Kamptråd: Brøndby IF - AaB, søndag d. 23. februar 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, søndag d. 23. februar 2014

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. feb 2014, 21:23

Svær udebane. Det er fint med point, selvom det er lidt bittert. Nå, men Brøndby var nok også bedst på deres pløjemark. Lad os håbe, at vores egen bane er noget bedre, hvilket den jo også plejer at være. Spændende mod Vestsjælland, hvor både Würtz og KEP har karantæne. Lad os se Kasper P. og Augo træde i karakter, og så håber jeg at Dalle og AK er klar. PK var skidt i dag, synes jeg.

Nicolai Larsen - Gjorde det, som altid, godt. En rigtig god kamp af Larsen.
PK - Han bliver snydt flere gange, og han kan ikke løbe det op, som Dalle kan. Han er sat når han er sat.
KEP - Lidt under middel. Hans samarbejde med Thelander er ikke det bedste - endnu.
Thelander - Lidt under middel. Han placerer sig dårligt og er helt væk ved målet til 2-2. Heldigvis ved vi, at han kan gøre det meget bedre.
Ahlmann - Super fin kamp af Ahlmann. Næste gang skal han bare ikke dække 125 kg. Zohore.

Thomsen og Kusk lider på denne pløjemark. Især Kusk. Han prøver på meget, men det går ikke hans vej i 2, halvleg.

Hvorfor kan Jönsson ikke spille mere end 60 minutter?! Håber sgu snart vi kan se ham i en hel kamp. De har prøvet at klargøre ham, men han kører stadig ikke for fuldt blus. Fin kamp af ham. Han havde det selvfølgelig svært på grund af det enorme pres fra Brøndbyspillerne, men han gjorde det fint.
Spalvis havde ikke meget at arbejde med, men han efterlod et godt indtryk, og gjorde det fornuftigt med det han fik. Han brænder dog en stor chance, som Jönsson heldigvis omsætter.

Store chancer til begge hold og en pointdeler er vel ok, selvom BIF gjorde det godt.

Ser frem til Århus på onsdag.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 23. feb 2014, 21:24

Sandsynligvis nok et fair resultat, omend vi burde have holdt dem fra scoring til sidst. Med det spil som BIF lagde for dagen er der nok en del flere end os som får problemer med dem. Så i hvert fald godt at vi holder distancen til dem.

Personligt føler jeg at jeg fik brygget en ret hææftig brandert som jeg troede, at jeg skulle bruge til at gære Valbys (stille) gader usikker (for mig selv). Men så kan jeg jo møde på arbejde i morgen i stedet for.

Og utroligt ensidige kommentatorer, hvilket jo mindede om at se landsholdet. At man så kan læse det samme på BT eller EB som I linker til er vel lort i deres egne suppe. Ved at sensations aviserne sælger bedre i Jylland end på Sjælland, så man kan jo håbe, at der er nogen der dropper deres abonnement.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. feb 2014, 21:25

Jeg synes da EB plejer at være gode til det med opdateringer, og hvad er chancen så lige for, at en af de få BIF-fans med et rigtigt arbejde skal kommentere den. Det sker vel kun én gang i 100 år.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 23. feb 2014, 21:25

Rasmus skrev:
Eksil skrev:Billede
JA det er sgu flot....!

Hold da kæft, mand!!!! :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

Så sidder man og kan ikke finde ud af, om man skal være tilfreds med et point på de pisgule abekattes belortede hjemmebane, eller om man skal være sur over to tabte point....og så ser man det svineri der! Så er man da ikke i tvivl om sit humør længere. :@ :@ :@

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 23. feb 2014, 21:26

Det var som frygtet ikke helt nemt åbne ude mod bif med deres nuværende hold, 1. halvleg var meget lige men 2. halvleg sad de mest på kampen selvom det ikke blev til mere end et par halve chancer.

Der er plads til forbedringer, meget typisk efter den første kamp efter pausen, de fleste spillere skal lige op i gear igen. Også derfor jeg ser lidt betænkeligt hen imod den en anden vigtig kamp, mod Agf i pokalen. Havde hellere haft den længere henne, men så må vi håbe vi fik banket noget af rusten af i dag.

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlæg af abbifar » 23. feb 2014, 21:27

Oldager skrev:Svær udebane. Det er fint med point, selvom det er lidt bittert. Nå, men Brøndby var nok også bedst på deres pløjemark. Lad os håbe, at vores egen bane er noget bedre, hvilket den jo også plejer at være. Spændende mod Vestsjælland, hvor både Würtz og KEP har karantæne. Lad os se Kasper P. og Augo træde i karakter, og så håber jeg at Dalle og AK er klar. PK var skidt i dag, synes jeg.

Nicolai Larsen - Gjorde det, som altid, godt. En rigtig god kamp af Larsen.
PK - Han bliver snydt flere gange, og han kan ikke løbe det op, som Dalle kan. Han er sat når han er sat.
KEP - Lidt under middel. Hans samarbejde med Thelander er ikke det bedste - endnu.
Thelander - Lidt under middel. Han placerer sig dårligt og er helt væk ved målet til 2-2. Heldigvis ved vi, at han kan gøre det meget bedre.
Ahlmann - Super fin kamp af Ahlmann. Næste gang skal han bare ikke dække 125 kg. Zohore.

Thomsen og Kusk lider på denne pløjemark. Især Kusk. Han prøver på meget, men det går ikke hans vej i 2, halvleg.

Hvorfor kan Jönsson ikke spille mere end 60 minutter?! Håber sgu snart vi kan se ham i en hel kamp. De har prøvet at klargøre ham, men han kører stadig ikke for fuldt blus. Fin kamp af ham. Han havde det selvfølgelig svært på grund af det enorme pres fra Brøndbyspillerne, men han gjorde det fint.
Spalvis havde ikke meget at arbejde med, men han efterlod et godt indtryk, og gjorde det fornuftigt med det han fik. Han brænder dog en stor chance, som Jönsson heldigvis omsætter.

Store chancer til begge hold og en pointdeler er vel ok, selvom BIF gjorde det godt.

Ser frem til Århus på onsdag.
Er enig i det meste, men har dog PK langt (som i laaaangt) over Thelander, og egentlig nok på højde med KEP. Han har mange fornuftige indgreb. Sandt at han et par gange bliver overløbet, men jeg synes samlet set han gør det fornuftigt.

Dermed IKKE sagt, at jeg ikke glæder mig til Dalle er klar.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 23. feb 2014, 21:40

Oldager skrev:Jeg synes da EB plejer at være gode til det med opdateringer, og hvad er chancen så lige for, at en af de få BIF-fans med et rigtigt arbejde skal kommentere den. Det sker vel kun én gang i 100 år.
Rigtigt arbejde og journalist på eb er 2 ting der bare ikke hænger sammen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. feb 2014, 21:41

jonas386 skrev:
Oldager skrev:Jeg synes da EB plejer at være gode til det med opdateringer, og hvad er chancen så lige for, at en af de få BIF-fans med et rigtigt arbejde skal kommentere den. Det sker vel kun én gang i 100 år.
Rigtigt arbejde og journalist på eb er 2 ting der bare ikke hænger sammen.
Det kan der være noget om

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. feb 2014, 21:54

Et eller andet sted kunne det være interessant med en opfølgning fra AaB Support Club og en henvendelse til Ekstra Bladet. Oven på det her kunne jeg da godt tænke mig at høre deres svar på spørgsmålene: "Hvilken grund er der til, at AaB-tilhængere igen skal følge live-updatering på eb.dk? Eller overhovedet købe jeres avis?"

Jeg kan se, at harmen er udbredt både på bold.dk og på eb.dk - også fra mange fans af andre klubber. Og seriøst: Den der "NEJ! NEJ! NEJ! 2-1 TIL AaB" er så langt ude, at det kunne være interessant at høre Ekstra Bladet forklare den.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 23. feb 2014, 21:55

Hvornår er ham Dalsgaard egentlig klar, hvis nogen ved det? AaB kan altså ikke kapere at have 2 mand ude af forsvaret efter Lasse Nielsens exit. Det holder ikke en meter, hvis det centrale forsvar skal udgøres af Thelander og en eller andet debutant, der skal hentes fra ynglinge eller reserveholdet.

Puha, ærgerligt vi ikke vinder, når nu vi kommer foran så sent. Dog kan vi ikke klage det mindste over det ene point i dag, og det havde da også næsten været synd for ham gutten på Ekstra Bladet, hvis AaB havde vundet.

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 23. feb 2014, 22:01

Mon ikke Kasper P skal spille , han gjorde det ok sidst

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af DEG » 23. feb 2014, 22:02

sulakvelidze skrev:Et eller andet sted kunne det være interessant med en opfølgning fra AaB Support Club og en henvendelse til Ekstra Bladet. Oven på det her kunne jeg da godt tænke mig at høre deres svar på spørgsmålene: "Hvilken grund er der til, at AaB-tilhængere igen skal følge live-updatering på eb.dk? Eller overhovedet købe jeres avis?"

Jeg kan se, at harmen er udbredt både på bold.dk og på eb.dk - også fra mange fans af andre klubber. Og seriøst: Den der "NEJ! NEJ! NEJ! 2-1 TIL AaB" er så langt ude, at det kunne være interessant at høre Ekstra Bladet forklare den.
Jeg har allerede skrevet til Allan Olsen, deres sportsredaktør. Skrev følgende:

"https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 2173_n.png

Det er godt jeres journalister kan forholde jer neutrale, så ved man da at man ikke skal købe jeres avis for at læse sportssektionen.

God aften.

Vh
indsæt navn"
Allan Olsen skrev: Hej "indsæt navn"

Tak for mail. Ja, den røg af sporet for vores unge livereporter. Nu skriver vores live-reportere ikke i avisen, så køb den trygt i morgen, men ellers har du ret. Det duer ikke.

Vh
Allan Olsen

Sportschef, Ekstra Bladet

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 23. feb 2014, 22:07

DEG skrev:
sulakvelidze skrev:Et eller andet sted kunne det være interessant med en opfølgning fra AaB Support Club og en henvendelse til Ekstra Bladet. Oven på det her kunne jeg da godt tænke mig at høre deres svar på spørgsmålene: "Hvilken grund er der til, at AaB-tilhængere igen skal følge live-updatering på eb.dk? Eller overhovedet købe jeres avis?"

Det er godt jeres journalister kan forholde jer neutrale, så ved man da at man ikke skal købe jeres avis for at læse sportssektionen.

God aften.

Vh
indsæt navn"

Tak for mail. Ja, den røg af sporet for vores unge livereporter. Nu skriver vores live-reportere ikke i avisen, så køb den trygt i morgen, men ellers har du ret. Det duer ikke.

Vh
Allan Olsen

Ok, fint initiativ. Og altid noget med en klokkeklar erkendelse fra Ekstra Bladet. Gid Viasat havde et gram af samme format.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 23. feb 2014, 22:08

Hehe, kan huske der var en eller anden herinde der havde skrevet til Morten Crone, fra BT, at han synes han var for BIF fikseret. Svaret var - Gaaaaaaaab. Intet andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 23. feb 2014, 22:11

Funky skrev:
Klaus skrev:Vel nogenlunde tilfredsstillende. Omvendt kan det konstateres, at salget af Lasse har kostet de to første points.

Fandens vi ikke lige kunne hente tre på FCM og lægge afstand til FCK...
Der er da ingen garanti for, at Lasse havde sikret 3 point.
Slet ikke. Ovenstående er nok skrevet i et øjebliks affekt :-) Men realistisk set stod vores centerforsvar ikke godt i dag. Heldigvis ved vi, at de kan meget mere. Thelander skal åbenbart være "chef" allerede på søndag, så han bliver godt nok kastet for løverne...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 23. feb 2014, 22:18

sulakvelidze skrev:
DEG skrev:

God aften.

Vh
indsæt navn"

Vh
Allan Olsen

Ok, fint initiativ. Og altid noget med en klokkeklar erkendelse fra Ekstra Bladet. Gid Viasat havde et gram af samme format.
Bare rolig, de udstiller deres københavneri knap så åbenlyst at de direkte skriver det, men ellers er det jo tydeligt for enhver der kan læse og forstå. Er det nok til nogen køber sprøjterne fra kbh?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Jimo
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jimo » 23. feb 2014, 22:22

Provst i Brovst skrev:
sulakvelidze skrev:
DEG skrev:

God aften.

SPOT ON !!!!! Synes også en forklaring vil være på sin plads.

Jimmy

Vh
indsæt navn"

Vh
Allan Olsen

Bare rolig, de udstiller deres københavneri knap så åbenlyst at de direkte skriver det, men ellers er det jo tydeligt for enhver der kan læse og forstå. Er det nok til nogen køber sprøjterne fra kbh?

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 23. feb 2014, 22:23

Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 23. feb 2014, 22:27

Brent skrev:Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
Fuck dig Brent
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 23. feb 2014, 22:30

Brent skrev:Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
Jo, det var en 1-1 kamp der ved lidt dele held og uheld endte 2-2.

En fin start på foråret hvis vi tager de forventede 3 point imod FCV på hjemmebane.

Besvar