco Glenn fejre et mesterskab, så hellere FCK hvis det skal være.
AaB - the Nordic gateway to Europe
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Dyb, dyb respekt for det stykke arbejde FCM ligger inde i Parken. De tør og de kan.
Flot.
Tillykke med Mesterskabet til Disco Glenn og hans jungs.
Bienvenu Bassogog!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
astonvilla skrev:Dyb, dyb respekt for det stykke arbejde FCM ligger inde i Parken. De tør og de kan.
Flot.
Ro på... Vi har stadig 2 kampe imod dem og FCK også en enkelt.. Vil ikke sende guldet til midtjylland endnu.
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Funky
- Allstar

white splash skrev:astonvilla skrev:Dyb, dyb respekt for det stykke arbejde FCM ligger inde i Parken. De tør og de kan.
Flot.
Ro på... Vi har stadig 2 kampe imod dem og FCK også en enkelt.. Vil ikke sende guldet til midtjylland endnu.
Der er ikke grund til at forvente andet end at FCM på det mentale plan lige har givet sig selv et enormt skud midtjysk Ørnen-fra-Herning EPO, som de kan køre på et stykke tid fremover.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Funky skrev:white splash skrev:astonvilla skrev:Dyb, dyb respekt for det stykke arbejde FCM ligger inde i Parken. De tør og de kan.
Flot.
Der er ikke grund til at forvente andet end at FCM på det mentale plan lige har givet sig selv et enormt skud midtjysk Ørnen-fra-Herning EPO, som de kan køre på et stykke tid fremover.
Jeg siger heller ikke at de ikke er favoritter, for det er de, men der kan stadigvæk gå gummiben i den osv...
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
thomasjn
- Allstar

Flot af FCM. Synes stadig vi skal gå efter skabet, men bliver det ikke os så meget helelre FCM end BIF/FCK. For det andet er FCM nok så meget på spanden de næppe kan holde sammen på holdet.
-
Forza
- Allstar

Uanset hvor meget jeg hader bønderne så må man tage hatten af for den indsats de leverer i parken.
Kunne godt tænke mig AaB kunne prøve at stille op uden at give op på forhånd når de møder FCK på udebane.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
thomasjn
- Allstar

Forza skrev:Uanset hvor meget jeg hader bønderne så må man tage hatten af for den indsats de leverer i parken.
Kunne godt tænke mig AaB kunne prøve at stille op uden at give op på forhånd når de møder FCK på udebane.
Meget enig, en ting er jo at tabe i Parken - det er desværre ikke nogen unormal ting i dansk fodbold. Men man kan da i det mindste gå ud og byde dem op til kamp. Så meget bedre er de altså heller ikke.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 3. mar 2014, 12:24
thomasjn skrev:Forza skrev:Uanset hvor meget jeg hader bønderne så må man tage hatten af for den indsats de leverer i parken.
Meget enig, en ting er jo at tabe i Parken - det er desværre ikke nogen unormal ting i dansk fodbold. Men man kan da i det mindste gå ud og byde dem op til kamp. Så meget bedre er de altså heller ikke.
Vores statistik i Parken er grotesk

Hold som FCM, OB og AGF kan sagtens give københavnerne kamp til stregen og jævnligt nappe point, mens vi derimod altid bliver kørt ud på røv og albuer. Der er helt sikkert også noget mentalt i det, jeg synes altid at det kan ses i flere af spillernes øjne når de går ind på Parkens grønsvær. Nervøsiteten er til at tage og føle på. Det er især de rutinerede der altid stempler helt ud.
Selv hold som Køge, Lyngby og Sønderjyske kan i nogle kampe give FCK moderat modstand, vi derimod ligner et ynglingehold. Der er hold der bedre kan matche FCK fysisk end os, men FCM, AGF og OB har gentagne gange også spillemæssigt sat FCK under pres.
-
FCM
- Landshold

gravballe skrev:
Men har man bare lidt brikker at flytte rundt med, så ved man også at AaB ikke skylder 20m i ferie penge
Den lader vi lige stå. Så fandt vi da ud af, hvem der havde flest brikker at flytte med.