Enig. Røvhul.MHJ skrev:Fuck dig BrentBrent skrev:Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
Kamptråd: Brøndby IF - AaB, søndag d. 23. februar 2014
-
seamann
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, søndag d. 23. februar 2014
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
med en ananasMHJ skrev:Fuck dig BrentBrent skrev:Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Dagens første griner indlæg. Og så endda sandt.Provst i Brovst skrev:med en ananasMHJ skrev:Fuck dig BrentBrent skrev:Kunne vi ikke komme lidt ud af offerrollen og drøfte kampen....
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi fortsætter med at sætte point til mod bundholdene, så bliver vi ikke mestre.
Der lå klart tre point til os her, men det skulle ikke være.
Der lå klart tre point til os her, men det skulle ikke være.
- FlæskeFrank
Så var det da godt det ikke var et bundhold vi mødte i dag.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Selvfølgelig er de et bundhold, de forstår det bare ikke selv.Kristian skrev:Så var det da godt det ikke var et bundhold vi mødte i dag.
Brøndby er fodboldverdenens svar på brumbasserne. De er egentlig for tunge og opblæste til at kunne flyve (eller blive et storhold), men da de færdes i en verden af selviscenesatte prangende blomster (eller pengemænd), der af uransagelige grunde bliver ved med at tilbyde dem pollen (eller penge), så bliver de som reality "stjerner" grebet af opmærksomheden, og tror at klubben er noget særligt.
Men storhold, det var noget Brøndby var i 90erne og tidligere
I løbet af de sidste 15 år, har AaB i øvrigt vundet lige så mange mesterskaber som Brøndby. Er vi et storhold?
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Køllen I Møllen
- Allstar

sulakvelidze skrev:Et eller andet sted kunne det være interessant med en opfølgning fra AaB Support Club og en henvendelse til Ekstra Bladet. Oven på det her kunne jeg da godt tænke mig at høre deres svar på spørgsmålene: "Hvilken grund er der til, at AaB-tilhængere igen skal følge live-updatering på eb.dk? Eller overhovedet købe jeres avis?"
Jeg kan se, at harmen er udbredt både på bold.dk og på eb.dk - også fra mange fans af andre klubber. Og seriøst: Den der "NEJ! NEJ! NEJ! 2-1 TIL AaB" er så langt ude, at det kunne være interessant at høre Ekstra Bladet forklare den.
Tak for mail. Tror ikke, at du skal lægge alverden i udbruddet fra vores live-reporter. Tror blot han lod sig rive med, men jeg vil da godt give dig den pointe, at det kan opfattes som pro-Brøndby. Vi vil meget gerne formidle begejstring, holdning og følelser. Alt andet er kedeligt, men vi holder altså ikke med nogen. Heller ikke Brøndby!
Vh
Allan Olsen
Sportschef, Ekstra Bladet
Janteloven eksisterer IKKE!
Hold kæft nogen klaphatte! Det er simpelthen for ulækkert...Eksil skrev:
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Efter at have sundet mig over den store skuffelse qua Pestegnens sene udligning, så må jeg her efter kampen alligevel være tilfreds med uafgjort. Vi haler ét point ind på Ikast, og holder status quo til FCK og Pestegnen. Tilmed har vi fået overstået en svær premierekamp på en bane, hvor vi ellers normalt har et godt tag på hjemmeholdet.
Resultatmæssigt tror jeg at vi skal være glad for uafgjort. Set over hele kampen var bøf bedst og spillemæssigt ramte vi slet ikke dagen. Banen blev hurtigt dårlig, men vores pasningsspil ramte slet ikke niveau i går. Selv om holdet har arbejdet hårdt med løsninger på det i vinterpausen så er det meget tydeligt, at vi stadigvæk har store problemer når modstanderne praktiserer et aggressivt presspil. Det er tydeligt at det ikke bekommer os vel.
Flere og flere modstandere indser naturligvis at de får problemer hvis de lader os spille, hvorfor vi sikkert kan forvente at flere hold vil gå meget aggressivt til os. Der skal fremadrettet trænes endnu mere på løsningsmodeller.
Selv om vi spillede en temmelig dårlig premiere kamp og nok var heldig med uafgjort, så kan uafgjort på en måde vel også siges at være flot når man tager holdenes enormt ulige økonomiske forudsætninger i betragtning.
Det er vildt at den argentinske "symaskine" (Symanovski) alene har kostet mere i transfer end hvad AaB samlet har brugt på transfers i hvad ved jeg de seneste ca. 4 år!
Resultatmæssigt tror jeg at vi skal være glad for uafgjort. Set over hele kampen var bøf bedst og spillemæssigt ramte vi slet ikke dagen. Banen blev hurtigt dårlig, men vores pasningsspil ramte slet ikke niveau i går. Selv om holdet har arbejdet hårdt med løsninger på det i vinterpausen så er det meget tydeligt, at vi stadigvæk har store problemer når modstanderne praktiserer et aggressivt presspil. Det er tydeligt at det ikke bekommer os vel.
Flere og flere modstandere indser naturligvis at de får problemer hvis de lader os spille, hvorfor vi sikkert kan forvente at flere hold vil gå meget aggressivt til os. Der skal fremadrettet trænes endnu mere på løsningsmodeller.
Selv om vi spillede en temmelig dårlig premiere kamp og nok var heldig med uafgjort, så kan uafgjort på en måde vel også siges at være flot når man tager holdenes enormt ulige økonomiske forudsætninger i betragtning.
Det er vildt at den argentinske "symaskine" (Symanovski) alene har kostet mere i transfer end hvad AaB samlet har brugt på transfers i hvad ved jeg de seneste ca. 4 år!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!
Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Er jeg den eneste som har svært ved at få et spørgsmål igennem til ham tumpen??thomasjn skrev:Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
-
seamann
Nej, det er du ikke. Der er helt klart lagt en gang cencur ind over.... Så meget for EB's ståen på mål for noget.Mr. Larsen skrev:Er jeg den eneste som har svært ved at få et spørgsmål igennem til ham tumpen??thomasjn skrev:Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Ærligt talt, så er jeg ikke sikker på at jeg er klar på endnu en tur til Brøndby. Det er som altid en fornøjelse at møde ligesindede dagen lang, men næste gang på Vestegnen bliver med bomber. Vi kan ikke tælle til 10 hele vores liv.
Et pund havde jeg gerne solgt den for inden, men fy for satan en afsked med kampen. Nordjyde i det centrale forsvar, tak!
Vi vinder guld i år.
Et pund havde jeg gerne solgt den for inden, men fy for satan en afsked med kampen. Nordjyde i det centrale forsvar, tak!
Vi vinder guld i år.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Det er gustent - så meget for den saglige debat. Selvfølgelig skal der modereres i det omfang, at fans af den eller anden klub bare provokerer, men de kommentarer jeg så komme igennem var jo overhovedet ikke udtryk for de spørgsmål og den vrede som mange sidder inde med.seamann skrev:Nej, det er du ikke. Der er helt klart lagt en gang cencur ind over.... Så meget for EB's ståen på mål for noget.Mr. Larsen skrev:Er jeg den eneste som har svært ved at få et spørgsmål igennem til ham tumpen??thomasjn skrev:Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Er alle i øvrigt kommet sikkert hjem fra Brøndby. Skred fra stadion efter at have klappet af drengene, men tror jeg så de første 10 politibiler med udrykning på vej ned mod stadion.
Nej, jeg har heller ikke fået noget igennem.Mr. Larsen skrev:Er jeg den eneste som har svært ved at få et spørgsmål igennem til ham tumpen??thomasjn skrev:Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Mine er ligeledes ikke nået igennem.Pastorius skrev:Nej, jeg har heller ikke fået noget igennem.Mr. Larsen skrev:Er jeg den eneste som har svært ved at få et spørgsmål igennem til ham tumpen??thomasjn skrev:Ja ligesom Viasat og DBU. Frustrerende man ikke kunne gøre noget for at bidage til deres undergang da det var tæt på.Køllen I Møllen skrev:Holder EB med Brøndby?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 224302.ece" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er virkelig respektløst at den pågældende rapporter skriver som han gør, selvom de færreste vel er overrasket.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nå, men vi har i det mindste lært at det ikke er fordi EB er fans af Brøndby, de favoriserer dem bare fordi de mener det er bedst for dansk fodbold hvis de vinder.
... og det er der slet ikke noget galt i så!

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Sjovt nok er der flere som kan komme igennem mere end en gang, vi andre bliver bare filter udet....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Lad være med at klikke ind på det lort. Må være eneste udvej. Man bliver alligevel også dummere hver gang man er blevet lokket derind.MHJ skrev:Nå, men vi har i det mindste lært at det ikke er fordi EB er fans af Brøndby, de favoriserer dem bare fordi de mener det er bedst for dansk fodbold hvis de vinder.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby